Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 17 18 19 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt stycz 09, 2015 02:49 AM
Reply with quote

Czy silny cios działa przed umiejętnością pogromca, czy po ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pt stycz 09, 2015 09:27 AM
Reply with quote

Po.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb stycz 10, 2015 10:07 PM
Reply with quote

Pytanie:

1. Mamy kultystę nurgla. Kultysta owy posiada umiejętności
- Niewrażliwość na ból ( ogłuszony jak oszołomiony )
- Wańka-wstańka ( nie może być oszołomiony )
Czy z racji tego w rzucie na tabelkę jeśli nie wylosuje się 5-6 nic się nie dzieje i walczę normalnie ?
2. Mamy kultystę nurgla. Kultysta owy ma 3ŻW wylowowane jako rozwinięcia ( czyli rasowe maksimum ), umiejętność Piętno nurgla ( +1ŻW ) oraz stygmat nurgla: Potworna otyłość ( +1ŻW ). Mamy wtedy 5ŻW jak dobrze rozumiem ? Jeśli tak to może dość prosto dojść do sytucji kiedy:
- Mamy 1+ op
- 4 lub 5 ŻW
- 4/5 WT
- Czar wyborne wrzody który na 6+ regeneruje nam wszelkie rany

Żyć nie umierać ;D Można mieć chodzący czołg. Który jest magiem. Znającym np 1 jedyne zaklęcie ale zamiatającym do granic możliwości Very Happy

3. Łaska khorna. Mam 2 siły ( absurd ale co tam ) atakuje kogoś kto ma WT 6, na zranienie wypada 5 - jest krytyk czy nie ma ? Słowem czy zasada specialna nadpisuje tabelkę i w tym przypadku ?

4. Psiaki khorna posiadają 1 stygmat gdy nurglingi i demonetki 2. Koszt prawie taki sam. Błąd czy celowe działanie ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Sb stycz 10, 2015 11:03 PM
Reply with quote

1. Dzięki za zwrócenie uwagi.
Trzeba zaktualizować zapis dotyczący umiejętności WAŃKA-WSTAŃKA:
Quote::
Bohater zdaje się być częściowo odporny na ciosy, a jego ciało mniej podatne na efekt szoku i bólu. Model nie może zostać Oszołomiony!. Należy zauważyć, że zdolność nie ma zastosowania jeśli bohater zostanie Oszołomiony! w wyniku rzutu na ochronę hełmu, działania umiejętności siłowej TWARDY JAK ŚCIANA, umiejętności specjalnej NIEWRAŻLIWOŚĆ NA BÓL lub zasady specjalnej NIEUMARŁY.

2. Niby tak ale po pierwsze trochę doświadczenia trzeba zebrać, żeby zdobyć te rozwinięcia, a po drugie przeciwnik też nie stoi w miejscu.

3. Nie ma. Model musi ranić przynajmniej na 5+.

4. Tak ma być.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 12:49 AM
Reply with quote

Kk. W takim razie trochę słabe te demony niestety ;] Statystycznie dajmy na to Wilkor czy Pies zwykły, będąc połowę tańszym jest wstanie zrobić to samo lepiej. Ginie na 1-2 nie na 1-3, podlega zasadzie nieśmiertelny, + psy khorna mają furie co sprawia że wystarczy im dać 1 model w zasięg ( przypuśćmy 3 psy khorna vs 5 wilków ) i wszystkie 3 psy muszą zaatakować jakiś model, w zasięgu maja tylko 1 więc wszystkie go atakują. Nastepnie dostają szarże od 4 wilków ( 1 dostaje 2 wilki, i 2 po jednym ). Wilki w szarży trafiają na 3+, ranią na 3+. Psy khorna trafiają na 3+, rania na 3+ o ile jeszcze żyją żeby oddać. Mają niby ochronę magiczną na 5+ ale zawsze może na 16% wejść im głupota...

Słowem albo wilki, psy itp powinny być droższe albo psy khornowe silniejsze bo aktualnie to komedia że burek powsinoga może bez problemu zagryść psa boga krwi... Plus psy mogą zdechnąć na 33%, demony na 50%. Są droższe, i maksymalnie można je wystawić 3 tylko ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 03:30 AM
Reply with quote

Niby tak ale taki pies bojowy musi jeszcze zdać test strachu żeby zaszarżować Piekielnego Ogara. Pies ma CP 5/Wilk CP 3, a jako zwierzeta nie mogą korzystać z CP dowódcy, więc ewentualna szarża jest mało prawdopodobna, choć nie niemożliwa. Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
wujass
Przytomny
Przytomny

wujass

Offline

Joined: kwiet 19, 2012
Posts: 118

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 11:28 AM
Reply with quote

Demony Khorna mają dużo przewag nad psami : Ilość ataków, szybkość, 5+ ward, sieją strach, skaczą i dostają stygmat. Jedynie pieski Middenheimu i Łowców czarownic z bohaterem i odpowiednią umiejętnością dadzą im radę. Tylko trudno nadążyć bohaterem z prędkoscią 4 za psami z prędkością 7 Razz


_________________
Jako żywo !
Back to top
View user's profile
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 01:46 PM
Reply with quote

Witam,

Czyli idąc tym tokiem
Quote::
2. Mamy kultystę nurgla. Kultysta owy ma 3ŻW wylowowane jako rozwinięcia ( czyli rasowe maksimum ), umiejętność Piętno nurgla ( +1ŻW ) oraz stygmat nurgla: Potworna otyłość ( +1ŻW ). Mamy wtedy 5ŻW jak dobrze rozumiem ? Jeśli tak to może dość prosto dojść do sytucji kiedy:
- Mamy 1+ op
- 4 lub 5 ŻW
- 4/5 WT
- Czar wyborne wrzody który na 6+ regeneruje nam wszelkie rany
Stygmaty mogą podnieść statystykę powyżej rasowego maksimum? Piętno Nurgla na to pozwala bo jest wyraźnie zaznaczone że może, ale np jeśli weźmiemy silę. Maksymalna wartość to 5, a zaczynam z 4, podnoszę rozwojem, i następnie otrzymuję stygmat dajmy na to ze zbroi chaosu +1 do Siły, to mam 6?

Pozdrawiam,


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 02:54 PM
Reply with quote

Jeżeli jest to zaznaczone to stygmaty mogą podnieść współczynnik ponad rasowe maksimum.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 04:17 PM
Reply with quote

wujass wrote:
Demony Khorna mają dużo przewag nad psami : Ilość ataków, szybkość, 5+ ward, sieją strach, skaczą i dostają stygmat. Jedynie pieski Middenheimu i Łowców czarownic z bohaterem i odpowiednią umiejętnością dadzą im radę. Tylko trudno nadążyć bohaterem z prędkoscią 4 za psami z prędkością 7 Razz

Ilość ataków masz na myśli te z furii ? Nie róbmy sobie żartów, 1 atak więcej to nie jest jakoś bardzo dużo. Niziołkowe psy z pasterzem mogą równie dobrze mieć furie i korzystać z cp pasterza. Zabawne bo 5 psów niziołkowych + pasterz kosztuje 130 zk, 3 psy khorna 135 ;]

3 psy khorna maja w szarży 6 ataków trafiających na 2+ raniących na 3+
5 psów się broni, trafiają na 4+ z przerzutem 1, ranią na 3+ ( uwzględniam tego pasterza lub bohatera z psiarczykiem )

Także nie wiem czy aż taką wielką mają przewage psy khorna. Gdyby ich mogło być 5, ok wtedy tak. Ale maksymalnie mogą być 3, czyli przy 3 modelach co 2 tury średnio jeden nie zda testu i będzie stał i się ślinił w miejscu.

Edit: Pardon, psy pasterskie są po 15 Razz Czyli przelicznik jest 3 do 1


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 11, 2015 10:47 PM
Reply with quote

Krnabrny, różna jest maksymalna liczba psów i Ogarów, bo i różne jest ich zastosowanie. O ile psy pełnią raczej rolę taniego mięsa armatniego i przechwytywaczy szarży to Piekielny Ogary należy używać bardziej jako lekką kawalerię, której zadaniem jest szybkie przemieszczanie się po polu bitwy (tutaj nawet w trzech wymiarach) i atak na tyły wroga, czy tam szarża wspomagająca.

Poza tym 2 A z S4 i cechą oręża druzgoczący robi robotę.
A wady mają prawie wszystkie jednostki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn stycz 12, 2015 11:39 AM
Reply with quote

Hm, być może źle patrzyłem na te psy w takim razie. Faktycznie jako kawaleria są ok ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
[wiktor]
Nieświadomy
Nieświadomy

[wiktor]

Offline

Joined: grud 28, 2014
Posts: 6

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt stycz 20, 2015 01:09 PM
Reply with quote

1. Umiejętność Zabójczy Cios. Czy jeżeli postać ma przykładowo 4 ataki, atakując trafił każdym atakiem, a w jednym rzucie uzyskał 6, to czy przy rzutach na trafienie wystarczy że którykolwiek rzut na zranienie uzyska 5 lub 6, czy też każdy atak rozpatruje się z osobna? Inaczej mówiąc czy sekwencja wymagana przez umiejętność musi być uzyskana w ramach jednego ataku, czy też całości walki?
2. Czy postać dosiadająca wierzchowca może korzystać z broni podlegającej zasadzie "wymaga forkietu"? Czy też musi zsiąść z konia aby umocować forkiet na ziemi ?
3. Koń bojowy atakuje w oparciu o własne współczynniki. Czy to oznacza, że postać która została PnZ przez kawalerzyste może zostać automatycznie WzA przez jego konia, skoro atakuje on później w porządku inicjatywy ?
4. Czy ekwipunek najemników liczy się do wartości ekwipunku drużyny przy obliczaniu prestiżu?
5. Czy machiny wojenne posiadane przez najemników liczą się oddzielnie do prestiżu czy są zawarte w ilości prestiżu najemnika? Tj. Czy rekrutacja Balistyka powoduje, że prestiż wzrasta o +35, czy o +35 i +25 za Machinę ?
6. Czy Balista jest traktowana jako broń dystansowa ? Czyli czy podlega zasadzie Najbliższy Cel oraz czy umiejętności strzeleckie takie jak Bystry Wzrok wpływają na jej działanie?
7. Czy Kawalerzyści są traktowani jako Duży Cel na potrzeby wykonywania zadań specjalnych oraz zasady Oko Chaosy, czy tylko na potrzeby strzelania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt stycz 20, 2015 04:30 PM
Reply with quote

1. W ramach jednego ataku.
2. Musi zsiąść z wierzchowca.
3. Tak.
4. Nie.
5. Nie liczą się.
6. Tak.
7. Są dużym celem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
pan_sarin
Przebudzony
Przebudzony

pan_sarin

Offline

Joined: czerw 05, 2014
Posts: 176

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Wt stycz 20, 2015 04:32 PM
Reply with quote

Przyimki a latanie i szukanie skarbu w budynku w scenariuszach gdzie sie to odbywa ;D

Nie można wlatywać do budynku, ale czy to znaczy ze można wlecieć "na budynek"? Po czym w nastepnej turze np zejsc sobie spokojnie z baszty "do budynku" i tym samym przeszukac budynek w poszukiwaniu np. skarbu ?

Zasadniczo z poczatku zrozumielismy ze nie wazne jaki przyimek zastosujemy to nie ma wlatywania na teren budynku, ale w ktorejs relacji z gier QC z SoM widzialem jak Zyrokopter wlatuje na wieżyczkę - czy to wynika z przyimka czy ze ta wieżyczka nie była traktowana jako budynek do którego da się wejśc?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 17 18 19 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58869 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9614 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118078 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363686 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349013 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 0
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy