Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 04:27 PM
Reply with quote

na samym początku nie zrobisz kawalerzysty saurua z savem na 0+
bo ci kawalerzyści podlegają zasadzie lekka jazda czyli nie dostają +2 pkt pancerza oraz model kawaleryjski nie ma +1pkt pancerza za broń ręczną i tarczę (to przysługuje tylko piechocie)

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 08:12 PM
Reply with quote

da się Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pt May 06, 2011 10:49 PM
Reply with quote

Ano owszem, ale mówiliśmy o teoretycznej sytuacji, 6 zombie na jedną puszkę. To prawda, że zombie się nie rozwijają i nikt nie neguje tego, że służą jako przynęta, w czym zresztą są niezłe, bo tanie Razz Więc może tak: Puszka szarżuje na jednego zombika, a potem dostaje w czapę od wampira, którego też można zresztą zapakować w zbroję. Co jest miłą odmianą po mordheimie, w którym pancerze się umiarkowanie opłacały.


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz May 19, 2011 05:04 AM
Reply with quote

Czy sztandar Stratego działa nie zależnie od umiejętności strateg?
Czy inżynier pogromca ma jakieś dedykowane umiejętności?


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz May 19, 2011 05:35 AM
Reply with quote

1. Nie.
2. Nie.

Po erracie umiejętności Strateg, mechanizm działa następująco:
Quote::
Mechanizm stratega
Działanie mechanizmu zdaje się wspomagać niestrudzoną natura Krasnoludów, która pozwala im na marsz dzień i noc. Działanie mechanizmu stratega jest tak silne, że często ciężko ów marsz zatrzymać!

KOSZT: 60 ZK
DZIAŁANIE: stałe
EFEKT: Po rozstawieniu, ale przed rzutem ustalającym komu przypadnie pierwsza tura, każdy ze sprzymierzonych modeli (za wyjątkiem Żyrokoptera) w odległości do 6” od mechanicznego sztandaru może natychmiast wykonać ruch, ale nie może biegać oraz latać i nie może szarżować. Taki ruch modelu uznawany będzie za ruch na potrzeby strzelania w najbliższej turze.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Quintus
Przytomny
Przytomny

Quintus

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 85
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz May 19, 2011 08:45 AM
Reply with quote

Czyli strateg lub sztandar:] Eh, trzeba będzie im bryczkę kupić żeby się szybciej do walki dostawali:P

Czy mógłbyś coś pokombinować z zasadami zwiadowcy i zasadzki, bo jak na razie są praktycznie nieużywane, prawie wszędzie w scenariuszach są zakazane. Może tak przynajmniej rozdzielić i częściej pozwalać na zasadzkę.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do wersji 0.12
Posted: Cz May 19, 2011 01:35 PM
Reply with quote

Quintus wrote:
Czy mógłbyś coś pokombinować z zasadami zwiadowcy i zasadzki, bo jak na razie są praktycznie nieużywane, prawie wszędzie w scenariuszach są zakazane. Może tak przynajmniej rozdzielić i częściej pozwalać na zasadzkę.
Na razie bodajże w 19 z 32 scenariuszach, ze względu na cel tych scenariuszy nie obowiązuje zasada zasadzka. Jak dostanę propozycje scenariuszy, to chętnie te proporcje zmienię.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 19, 2011 09:06 PM
Reply with quote

A propo próśb. Jest tak, trafienie krytyczne, jest efektem rzuty na zranienie. To trochę mylące. Można zmienić na zranienie krytyczne?


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 19, 2011 09:46 PM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
A propo próśb. Jest tak, trafienie krytyczne, jest efektem rzuty na zranienie. To trochę mylące. Można zmienić na zranienie krytyczne?
Wydaje mi się, że w większości gier w których występują "krytyki" używa się określenia "trafienie krytyczne". Np.:
Quote::
...model został zraniony i otrzymał trafienie krytyczne...
Ze zwrotem "zranienie krytyczne" już nie jestem tak "osłuchany" i osobiście nie widzę potrzeby zmiany.
Ktoś ma inną opinię?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz May 19, 2011 10:02 PM
Reply with quote

Może jestem tępy, ale długo wychodziłem, że trafienie krytyczne jest wynikiem rzutu na trafienie. Nie wiem, może tylko mnie to wprowadza w błąd.


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt May 24, 2011 03:23 PM
Reply with quote

Czy jak skinek rzuci siecią i trafi a potem drugi skinek rzuci oszczepem i trafi i zrani i pancerz przebije, to nie wykonuje się rzutu na efekt zranienia?
Bo siecią oplątany model traktujemy jako oszołomiony?
Tak czy nie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt May 24, 2011 03:26 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz May 26, 2011 06:19 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
. W Warheim cały Kult Sigmara, z Łowcami Czarownic na czele, jest przepełniony nienawiścią, ksenofobią, rasizmem itd.
Rasizmem też? Czyli Indusi i Kitajczycy są gorsi?


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz May 26, 2011 08:15 AM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
quidamcorvus wrote:
. W Warheim cały Kult Sigmara, z Łowcami Czarownic na czele, jest przepełniony nienawiścią, ksenofobią, rasizmem itd.
Rasizmem też? Czyli Indusi i Kitajczycy są gorsi?

nie, są niepotrzebni i tyle Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Cz May 26, 2011 12:16 PM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
quidamcorvus wrote:
. W Warheim cały Kult Sigmara, z Łowcami Czarownic na czele, jest przepełniony nienawiścią, ksenofobią, rasizmem itd.
Rasizmem też? Czyli Indusi i Kitajczycy są gorsi?
Ind i Kitaj są daleko. Kult Sigmara jest religią nacjonalistyczną, czczącą najlepszego spośród ludzi, boskiego Sigmara założyciela Imperium, jest religią która ma jednoczyć obywateli Imperium. A najlepiej jednoczy nienawiść do wspólnych wrogów: Chaosu, elfów, niziołków, Ulrykan, itd...
Oczywiście cały czas nieco przejaskrawiam, ale dość dobrze oddaje to relacje panujące w Imperium.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 23 24 25 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58875 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9615 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118097 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363774 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349143 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy