Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 32 33 34 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 05:17 PM
Reply with quote

Dokładnie, dzięki Findar, jeśli ktoś chce można pomyśleć o rzucie halfingiem lub snotem przez człowieka, zasada prosta ogr jest tak ciężki że człowiek go nie uniesie ale w drugą stronę;-) Poza tym miało by to zastosowanie w nieżadko ciasnych uliczkach gdzie jeden model skutecznie blokuje 'grubasa';-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 07:25 PM
Reply with quote

Cześć.
Czy przy okazji gry przeciw każdej Twojej bandzie trzeba będzie się zmagać nie tylko z ich zaletami, ale również na prędce ułożonymi modyfikacjami będącymi niczym innym jak oczywistą reakcją na to, co działo sie na stole?
Skoro grasz ogrami, to oczywistym jest, ze stosowana będzie metoda przyjmowania walki w ciasnych przestrzeniach. I oto abjawienie geniuszu, zróbmy apgrejt w postaci możliwości walki dużych modeli z drugiego szeregu. tylko że w tym wypadku ze strony jednego ogra przebywa 3+ ataków, a ze strony dajmy na to mniejszego przeciwnika w kontrze jeden góra 2.
Gdy przez kilka różnych kampanii grałem przeciw Tobie harpiami i minotaurem z głodem krwi borykając się z tego nieobliczalnyścią, mówiłem po wielokroć, że takie harpie nie mogące używać CP kapitana w zasadzie niemal zawsze wystawiają się na strzał. Ignorowałeś to do momentu kiedy twój szablozębny postał kilka tur pożerając przeciwnika.
I olśnienie - wprowadźmy upgrejt w postaci przeciwnika w 8".
Do niedawna ogrze byki kosztowały 150. W celu zbilansowania i umożliwienia szybszego ich zakupu ( Twoje stwierdzenie)zmiejszyłeś cenę do 140, ale żeby nie były za tanie odjąłeś in byczą szarżę.
Teraz, kiedy zacząłeś nimi grać stwierdziłeś, że jakto, przcież każdy ogr ma mieć byczą szarżę.
Przez jakiś czas myślałem, że to przypadek, wierzyłem, że wynika do z empirycznej wiedzy jaką nabyłeś grając bandą.
Potem chciałem sobie wmówić, że to dla poprawiania gry.
Ale to co dzieje się przy okazji ogrów - a nie chce mi się przytaczać przykładów z wcześniejszych band- utwierdziło mnie w przekonaniu, iż to nie przypadek.
Może pora zacząć grać w oparciu o zasady dotyczące wszystkich, a nie kolejne apgrejtowanie prowadzonych natenczas przez siebie band.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 08:14 PM
Reply with quote

Walka z drugiego szeregu to nie mój pomysł ale poboda mi się. Zresztą zmiany wprowadzamy zgodnie z twoją propozycją od kolejnej kampanii więc nie bardzo rozumiem o co płacz?

A co sądzisz o bonusie dla wtajemniczonych?

Co do rzucania to mam pewne uwagi ale to napiszę później jak będę miał więcej czasu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 08:58 PM
Reply with quote

No cóż szczery, coś w tym jest:) Ale ja wierze że zmiany wynikają z tego iż QC odczuł coś na własnej skórze, a na nasze uwagi jest w pewnym sensie odporny ( Magiczna ochrona +2 czy coś?:)). Ale jak to się mówi niech się zmienia w imię ogólnego dobra. Mi osobiście trochę przeszkadza jeszcze jedna drobna rzecz, ujednolicenie pewnych band jak np. skaveny w których każdy dostał standardowo łowcę niewolników. Tak czy inaczej, warheim pozostaje wielki:)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 09:57 PM
Reply with quote

KK. Zabawny przykład.
W mojej bandzie mam bohaterów z 6 WT i 4 S. Jeśli ogr/trol czy coś tam innego by mogło rzucić moim modelem to bym się chyba zdziwił. Jakby to było na przeciwstawny test - ok. Tzn możesz rzucić modelem którego WT jest mniejsze niż twoja siła i na 4+ z WT równemu twojej sile to ok.

Ja to bym generalnie wprowadził zasięgi broni takie jak w AoS ( tzn inne ale takie ) + wiązanie się walką z wszystkim co jest 1" od nas a nie tylko BtB. Wtedy by to wszystko miało sens większy. Trole i ogry miały by 2" zasięgu i tak dalej.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 10:26 PM
Reply with quote

Co do dużych celów na podstawach 40x40 mm to jest jeszcze propozycja by w/w zasadom z całym dobrodziejstwem inwentarza podlegali Opętani. Z jednej strony drogie modele dostałyby zasadę bycia szarżą i wielkolud ale z drugiej duży cel i tempy. No i wzrósł by prestiż, a na to wielu z graczy narzeka.

@Krnabrny
W AoS zasięg broni jest efektem rezygnacji z podstawek. Dla mnie czytelniejsza jest walka podstawką w podstawkę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 10:29 PM
Reply with quote

Ale wytrzymałość nie ma tu większego zastosowania, nie określa nam wagi modelu, coś może być lekkie i wytrzymałe, natomiast siła lub zręczność może sprawić że twój bohater nie dopuści do tego żeby go przerzucano. Test jest poniekąd przeciwstawny. Ogr testuje czy trafi i czy starczy mu siły, przeciwnik czy mimo wszystko jest silniejszy lub zwinniejszy.
Pomysł z bronią ciekawy ale wprowadziłby trochę zamieszania.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 10:36 PM
Reply with quote

Opentany na podstawce 40x40mm? Jakoś mi to mimo wszystko nie pasuje, wyszedłby z tego pomiot chaosu a opentany nie zawsze ma mutacje które sprawiają że jest ogromny i pasuje do w/w podstawki. Cene ma ok, vampir też jest drogi i pasuje do swojej podstawki.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 10:47 PM
Reply with quote

Jak tam uważacie. Tyle że duże modele to wzbudzają Strach. Mają 2 na plus, 2 na minus na obecną chwilę jeśli chodzi o zdolności. Ja bym zostawił jak jest bo nie ma źle. Atakowanie z drugiego szeregu zrobi trochę zamieszania ale może być całkiem ok. Pytanie tylko czy ogr z za pleców innego ogra też będzie mógł atakować ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 11:13 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Pytanie tylko czy ogr z za pleców innego ogra też będzie mógł atakować ?
Nie.

Quote::
W walce wręcz WIELKOLUD stojący bezpośrednio za innym sprzymierzonym modelem wielkości człowieka lub mniejszym (WIELKOLUD nie będzie zatem działał na modele na podstawkach 40x40 mm i większych), który walczy wręcz może zaatakować i zostać zaatakowany przez związany walką wręcz model przeciwnika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 11:17 PM
Reply with quote

A Wielkolud z włucznią Very Happy ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 12, 2015 11:57 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
A Wielkolud z włucznią Very Happy ?
Z piką.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 10:03 AM
Reply with quote

Btw może byśmy tak jednak zmienili ten zapis o atakowaniu modeli w drugim szeregu ? Ja rozumiem że na potrzeby gry to fajnie wygląda ale jest totalnie bez sensu.

Po to pytałem o Ogra z pika. Ogr stoi za ogrem, ma pikę więc może z drugiego szeregu atakować. Niziołek w b2b z pierwszym ogrem może uderzyć ogra za nim.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 12:50 PM
Reply with quote

Może o ile ma pikę. A do tego o ile pamiętam musi mieć umiejętność 'fechmistrz'?

Więc jeśli ktoś zainwestuje w podobnego wojownika to nie widzę w tym problemu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn lip 13, 2015 01:47 PM
Reply with quote

A co myślisz o zniesieniu możliwości atakowania na drugi szereg ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 32 33 34 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58794 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9590 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 117829 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 362910 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 347885 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 1
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy