Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 38 39 40 ... 43 44 45
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Apok - Cz czerw 25, 2015 08:52 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 09, 2015 02:25 PM
Reply with quote

1. Tak. Dostawiasz go do modelu przeciwnika.
2. Jeśli bohater nie wyrzucił znacznika w trakcie ucieczki to dostaje PD.
3. Ork stronnik szarżuje lub strzela do najbliższego stronnika. Stronnik nic nie robi jeśli najbliższym modelem jest bohater.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn wrz 20, 2015 08:09 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Mam do szanownego państwa-draństwa propozycję czy może raczej pytanie.

Jakiś czas temu Sister_of_Mercy otrzymała od swoich współgraczy, który czytają między innymi blog Maniexite (który zapewne ich zainspirował) propozycję zmiany mechaniki wykonywania testów trafienia i zranienia z rzutów K6 na 2K6.

Podobno taka zmiana przyspiesza nieco rozgrywkę, ponieważ udane rzuty wypadają znacznie częściej przy jednoczesnym zmniejszeniu częstotliwości wypadania zranień krytycznych.

Poniżej znajduje tabela rzutów na trafienie i zranienie przystosowana do rzutów 2K6.

W przypadku ewentualnej zmiany, zranienie krytyczne i dodatkowe Ataki z furii miałyby miejsce przy wyniku 10+. Pozostałe modyfikatory do trafień i zranień wynikające z umiejętności i zasad specjalnych pozostałyby bez zmian.

Co o tym sądzicie?

Ewentualne odpowiedzi na powyższe pytanie proszę udzielać w TYM temacie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Synal
Nieświadomy
Nieświadomy

Synal

Offline

Joined: wrz 17, 2015
Posts: 2

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn wrz 21, 2015 07:07 PM
Reply with quote

Czy używając BRONI RĘCZNEJ i TARCZY można użyć tej drugiej jako broni improwizowanej? Zachowuje się wtedy rzut ochronny z zestawu BR+T, traci się go czy w ogóle nie można zaatakować w ten sposób?

Przykład: Strażnik Grobowca szarżuje, zadaje 2 ataki swoim mieczem - chybia. Przeciwnik oddaje ciosy, Strażnik Grobowca paruje/save'uje wszystkie. W tym momencie chciałbym wyprowadzić atak improwizowany tarczą (UDERZA OSTATNI, LEKKI) z modyfikatorem -1 do trafienia i +1 do wytrzymałości przeciwnika.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn wrz 21, 2015 07:41 PM
Reply with quote

Nie można.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 08:44 AM
Reply with quote

Mam taką propozycję. Skoro furia będzie miała taką zasadę: Ponadto modele podlegające zasadzie specjalnej FURIA otrzymują dodatkowy +1 ATAK za każdą niemodyfikowaną 6, która w fazie walki wręcz wypadła w rzucie na trafienie oraz mają prawo do przerzutu wszystkich nieudanych rzutów na trafienie czasie szarży.

To zasada psiarczyk zamiast nienawiści może powinien mieć zasadę (dziki, zawzięty, zażarty) która powoduję, że ataki są druzgoczące.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 08:52 AM
Reply with quote

Tyle że przerzut z furii działa w czasie szarży, a przerzut z nienawiści w każdej pierwszej rundzie walki - niezależnie czy szarżował czy był szarżowany.
Zasady psiarczyka się uzupełniają. Druzgoczący to dość mocne jest. Mysli


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 10:24 AM
Reply with quote

Może być w szarży.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 11:13 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Może być w szarży.
.
Znaczy zamiast nienawiści, proponujesz żeby wszystkie ataki w turze szarży miały cechę oręża druzgoczący?

Jak dla mnie OK. Ktoś ma jakieś inne propozycje?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 11:15 AM
Reply with quote

Można przetestować. Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 07:15 PM
Reply with quote

Coś takiego:

Quote::
Psiarczyk:
Bohater opiekuje się psami oraz potrafi nauczyć zwierzęta różnych sztuczek i słuchania prostych poleceń. Pies bojowy który w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajduje się w odległości do 6” od Psiarczyka do początku następnej tury kompanii Łowców czarownic podlega zasadzie specjalnej FURIA, a wszystkie ATAKI wykonane przez ZWIERZĘ w czasie szarży podlegają zasadzie specjalnej DRUZGOCZĄCY. Ponadto zwierzę może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE bohatera. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy Psiarczyk jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 08:21 PM
Reply with quote

Tak może być ale tylko jak zmienisz zasady furii która będzie dawała przerzuty trafień w szarży.
A tak w ogóle to hipotetycznie. Szarżuję, rzucam 6 mam dodatkowy atak, nie trafiam - mam przerzut czy nie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Śr wrz 23, 2015 08:47 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Tak może być ale tylko jak zmienisz zasady furii która będzie dawała przerzuty trafień w szarży.
A tak w ogóle to hipotetycznie. Szarżuję, rzucam 6 mam dodatkowy atak, nie trafiam - mam przerzut czy nie?
Ale te zasady furii już proponowałem jakiś czas temu i znajdą się w podręczniku.

Tak. Dodatkowy atak masz w czasie szarży, więc możesz przerzucić nieudane trafienie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Beny
Nieświadomy
Nieświadomy

Beny

Offline

Joined: paźdź 11, 2015
Posts: 1

Post Post subject: Pytania FAQ
Posted: Pn paźdź 11, 2015 09:59 PM
Reply with quote

Pytanie

1. Czy Smoczy Łuk + Błyskawiczne Przeładowanie = 2xstrzał -1hit S5?

2. Jaki ma efekt Łuk Ellyriańczyka + Błyskawiczne przeładowanie =?

3. Czy Elfy Wysokiego rodu mogą zakupić w sekwencji po potyczce Łuk Elfów? dla postaci stronników?

4. Czy kupując jeden komplet ognistych strzał(strzał łowcy) wyekwipuję wszystkie modele strzelające czy dla każdego modelu muszę kupować oddzielnie?
Czy z tych strzał mogą korzystać stronnicy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Pn paźdź 12, 2015 05:01 AM
Reply with quote

1. Tak.
2. Zasady się nie sumują. Wybierasz lepszy bonus, czyli 3x.
3. Nie mogą. Zarówno bohaterowie jak i stronnicy nie mają go na liście ekwipunku i nie mogą go używać.
4. Z zaklętych strzał może korzystać tylko ten model bohatera, który ma je w ekwipunku. Stronnicy nie mogą korzystać z ekwipunku specjalnego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
crabsy
Nieświadomy
Nieświadomy

crabsy

Offline

Joined: paźdź 12, 2015
Posts: 5

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75
Posted: Cz paźdź 15, 2015 02:47 PM
Reply with quote

Cześć, nie jestem pewien czy trafiłem w dobry temat, jak nie to przepraszam.
Zrobiłem sobie w końcu zalążek bandy high elfów (która możecie zobaczyć w ostatniej modelarskiej mobilizacji) więc teraz muszę mieć z czym grać. Pytanie brzmi: które bandy najlepiej na nadaje się do casualowego grania z HE? Tak żeby żadna ze stron nie miała z góry przewagi. I żeby nie były to inne elfy Wink

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 38 39 40 ... 43 44 45
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57876 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9378 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115256 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354266 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337026 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 23
_BBOT: 0
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy