Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Galeria - Makiety › Al-War-Aheim
Al-War-Aheim
Galeria spalonych budynków, splądrowanych dzielnic i zniszczonych miast.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Pn grud 07, 2015 09:39 PM
Reply with quote

Witajcie

Otóż już jakiś czas nosiłem się z planem zrobienia sobie stołu do gry. Moja główna bolączka to to że jestem strasznym sknerą. Postanowiłem zrobić sobie stół w klimacie miejskim. Padło na Arabie i klimaty około Arabi ( mam zimno w domu i pewnie stąd ).

Zatem usiadłem i głowiłem się. Jak. Jak szybko i tanio. I w małej ilości roboczo godzin. Siadłem w zrobiłem plan w programie SketchUp ( było nie było jestem z wykształcenia trochę kreślarzem także a moje umiejętności manualne pozostawiają wiele do życzenia ). Padło więc na wycięcie tego całego badziewia ze styroduru. Oczywiscie laserowo czy jak tam sie styrodur wycina.

Główne założenia to:
- szerokie ulice na 1 lub 2 cale
- mnogość opcji ustawienia makiety ( są 4 które pozostają w zgodzie ze sobą )
- tak żeby wszystko się dało wyciąć i skleić i żebym nie dostał przy tym szału
- żeby grywalne było

Tak wygląda projekt ( czy tam jak kto woli wizualizacja projektu ).

Stół składa się z 4 identycznych segmentów ( po 24" każdy bok rzecz jasna )

Moduł wygląda tak z każdej strony:





Całe miasto ( w 4 konfiguracjach ) prezentuje się tak :

[img]




Wydaje mi się że jeśli się z wami podziele swoim pomysłem to może ten akurat zrealizuje Very Happy

Zachęcam do komentowania oraz wysyłania monitów i ponagleń w temacie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Pn grud 07, 2015 09:53 PM
Reply with quote

Powodzenia :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Back to top
View user's profile
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 441
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 08:33 AM
Reply with quote

Super! Tylko te 2 cale na ulicę brzmią kiepsko. O ile nie jesteś Łęcką o smukłych dłoniach, to będziesz miał problem z wsadzeniem tam ręki Smile


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 11:28 AM
Reply with quote

Co do wąskich uliczek to trochę racji w tym jest. Trochę będzie jak wkładanie reki do słoika niestety. Chyba faktycznie trzeba by zmienić szerokość ulic na 3".


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Kadzik
Świadomy
Świadomy

Kadzik

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 441
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 11:34 AM
Reply with quote

IMHO 6" to minimum. Pamiętaj, że musi być też pole do manewru figurkami. Zwykłego człowieczka jakoś tam wsadzisz, ale co np. z orkiem i wielkim toporem zawadzającym o wszystko, albo małym giant ratem, którego trzeba będzie wyciągać pincetą spośród wojaków stłoczonych w jakimś zaułku.


_________________
Let's start a war. Start a nuclear war. At the gay bar, gay bar, gay bar!
Wow!
At the gay bar!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 12:05 PM
Reply with quote

Szersze ulice zrób. Powozy muszą gdzieś jeździć. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 12:07 PM
Reply with quote

No i to jest właśnie jeden z problemów ktore napotkałem. 6" to za dużo bo pozwala ustawić dużo modeli w jednym miejscu. Chciałbym stołu na którym trzeba grać taktycznie. Te górne płaszczyzny można szybko przemierzać ale łączy się to z ostrzałem z kazdej strony. Musze potestować. Dodatkowo przy 6" ulicach miejsce topnieje bardzo szybko i sobi się jakoś tak... mniej miejsko a bardziej radziecko ( tzn ulice żeby czołgiem jezdzić ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 12:12 PM
Reply with quote

To zrób barykady, płoty, rozbite powozy czy inne beczki blokujące ruch.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 12:25 PM
Reply with quote

Taki jest plan. Plan zakłada barykady sięgające "1 piętra". Chodzi mi o klimat wąskich uliczek i walki w nich. Słowem - możesz pojezdzić rydwanem ( da rade w myśl zasad i wymiarów podstawki ) ale możesz potem utknąć gdzieś. Wszystkie pochyłe powierzchnie będą schodami.

W sumie to już sie mogę pochwalić. Musze wprowadzić tylko kilka poprawek i myśle że przed świętami uda mi się pokazać już 1 gotowy moduł ( albo cały stół ). Wszystko zostanie wycięte przy pomocy plotera termicznego ( całe miasto jest z takich plastrów zaprojektowane żeby się dało to wyciąć maszynowo ). Także - będę wrzucać upy mam nadzieje dość często.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 02:44 PM
Reply with quote

Hyh. Zwaliłem a nikt nie zauważył Very Happy

Z przyzwyczajenia do grafiki komputerowej używałem polecenia odbij a nie obróć Very Happy W każdym razie miasteczko dalej by tak mogło wyglądać ale każdą część trzeba by skłądać inaczej ( lustrzane odbicia trzeba by robić ).

W każdym razie wprowadziłem zmiany i wieczorem wrzuce jak teraz wygladać będzie prawdopodobnie ( chociaz nie wiem czy nie zostane przy pierwotnej wersji.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 03:21 PM
Reply with quote

Poprawione w sumie już. Post pod postem co prawda ale trudno.

Cztery poglądowe widoki pojedyńczego modułu:





Goła całość


Oraz 2 propozycje podania



Kładki + te kamulcowe barykady będą robione osobno. Kamulcowych barykad ( bedą robione ze skrzynek ) będzie dużo, tak żeby móc zastawiać ulice, kładki, schody i bramy wg uznania. Dodatkowo planuje wstawić wszędzie drzwi ( tu się waham ale bez drzwi jakoś głupio tak mieszkać ), dodatkowo jak upoluje to jakieś stragany. Domyślnie wszędzie będzie na bruku piasek ( chodzi mi o wizję miasta które zostało przysypane piaskiem i odkryte przez jakąs burzę czy coś i dopiero teraz eksplorowane przez różne menty ).

Zapraszam do komentowania. Ah, drogi maja 2 cale i więcej. Tylko 2 przesmyki między budynkami maja po 1 cal ale to z czystej złośliwości ;D


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 06:16 PM
Reply with quote

Wyglada jak robota na cztery wcielenia.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 08:03 PM
Reply with quote

Cztery kolory Krnąbrny Very Happy

Back to top
View user's profile
NoName
Przebudzony
Przebudzony

NoName

Offline

Joined: sierp 24, 2013
Posts: 162
Location: W-wa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Wt grud 08, 2015 08:04 PM
Reply with quote

Wygląda smakowicie, jestem ciekawy pierwszych modułów


_________________
Bartek
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Al-War-Aheim
Posted: Śr grud 09, 2015 08:16 AM
Reply with quote

Postęp z prac Very Happy

Up poranny - Wszystko jest już rozplanowane i przygotowane do wycięcia. Prawdopodobnie uda się to wyciąć na 1 arkuszu styroduru wszystko Very Happy

Pytanie tylko - jak się podkładuje styrodur ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy