
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 20, 2016 11:21 PM
|
|
Quote:: |
Morza i rzeki Starego Świata trudno jednak nazwać spokojnymi, a nawigacja wśród licznych płycizn, podwodnych skał i licznych wysepek jest znacznie utrudniona. Prądy i wiatry mogą się zmieniać z godziny na godzinę, a pływy są niezwykle gwałtowne i nieregularne. W najbardziej niegościnnych rejonach wybrzeża, w podwodnych jaskiniach lub jamach wydrążonych w klifach, żyją morskie potwory i drapieżniki. Nic więc dziwnego, że wybrzeże i liczne zatoki Starego Świata usiane są setkami wraków. Sytuację pogarsza dodatkowo obecność piratów i korsarzy. Zdarza się, że tym procederem trudni się większość mieszkańców nadmorskich osad, którzy nęcą statki obietnicą bezpiecznego schronienia przed nadciągającym sztormem, a potem mordują całą załogę i dzielą się łupem. Linia brzegowa, mimo całej jej malowniczości, nie pozwala na kotwiczenie niemal nigdzie indziej poza większymi portami, a tam trzeba się liczyć z wysokimi opłatami i podatkami. W efekcie wybrzeże Starego Świata stanowi raj dla przemytników, którzy korzystają z niewielkich zatoczek i znanych tylko sobie portów rybackich. Towary przewożone są w małych łódkach od pośredników, którzy zajmują się dalszym transportem do miast i wiosek.
I o ile w pobliżu większych miast piractwem trudnią się głównie ludzie, to w mniej cywilizowanych rejonach Starego Świata wśród korsarzy znaleźć można przedstawicieli różnych ras - w tym liczne bandy Goblinów.
Zielonoskórzy posiadają niesamowitą zdolność adaptacji i przeżycia, dzięki której Gobliny zamieszkują wszystkie kontynenty i krainy, a także morza, jeziora i rzeki. Zielonoskórzy charakteryzują się także niezwykłą płodnością, pozwalającą im na odtworzenie populacji pomimo strat tak dużych, że inne rasy z pewnością uległyby zagładzie. Zielonoskórzy występują na wszystkich szerokościach geograficznych i we wszystkich klimatach, a skóra Goblinów przybiera odcienie od oliwkowego do ciemnoszarego zależnie od krainy w której przyszło im żyć. Gobliny są agresywne i skłonne do przemocy. Choć nie tak silne jak Orkowie, nadrabiają brak krzepy złośliwością i okrucieństwem. A ponieważ Zielonoskórzy rzadko sami coś wytwarzają, większość przedmiotów które posiadają i używają pochodzi z rabunków bądź stanowi łupy wojenne.
Łupieżcza działalność Zielonoskórych nie ogranicza się tylko do lądu i położonych na kontynentach osad. Załogi Zielonoskórych Kaprów to zagrożenie obecne na niemal wszystkich drogach wodnych Starego Świata. Piraci przejmują ładunki, łodzie, a nawet porywają ludzi, których następnie sprzedają w niewolę. Na zachodzie dobrze znana jest Załoga Zielonoskórych Kaprów dowodzona przez Kapitana zwanego Czarnookim. Gobliny pływające na owianym złą sławą okręcie zwanym Gnijącą Ośmiornicą, pomimo starań straży rzecznej w służbie Wielkiego Diuka Leopolda, wciąż nękają podróżnych między Carroburgiem a Jałową Krainą.
Pomimo starań Straży Rzecznej Załogi Zielonoskórych Kaprów wciąż pozostają jedną z największych plag wodnych szlaków Starego Świata. Większość Zielonoskórych operuje w grupach liczących około tuzina Goblinów, czasem jednak spotyka się kompanie piratów pływające na trzech lub czterech łodziach. Podobno niektórym, bardziej przedsiębiorczym Kapitanom udaje się namówić do służby Trolla, niektórzy powiadają że Czarnooki dowodzi ogromną Bagienną Ośmiornicą, która na codzień mieszka w ładowni statku, który zresztą od smrodu stwora wziął swoją nazwę. Ongiś rabunkiem zajmowały się całe floty Zielonoskórych, jednakże Straż Rzeczna i armia wypleniły Gobliny na tyle, że grupy trzech lub więcej statków obsadzonych przez Załogi Zielonoskórych Kaprów należą obecnie do rzadkości. Gobliny używają wielu rodzajów łodzi. Najwięcej jest wśród nich zdobytych lub skradzionych statków handlowych i rzecznych barek przebudowanych na modłę Zielonoskórych.
Zielonoskórzy uwielbiają broń palną i ustępują w tej kwestii tylko ludziom i Khazadom. Ołowiomiotacze, muszkiety, garłacze i pistolety uosabiają wszystko, co Gobliny lubią – są głośne i śmiertelnie niebezpieczne. Zielonoskórym nie udało się odkryć sekretu wytwarzania czarnego prochu i budowy broni palnej, zaś zgromadzone przez nich zapasy prochu i broni są łupami wojennymi albo zostały zakupione od Skavenów lub Krasnoludów Chaosu. Choć produkcja broni palnej wykracza poza możliwości Zielonoskórych, to Gobliny są dostatecznie sprytne, by metodą prób i błędów, najlepiej błędów innych, poznać zasadę działania broni prochowej.
Na szczęście dla wrogów Zielonoskórych, Gobliny wykazują skłonności do eksperymentowania, które w połączeniu z brakiem podstawowe wiedzy na temat broni palnej kończą się głośnymi i widowiskowymi eksplozjami. |
Co sądzicie o takim fluffie?
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Pepe
Widzący
Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 08:51 AM
|
|
Quote:: |
Zielonoskórzy posiadają niesamowitą zdolność adaptacji i przeżycia, dzięki której Gobliny zamieszkują wszystkie kontynenty i krainy, a także morza, jeziora i rzeki. |
To brzmi tak jakby to były stworzenia wodne w pewnym sensie.
Może tak:
Zielonoskórzy zamieszkują wszystkie znane kontynenty i krainy, a dzięki posiadanej niesamowitej zdolności adaptacji i przeżycia Gobliny (brakuje mi słowa) także morza, jeziora i rzeki.
W ostatnim zdaniu masz literówkę "podstaweJ".
|
|
Back to top
|
|
 |
Grish
Świadomy
Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 08:55 AM
|
|
@ Pepe
Moja propozycja: Gobliny spotyka sie na morzach, rzekach i jeziorach.
Ewentualnie: Gobliny wystepują na (...)
_________________ fatlazypainter.blogspot.com
|
|
Back to top
|
|
 |
Pepe
Widzący
Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 09:43 AM
|
|
Dzięki Grish.
... i przeżycia Gobliny można również spotkać na morzach, rzekach i jeziorach.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 12:20 PM
|
|
Dzięki poprawię.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lut 22, 2016 04:30 PM
|
|
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Krnabrny
Widzący
Joined: May 24, 2014
Posts: 1073
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 24, 2017 06:52 PM
|
|
Proponuję drobna zmianę do Niziołków :
- usunięcie zasady kuchnia niziołków ( pozwala to brać darmowe najemne ostrza z powodu powodu )
- podniesienie ceny psa pasterskiego do 20 zk
- zmiana miejsc psów z ogrem tzn albo psy w ilości 1-5 albo 0-1 ogr a nie jak obecnie albo 0-3 przepatrywacze lub 0-1 ogr
_________________ The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.
Age of Sigmar na części
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 01:05 PM
|
|
Dostępność dla bohaterów i stronników to kolejny zasada nad której wprowadzeniem myślałem od dłuższego czasu.
W założeniu ma ona z jednej strony odzwierciedlić trudność uzupełnienia poległych jednostek na polu bitwy, a z drugiej utrudnić nieco życie nieludzkim kompaniom toczącym krwawe potyczki, na bądź co bądź zdominowanym przez Ludzi, Zwierzoludzi i Zielonoskórych kontynencie.
W spojlerze poniżej znajdziecie listę w dostępnością modeli w drużynach Ludzi. Kolejną będą dodawane w przyszłości.
Wszelkie uwagi, sugestie, pomysły mile widziane.
Quote:: |
Rekruci:
W trakcie rozgrywania kampanii DOWÓDCY mogą rekrutować nowych bohaterów i stronników do swoich drużyn jednak jest to trudniejsze niż przed rozpoczęciem kampanii. Gracz, który poszukuje nowych rekrutów dla swojej drużyny musi wykonać rzut na 2K6, którego wynik należy rozpatrzyć zgodnie z zasadami podanymi w paragrafie DOSTĘPNOŚĆ poniżej.
Rekrut może być wyekwipowany w Powszechnie dostępne przedmioty z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY. Pozostałe przedmioty muszą zostać zakupione według zasad handlu.
Przywódca może przeprowadzić kolejny nabór modeli bohaterów i stronników do drużyny, jednocześnie należy pamiętać o zasadzie ograniczającej liczbę modeli do podanej w opisie drużyny ilości postaci. |
SPOILER! Click here to read. Łowcy czarownic
Inkwizytor Nie dotyczy
Prezbiter Sigmara 8
Łowcy czarownic 7
Zelota Powszechna
Flagelant 9
Pies bojowy 7
Rycerz Zakonny 9
Pokutnik 10
Muszkieterzy z Nuln
Kapitan Nie dotyczy
Magister Magii 9
Prezbiter Sigmara 8
Inżynier 8
Sierżant 7
Adiutant 6
Milicjant Powszechna
Muszkieter 7
Strażnik Miejski 7
Rajtar 9
Krasnoludzki Ranger 10
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Piechota Morska z Marienburga
Kapitan Nie dotyczy
Czarownik 9
Kapłan Mannana 9
Bosman 7
Mat 6
Marynarz Powszechna
Harpunnik 7
Żołnierz okrętowy 7
Przepatrywacz 9
Bukanier 11
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Gladiatorzy z Jałowej Krainy
Mecenas Nie dotyczy
Czarownik 9
Czempion 8
Felczer 8
Niewolnik Powszechna
Gladiator 8
Szablozębny 10
Pogromca Trolli 10
Ogr 11
Niedźwiedź 10
Nomada 9
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Siostry Sigmara
Przeorysza Nie dotyczy
Prezbiter Sigmara 8
Siostry Bitwy 8
Szpitalnicza 7
Nowicjuszka Powszechna
Siostry Sigmara 8
Pokutnica 9
Rycerz Zakonny 9
Bitewny Ołtarz Sigmara 10
Strażnicy dróg z Averlandu
Kapitan Nie dotyczy
Magister Magii 9
Prezbiter Sigmara 8
Sierżant 7
Traper 7
Strażnik dróg Powszechna
Myśliwy 7
Pikinier 7
Rajtar 9
Pogromca Trolli 10
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Zbrojna kompania z Ostlandu
Kapitan Nie dotyczy
Magister Magii 9
Prezbiter Sigmara 8
Sierżant 7
Handlarz Niewolników 7
Niewolnik Powszechna
Żołnierz Powszechna
Myśliwy 7
Ogr 11
Przepatrywacz 9
Więźniarka 10
Rydwan 10
Zbrojny z Middenheim
Pierworodny Nie dotyczy
Magister Magii 9
Kapłan Ulryka 9
Wybrany Syn 8
Krewniak 7
Zbrojny Powszechna
Łucznik 7
Włócznik 7
Wilczarz 7
Przepatrywacz 9
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Żołnierze z Reiklandu
Kapitan Nie dotyczy
Magister Magii 9
Prezbiter Sigmara 8
Sierżant 7
Adiutant 6
Żołnierz Powszechna
Kusznik 7
Miecznik 7
Rajtar 9
Flagelant 9
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Rycerze Graala
Rycerz Graala Nie dotyczy
Panna Graala 9
Rycerz Próby 8
Rycerz Królestwa 7
Piechur Powszechna
Zbrojny Graala 7
Pielgrzym Graala 9
Błędny Rycerz 9
Pegaz 11
Zaprzęg 10
Zbrojna chorągiew z Kisleva
Bojar Nie dotyczy
Magister Lodu 9
Kapłan Ursuna 9
Sierżant 7
Adiutant 6
Zbrojny Powszechny
Kozak 7
Myśliwy 7
Husarz 9
Nomada 9
Niedźwiedź 10
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Piraci z Sartosy
Kapitan Nie dotyczy
Czarownik 9
Kapłan Mannana 9
Bosman 7
Mat 6
Łowca niewolników 7
Niewolnik Powszechna
Pirat Powszechna
Żołnierz okrętowy 7
Przepatrywac 7
Ogr 11
Więźniarka 10
Rydwan 10
Psy Wojny:
Kapitan Nie dotyczy
Czarownik 9
Kapłan Myrmidii 10
Sierżant 7
Adiutant 6
Najemnik Powszechna
Kusznik z Miragliano 7
Oblęźnik z Remas 7
Halabardnik 7
Miecznik 7
Pikinier 7
Lansjer 9
Ogr 11
Ptasznik z Cartrazzy 10
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Niziołki z Krainy Zgromadzenia:
Starszy Nie dotyczy
Magister Magii 9
Sierżant 8
Zwiadowca 8
Pasterz 7
Milicjant 8
Pies pasterski 7
Przepatrywacz 10
Ogr 11
Zaprzęg 10
Leśni Elfowie z Athel Loren:
Szlachcic Nie dotyczy
Mag Leśnych Elfów 10
Wieczny Strażnik 9
Strażnik Ścieżek 9
Strażnik Polany 8
Tancerz Wojny 10
Driada 10
Jeździec Polcany 10
Drzewoduch 11
Wielki Orzeł 11
Rydwan Leśnych ELfów 10
Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu:
Szlachcic Nie dotyczy
Mag Elfów Wysokiego Rodu 10
Biały Lew 9
Mistrz Miecza Hoetha 9
Łucznik 8
Włócznik 9
Srebrny Hełm 10
Wojownik Cienia 9
Rydwan z Tiranoc 10
Lwi Rydwan z Chrace 10
Mroczni Elfowie z Naggaroth:
Szlachcic Nie dotyczy
Wieszczka Khaina 10
Korsarz 9
Egzekutor 9
Niewolnik Powszechna
Wojownik 8
Widmo 9
Wiedźma Khaina 10
Jeźdźcy Mroku 10
Harpie 8
Rydwan Zimnokrwistych 10
Więźniarka 10
Khazadzi z Gór Krańca Świata:
Tan Nie dotyczy
Kowal Run 10
Mistrz Inżynier 9
Długobrody 9
Łamacz Żelaza 9
Wojownik Klanowy 8
Strzelec 9
Górnik 9
Pogromca Trolli 10
Żyrokopter 10
Kult Pogromców z Karak Kadrin:
Tan Pogromców Nie dotyczy
Kowal Run 10
Mistrz Inżynier 9
Pogromca Smoków 10
Pogromca Gigantów 10
Pogromca Trolli 10
Bukanier 11
Wyklęty 11
Żyrokopter 10
Krasnoludowie Chaosu z Zorn Uzkul:
Czarnoksiężnik Nie dotyczy
Mistrz Inżynier 9
Łowca niewolników 9
Bykocentaur 10
Niewolnik Powszechna
Hobgoblin 7
Wojownik Klanowy 8
Wilczy Jeździec 10
Zagan 11
Żelazny Demon 10
Jeźdźcy Wilków:
Herszt Nie dotyczy
Szaman Hobgoblinów 9
Siepacz 8
Łowca niewolników 8
Niewolnik Powszechna
Hobgoblin 7
Wilczy Jeździec 10
Wilkor 7
Ogr 11
Więźniarka 10
Rydwan 10
Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów:
Łowca Nie dotyczy
Ogniobrzuchy 11
Żelazobrzuchy 11
Traper 7
Zbrojny Powszechna
Byk 11
Szablozębny 10
Gorger 11
Yeti 11
Rydwan 10
Kult Ducha Chaosu:
Wtajemniczony Nie dotyczy
Akolita 8
Opętany 11
Kultyści 7
Furie Chaosu 11
Zwierzoludzie 8
Ogr Chaosu 11
Troll Chaosu 11
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Kult Karmazynowej Czaszki:
Wtajemniczony Nie dotyczy
Akolita 8
Opętany 11
Kultyści 7
Piekielny Ogar 11
Khorngory 8
Ogr Chaosu 11
Troll Chaosu 11
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Kult Dzieci Zagłady:
Wtajemniczony Nie dotyczy
Akolita 8
Opętany 11
Kultyści 7
Nurglingi 11
Plagogory 8
Ogr Chaosu 11
Troll Chaosu 11
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Kult Sybarytów:
Wtajemniczony Nie dotyczy
Akolita 8
Opętany 11
Kultyści 7
Bólożądne Pieszczoty 11
Slaangory 8
Ogr Chaosu 11
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Kult Purpurowej Dłoni:
Wtajemniczony Nie dotyczy
Akolita 8
Opętany 11
Kultyści 7
Różowy Strachulec 11
Tzaangory 8
Ogr Chaosu 11
Troll Chaosu 11
Smoczy Ogr 12
Zaprzęg 10
Rydwan 10
Grasanci Chaosu:
Wybraniec Chaosu Nie dotyczy
Czarnoksiężnik Chaosu 10
Wojownik Chaosu 9
Łowca niewolników 9
Niewolnik Powszechna
Grasant Chaosu 8
Odrzuceni 10
Zwierzoczłek 8
Kawalerzysta Chaosu 10
Ogary Chaosu 8
Ogr Chaosu 11
Troll Chaosu 11
Smoczy Ogr 12
Więźniarka 10
Rydwan 10
Zbrojne stado Zwierzoludzi:
Herszt Nie dotyczy
Szaman 9
Bestigor 8
Centigor 9
Ungor Powszechna
Grabieżcy 8
Harpie 8
Gor 8
Wilczarz Chaosu 8
Minotaur 11
Rydwan 10
Nieumarła świta hrabiego von Carstein:
Hrabia 11
Nekromanta 9
Dreg 7
Szkielet Powszechna
Ghoul 8
Zombie Powszechna
Graveir 11
Mroczny Wilk 8
Czarna Karoca 11
Ścierwowóz 11
Nieumarły orszak księżnej Lahmi:
Księżna 11
Nekromanta 9
Gwardzista 8
Dwórki 7
Szkielet Powszechna
Ghoul 8
Zombie Powszechna
Graveir 11
Gnilec 11
Czarna Karoca 11
Ścierwowóz 11
Nieumarły poczet Krwawych Smoków:
Krwawy Smok 11
Nekromanta 9
Gwardzista 8
Dreg 7
Szkielet Powszechna
Ghoul 8
Upiór 10
Zombie Powszechna
Graveir 11
Czarny Rycerz 10
Czarna Karoca 11
Ścierwowóz 11
Nieumarły sabat rodu Nekrarch:
Nekrarch 11
Oprych 8
Dreg 7
Szkielet Powszechna
Ghoul 8
Zombie Powszechna
Graveir 11
Rój nietoperzy 11
Czarna Karoca 11
Ścierwowóz 11
Nieumarły tabor ludu Strigosu:
Strigoi 11
Nekromanta 9
Dreg 7
Ghast 8
Szkielet Powszechna
Ghoul 8
Zombie Powszechna
Graveir 11
Stregoica 11
Czarna Karoca 11
Ścierwowóz 11
Nieumarły zastęp z Nehekhary:
Książe Grobowców 11
Licz 9
Nekrotekt 8
Herold 8
Szkielet Powszechna
Strażnik Grobowców 10
Rój 8
Nieumarły Nomada 10
Gnilec 11
Ushabti 11
Grobowy skorpion 11
Rydwan 10
Zwiadowcze stado klanu Eshin:
Nocarz Nie dotyczy
Zaklinacz 9
Czarnoszczur 8
Łowca niewolników 8
Niewolnik Powszechna
Posłaniec nocy Powszechna
Rynsztokowiec 8
Wielki szczur 7
Rydwan 10
Więźniarka 10
Poganiacze klanu Moulder:
Mistrz mutator Nie dotyczy
Mistrz ciałokształtowania 9
Poganiacz 8
Łowca niewolników 8
Niewolnik Powszechna
Klanbrat Powszechna
Wielki Szczur 7
Szczurogr 11
Rydwan 10
Więźniarka 10
Kult Zarazy klanu Pestilens:
Diakon zarazy Nie dotyczy
Mnich zarazy 8
Kadzielnik 9
Łowca niewolników 8
Niewolnik Powszechna
Czciciel zarazy Powszechna
Szczur zarazy 7
Rydwan 10
Więźniarka 10
Harcownicy klanu Skryre:
Spaczinżynier Nie dotyczy
Kulomiotacz 9
Czarnoszczur 8
Łowca niewolników 8
Niewolnik Powszechna
Klanbrat Powszechna
Harcownik 8
Szczurogr klanu Skryre 11
Rydwan 10
Więźniarka 10
Zbrojne stado klanu Mors:
Szponowład Nie dotyczy
Szary Prorok 9
Szturmoszczur 8
Łowca niewolników 8
Niewolnik Powszechny
Klanbrat Powszechny
Wielki szczur 7
Rydwan 10
Więźniarka 10
_________________
Last edited by quidamcorvus on Pn lut 20, 2017 02:39 PM; edited 2 time in total
|
|
Back to top
|
|
 |
kozAa
Przebudzony
Joined: list 21, 2015
Posts: 307
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 01:49 PM
|
|
A ile rzutów na dostępność stronników może wykonać dowódca w sekwencji po potyczce? moim zdaniem to średni pomysł, jak ktoś będzie miał pecha to nie uzupełni strat, albo nie zrekrutuje modeli które chce i dzięki temu ktoś z dobrymi rzutami uzyska przewagę. Im mniej losowości w tej kwestii tym lepiej.
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 02:54 PM
|
|
1 rzut za każdego bohatera który brał udział w potyczce i nie rzucał na tabele powaznych obrażeń. To rzut na dostępność wiec wliczają się wszystkie modyfikatory z kontaktów handlowych itd.
Jak ktoś będzie miał pecha to nie zarobi zk i tez nie kupi.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
kozAa
Przebudzony
Joined: list 21, 2015
Posts: 307
|
Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 03:27 PM
|
|
a jeśli rzut na dostępność się powiedzie to mogę kupić tylko jednego stronnika , czy np dwóch? ja bym nie dawał modyfikatorów do rzutu na dostępność stronników, tacy grasanci z -2 będą mieli biedę. A kupowanie przedmiotów a stronników to różne rzeczy i ewentualnie różne modyfikatory. I czy bohater który rzucał na dostępność stronników może rzucać również na dostępność przedmiotów?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 03:35 PM
|
|
Jeden rzut na jednego stronnika.
Co do trudności niektórych kompanii w ewentualnym uzupełnianiu strat to jest to zamierzone i celowe.
Bohater może wykonać jeden rzut na dostępność w sekwencji po potyczce, nieważne na co rzuca.
Dla uproszczenia modyfikatory będą takie same.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Grish
Świadomy
Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 04:30 PM
|
|
Jeśli drużyna bedzie chciała zrekrutować np. 5 zombie, ale ma 4 bohaterów, to rzutów tez bedzie tylko 4?
_________________ fatlazypainter.blogspot.com
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 04:36 PM
|
|
Tak. Ale podstawowe jednostki (w większości te których może być 0+) mają dostępność powszechną czyli za nie rzucasz.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Grish
Świadomy
Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 11, 2017 05:06 PM
|
|
Rozważałem łagodniejsze podejście do tematu?
Rzut na dostępność bohatera/stronnika, bez względu na obecna w drużynie liczbę bohaterów zdolnych do poszukiwań?
_________________ fatlazypainter.blogspot.com
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Normal
|
|
Galeria - Figurki
|
[Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[
Go to page:
1, 2 ]
|
25 |
quidamcorvus |
20416 |
[Warsztat] Zwiadowcze ... Śr wrz 04, 2019 04:18 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magiczne przedmioty
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
123 |
quidamcorvus |
61206 |
[Warsztat] Magiczne pr... Pn sierp 18, 2019 03:45 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Machiny wojenne.
|
0 |
quidamcorvus |
5699 |
[Warsztat] Machiny woj... Cz lip 18, 2019 09:19 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[
Go to page:
1 ... 4, 5, 6 ]
|
75 |
Repentia.Vlk |
80676 |
Re: [Warsztat] Magia..... Pt May 24, 2019 09:24 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki
|
2 |
quidamcorvus |
4157 |
[Warsztat] Trucizny, m... Cz marca 21, 2019 07:54 PM quidamcorvus  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|