Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
[Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 21 22 23
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Śr marca 16, 2016 12:00 AM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 05, 2016 08:20 AM
Reply with quote

Brak posiadania pomalowanych figurek nie jest problemem. Dostaniesz tylko -1 DP do klasyfikacji generalnej.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 05, 2016 11:50 AM
Reply with quote

Nie musisz mieć pomalowane bandy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 05, 2016 01:09 PM
Reply with quote

Nie musisz ale pamiętaj pomalowane częściej wygrywają Very Happy

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bo
Posted: Śr kwiet 06, 2016 10:33 PM
Reply with quote

Propozycja pierwszego scenariusza!


Bestia Slaanesha

Uczeni Starego Świata powiadają, że od chwili kiedy na ciele lub umyśle śmiertelnika ujawnia się pierwsza mutacja, dotknięty nią nieszczęśnik wkracza na ścieżkę wiodącą ku zagładzie, a jego przeznaczeniem jest szaleństwo i degeneracja, los istoty gorszej od zwierzęcia.
Nie ostygły jeszcze popioły, które pozostały po wspaniałym niegdyś mieście, a Mroczne Potęgi znów objawiły swą kapryśną wolę. Ocaleni opowiadają o polującej wewnątrz miejskich murów plugawej bestii, o kształtach tak bluźnierczych iż samo spojrzenie na nią może pozbawić śmiertelnika zmysłów.
Jednak do miasta wciąż zbrojne kompanie gotowe zapolować na stwora. Niektórzy zamierzają spalić truchło na stosie inni pragną wykorzystać ciało Bestii Slaanesha do równie mrocznych celów, jak te dla których istota została zrodzona…

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Na środku pola bitwy należy pozostawić pusty plac o średnicy około 5” lub umieścić element terenu miejskiego reprezentujący rynek. Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu miejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu miejskiego się nie skończą.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
Następnie na środku stołu należy umieścić model reprezentujący tytułową Bestię Slaanesha. W każdej turze, nawet jeśli model jest związany walką wręcz, został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka! na początku rundy przed turą pierwszego z graczy musi wykonać ruch w losowo określonym kierunku i pokonuje zawsze pełny dystans równy wynikowi rzutu na kostce artyleryjskiej liczony w calach po linii prostej. Wynik niewypał! oznacza, że model Bestii Slaanesha pozostaje w miejscu i traci 1 punkt ŻW. Jeśli uzyskany wynik prowadzi Bestię Slaanesha do kontaktu z wrogiem, ruch ten traktuje się jak deklarację szarży, która podlega zwykłym zasadom (atakowany model może zadeklarować reakcję na szarżę w zwykły sposób).
Ponadto model stanowi ruchomy cel dla strzelców, a wszystkie wymierzone w Bestię Slaanesha ataki bronią dystansową wykonywane są z karą -1 do testu trafienia.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest zabicie polującego pośród ruin Pomiotu Chaosu.
Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub Pomiot Chaosu zostanie Wyłączony z akcji!. W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia, gra kończy się przegraną obu graczy.

Charakterystyka Bestii Slaanesha:
Code::
Bestia Slaanesha	Sz	WW	US	S	Wt	Żw	I	A	CP
Początkowa		KA	3	-	4	4	6	6	K6	10
Maksymalna		KA	3	-	4	4	6	6	K6	10

Broń/Pancerz: Bestia Slaanesha posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża przebicie pancerza oraz druzgoczący. Bestia Slaanesha nigdy nie może używać oręża i pancerzy.
Zasady specjalne:
Niezłomność, regeneracja, strach.
Bezrozumny: Bestia Slaanesha nigdy nie zdobywa doświadczenia.
Stygmat Slaanesha: W każdej turze, nawet jeśli model jest związany walką wręcz, został Oszołomiony!, Powalony na ziemię! lub Ucieka! na początku rundy przed turą pierwszego z graczy musi wykonać ruch w losowo określonym kierunku i pokonuje zawsze pełny dystans równy wynikowi rzutu na kostce artyleryjskiej liczony w calach po linii prostej. Wynik niewypał! oznacza, że model Bestii Slaanesha pozostaje w miejscu i traci 1 punkt ŻW. Jeśli uzyskany wynik prowadzi Bestię Slaanesha do kontaktu z wrogiem, ruch ten traktuje się jak deklarację szarży, która podlega zwykłym zasadom (atakowany model może zadeklarować reakcję na szarżę w zwykły sposób).
Zbrojne kończyny: Bestia Slaanesha zasypuje wrogów gradem ciosów. Na początku każdej fazy walki wręcz należy wykonać rzut K6, którego wynik oznacza liczbę Ataków wykonywanych przez Bestię Slaanesha w bieżącej fazie walki wręcz.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. Dowódca drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+2 za Wyłączenie z akcji! Bestii Slaanesha. Model który Wyłączy z akcji! Bestię Slaanesha otrzymuje +1 PD. Jeśli Bestia Slaanesha zostanie Wyłączona z akcji! przez stronnika, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała grupa stronników.

Po zakończeniu potyczki drużyna Łowców czarownic, Sióstr Sigmara lub dowolna kompania w szeregach której służy DUCHOWNY, KOWAL RUN lub INŻYNIER może spalić truchło Bestii Slaanesha na stosie i odmówić święte litanie. Drużyna otrzymuje K6 Punktów Doświadczenia, które gracz powinien rozdzielić według własnego uznania pomiędzy bohaterów.
Natomiast drużyny w szeregach których służy model podlegający zasadzie specjalnej MAG mogą wykorzystać ciało Bestii Slaanesha do przyrządzenia Esencji Chaosu (zobacz TRUCIZNY & MIKSTURY W ROZDZIALE XV: EKWIPUNEK).

Punktacja turniejowa:
+60 MP za WzA! modelu Bestii Slaanesha.
+6 MP (maksymalnie +36 MP) za każdy 1 punkt ŻW odebrany Bestii Slaanesha.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Śr kwiet 06, 2016 11:45 PM
Reply with quote

Propozycja czwartego scenariusza.


Strachulce Tzeentcha

Ocaleni z pogromu wieśniacy powiadają, że oddani Mrocznym Bogom kultyści Chaosu splądrowali i zbezcześcili ufundowany przez świętych mężów Pokutnik w którym wiezione były zakazane księgi, a złożone wewnątrz przeklęte zwoje rozrzucone zostały po okolicznym lesie.
Krążące w okolicach zbrojne kompanie ściągają do unieruchomionego Pokutnika, by pośród mrocznego lasu odnaleźć bluźniercze woluminy. Zbyt wielu jednak pragnie wykorzystać karty do własnych celów, by poszukiwania mogły zakończyć się bez rozlewu krwi…

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Na środku pola bitwy należy umieścić model reprezentujący unieruchomiony Pokutnik. Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.
Następnie w losowo określonym kierunku, w odległości 9” od środka stołu należy umieścić trzy grupy modeli reprezentujących tytułowe Strachulce Tzeentcha, każda grupa liczy trzy mniejsze demony Pana Przemian.
Na początku każdej rundy, przed turą pierwszego gracza modele reprezentujące grupy demonów będą poruszały się najszybciej jak to możliwe w kierunku najbliższego pozostającego w polu widzenia modelu nie należącego do grupy demonów. Nie ma potrzeby, żeby każdy model Strachulca Tzeentcha widział modele należące do graczy – jeżeli choć jeden model demona widzi przeciwnika to w jego kierunku podąża cała grupa demonów. Jeżeli w polu widzenia modeli reprezentujących demony nie ma żadnego modelu nie należącego do grupy demonów to Strachulce Tzeentcha poruszają się w losowo określonym kierunku, dopóki w polu widzenia nie pojawi się model któregoś z graczy. Ponadto grupa demonów nie może biegać choć może szarżować w zwykły sposób. Należy zauważyć, że grupa demonów zawsze będzie starała się związać walką wręcz jak największą ilość modeli należących do graczy.
Wykonując grupą demonów ruch należy odmierzyć dystans i przestawić modele pamiętając jednocześnie, że modele demonów w miarę możliwości powinny pozostawać w odległości do 1” od siebie. Ponadto, grupa demonów nie może wkraczać do budynków oraz poruszać się po schodach, drabinach i linach. Powierzchnie takie, na potrzeby modeli należących do grupy demonów, traktowane są jako teren niedostępny
Po rozmieszczeniu elementów terenu wiejskiego i grupy demonów, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie Woluminów Tzeentcha (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. 9 Woluminów Tzeentcha musi zostać umieszczonych w odległości większej niż 10” od krawędzi stołu oraz minimum 6” od innego znacznika i krawędzi Pokutnika.
Woluminy Tzeentcha mogą zostać podniesione, przez dowolny model bohatera, w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów zgodnie z zasadami przedstawionymi w ROZDZIALE IIII: RUCH. Ponadto, należy zauważyć, że w czasie rozgrywania scenariusza żaden bohater nie może nieść więcej niż jednego Woluminy Tzeentcha na raz.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
W scenariuszu Strachulce Tzeentcha nie obowiązuje zasada specjalna zwiadowca.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6, zaś otrzymany rezultat dodać do współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE DOWÓDCY. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę. Jeśli uzyskano taką samą sumę, należy ponownie rzucić K6, by rozstrzygnąć, kto rozpocznie grę.

Cel potyczki:
Rozgrywka zostaje zakończona po upływie 8 rund lub gdy Woluminy Tzeentcha reprezentowane przez znaczniki kosztowności zostaną złożone w Pokutniku lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia. Zwycięzcą zostaje gracz, który złoży w Pokutniku więcej znaczników kosztowności. Jeżeli obie drużyny nie złożyły w Pokutniku żadnego znacznika kosztowności lub złożyły tyle samo Woluminów Tzeentcha, gra kończy się przegraną obu graczy.
Woluminy Tzeentcha, reprezentowane przez znaczniki kosztowności, mogą zostać złożone wewnątrz Pokutnika w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny pieszy model, którego podstawka pozostaje w kontakcie z Pokutnikiem. Model nie może złożyć znacznika kosztowności jeżeli w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii lub fazie strzelania, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.
Ponadto, każdy złożony wewnątrz Pokutnika Wolumin Tzeentcha oznacza WzA! jednego, znajdującego się najbliżej bohatera modelu Strachulca Tzeentcha.

Charakterystyka Strachulca:
Code::
Strachulec	Sz	WW	US	S	Wt	Żw	I	A	CP
Początkowa	4	2	0	3	3	1	3	1	8
Maksymalna	4	2	0	3	3	1	3	1	8

Broń/Pancerz: Strachulce posiadają zdolność broń naturalna z cechą oręża przebicie pancerza. Strachulce nigdy nie mogą używać oręża i pancerzy.
Zasady specjalne:
Demon, strach.
Mag: W każdym aspekcie swej egzystencji Strachulce Tzeentcha pozostają magiczną energią obleczoną w ciało i ożywioną przez Pana Przemian. Ich ciała emanują mocą, którą mogą kierować w sposób podobny do rzucania zaklęć. Wraz ze wzrostem liczebności w grupie rośnie ilość generowanych przez demony Kostek Mocy. Pojedynczy Strachulec generuje jedną Kostkę Mocy. Przed turą pierwszego gracza, po wykonaniu ruchu modele demonów pozostające w odległości do 1” od siebie nawzajem łączą kostki w Pulę Kostek Mocy i rzucają jedno wybrane losowo zaklęcie z Dziedziny Tzeentcha. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIIII: MAGIA. Strachulce mogą też padać ofiarą Przekleństwa Tzeentcha, choć jego efekt jest krańcowo odmienny. Jeśli podczas próby rzucenia zaklęcia wypadną dwie lub więcej 1 demony zaczynają obłąkańczo chichotać, a rzucenie zaklęcia kończy się sukcesem (niezależnie od osiągniętego poziomu mocy).

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. Dowódca drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+2 za odnalezienie i złożenie w Pokutniku Woluminów Tzeentcha. Model który odnajdzie Wolumin Tzeentcha i przetransportuje go do Pokutnika otrzymuje +2 PD.
+1 za Wyłączenie z akcji! Strachulca Tzeentcha. Model który Wyłączy z akcji! Strachulca Tzeentcha otrzymuje +1 PD. Jeśli Strachulec Tzeentcha zostanie Wyłączona z akcji! przez stronnika, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała grupa stronników.

ZŁE i CHAOTYCZNE drużyny mogą zrezygnować z oddania Woluminów Tzeentcha i wykorzystać je w bluźnierczych rytuałach poświęconych plugawym bogom. Bohaterowie otrzymują +1 Punkt Doświadczenia za każdy znacznik kosztowności z którymi zakończyli rozgrywkę.

Punktacja turniejowa:
+60 MP za zrealizowanie celu potyczki.
+2 MP (maksymalnie +18 MP) za każdy podniesiony Wolumin Tzeentcha!.
+2 MP (maksymalnie +18 MP) za każdy Wolumin Tzeentcha! złożony wewnątrz Pokutnika.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Cz kwiet 07, 2016 07:57 AM
Reply with quote

Dlaczego pomiot porusza się mimo, że jest oszołomiony/powalony?
Jeżeli powiedzmy był powalony i w swojej turze poruszy się jako oszołomiony w wyniku tegoż ruchu dojdzie do kontaktu z wrogiem to pomiot nie może atakować. Dobrze sobie to wykoncypowałem?
Jeżeli pomiot jest otoczony z każdej strony przez modele które go atakują i wykonuje on swój ruch przymusowy, to czy automatycznie zatrzymuje się na modelach z którymi się styka?
Jest też zapis że porusza się zawsze o tyle cali ile wypadło na kostce A. I jeżeli uzyskany wynik prowadzi Bestię Slaanesha do kontaktu z wrogiem, ruch ten traktuje się jak deklarację szarży. Czy to oznacza, że jeżeli mój model stoi na drodze pomiotu w połowie dystansu to nie będzie celem szarży ponieważ wynik jest wyższy?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Cz kwiet 07, 2016 08:57 AM
Reply with quote

To taka teleportacja. Dlatego zawsze się porusza.
Tak jeżeli Pomiot skoczy dalej niż twój model to nie szarżuje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Alfini164
Nieświadomy
Nieświadomy

Alfini164

Offline

Joined: kwiet 12, 2016
Posts: 3

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bo
Posted: Wt kwiet 12, 2016 07:44 PM
Reply with quote

Hej, zgłaszam dwóch graczy(Alfini i Nanta).

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bo
Posted: Wt kwiet 12, 2016 07:45 PM
Reply with quote

Alfini164 wrote:
Hej, zgłaszam dwóch graczy(Alfini i Nanta).
Ok. Ale jako, że to twój pierwszy post napisz coś więcej o was.

Skąd jesteście? Jakimi drużynami gracie? Macie jakiegoś bloga? Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Alfini164
Nieświadomy
Nieświadomy

Alfini164

Offline

Joined: kwiet 12, 2016
Posts: 3

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 12, 2016 08:25 PM
Reply with quote

No tak Mysli Jesteśmy z Częstochowy, gramy sobie w domu na własnych makietach. Dowodzimy wysokimi elfami i von Carseinami(elfy jeszcze nie wszystkie pomalowane, ale spokojnie dokończymy po maturach). Bloga nie mamy, ale w maju założę galerię na forum i dodam zdjęcia obu band.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 12, 2016 08:28 PM
Reply with quote

Alfini164 wrote:
No tak Mysli Jesteśmy z Częstochowy, gramy sobie w domu na własnych makietach. Dowodzimy wysokimi elfami i von Carseinami(elfy jeszcze nie wszystkie pomalowane, ale spokojnie dokończymy po maturach). Bloga nie mamy, ale w maju założę galerię na forum i powrzucam zdjęcia.
Dzięki. Smile

Zachęcam zatem do forumowej aktywności. Chętnie obejrzę wasze modele, a może i jakiś raport opublikujecie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Alfini164
Nieświadomy
Nieświadomy

Alfini164

Offline

Joined: kwiet 12, 2016
Posts: 3

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Wt kwiet 12, 2016 08:32 PM
Reply with quote

Po maturkach na pewno coś tam napiszemy, a jak pomaluję budynki to nawet porobimy zdjęcia. Very Happy

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Śr kwiet 13, 2016 09:15 AM
Reply with quote

O komplecik zgłoszeń.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Śr kwiet 13, 2016 10:18 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
O komplecik zgłoszeń.
Znając życie ktoś odpadnie do czerwca. Zobaczymy może jeszcze rezerwowi się zgłoszą.

Chyba, że uczestnicy przywiozą swoje makiety bo dodatkowe blaty się znajdą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Śmiech Mrocznych Bogów
Posted: Cz kwiet 14, 2016 06:32 AM
Reply with quote

Radzik sie nie zapisał ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 6 7 8 ... 21 22 23
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 52835 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7238 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 8277 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 10:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7960 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7621 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 46
_BBOT: 1
Razem: 47
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy