Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
Turnieje, pokazy i konwenty z WARHEIM FS w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pn May 08, 2016 05:39 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:

Na przykład:
Gracz, drużyna, prestiż, ładunek, przewaga nad Orkami, ilość potyczek, wygrane, przegrane.

Coś jeszcze?
Dodałbym jeszcze "przeciwnicy", żeby wpisywać nicki osób z którymi graliśmy.

W pierwszym poście zaktualizowałem założenia kampanii, jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, pytania to piszcie :).

Myśle, że w praktyce najlepiej będzie zrobić sobie jedną bandę do kampanii i drugą do równoległych potyczek. Wedle wpisów na forum będziemy kontrolować ilość rozegranych potyczek kampanijnych w miesiącu, żeby jeden czy dwóch graczy nie odskoczyło za bardzo od reszty. No i żeby jak już ktoś odpadnie, to miał z kim grać w IW ;).
Teraz tylko pytanie czy dalej zostawić 7 dni przewagi nad orkami - kampania może rozciągnąć się na bardzo długo jeśli wszyscy będą rozgrywali tylko jedną wymaganą potyczkę w miesiącu.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pn May 08, 2016 06:52 AM
Reply with quote

Findar wrote:

Teraz tylko pytanie czy dalej zostawić 7 dni przewagi nad orkami - kampania może rozciągnąć się na bardzo długo jeśli wszyscy będą rozgrywali tylko jedną wymaganą potyczkę w miesiącu.
Zostaw 7, zobaczymy, jak to wyjdzie Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pn May 08, 2016 07:03 AM
Reply with quote

IMO 7 dni jest OK.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pn May 08, 2016 10:23 AM
Reply with quote

Co do scenariuszy to można by zrobić tabelkę, żeby nie trzeba było przerzucać.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pn May 09, 2016 05:13 PM
Reply with quote

Najwięcej scenariuszy z obroną było przy skrajnych wynikach, tak, że uprościłem tabele:
1. 11-15 Gracz z niższym Prestiżem Drużyny może wybrać scenariusz.
2. 16 POMIOT CHAOSU 422
3. 21 POŻOGA 423
4. 22 ZAGINIONA CÓRKA KUPCA 423
5. 23 ZŁOWADY 424
6. 25 TRUJĄCE GAZY 425
7. 26 SKRZYNIA SKARBÓW 425
8. 32 PŁONĄCY FURGON 426
9. 33 POLA BŁOGIEJ ROZKOSZY 427
10. 34 PLAGA INSEKTÓW 427
11. 35 'POD ŁYSYM ZBÓJEM' 428
12. 36 PRZYDROŻNA ŚWIĄTYNIA 428
13. 41 SPLĄDROWANE KURHANY 429
14. 42 TROLLOWY MOST 429
15. 43 POLE BITWY 430
16. 44 STARCIE 430
17. 45 TABOR 431
18. 46 RUCHOME PIASKI 431
19. 51 GOŚCINIEC 432
20. 52 ZŁOTO PIRATÓW 432
21. 53 GRZMIĄCA GÓRA 433
22. 54 ZAGINIONE KOSZTOWNOŚCI 433
23. 56 LAS SKARBÓW 434
24. 61 MOCZARY 435
25. 62 LEŚNA SADZAWKA 435
26. 63 SPOTKANIE NA TRAKCIE 436
27. 64-66 Gracz z niższym Prestiżem Drużyny może wybrać scenariusz.

Pozostają niepokorne Wink
24 NAPAD 424
31 CHATA GUŚLARZA 426
55 ŚWIĘTY GAJ 434

Postaram się trzy scenariusze dopisać tematycznie związane z kampanią, jak się nie uda, to wyniki zostaną poszerzone dla pozostałych Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:05 AM
Reply with quote

Pomysł kampanii bardzo fajny, piszę się. Puchary bym sobie darował, to kampania, a nie turniej.

Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:06 AM
Reply with quote

Może nagroda nie fizyczna - jeden z bohaterów zwycięskiej bandy zostanie bohaterem dramatu w następnej edycji podręcznika?

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:10 AM
Reply with quote

No to by było super.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:17 AM
Reply with quote

Jestem jak najbardziej za Smile


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:31 AM
Reply with quote

Ciekawy pomysł Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:36 AM
Reply with quote

W końcu bohater który przeżyje taką kampanie musi być kimś wyjątkowym. Wielotygodniowa ucieczka przed hordą na pewno odciśnie na nim swoje piętno. A my zyskamy ciekawą postać do rozgrywek.

Jeśli by pomysł okazał się sukcesem to można zrobić z niego tradycje - po kampanii bohater/stronnik zwycięscy staje się najemnym ostrzem/bohaterem dramatu lub jakiś przedmiot ma nadane jego imię etc. Trochę więcej pracy dla graczy ale będzie o wiele przyjemniej śledzić postępy bohaterów, nadawać im imiona i dbać o warstwę fabularną tej gry.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:43 AM
Reply with quote

Ja bym tak w turnieju już tak zrobił. Że najlepszy bohater - tzn ten który zebrał najwięcej doświadczenia ( niekoniecznie z zwycięskiej bandy ot gość z największą ilością zdobytych pd który przetrwał )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 11:09 AM
Reply with quote

Bahior wrote:
Może nagroda nie fizyczna - jeden z bohaterów zwycięskiej bandy zostanie bohaterem dramatu w następnej edycji podręcznika?

Fajne i motywujące Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Pt May 13, 2016 10:03 PM
Reply with quote

Oto pierwszy z trzech scenariuszy specjalnych do kampanii. Jako, że prawdopodobieństwo wyboru scenariusza przez graczy jest większe w kampanii (patrz wyżej zmieniona tabela rzutów na scenariusz), jest szansa, że ktoś wybierze go "taktycznie" ;). Oczywiście liczę na opinie i info zwrotne a propos czytelności opisu.

24 Pierwszeństwo przejazdu

Wszystkie drogi prowadzą do Altdorfu, mówi stare imperialne powiedzenie. Kompanie, podróżujące z różnych stron trafiły na skrzyżowanie łączące trakty w jeden prowadzący na zachód. Po piętach depczą im watahy goblińskich wilczych jeźdźców. Tak jak stado wygłodniałych wilków rzuca się na najsłabsze zwierzę w stadzie, tak zielonoskórzy dosięgną najwolniejszą grupę uchodźców. Dowódcy kompanii muszą upewnić się, że to nie ich spotka ten los, sposób jest na to tylko jeden, spowolnić przeciwnika.

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’.
Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie
elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy.
Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalejna zmianę, póki elementy terenu wiejskiego nie zostaną ułożone tak, by stworzyć drogę rozwidlającą się w literę Y, gdzie dwa ramiona kończą się w przeciwległych rogach stołu, a trzecie w dowolnym z pozostałych. Przy czym droga może być tak kręta jak tylko zażyczą sobie tego gracze. Ponadto, należy zauważyć, że obszar znajdujący się bezpośrednio za przylegającymi do traktu terenami uznaje się na potrzeby scenariusza Pierwszeństwo przejazdu za teren trudny – las.
Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy
postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału
paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.
Drużyny:
Przed rozstawieniem modeli należy podzielić stół na ćwiartki, których boki mierzą 2’.
Następnie każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać jedną z dwóch ćwiartek gdzie znajdują się przeciwległe końce traktu i rozpocząć tam potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej ćwiartce. Gracze mogą wystawić swoje modele w dowolnym miejscu znajdującym się w odległości większej niż 6” od krawędzi ćwiartki.
W scenariuszu Pierwszeństwo przejazdu nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.
Rozpoczęcie potyczki :
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym
wynikiem rozpoczyna potyczkę.
Cel potyczki:
Rozgrywka zostaje zakończona gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub z końcem tury w której jedna
ze stron zdołała uszkodzić:
- koło wozu
- wyłączyć z akcji zwierzę pociągowe przeciwnika,
- wyłączyć z akcji woźnice.
Obie drużyny przegrywają:
- jeśli z końcem tury oba wozy są spowolnione
- jeśli jedna z drużyn nie zda testu rozbicia, a żaden z wozów nie został spowolniony.
Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za spowolnienie wozu. Każdy model bohatera otrzymuje +1 PD za uszkodzenie koła lub wyłączenie z akcji zwierzęcia pociągowego wozu przeciwnika.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/

Last edited by Findar on Wt May 24, 2016 11:45 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Warheim - wrzesień 2016
Posted: Sb May 14, 2016 09:05 AM
Reply with quote

Musisz ujednolicić miejskie i wiejskie elementy terenu bo się przeplatają.

Nie lepsze byłoby Y zamiast T?

Aby wygrać trzeba uszkodzić koło lub WzA! zwierzę? Zranienie samego powozu się nie liczy?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 53579 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7355 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS Sponsorzy turnieju Warheim FS 0 quidamcorvus 8356 Sponsorzy turnieju War...
 Sb marca 12, 2016 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 8017 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7683 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 11:30 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy