
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
The following users give thanks for this topic |
kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 09:24 PM
|
|
Wicio wrote: |
Witam, czy sieciarz Nocnych Goblinów może rozstawić kolejną pułapkę, gdy już wcześniej rozstawił inną? |
Tak może. Nie ma ograniczeń w ilości rozstawionych pułapek.
Trzeba tylko pamiętać, że sidła można rozstawić tylko wtedy, gdy w poprzedniej turze model wykonał tylko ruch.
Quote:: |
Model nie może zastawić sideł jeżeli w poprzedniej turze biegł, rzucał zaklęcie, modlił się, strzelał, skakał, szarżował, upadł, walczył, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem. |
Czyli jeśli w 2 turze model zastawił sidła, to w 3 turze może wykonać tylko ruch, a w 4 może przygotować kolejną pułapkę.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Wicio
Nieświadomy
Joined: kwiet 22, 2016
Posts: 12
Location: Gliwice
|
|
Back to top
|
|
 |
krzychu88
Przytomny
Joined: list 10, 2015
Posts: 83
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb kwiet 30, 2016 06:10 AM
|
|
Lekka jazda wyposażona w broń dystansową, która nie podlega zasadzie RUCH
albo STRZAŁ może prowadzić ostrzał, nawet w czasie biegu. Nadal jednak podlega
karze -1 do trafienia za strzał po ruchu.
to samo tyczy się broni miotanej oraz pistoletów? też dostają karę -1 do trafienia po biegu, pomimo tego, że normalnie nie dostają ujemnych rzutów po ruchu?
_________________ Your doom is coming, man-things!
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb kwiet 30, 2016 07:06 AM
|
|
Tak.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Vulturius
Nieświadomy
Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 03:43 PM
|
|
Czy zasada Rozmiar rzondzi zielonoskórych oznacza, że w przypadku drużyny, w skład której wchodzi czterech bohaterów, 5 squigów i 5 goblinów test rozbicia wykonywany jest dopiero przy zabiciu na przykład 8 squigów i goblinów albo dwóch bohaterów i 4 squigów/goblinów?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 03:46 PM
|
|
Tak.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
Vulturius
Nieświadomy
Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 06:30 PM
|
|
Czy model oszołomiony ucieka normalnie w wyniku rozbicia gdy jest związany walką?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 06:32 PM
|
|
Vulturius wrote: |
Czy model oszołomiony ucieka normalnie w wyniku rozbicia gdy jest związany walką? |
Model jest związany walką, czyli może być goniony przez przeciwnika. Jeśli przeciwnik goni, to model O! zostaje automatycznie WzA!.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
inkofon
Przytomny
Joined: kwiet 03, 2014
Posts: 107
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr May 04, 2016 11:58 AM
|
|
czy jeśli kompania ma zasade pazerni to czy w trakcie sekwencji po potyczce kowal może kuć runy i generować kostkę eksploracji?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr May 04, 2016 12:21 PM
|
|
Nie, dotyczy to tylko eksploracji po ewentualnym WzA!.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
kozAa
Przebudzony
Joined: list 21, 2015
Posts: 307
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt May 13, 2016 12:43 PM
|
|
Mam pytanie, jeżeli model posiadający np. 3 pkt żywotności zostanie oszałomiony w wyniku działania np. kadzielnicy zarazy to czy kolejny przeciwnik jeśli go trafi i zrani to zabija go automatycznie czy zabiera tylko jeden pkt żywotności?
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt May 13, 2016 12:45 PM
|
|
Jeżeli model Oszołomiony! zostanie zraniony, to jest WzA! niezależnie od posiadanej liczby punktów Żw.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
krzychu88
Przytomny
Joined: list 10, 2015
Posts: 83
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 14, 2016 05:11 PM
|
|
witajcie towarzysze/towarzyszki!
Jakiś czas temu QC rzucił hasło by dodać magiczne przedmioty dla sygnalistów, mam trzy propozycje:
flet szczurołapa
zasięg 12'', wszystkie skaveny które znajdą się pod wpływam tego magicznego fleta, muszą rzucić kośćmi na test CP, niepowodzenia oznacza, że model będzie podlegać Głupocie do następnej tury, jednak jeżeli zda odczuwa Nienawiść do modelu posiadającego ten przedmiot do następnej tury. dostępny dla wszystkich band, oprócz skavenów.
spaczony dzwon rogatego szczura
tylko dla skavenów, zasięg 12'', można użyć raz na potyczkę. wszystkie modele skavenów podlegają zasadzie Szał (357)
wuwuzela zagłady 
można użyć raz na potyczkę, wzornik płomienia, modele, które znajdują się w zasięgu wzornika, muszą rzucić test na WT, niepowodzenie skutkuje tym, że model zostaje PnZ!
_________________ Your doom is coming, man-things!
Last edited by krzychu88 on Sb May 14, 2016 05:25 PM; edited 2 time in total
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 14, 2016 05:18 PM
|
|
krzychu88 wrote: |
witajcie towarzysze/towarzyszki!
Jakiś czas temu QC rzucił hasło by dodać magiczne przedmioty dla sygnalistów, mam trzy propozycje:
flet szczurołapa
zasięg 12'', wszystkie skaveny które znajdą się pod wpływam tego magicznego fleta, muszą rzucić kośćmi na test CP, niepowodzenia oznacza, że model będzie podlegać Głupocie do następnej tury, jednak jeżeli zda odczuwa Nienawiść do modelu posiadającego ten przedmiot do następnej tury. dostępny dla wszystkich band, oprócz skavenów.
spaczony dzwon rogatego szczura
tylko dla skavenów, zasięg 12'', można użyć raz na potyczkę. wszystkie modele skavenów podlegają zasadzie Szał (357)
wuwuzela zagłady 
można użyć raz na potyczkę, wzornik płomienia, modele, które znajdują się w zasięgu wzornika, muszą rzucić test na WT, niepowodzenie skutkuje tym, że model zostaje PnZ! |
No to jeszcze czekam na propozycje dla pozostałych drużyn
_________________
Last edited by quidamcorvus on Sb May 14, 2016 05:26 PM; edited 1 times in total
|
|
Back to top
|
|
 |
krzychu88
Przytomny
Joined: list 10, 2015
Posts: 83
|
Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 14, 2016 05:24 PM
|
|
oj coś mi się pokićkało, flet szczurołapa dostępny dla wszystkich oprócz skavenów. Zaś spaczony dzwon rogatego szczura tylko dla skavenów
_________________ Your doom is coming, man-things!
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Sticky
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[
Go to page:
1 ... 7, 8, 9 ]
|
129 |
quidamcorvus |
57499 |
Pytania i odpowiedzi..... Wt sierp 27, 2019 09:03 AM quidamcorvus  |
|
Frostgrave
|
Pytania
|
7 |
Staś |
9232 |
Pytania Śr sierp 10, 2016 01:28 PM drachu  |
Normal
|
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[
Go to page:
1 ... 18, 19, 20 ]
|
296 |
quidamcorvus |
114260 |
Dyskusja ogólna (pyta... Pn stycz 15, 2018 03:09 PM quidamcorvus  |
|
Pytania & odpowiedzi [Mordheim]
|
Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[
Go to page:
1 ... 26, 27, 28 ]
|
407 |
Izwor |
331987 |
Pytania różne Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM M.T.  |
|
Kostnica
|
Pytania i odpowiedzi [AoS]
[
Go to page:
1, 2, 3 ]
|
42 |
Staś |
34748 |
Pytania i odpowiedzi [... Śr marca 22, 2017 02:12 PM wellofeternity  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|