Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 17 18 19 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 09:24 PM
Reply with quote

Wicio wrote:
Witam, czy sieciarz Nocnych Goblinów może rozstawić kolejną pułapkę, gdy już wcześniej rozstawił inną?
Tak może. Nie ma ograniczeń w ilości rozstawionych pułapek.

Trzeba tylko pamiętać, że sidła można rozstawić tylko wtedy, gdy w poprzedniej turze model wykonał tylko ruch.
Quote::
Model nie może zastawić sideł jeżeli w poprzedniej turze biegł, rzucał zaklęcie, modlił się, strzelał, skakał, szarżował, upadł, walczył, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem.
Czyli jeśli w 2 turze model zastawił sidła, to w 3 turze może wykonać tylko ruch, a w 4 może przygotować kolejną pułapkę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Wicio
Nieświadomy
Nieświadomy

Wicio

Offline

Joined: kwiet 22, 2016
Posts: 12
Location: Gliwice

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt kwiet 29, 2016 09:46 PM
Reply with quote

Super, dzięki Smile

Back to top
View user's profile
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb kwiet 30, 2016 06:10 AM
Reply with quote

Lekka jazda wyposażona w broń dystansową, która nie podlega zasadzie RUCH
albo STRZAŁ
może prowadzić ostrzał, nawet w czasie biegu. Nadal jednak podlega
karze -1 do trafienia za strzał po ruchu.


to samo tyczy się broni miotanej oraz pistoletów? też dostają karę -1 do trafienia po biegu, pomimo tego, że normalnie nie dostają ujemnych rzutów po ruchu?


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb kwiet 30, 2016 07:06 AM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Vulturius
Nieświadomy
Nieświadomy

Vulturius

Offline

Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 03:43 PM
Reply with quote

Czy zasada Rozmiar rzondzi zielonoskórych oznacza, że w przypadku drużyny, w skład której wchodzi czterech bohaterów, 5 squigów i 5 goblinów test rozbicia wykonywany jest dopiero przy zabiciu na przykład 8 squigów i goblinów albo dwóch bohaterów i 4 squigów/goblinów?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 03:46 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Vulturius
Nieświadomy
Nieświadomy

Vulturius

Offline

Joined: lut 25, 2016
Posts: 10
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 06:30 PM
Reply with quote

Czy model oszołomiony ucieka normalnie w wyniku rozbicia gdy jest związany walką?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 03, 2016 06:32 PM
Reply with quote

Vulturius wrote:
Czy model oszołomiony ucieka normalnie w wyniku rozbicia gdy jest związany walką?
Model jest związany walką, czyli może być goniony przez przeciwnika. Jeśli przeciwnik goni, to model O! zostaje automatycznie WzA!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
inkofon
Przytomny
Przytomny

inkofon

Offline

Joined: kwiet 03, 2014
Posts: 107
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr May 04, 2016 11:58 AM
Reply with quote

czy jeśli kompania ma zasade pazerni to czy w trakcie sekwencji po potyczce kowal może kuć runy i generować kostkę eksploracji?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr May 04, 2016 12:21 PM
Reply with quote

Nie, dotyczy to tylko eksploracji po ewentualnym WzA!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt May 13, 2016 12:43 PM
Reply with quote

Mam pytanie, jeżeli model posiadający np. 3 pkt żywotności zostanie oszałomiony w wyniku działania np. kadzielnicy zarazy to czy kolejny przeciwnik jeśli go trafi i zrani to zabija go automatycznie czy zabiera tylko jeden pkt żywotności?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt May 13, 2016 12:45 PM
Reply with quote

Jeżeli model Oszołomiony! zostanie zraniony, to jest WzA! niezależnie od posiadanej liczby punktów Żw.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 14, 2016 05:11 PM
Reply with quote

witajcie towarzysze/towarzyszki!

Jakiś czas temu QC rzucił hasło by dodać magiczne przedmioty dla sygnalistów, mam trzy propozycje:

flet szczurołapa
zasięg 12'', wszystkie skaveny które znajdą się pod wpływam tego magicznego fleta, muszą rzucić kośćmi na test CP, niepowodzenia oznacza, że model będzie podlegać Głupocie do następnej tury, jednak jeżeli zda odczuwa Nienawiść do modelu posiadającego ten przedmiot do następnej tury. dostępny dla wszystkich band, oprócz skavenów.


spaczony dzwon rogatego szczura
tylko dla skavenów, zasięg 12'', można użyć raz na potyczkę. wszystkie modele skavenów podlegają zasadzie Szał (357)



wuwuzela zagłady Wink
można użyć raz na potyczkę, wzornik płomienia, modele, które znajdują się w zasięgu wzornika, muszą rzucić test na WT, niepowodzenie skutkuje tym, że model zostaje PnZ!


_________________
Your doom is coming, man-things!

Last edited by krzychu88 on Sb May 14, 2016 05:25 PM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 14, 2016 05:18 PM
Reply with quote

krzychu88 wrote:
witajcie towarzysze/towarzyszki!

Jakiś czas temu QC rzucił hasło by dodać magiczne przedmioty dla sygnalistów, mam trzy propozycje:

flet szczurołapa
zasięg 12'', wszystkie skaveny które znajdą się pod wpływam tego magicznego fleta, muszą rzucić kośćmi na test CP, niepowodzenia oznacza, że model będzie podlegać Głupocie do następnej tury, jednak jeżeli zda odczuwa Nienawiść do modelu posiadającego ten przedmiot do następnej tury. dostępny dla wszystkich band, oprócz skavenów.


spaczony dzwon rogatego szczura
tylko dla skavenów, zasięg 12'', można użyć raz na potyczkę. wszystkie modele skavenów podlegają zasadzie Szał (357)



wuwuzela zagłady Wink
można użyć raz na potyczkę, wzornik płomienia, modele, które znajdują się w zasięgu wzornika, muszą rzucić test na WT, niepowodzenie skutkuje tym, że model zostaje PnZ!
No to jeszcze czekam na propozycje dla pozostałych drużyn Smile


_________________

Last edited by quidamcorvus on Sb May 14, 2016 05:26 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb May 14, 2016 05:24 PM
Reply with quote

oj coś mi się pokićkało, flet szczurołapa dostępny dla wszystkich oprócz skavenów. Zaś spaczony dzwon rogatego szczura tylko dla skavenów


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 17 18 19 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57499 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9232 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 114260 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 331987 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 34748 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 15
_BBOT: 0
Razem: 15
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy