Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Obłęd...
[Warsztat] Obłęd...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 20, 2016 09:25 PM
Reply with quote

Propozycja zasad Punktów Obłędu, bardzo wczesny wip.


SPOILER! Click here to read.



_________________

Last edited by quidamcorvus on Śr lip 27, 2016 05:09 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 20, 2016 09:57 PM
Reply with quote

Brak punktów obłędu był jedną z niewielu rzeczy jakich brakowało mi w Warheimie , a według mnie są bardzo klimatyczne więc cieszę się że są. Tylko wydaje mi się że zgromadzenie chociaż 8 PO może być dość trudne . Ale po za tym nie mogę doczekać się tabelki Twisted Evil

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 20, 2016 10:02 PM
Reply with quote

Magus wrote:
Brak punktów obłędu był jedną z niewielu rzeczy jakich brakowało mi w Warheimie , a według mnie są bardzo klimatyczne więc cieszę się że są. Tylko wydaje mi się że zgromadzenie chociaż 8 PO może być dość trudne . Ale po za tym nie mogę doczekać się tabelki Twisted Evil
Jak to testowałam to jeden z bohaterów pierwszą chorobę złapał po 3 rozgrywce, kilka zranień krytycznych i WzA! w każdej bitwie zaowocowało szaleństwem Wink

Przy tych zasadach grając kampanię trzeba pilność bohaterów bo 1-2 PO na grę można bez trudu zarobić.

Z drugiej strony wzrośnie znaczenie umiejętności/zasad/zaklęć/magicznych przedmiotów dających NIEZŁOMNOŚĆ.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 20, 2016 10:13 PM
Reply with quote

W sumie to pewnie masz rację , ale moi bochaterowie dostawali W zA i krytyki raczej po równo ale faktycznie większy pech w kościach i może być naprawdę źle Wink ( o ile tabelka będzie bazowała na WHRF )

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Śr lip 20, 2016 10:20 PM
Reply with quote

Magus wrote:
W sumie to pewnie masz rację , ale moi bochaterowie dostawali W zA i krytyki raczej po równo ale faktycznie większy pech w kościach i może być naprawdę źle Wink ( o ile tabelka będzie bazowała na WHRF )
Bazujemy na WFRP (toft). Tylko muszę to jeszcze dostosować do bitewniaka (to co wybrałem do konwersji znajduje się w spoilerze).

Na razie testujemy dwa sposobo losowania.

Pierwszy to rzut K66 i odczytanie wyniku z tabeli.

Drugi (IMO lepszy) to rzut 3K6.

3k6
3 - 4 Ciężkie zaburzenia
5 - 7 Średnie zaburzenia
8 - 9 Lekkie zaburzenia
10-12 Nic się nie dzieje.
13 - 14 Lekkie zaburzenia
15 - 16 Średnie zaburzenia
17 - 18 Ciężkie zaburzenia

I w każdym byłby dodatkowy rzut na ustalenie konkretnego zaburzenia.

W porównaniu z pierwszym sposobem byłaby szansa na uniknięcie schorzenia, oraz mniejsza szansa na poważniejsze dolegliwości.


SPOILER! Click here to read.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
krzychu88
Przytomny
Przytomny

krzychu88

Offline

Joined: list 10, 2015
Posts: 83

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Sb lip 23, 2016 09:35 PM
Reply with quote

brzmi ciekawie. będzie możliwość wyleczenia się z obłędu ? heh np psychiatra, terapie grupowe itp? Very Happy
hałaśnicy na dzień dobry powinni mieć jedno schorzenie, jak to mawiają: "sanity is for the weak!"


_________________
Your doom is coming, man-things!
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 24, 2016 06:15 AM
Reply with quote

Będzie możliwość leczenia. Aczkolwiek dość ryzykowna.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 24, 2016 08:13 AM
Reply with quote

Idealnym miejscem i czasem na użycie PO byłaby wrześniowa kampania. Wpisy je się idealnie w kontekst ucieczki bandy przed hordą zielonoskórych.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 24, 2016 08:46 AM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Idealnym miejscem i czasem na użycie PO byłaby wrześniowa kampania. Wpisy je się idealnie w kontekst ucieczki bandy przed hordą zielonoskórych.
Zasady do września powinny być gotowe.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 82
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 24, 2016 10:27 AM
Reply with quote

Wstępnie dobrze to wygląda i chętnie będę używał tych zasad, jednak moim zdaniem obowiązkowo powinna być opcja leczenia obłędu (oczywiście odpowiednio kosztowna).


_________________
kostkadomina.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 24, 2016 10:32 AM
Reply with quote

Dominig wrote:
Wstępnie dobrze to wygląda i chętnie będę używał tych zasad, jednak moim zdaniem obowiązkowo powinna być opcja leczenia obłędu (oczywiście odpowiednio kosztowna).
Warto będzie zdobyć zasadę specjalną NIEZŁOMNOŚĆ dla bohaterów.

Będzie można też leczyć obłęd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 25, 2016 01:39 PM
Reply with quote

Na scribd.com wrzuciłem PDF z zasadami obłędu do Warheim FS. To wciąż WIP ale taka wersja jest dużo bardziej czytelna niż tekst w poście.


Gdyby szanowne państwo-draństwo miało jeszcze jakieś pomysły na choroby psychiczne możliwe do wykorzystania w grze bitewnej to piszcie śmiało.

Na pewno pojawi się jeszcze strach przed magią i magicznymi przedmiotami, strach przed innymi sprzymierzonymi modelami wymuszającymi przebywanie w odległości powyżej 6" od sojuszników itd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Pn lip 25, 2016 10:53 PM
Reply with quote

Czy będą uwzględnione w zasadach rasy które są na tyle głupie że choroby psychiczne nie są dla nich problemem ? Może się mylę ale trudno mi sobie wyobrazić herszta zwierzoludzi lub debeściaka który nabawił się katonii lub innej przypadłości.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Wt lip 26, 2016 12:07 AM
Reply with quote

Przed obłędem chroni jedynie zasada specjalna NIEZŁOMNOŚĆ.

Wszystkie rasy 'inteligentne' są podatne na szaleństwo, a patrząc na Zwierzoludzi czy Zielonoskórych to wydaje mi się nawet że bardziej.

Po prostu inaczej mogą sobie tłumaczyć anormalne zachowania. Katatonia może być tłumaczona jako kontakt z bogami itd.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Magus
Śniący
Śniący

Magus

Offline

Joined: czerw 19, 2016
Posts: 36
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obłęd...
Posted: Wt lip 26, 2016 08:46 PM
Reply with quote

Sorry za narzekanie , ale na początku wydało mi się to dziwne.

Back to top
View user's profile

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20457 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61378 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5708 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80815 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 335668 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 0
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Kontakt
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy