Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Podręcznik...
[Warsztat] Podręcznik...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Sb sierp 06, 2016 06:23 PM
Reply with quote

Dla porządku zamieszczam cytat pochodzący STĄD:

quidamcorvus wrote:
drachu wrote:
Okej. Ja mam kilka propozycji zmian na listach band.

Muszkieterzy z Nuln.
Moim skromnym zdaniem nie ma sensu wprowadzenie ograniczenia, które polega na wyborze muszkieterzy lub halabardziści. Muszkieterzy są jajem tej bandy, jej głównym pazurem (w połączeniu z Inżynierem rzecz jasna) i nie widzę przyczyny, by ktokolwiek miał w strzeleckiej bandzie zrezygnować z podstawowej jednostki strzelającej. No nikt przy zdrowych zmysłach nie zrobi Nuln na halabardach. Jak będzie chciał się bawić ludźmi z halabardami, to ma do tego lepsze bandy.
W o,75 wybór był rangerzy lub strażnicy - i to był wybór sensowny - wspierasz strzelców ofensywną piechotą, czy defensywnymi kraśkami? Spoko. Dwie różne koncepcje bandy, ale dalej jajem są muszkieterzy.
Proponuję, by wrócić do układu w którym bierzesz strażników miejskich lub kraśków.

Druga sprawa to banda Nekrarchy. A konkretnie wielkie nietoperze. To zrobiło się strasznie mocne dziadostwo - można mieć je 3. Nie są drogie jak na swoje statsy. Ale tak było zawsze. W sumie przywykłem.
Ale teraz dostały standardowy zestaw zasad dla modeli 40x40. W tym byczą szarżę.
Kurcze, mieć w bandzie trzy jednostki z byczą szarżą na podstawkach 40x40 to strasznie dużo. I to jeszcze latające. No spychacz śmierci. Zdjąłbym im byczą szarżę. Wiem, że inne 40x40 mają, ale tutaj to za dużo.
Zgadzam się z tobą. Zresztą podobną propozycję wysunęła Sister of Mercy i nawet przygotowaliśmy aktualizację, którą opublikuję na blogu w czwartek.

Związana jest ona głównie z wprowadzeniem zasad obłędu ale zmieniliśmy też parę innych rzeczy.


I tak, odnośnie drużyny Muszkieterów z Nuln to muszkieterzy i strażnicy miejscy mogą być rekrutowani równolegle.


W przypadku kompanii Nekrarchy zrezygnowaliśmy z 0-3 Piekielnych Nietoperzy, na rzecz 0-1 Roju Nietoperzy, który prezentuje się następująco:




Ponadto:
Nastąpiła zmiana nazwy umiejętności OBIEŻYŚWIAT na ŚWIATOWIEC.

Zmianie uległa także umiejętność ZWIADOWCA dostępna dla bohaterów. Teraz jest to:
Quote::
Obieżyświat:
Bohater podlega zasadzie specjalnej RANGER oraz ZWIADOWCA.


Następujący bohaterowie i stronnicy...

Harpunnik, Przepatrywacz, Szablozębny, Niedźwiedź, Nomada, Traper, Myśliwy, Zbrojny Graala, Ptasznik z Catrazzy, Starszy, Zwiadowca, Pasterz, Wojownik Cienia, Widmo, Górnik, Łowca, Traper (Gnoblar), Gorger, Kawalerzysta Chaosu, Grabieżca, Nieumarły Nomada, Traper (Goblin), Sieciarz Nocnych Goblinów, Ośmiornica Bagienna, Skink-Kameleon

...podlegają zasadzie specjalnej RANGER.


Najemne Ostrza:
Czarownica, Goniec, Kartograf, Skrytobójca, Złodziej, Zwiadowca
Zmiana nazwy zasady specjalnej obieżyświat na światowiec. Podlega zasadzie specjalnej obieżyświat.

Szczurołap
Podlega zasadzie specjalnej RANGER. Prestiż drużyny +32.

Zwiadowca
Podlega zasadzie specjalnej RANGER. Prestiż drużyny +26.
Zmiana nazwy zasady specjalnej obieżyświat na światowiec.


Mechanizm rangera
Powiadają, że mechanizm zamętu oddziałuje na zmysły wrogów oślepiając ich i ogłuszając. Wielu przeciwników boleśnie przekonało się o skuteczności działania tego urządzenia.
KOSZT: 35 ZK
DZIAŁANIE: raz na potyczkę
EFEKT: Bohater używający mechanizmu rangera podlega zasadzie specjalnej RANGER oraz ZWIADOWCA.


MELANCHOLIA

Służący w kompanii losowo określony model bohatera zostaje ogarnięty melancholią, postać do końca rozgrywki musi przerzucić wszystkie udane testy trafienia. Aby zrealizować zadanie specjalne bohater musi przeżyć potyczkę i co najmniej raz wziąć udział w walce wręcz.

Po wypełnieniu zadania specjalnego należy pokazać przeciwnikowi kartę.

- NAGRODA -
Model bohatera, który zrealizuje zadanie specjalne otrzymuje dodatkowe +K3 PD.
- LUB -
Drużyna otrzymuje
+1 Punkt Odporności.


Na chwilę obecną w dziale Download dostępna jest aktualna wersja pełna podręcznika (dwa pierwsze linki od góry).

Czyli TEN i TEN.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Wt sierp 09, 2016 08:42 PM
Reply with quote

Trzeba jeszcze tabelę przekleństw Tzeentcha (i Zielonoskórych) zmienić dodając PO do efektów.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Wt sierp 09, 2016 08:51 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Trzeba jeszcze tabelę przekleństw Tzeentcha (i Zielonoskórych) zmienić dodając PO do efektów.
Czekam na email Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr sierp 10, 2016 06:47 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Sister_of_Mercy wrote:
Trzeba jeszcze tabelę przekleństw Tzeentcha (i Zielonoskórych) zmienić dodając PO do efektów.
Czekam na email Smile
Na email też poszło Twisted Evil

Gracze dowodzący MAGAMI powinni być zadowoleni. QC i jego łowcy czarownic trochę mniej Wink




_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Śr sierp 10, 2016 07:55 PM
Reply with quote

Dla mnie ok.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Podręcznik...
Posted: Cz sierp 11, 2016 07:22 AM
Reply with quote

Dostępne są już zaktualizowane pliki PDF z podręcznikiem do Warheim FS.

Podręcznik i dodatki 2k6 (RAR), 11.08.2016, 817 stron, 23,1 MB

Podręcznik 2k6, 11.08.2016, 817stron, 22,7 MB

Podręcznik 2k6, wersja lekka, 11.08.2016, 671 stron, 21 MB


Zaktulizowany podręcznik podzielony na tomy pojawi się w najbliższym czasie.

A więcej o zmianach możecie przeczytać TUTAJ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Dwie Wieże 0 quidamcorvus 7236 [Download] Podręcznik...
 Sb czerw 15, 2019 10:45 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20468 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61472 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5712 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80864 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 42
_BBOT: 0
Razem: 42
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy