Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Stygmaty Chaosu
[Warsztat] Stygmaty Chaosu
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Pt kwiet 10, 2015 10:14 AM
Reply with quote

Zmotywowany między innymi pytaniem zadanym przez Apoka na łamach Azylium postanowiłem uściślić zapisy dotyczące Stygmatów Chaosu - głównie o zapis:

"Działanie Stygmatu Chaosu może zwiększyć wartość współczynników ponad rasowe maksimum."

STĄD możecie pobrać aktualną wersję pliku w formacie PDF. Przeczytajcie i dajcie znać, czy czegoś nie pominąłem. A także piszcie śmiało wszelkie inne uwagi, pomysły i komentarze.


Ponadto przypominam, że najnowszą wersję podręcznika w wersji WIP szanowne państwo-draństwo może pobrać STĄD.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Pt kwiet 10, 2015 04:40 PM
Reply with quote

Są jakieś inne różnice oprócz zapisu o rasowym maksimum?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Pt kwiet 10, 2015 04:49 PM
Reply with quote

Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Wt wrz 06, 2016 09:42 PM
Reply with quote

Losowanie Stygmatów Chaosu:
Niektórzy rekrutowani na początku kampanii bohaterowie i stronnicy rozpoczynają grę posiadając już jedną, dwie lub trzy mutacje. By wylosować mutację należy wykonać rzut K66 i odczytać wynik z odpowiadającej wybranemu w czasie rekrutacji Znakowi Chaosu TABELI MUTACJE CHAOSU (zobacz ROZDZIAŁ XXIII: STYGMATY CHAOSU). Rzut należy wykonać po zakończeniu przygotowań do pierwszej potyczki, ale przed rozpoczęciem rozgrywki. Wylosowane mutacje należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY w umiejętnościach bohatera lub stronnika. Jeżeli w rezultacie rzutu wypadnie Stygmat Chaosu który model już posiada, rzut należy powtarzać póki nie uzyska się innego wyniku. Każdą mutację można otrzymać tylko raz.

Niewolnicy Ciemności:
Bohaterowie i stronnicy dotknięci Stygmatami Chaosu stają się skazanymi na potępienie Niewolnikami Ciemności. Za każdym razem, gdy model posiadający Stygmat Chaosu osiągnie kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ należy wykonać rzut K6. Jeżeli wynik rzutu jest niższy lub równy liczbie posiadanych przez model Stygmatów Chaosu to w ramach rozwoju należy wybrać kolejny Stygmat Chaosu.


Pomiot Chaosu:
Choć każdy model może ulec mutacji, istnieją jednak granice tego, co jest w stanie znieść ciało śmiertelnika. Kiedy dojdzie do pierwszej przemiany należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY aktualną wartość WT modelu - wartość współczynnika oznacza liczbę mutacji, jaką może wytrzymać śmiertelnik. Jeżeli na nieszczęśnika spadnie ich więcej, przemieni się w Pomiot Chaosu, na zawsze tracąc zmysły. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIII: STYGMATY CHAOSU.

Należy pamiętać, że każdy ze Stygmatów Chaosu jest błogosławieństwem jakim Bogowie Chaosu obdarzają nielicznych śmiertelnych wyznawców. I każda mutacja, nawet taka która dla zwykłych obywateli Starego Świata może zdać się ułomnością, w oczach Niewolników Ciemności jest oznaką łaski Mrocznych Bogów, którą mutanci chełpią się przed innymi wyznawcami Bogów Chaosu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 01:26 PM
Reply with quote

Trochę za bardzo kara bohaterów ta zasada niewolnicy ciemności, opętany bardzo łatwo może zostać pomiotem. Startowo ma 3 stygmaty i 4 wytrzymałości, dostanie awans, wylosuje umiejętność , rzuci 1,2,3 na k6 i zmienia sie w spawna. Nie za mocne to trochę?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 01:41 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
Trochę za bardzo kara bohaterów ta zasada niewolnicy ciemności, opętany bardzo łatwo może zostać pomiotem. Startowo ma 3 stygmaty i 4 wytrzymałości, dostanie awans, wylosuje umiejętność , rzuci 1,2,3 na k6 i zmienia sie w spawna. Nie za mocne to trochę?
Model w Pomiot Chaosu zmienia się dopiero wtedy, gdy będzie miał więcej mutacji niż Wt przy otrzymaniu pierwszego stygmatu.

Na rozwój rzucasz dwa razy i jest szansa, że wypadnie rozwój współczynnika, a jeśli nie to zostają umiejętności i przedmioty pozwalające na modyfikację rzutu.

A więc w przypadku Opętanego dopiero 5 mutacja zmienia go w Pomiot Chaosu. Do do drugiego rozwoju tempego modelu trochę PD jest potrzebne. W czasie ich zdobywania można przedsięwziąć pewne kroki.

A zasada ma odzwierciedlać fakt, że droga Niewolników Ciemności to równia pochyła prowadząca ku zatra... ku większej chwale Bogów Chaosu Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 02:02 PM
Reply with quote

No nie wiem, mam wrażenie, ze chaosnicy regularnie dostają nerfy zmniejszanie ilosci bohaterów pare edycji temu, wszyscy na dużych podstawkach, teraz to... a krasnale i lowcy czarownic i bandy ludzkie regularnie dostają buffy. Zamiast klimatu beznadziejnej walki z silami ktore przerastają możliwość śmiertelników mamy walke coraz bardziej uposledzonych zagrozonych gatunków z koksami ala sigmarines Wink Podobalo mi się ze wybierajac ludzi wybierales poziom hard, chaos poziom easy ale za to nieprzywidywalny. Teraz z każdą edycją role sie odwracają. Tyle ze ludzie traca slabe strony, bez dostawania minusów.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 02:13 PM
Reply with quote

A w czym to osłabia Chaos? Tym, że drużyny są bardziej nieprzewidywalne i może być więcej mutacji? To Chaos w końcu.

Poza tym zasady Obłędu dają w kość głównie ludzkim drużynom, a taki Opętany dopóki podlega Furii obłędu się nie boi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 02:15 PM
Reply with quote

Może juz stary się robie i źle znosze zmiany Wink Wieksze ryzyko ze bohater zostanie spawnem


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 02:28 PM
Reply with quote

Jak będę miał kupić bohatera za prawie 2 setki to nie po to żeby z nie dawna mieć. Od tego są tansi. Zgadzam się z findarem

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 02:39 PM
Reply with quote

Ja bym nie zmieniała automatycznie modelu w Pomiot po przekroczeniu wartości WT. Niech model testuje Wt. Test za każdym razem gdy dostaje mutację powyżej wartości Wt i dopiero po nieudanym teście zmiana w Pomiot.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 03:06 PM
Reply with quote

O takie coś:

Quote::
Losowanie Stygmatów Chaosu:
Niektórzy rekrutowani na początku kampanii bohaterowie i stronnicy rozpoczynają grę posiadając już jedną, dwie lub trzy mutacje. By wylosować mutację należy wykonać rzut K66 i odczytać wynik z odpowiadającej wybranemu w czasie rekrutacji Znakowi Chaosu TABELI MUTACJE CHAOSU (zobacz ROZDZIAŁ XXIII: STYGMATY CHAOSU). Rzut należy wykonać po zakończeniu przygotowań do pierwszej potyczki, ale przed rozpoczęciem rozgrywki. Wylosowane mutacje należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY w umiejętnościach bohatera lub stronnika. Jeżeli w rezultacie rzutu wypadnie Stygmat Chaosu który model już posiada, rzut należy powtarzać póki nie uzyska się innego wyniku. Każdą mutację można otrzymać tylko raz.

Niewolnicy Ciemności:
Bohaterowie i stronnicy dotknięci Stygmatami Chaosu stają się skazanymi na potępienie Niewolnikami Ciemności. Za każdym razem, gdy model posiadający Stygmat Chaosu osiągnie kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ należy wykonać rzut K6. Jeżeli wynik rzutu jest niższy lub równy liczbie posiadanych przez model mutacji to w ramach rozwoju należy wybrać kolejny Stygmat Chaosu.

Pomiot Chaosu:
Każdy model może ulec mutacji, istnieją jednak granice tego, co jest w stanie znieść ciało śmiertelnika. Kiedy dojdzie do pierwszej przemiany należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY aktualną wartość WT modelu - wartość współczynnika oznacza liczbę mutacji, jaką może wytrzymać śmiertelnik. Za każdym razem gdy model otrzyma nowy Stygmat Chaosu ponad wyznaczony limit należy wykonać test WT. Nieudany test oznacza, że model przemienia się w Pomiot Chaosu, na zawsze tracąc zmysły. Więcej informacji znajduje się w ROZDZIALE XXIII: STYGMATY CHAOSU.

Każdy Stygmat Chaosu jest błogosławieństwem Bogów Chaosu. I każda mutacja, nawet taka która dla zwykłych obywateli Starego Świata może zdać się ułomnością, w oczach Niewolników Ciemności jest oznaką łaski Mrocznych Bogów, którą mutanci chełpią się przed innymi wyznawcami Bogów Chaosu.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 03:15 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Ale żółtodzioby nie uwzgledniają przewagi nad pościgiem. A w takiej kampanii liczba rozgrywek powinna być zbliżona.

Ja jutro zagram drugą potyczkę a 15.00 możemy zagrać innymi drużynami.
To chyba do tematu kampanii.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 03:40 PM
Reply with quote

Findar wrote:
quidamcorvus wrote:
Ale żółtodzioby nie uwzgledniają przewagi nad pościgiem. A w takiej kampanii liczba rozgrywek powinna być zbliżona.

Ja jutro zagram drugą potyczkę a 15.00 możemy zagrać innymi drużynami.
To chyba do tematu kampanii.
Tak. Jak ja to zrobiłem? Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Stygmaty Chaosu
Posted: Śr wrz 07, 2016 06:52 PM
Reply with quote

A wracając do tematu chaos vs porządek to może warte nowego tematu ale ciekaw jestem jak to widzą inni może tylko ja jestem jakiś dziwny i wietrze spisek zeby nie było moja główna frakcja to Krwawe Smoki a na drugim miejscu Ostland.;)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20720 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 63846 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki [Galeria] Karnawał Chaosu...
...modele Rotten Circus od Rotten Factory.
10 quidamcorvus 7894 [Galeria] Karnawał Ch...
 Cz sierp 08, 2019 08:11 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5757 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82306 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy