Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 08, 2016 05:20 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Duży boost. Z czego on wynika?
Z zasady Niewolnicy ciemności, która wymusza wybieranie mutacji. I werbowania wpływowych kultystów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 08, 2016 05:36 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Duży boost. Z czego on wynika?
Z zasady Niewolnicy ciemności, która wymusza wybieranie mutacji. I werbowania wpływowych kultystów.

Nie mówi to jakoś do mnie. Nie widzę przełożenia ze względu na wzmocnienie/osłabienie ze stygmatów na mocniejszy start.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 08, 2016 05:41 PM
Reply with quote

Kultyści jako jedni z niewielu ludzi nie dostali bonusów - patrz na przykład podoficer. Zresztą Sister of Mercy od dawna to lobbowała, a ostatnie testy pokazały, że takie zmiany są OK.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 08, 2016 05:52 PM
Reply with quote

No zobaczymy, pogramy i wyjdzie. Pytanie tylko, czemu zmiana nie weszła przed rozpoczęciem kampanii? Razz Byłbym zostawił Ogry w spokoju i dokończył Dzieciory Zagłady Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr wrz 14, 2016 08:07 PM
Reply with quote

W związku z tym, że nie miałem okazji wcześniej zagrać jakimkolwiek powozem to mam pytania:
1) Czy konie powozu A mogą walczyć tylko z jednym koniem powozu B i z woźnicą czy z oboma?
2) Prawy koń powozu B nie styka się z powozem A czy może zadawać ataki w powóz A?
3) Model C jest oszołomiony. Czy prawy koń w związku z tym, że nie styka się z powozem A może zadawać ataki w modle C?

Schemat.

........YY
........YY
XXXAYY
XXXABB
.........C

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr wrz 14, 2016 08:29 PM
Reply with quote

Nigdy nie potrafiłem zrozumieć tych literowych schematów Razz Co to są te X i Y? Zaprzęg? One są pod kątem prostym do siebie?

To było rozjeżdżanie czy szarża? Czy kolejna runda walki wręcz po szarży? Pojazd, który był celem szarży wykonał ruch w swojej rundzie?

1. "zwierzęta zaprzęgowe mogą atakować jedynie wroga znajdującego się z przodu pojazdu"
Z przodu znajduje się powóz, zaprzęg i oba zwierzęta pociągowe.

2. "zwierzęta zaprzęgowe mogą atakować jedynie wroga znajdującego się z przodu pojazdu"
Zwierzęta B nie mogą powozu A, OBA mogą atakować tylko C.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 06:36 AM
Reply with quote

Ok na fonie kiepsko się czyta, a w szczególności kiedy Areo macha rękami i gada jakieś pierdoły nad głową i człowiek się nie może skupić.
Konie mogą atakować tylko w przód więc B atakuje C.
Woźnica B może atakować A (konie i woźnicę) i C.
Ale jeżeli dobrze rozumiem te zasady to jeżeli model C jest np oszołomiony to tylko konie B mogą w niego uderzać, natomiast woźnica B tylko w powóz A. Tak?
I jeszcze jedno pytanie. Jeżeli powóz A wyprowadza ataki w wyniku których ginie koń B który się styka z powozem A, to czy w kolejnych turach mogą uderzać w drugiego konia?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 06:38 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
Ale jeżeli dobrze rozumiem te zasady to jeżeli model C jest np oszołomiony to tylko konie B mogą w niego uderzać, natomiast woźnica B tylko w powóz A. Tak?
Tak.

Pepe wrote:
I jeszcze jedno pytanie. Jeżeli powóz A wyprowadza ataki w wyniku których ginie koń B który się styka z powozem A, to czy w kolejnych turach mogą uderzać w drugiego konia?
Tak.

Tylko zwróć uwagę, że ciężko jest związać walką wręcz powóz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 06:51 AM
Reply with quote

Powóz B zaszarżował model C więc związał się walką, a powóz A zaszarżował powóz B. Więc chyba żaden nie może opuścić walki?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 07:10 AM
Reply with quote

W takim przypadku tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:37 PM
Reply with quote

(111) TABOR LUDU STRIGOSU
Wygnani przed wiekami z ojczyzny potomkowie mieszkańców Królestwa Strigosu wędrują w
taborach przez krainy Starego Świata nigdzie nie mogąc odnaleźć nowego domu.
Drużyna spotyka karawanę ludu Strigosu, a taboryci oferują kompanii kupno
licznego ekwipunek który posiadają na wozach. Drużyna, która podejmie się handlu
z taborytami może zakupić przedmioty wymienione w ROZDZIALE XIIII:
EKWIPUNEK z 50% zniżką (zaokrąglając w górę). Po zakończeniu handlu, gracz
musi wykonać rzut K6. Wynik 5+ oznacza, że taboryci okradli kompanię. Z
KARTY DRUŻYNY należy usunąć ZŁOTE KORONY i ŁUPY! posiadane do tej pory
przez kompanię, także te, które zostały odnalezione w czasie rozgrywania bieżącej
sekwencji po potyczce.


Pytanie:

1.które działy zaliczają się pod ekwipunek ? Tzn tylko ekwipunek speciajny czy dosłownie wszystkie przedmioty + zwierzaki + magiczne przedmioty
2.co z dostępnością ? Rzucam normalnie czy automatycznie dostępne
3.Ile przedmiotów można zakupić jednorazowo w ten sposób


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:43 PM
Reply with quote

1. Cały ekwipunek.
2. Wg normalnych zasad.
3. Powszechnie dostępnych przedmiotów - tyle ile masz ZK. W przypadku przedmiotów z dostępnością, tyle ile uda ci się znaleźć wg normalnych zasad.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:53 PM
Reply with quote

Mogłeś dzisiaj szybko zakończyć udział w kampanii:D


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:54 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Mogłeś dzisiaj szybko zakończyć udział w kampanii:D
Czyli jednak nie okradli Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:39 PM
Reply with quote

Pytanie na szybko - kucyki sie wliczają wg opisu do ilości modeli w bandzie a konie nie. Błąd czy coś innego ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58936 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9627 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118334 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349959 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36549 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 32
_BBOT: 0
Razem: 32
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy