Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn czerw 27, 2011 06:26 PM
Reply with quote

No, 3T to ból. No i więcej nigdy nie będzie. Ale jeśli z taką szybkością, skillami typu zasadzka, taką mobilnością strzelców, inicjatywą i WW dajesz się trafiać zbyt często, to pretensje możesz mieć tylko do siebie Smile Jeśli mając dość inicjatywy by wyskoczyć bez obaw z każdego okna dasz się osaczyć, to frajerzysz Smile

Mógłbym się z nimi strzelać kraśkami na dużym dystansie. Nikim innym Smile

Obecnie mam 4 gotowe do pomalowania bandy, 5 i 6 się robią. Pewnie nim je skończę, to wyjdzie nowy, całkowicie plastikowy Army Deal do WE, wtedy pomyslę Smile
Kupowanie figsów i składanie band jest spoko, ale malowanie to mordęga Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lip 02, 2011 09:26 PM
Reply with quote

coś się poprzestawiało z nazwą łuku
szlachcic ma inaczej niż strażnik ścieżek
ale wydaje mi się że posiadają ten sam sprzęt Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lip 02, 2011 09:29 PM
Reply with quote

Tak, wszędzie powinno być łuk elfi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lip 03, 2011 08:22 AM
Reply with quote

Czcze gadanie. Biedne elfy mają TYLKO 3 wt.
Zwykli ludzie (czyli większość band) ma 3 wt i uwierzcie gdy się nie pofarci w rzutach to więcej mieć nie będą.

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lip 03, 2011 11:00 AM
Reply with quote

sirwit713 wrote:
Czcze gadanie. Biedne elfy mają TYLKO 3 wt.
Zwykli ludzie (czyli większość band) ma 3 wt i uwierzcie gdy się nie pofarci w rzutach to więcej mieć nie będą.

ale o co Ci chodzi że elfy za mocne?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn lip 04, 2011 09:15 AM
Reply with quote

Słabe nie są Smile
W sumie jak się zastanowić, to przy średniej długości kampanii (ok 8 gier), to i tak większość ludzi z tym 3T pozostanie. W sumie jeden rzut na 11 daje szansę na rozwój T.

Cały czas teraz nad tymi WE siedzę - milion rozpisek normalnie. Nie znalazłem mocniejszej bandy w obecnym kształcie. A z proponowanymi zmianami to już w ogóle.

Tak, liczebność będą mieć niską. I magię mają taką sobie.

Za to świetne skille specjalne, świetne statsy, świetne zasady specjalne, świetny startowy eq (czyli jednak wszyscy na elfich łukach pocinają), no i łatwy dostęp do płaszczyków.

Na dzień dobry łatwo wykręcić rzeźniczą 9-tkę
4 herosów, 5 strażników polany i jeszcze 25 zk na pierdoły zostanie (może jakieś skórki, albo miecze, albo jeszcze jeden łuk dla wiecznego straszaka?). W h2h niby słabo, ale przy 7 strasznie mobilnych strzelcach z BS 4-5 i elfich łukach, h2h być nie powinno.
W terenach miejskich skaczesz od osłony, do osłony tak, by zawsze miec kogos na czystej.
Poza miastem korzystasz ze specjalnych zasad ruchu.

Jeśli ktokolwiek np. na Wampirach (którychkolwiek)czy Orkach chce mieć szansę z elfami musi liczyć na jakiś dramat pogodowy. Inne bandy jakieś tam szanse mają, ale też nie za duże Smile


Last edited by drachu on Pn lip 04, 2011 09:26 AM; edited 2 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 01:37 PM
Reply with quote

drachu wrote:

Nie znalazłem mocniejszej bandy w obecnym kształcie. A z proponowanymi zmianami to już w ogóle.

Zobacz DE:
Wykręcanie 3 Ataków z 4S z Hatem na wiedźmach .. tez kopie po jajach Wink Fajna magia... To samo zasady specjalne(ale to u wszystkich elfów)
Specyficzne strzelanie, ale dla mnie DE to full ofens, jak na razie najlepszy, wchodzą z jednej strony i wychodzą drugą Cool Hate daje olbrzymiego powera Very Happy Maksujemy ataki i na samej powtarzalności rzutów klepiemy co się da

drachu wrote:

Na dzień dobry łatwo wykręcić rzeźniczą 9-tkę
4 herosów, 5 strażników polany i jeszcze 25 zk na pierdoły zostanie

Słabo to w combacie wygląda jakaś driada byłaby pożądana Wink
5+ AS, 5+WS, 2A, 4WT, 4S .. tak wiem że się nie rozwija, ale staty mówią same za siebie


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 06:31 PM
Reply with quote

Nie ruszasz driady, bo nie jest Ci do niczego potrzebna Smile Możesz kupić ją później. Nie tracisz expa, bo byś go i tak nie miał. Grasz tymi WE. Nie potrzebujesz combatu, bo go nie będzie. Jedyna banda szybsza niż Ty to Eshin. Ale to minimalnie - zresztą wystarczy im odstrzelić paru ogoniastych i po ptokach - Skaveny uciekają aż miło, a jakoś przesadnie twarde nie są.

Z łatwością jesteś w stanie utrzymać dystans z każdym, na dodatek po każdym pięciocalowym spacerku możesz sobie kropnąć bez kar. Z BS 4-5. Nawet jak ktoś Cię zaszarżuje, to stoisz i strzelasz. Albo podstawiasz wieczniaka z tą jego dwustronną dzidą. Po prostu śmigasz po całej planszy strzelając jak szalony. Testowane (na proxach, bo proxach) - działa. Ludzkie bandy (testowałem Averland, Reikland, Middenland i Wiedźmołapów) znosiłem bez oporu, chociaż najmilej wspominam Krwawe Smoki - 3 zwycięstwa - w których łącznie miałem wyłączonego z akcji jednego stronnika (nekros mnie ciepnął czarem).

DE - jasne, fajni, ale do combatu trzeba dojść. Pamiętaj - WE na dzień dobry wystawią 7 kapitalnych strzelców na elfich łukach. I w h2h jest kilku mocnych konkurentów. A wiedźmom życzę miłego ganiania za strzelającymi WE Razz
DE nie wykręcisz startowej 9-tki tak łatwo. Da się, ale wtedy musisz mieć paru niewolników (albo samych wojowników na sztyletach, ale to znikoma radość).
DE mogą być bardzo mocne - zgoda. Ale nie zaczynają z tak wysokiego pułapu. A ich bohaterowie nie mają dostępu do kusz powtarzalnych. Nie wykręcisz na początku plutonu egzekucyjnego. No i nie zatrudnisz najemników (a u elfów taki kupiec okazuje się naprawdę ważny)
Ogólnie w kampaniach raczej nie brałbym niewolników. A jeśli już bym ich brał, to na pewno nie w roli żywych tarcz. Nie ma co dawać wrogowi łatwego expa i punktów kampanii.
Zresztą... jak grasz DE to w pakiecie dostajesz ichni pompatyczny i mroczniacki kindermetalowy fluff "Ku chwale boga morduuu, arghhhh, narodziłem się by zabijaaaać, Cradle of Filth FTW!" Wink

Okej, ale żeby nie była to dyskusja "Wcale że tak! Wcale że nie!" Napiszę co bym zmienił w WE, żeby dalej byli mocni, ale nie aż do porzygu:
1. Stronnicy zaczynają jednak z długimi łukami. To całkiem fajne rozwiązanie z obecnej, podręcznikowej wersji bandy i działa fajnie.
2. Wieczny strażnik bez skilli siłowych. Ma Furię Karnousa, zresztą w Warheimie umiejętności walki są naprawdę spoko. Będzie rzeźniczył i bez tego skila co daje WT Razz
3. Szkoła łucznicza Asrai działa tylko na modele piesze. Bo mimo wszystko strzał bez kar po 9 calach jazdy koniem to przeginka (bo oczywiście orzeł i jeźdźcy to fajne pomysły i jestem za ich wprowadzeniem).
4. Odpuściłbym średnie pancerze u herosów. Ithilmarowe w sumie też. Jak są już nieuchwytni, to niech chociaż nie twardzielują. Zresztą to chyba u nich fluffowe, że nie biegają w stali. Leśniaki powinny iść w nietrafialność (płaszczyki) a nie w stal. Jak już chcesz pancerz u elfów, to rozważ tatuaże. W obecnym kształcie WE nie różnią się niczym od innych elfów - niby nie mają ciężkich pancerzy, ale nadrabiają dziarami.
5. Leśne licho tylko dla strażnika ścieżek, jako tego najbardziej zżytego z lasem. To bardzo mocny skill.
6. Szlachcice We drożsi o 5zk. Albo i 10. Mogą dokładnie to samo co kapitanowie DE, a mają fajniejszy eq.

Bo żeby nie było - HE i DE to też mocne bandy, ale mają swoje ograniczenia i można je poczuć. U nich czujesz "miękkość", bo do h2h jednak dochodzi. WE to taka baletnica z karabinem maszynowym- groźna i nieuchwytna, ale jak ją osaczysz w kąciku to też krwawi. Stąd moje propozycje zmian - doskonały atak, mobilność i nieuchwytność pozostają (no i zabójczy strzał). A jak już ktoś dobiegnie to najpierw stand and shoot, a potem first strike saerathem. Ale za takimi plusami powinny iść też minusy. A elfy powinny być mięciutkie Razz Miękciejsze niż WE i DE, bo to partyzanty Smile


Last edited by drachu on Wt lip 05, 2011 06:32 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 08:07 PM
Reply with quote

drachu wrote:
Nie ruszasz driady, bo nie jest Ci do niczego potrzebna Smile Możesz kupić ją później. Nie tracisz expa, bo byś go i tak nie miał. Grasz tymi WE.
Nie zgodzę się driada jest idealna na niewyexpione modele przeciwnika.
Nadaje uniwersalności, nie ma co na same strzelanie się ustawiać Wink
Potrafi przywalić do tego 6I
Dla mnie jak w WFB WE to ofens z lekkim wsparciem strzeleckim Very Happy


Quote::

DE - jasne, fajni, ale do combatu trzeba dojść. Pamiętaj - WE na dzień dobry wystawią 7 kapitalnych strzelców na elfich łukach. I w h2h jest kilku mocnych konkurentów. A wiedźmom życzę miłego ganiania za strzelającymi WE Razz
DE nie wykręcisz startowej 9-tki tak łatwo. Da się, ale wtedy musisz mieć paru niewolników (albo samych wojowników na sztyletach, ale to znikoma radość).

Demonizujesz strzelanie Wink
Jest pogoda, tereny, scenariusze które uwalają strzelanie, zdarzenia losowe, są sposoby zagrań przeciwko strzelającym,
jest dodatkowy modyfikator -1 za strzał do biegnącego

Jedyne co nie podoba mi się w WE,DE,HE
powinno być ujednolicenie jednostki pod nazwą Elfi Wojownik, startujący ze sztyletem. I sami decydujemy czy robimy sobie z niego łucznika, czy włócznika, czy nawet miecznika. Jedyne różnice to Hate u DE i Szermierz u HE oraz Szybki przy posługiwaniu się włócznią

Co do postulatów to:

1. Z tego co widzę bohaterowie mają łuki elfie, zwykłe pacynki długie łuki
2. Na furię musi posiadać skilla
3. Nie jestem za wyjątkami, prosta zasada na wszystko, konny strzelacz mnie nie przeraża w żadnym stopniu, bo jest łatwiejszy do trafienia niż pieszy
4. Nie mam zdania, nie wiem na czym się podpierać czy na przesłankach z WFB, RPGa czy innych elfich band z Warheima
5.To nadal skille do wyuczenia, nie widzę przeciwwskazań żeby zostały takie jakie są..., zasada specjalna to zasada specjalna Very Happy
6. No nie bardzo, szlachcic DE ma Hate'a, u DE dziwi mnie tylko brak kuszy na bohaterach... Co do Eq, DE ma bardziej różnorodne Wink Do Walki Wręcz: 8 sztuk, a WE: 7. Do strzelania DE: 3, WE: 5. Pancerz DE: 7, WE:5


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Wt lip 05, 2011 08:08 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 09:54 PM
Reply with quote

Nie wiem czy demonizuję - przez lata preferowałem bandy strzelające. Ale każda miała swój minus - zwykle wystarczyło kryć się, podejść blisko i nastukać. Teraz testowałem dość ostro i są bandy, które nawet nie mogą się odgryźć (jak Krwawulce Smokulce własnie). W Warheimie jest kilka fajnych zasad dających strzelcom przewagę (jak stand and shoot). Jasne, można wtopić z pogodą, ale jako przeciwnik WE chciałbym mieć coś do gadania na stole, a nie liczyć na mgłę lub wichurę. A teren własnie jest po stronie elfów - będą tak biegać, by mieć Cię na czysto, samemu będąc za osłoną.


Pamiętasz jak w Mordce jeszcze Tileaniec, czy Leśny elf zwiadowca potrafili sparaliżować pół stołu? Tu masz 7 takich na dzień dobry.

1. W podręczniku tak, ale na poprzedniej stronie sami pisaliście - elfi u każdego.
2. Właśnie o tym piszę - o dostępie do skilli. Własnie daltego, że jest ta furia i niezłe skille walki proponuję obciąć wiecznemu strażnikowi dostęp do skilli siłowych.
3. JAsne, że łątwiej go trafić. Ale z 9M kolo może się skitrać za wielkim domem, czy innym dużym kawałkiem terenu, a potem sobie wyjedzie i ciepnie. Że nie wspomnę o latającym na orle herosie.
4. Tu poza fluffem (niewiele jest figsów We w blaszkach, sam kojarzę 1 czy 2, ale to dowódcy wielkich armii, a nie band 9 typów), RPGiem i tak dalej jest jeszcze kwestia balansu Smile Przewagi muszą być rekompensowane słabościami, których tutaj tak naprawdę to nie ma (bo max t3 jak już pisałem nie boli aż tak - większość ludzi nawet po długiej kampanii i tak z tym t3 zostaje)
5. To trochę jak z art of silent death w Mordce - skill, który herosi brali jak najszybciej, bo był w kosmiczny sposób lepszy. I leśne licho też jest sporo ponad konkurencją.
6. Fakt, jest hejt. Z tego punktu się wycofuję. Masz rację.

Pozdro i dobranoc. Jutro poodpisuję na to, co jeszcze sie pojawi.


Last edited by drachu on Wt lip 05, 2011 09:55 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 10:09 PM
Reply with quote

QC, jak jest z tymi łukami? tylko bohaterowie czy all?


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 10:13 PM
Reply with quote

Doman wrote:
QC, jak jest z tymi łukami? tylko bohaterowie czy all?
Z tego co widzę to dostęp do elfich łuków mają tylko bohaterowie. A z elfim łukiem zaczyna Szlachcic i Strażnik Ścieżek.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt lip 05, 2011 10:18 PM
Reply with quote

No to kolejny problem z głowy Wink NAwet kilka (bo ten z jeźdźcami polany w sumie też)
QC przemyśl te pancerze Razz

I teraz już naprawdę dobrej nocy życzę Smile

Okej. PRzemyślałem to i w sumie się wycofuję - po prostu kiedy napisałeś, że u wszystkich powinien być łuk elfi, to założyłem, że u stronników też i nieco się zjeżyłem. Teraz jest git. Tzn. Dalej wyciepałbym średnie pancerze (ithilmar bym zostawił), ale jakoś przesadnie kopii kruszyć o to nie chce.


Last edited by drachu on Śr lip 06, 2011 08:19 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 06, 2011 10:28 AM
Reply with quote

Jeśli wolno, to ja chcialbym z innej beczki.
W drużynie Muszkieterów z Nuln bohater-Inżynier ma zasadę specjalną, która po krótce mówi, iż stronnicy mogą korzystać z jego US lub dowolnej nabytej przez niego umiejętności Strzeleckiej.
Moja wątpliwość dotyczy tychże umiejętnośći, czy przypadkiem nie powinni móc korzystać z US, umiejętnoći Strzeleckich oraz Specjalnych.
Jak zauważyłem, drużyna to posiada ciekawe i dość charakterystyczne umiejętnośći, które to mogłyby zasadniczo wpłynąć na charakter prowadzenia bandy. Weźmy takiego "Rusznikarza". O ile ciekawiej byłoby grać drużyną, w której stronnicy-muszkieterzy nie musieliby obwiać się o wybuch broni.
To nadal pozwalałoby na korzystanie z jednej umijętności na raz, ale za to możnaby poszaleć z innymi typami dostępnej dla stronników broni palnej.
Co Wy na to?

Acha i jeszcze jedno.
Dla czego mag metalu stracił możliwość warzenia mikstur??


Last edited by szczery-do-bolu on Śr lip 06, 2011 10:28 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr lip 06, 2011 04:07 PM
Reply with quote

szczery-do-bolu wrote:
Acha i jeszcze jedno.
Dla czego mag metalu stracił możliwość warzenia mikstur??
Gdzieś już o tym pisałem, wśród powodów było między innymi to, że niewielu z graczy tego z korzystało, poza tym Alchemik ma już możliwość rzucania zaklęć.

A co do Muszkieterów z Nuln, to możliwość korzystania z umiejętność specjalnych przez stronników byłaby dość potężna, szczególnie gdyby inżynier został dowódcą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20473 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61502 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5712 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80879 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4171 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 45
_BBOT: 0
Razem: 45
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy