Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 33 34 35 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt paźdź 25, 2016 11:14 AM
Reply with quote

Adaptery - mówiłem. Wyciąć 12 kwadratów 20x20 albo 25x25 to nie jest problem. Szczególnie w 3 miesiące -.-. Mogę nawet się poświęcić i przynieść podstawki 20x20,25x25 oraz 40x40 i 50x100 dla każdego stołu.

Nie powinno być nagradzane korzystanie z okrągłych podstawek ( powoduje to pewien precedens np ktoś z doświadczonych graczy może zagrać na okrągłych bo daje to pewną przewagę ) a precedensów należy unikać. Niech model będzie na okrągłej ale na potrzeby pomiarów/sytuacji spornych trzeba go zastąpić właściwa podstawką w celu zmierzenia odległości i tak dalej ustawioną tylną krawędzią podstawki w miejscu gdzie znajdowała się tylna krawędź okrągłej podstawki.

To może się wydawać głupie i na wyrost ale lepiej doprecyzować niż się potem żreć albo 4+ na wszystko... skoro b2b jest zasada to trzeba jej przestrzegać a do tego są wymagane kwadraty.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt paźdź 25, 2016 11:49 AM
Reply with quote

Bahior wrote:
Właściwe to od tego będziemy mieć sędziego Razz

Pamiętaj, że stołów bedzie 15, a sędzia ma jeszcze insze rzeczy do roboty Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt paźdź 25, 2016 11:54 AM
Reply with quote

oj ja wiem. Ale też mam wrażenie że rozdmuchaliśmy te sprawę. jakby na każdym stole ktoś miał okrągłe podstawki i każdy ruch /szarża był punktem spornym bo ktoś ma goblina na okrągłym krążku plastiku.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt paźdź 25, 2016 12:08 PM
Reply with quote

Wiesz jak jest, teraz niby sprawa rozdmuchana, ale jak ubicie trolla na moście bedzie zależne od odleglosci 1/4 cala, to się zaczną jaja Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt paźdź 25, 2016 12:19 PM
Reply with quote

a ilu tych graczy z okrągłymi podstawkami ma być?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt paźdź 25, 2016 12:40 PM
Reply with quote

Na razie zdaje się dwóch.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr paźdź 26, 2016 05:47 PM
Reply with quote

Juz chyba było, ale chciałbym sie upewnić: w sekwencji po potyczce ginie stronnik, ale w tej samej sekwencji duchowny dostaje felczera. Mogę temu stronnikowi jakkolwiek przerzucić rzut, licząc, że nie zejdzie śmiertelnie?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr paźdź 26, 2016 06:21 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Juz chyba było, ale chciałbym sie upewnić: w sekwencji po potyczce ginie stronnik, ale w tej samej sekwencji duchowny dostaje felczera. Mogę temu stronnikowi jakkolwiek przerzucić rzut, licząc, że nie zejdzie śmiertelnie?
Nie. Felczera dostajesz po fakcie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 02:33 PM
Reply with quote

Jeżeli powóz związany walką wręcz zostanie zmuszony do wykonania rzutu na tabelę utraty kontroli i wypadnie wynik 2-5 albo 6 to pojazd wyjeżdża z walki i zadaje trafienia z uderzenia wszystkim na swojej drodze? Znaczniki kosztowności można składać tylko do nieruchomego pojazdu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 03:26 PM
Reply with quote

Nie zadaje. Trafienia są tylko przy 1.

Tak. Tylko do nieruchomego.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 07:00 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
HANDLARZ NIEWOLNIKÓW:
W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce model bohatera podlegający zasadzie specjalne HANDLARZ NIEWOLNIKÓW, który w nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!, może podjąć próbę pozyskania niewolników. Bohater nie generuje Kostki Eksploracji w trakcie sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu. Należy wykonać rzut K6 na pozyskanie niewolników. Wynik 3+ oznacza, że HANDLARZ NIEWOLNIKÓW pozyskał K3 niewolników, którzy na początku kolejnej potyczki zostają umieszczeni w odległości do 6” od bohatera. Niewolnicy nie są wliczani do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
Niewolnicy, jeśli przeżyją potyczkę mogą zostać sprzedani w fazie eksploracji, za wartość równą kosztowi rekrutacji lub dołączeni do kompanii HANDLARZA NIEWOLNIKÓW jako nowi rekruci (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).
Ponadto, niewolnik który znajduje się w odległości nieprzekraczającej 6” od HANDLARZA NEWOLNIKÓW, może użyć jako podstawę testu wartość współczynnika CECHY PRZYWÓDCZE HANDLARZA NIEWOLNIKÓW. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy HANDLARZ NIEWOLNIKÓW jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
To jeszcze mam jedną propozycję odnośnie łapacza. Niech broń daje handlarzom niewolników modyfikator +1 do rzutu na łapanie niewolników i/lub ilość złapanych niewolników lub możliwość przerzutu tych rzutów. Niewolnicy zgodnie z założeniami będą są słabsi, ale niech będzie ich więcej.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 07:04 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
To jeszcze mam jedną propozycję odnośnie łapacza. Niech broń daje handlarzom niewolników modyfikator +1 do rzutu na łapanie niewolników i/lub ilość złapanych niewolników lub możliwość przerzutu tych rzutów. Niewolnicy zgodnie z założeniami będą są słabsi, ale niech będzie ich więcej.
IMO OK.
Tylko co +1 do rzutów, czy przerzut rzutów?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 07:12 PM
Reply with quote

Ja bym dal przerzut i drugi ostateczny


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 07:13 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Ja bym dal przerzut i drugi ostateczny
A nie lepiej łapać na 2+ i znajdować K3+1 niewolników?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn paźdź 30, 2016 07:29 PM
Reply with quote

Lepiej na +2, i k3+1, widzę dobre zmiany!!;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 33 34 35 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58799 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9593 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 117861 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 348057 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 36351 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 02:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 1
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy