Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział OGÓLNY › Inne systemy › Endless war... › Endless war... v0.1 - projekt zasad
Endless war... v0.1 - projekt zasad
...autorski system sci-fi ze znanymi elementami świata i mechaniki.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 02:09 PM
Reply with quote

Jakiś czas temu w trakcie rozmów z QC okazało się, iż oboje myślimy nad grą w klimacie 40stki. Tak wiec niedługo potem mając wsparcie doświadczonego twórcy systemu zabrałem się za robotę.

To co znajdziecie poniżej to wersja bardzo robocza, jeszcze nie grywalna ale zapraszam do śledzenia tego co się tu będzie działo.
A jeśli widzicie tu podobieństwa do Warheima to nie dziwcie się - sporo rzeczy będzie inspirowane tą świetną grą Very Happy - przynajmniej na razie, zobaczymy jak się sprawdzą w tej odsłonie.
Wszelkie komentarze jak zawsze mile widziane.


Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 02:32 PM
Reply with quote

Wpisałem swoje uwagi w dokumencie Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 08:01 PM
Reply with quote

Brzmi ciekawie Smile

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 09:39 PM
Reply with quote

A nie myślałeś, żeby zmodyfikować i uaktualnić Kill Team?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 10:08 PM
Reply with quote

Grish wrote:
A nie myślałeś, żeby zmodyfikować i uaktualnić Kill Team?
Założenia są inne niż w Kill Team, poza tym to ma być system niezwiązany nazwami/znakami towarowymi z GW.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 11:21 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
A nie myślałeś, żeby zmodyfikować i uaktualnić Kill Team?
Założenia są inne niż w Kill Team, poza tym to ma być system niezwiązany nazwami/znakami towarowymi z GW.

A jakie są te założenia?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 11:23 PM
Reply with quote

Zapisałem je na wstępie do zasad
Quote::
Założenia dotyczące projektu
Projekt gry zakłada stworzenie kompletnej mechaniki skirmishowej do rozgrywania gier w klimacie s-f, z nastawieniem na gry w uniwersum Warhammera 40 000.
Odcięcie się od nazewnictwa zastrzeżonego przez Game Workshop - ze względu na możliwe problemy w zakresie praw autorskich.
Zastąpienie nazw na tyle oczywistymi aby gracz mogli je identyfikować z frakcjami z warhammera 40 000.
Używanie statystyk zbliżonych do tych z warhammera 40 000.
Tworzenie zasad po polsku i po angielsku symultanicznie.
Nie zakładam spisywania tzw. fluffu będzie to czysta mechanika.
Założenia dotyczące rozgrywki
Rozmiar skirmish max ok 20 modeli na gracza.
Kilka do kilkanaście frakcji możliwe, że z pod frakcjami.
Rozwój Kompani z bitwy na bitwę - zdobywanie/tracenie sprzętu/jednostek.
Rozwój jednostek przez zdobywanie doświadczenia po potyczkach.
Podział jednostek na bohaterów, stronników, jednostki specjalne/maszyny.
Przypisanie stronników do bohatera - tworząc jedną drużynę.
Dynamiczna rozgrywka - bez podziału na tury graczy - raczej naprzemienna aktywacja poszczególnych jednostek.
Przypisanie jednostką pewnej ilość slotów akcji którą mogą wykonać w danej turze oraz podział akcji jakie mogą wykonać ze względu na to ile wspomnianych slotów zajmują.
Potyczki z celem do realizacji niekiedy z celami pobocznymi.
Scenariusze często zawierające warunki przegranej inaczej niż strata danej ilości jednostek.
Ograniczenie wystawiania jednostek - całość jednostek gracza tworzy jego Kompanie ale do bitwy może wystawić tylko część - pluton składający się z poszczególnych drużyn - ograniczać będą to zasady poszczególnych frakcji i możliwe że scenariusze.



Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Cz list 03, 2016 11:23 PM
Reply with quote

Naprzemienna aktywacja.
Akcje jak w WFRP 2ed.
Budowanie drużyny jak w Dow II.
Kampania i rozwój jak w Warheim FS.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Pt list 04, 2016 07:02 AM
Reply with quote

Brzm fajnie, szczególnie naprzemienna aktywacja i zasady kompozycji plutonu. Szczególniej druga opcja mnie interesuje: czy bedzie to rozwiazanie jak w Warheim FS, gdzie każda jednostka kosztuje przy rekrutacji i nie mozna jej odstawić do obozu "na pózniej"? A może bedzie mozna zrekrutować stronnika, odstawić go na kilka gier i potem dołączyć za darmo/ułamek kosztu rekrutacji?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Pt list 04, 2016 08:46 AM
Reply with quote

Grish wrote:
czy bedzie to rozwiazanie jak w Warheim FS, gdzie każda jednostka kosztuje przy rekrutacji i nie mozna jej odstawić do obozu "na pózniej"? A może bedzie mozna zrekrutować stronnika, odstawić go na kilka gier i potem dołączyć za darmo/ułamek kosztu rekrutacji?

Dokładnie tak, stronnik może czekać w obozie nie biorąc udziału w walce.
A zasady na jakich będziemy komponować pluton do bitwy, będą określać zasady armii oraz scenariusze.
Warto wspomnieć, że chciałbym aby przeciwnik miał dostęp do karty Kompanii
ale to co wystawisz w plutonie jest tajemnicą aż do rozstawienia.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Endless war... v0.1 - projekt zasad
Posted: Pt list 04, 2016 09:23 AM
Reply with quote

Fajnie, świeże podejście, chociaż ciężkie do zbalansowania. Dajcie znać, jakbyście potrzebowali wsparcia przy projekcie albo malkontenctwa Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 70052 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 11:35 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 31689 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Nowa karta postaci - projekt
dyskusja
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
18 basic 13686 Nowa karta postaci - p...
 Śr lip 06, 2016 08:24 PM 
basic View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] Rozbicie bandy - propozycja zmiany zasad
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 Radzik 22839 Re: Rozbicie bandy - p...
 Cz lut 18, 2016 09:31 PM 
szczery-do-bolu View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] [propozycja zasad] Niziołki z Moot
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
35 Krnabrny 38474 [propozycja zasad] Niz...
 Wt czerw 24, 2014 10:43 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 38
_BBOT: 1
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy