Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
[Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 27 28 29
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic inkofon - Cz paźdź 06, 2016 06:44 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:09 PM
Reply with quote

Czekaj czyli - mam 1 znacznik, przeciwnik ma 5. Rozbijam przeciwnika - wygrywam ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:11 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Czekaj czyli - mam 1 znacznik, przeciwnik ma 5. Rozbijam przeciwnika - wygrywam ?
Według tego zapisu tak Gwizdze Przewrotnie tak. Razz


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:17 PM
Reply with quote

Ja to generalnie źle zrozumiałem 1 scenariusz i byłem przekonany ze gra kończy się w momencie zebrania przez kogoś 5 znaczników lub rozbicia przeciwnika - ot uroki czytania w pracy Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:21 PM
Reply with quote

Żeby zakończyć scenariusz trzeba:

zebrać więcej niż połowę znaczników i przetransportować do strefy rozstawienia przeciwnika

lub

jedna z drużyn nie zdaje testu rozbicia.

To kto wygrywa określa się tak jak pisałem wyżej.


Ale to Wy będziecie grać, więc jeśli chcecie coś doprecyzować zmienić to piszcie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:21 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Czekaj czyli - mam 1 znacznik, przeciwnik ma 5. Rozbijam przeciwnika - wygrywam ?

I ten znacznik wystarczy mieć podniesiony? Nie trzeba go mieć przetransportowanego na drugi koniec stołu? Shocked

Wygląda na to, że źle w to grałem Confused

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:28 PM
Reply with quote

Jeśli masz przynajmniej jeden znacznik i jednocześnie jest to więcej lub mniej znaczników niż ma przeciwnik którego rozbiłeś, to wygrywasz.

Chyba, że chcecie to precyzować? Wtedy czekam na propozycje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środ
Posted: Śr list 09, 2016 04:33 PM
Reply with quote

Może zostać tak jak jest Smile

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:34 PM
Reply with quote

Tak jest dobrze - rozbiłeś się ale przeciwnik ma chociaż 1 znacznik to przegrywasz niezależnie od tego ile by ci się udało ich utrzymać - będzie to jakieś uzasadnienie tego że przeciwnik nie ma czasu na zebranie znaczników które leża koło niego w czasie jak zwiewasz za stół itp. Imo tak, jak jest jest dobrze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Śr list 09, 2016 04:36 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
rozbiłeś się ale przeciwnik ma chociaż 1 znacznik to przegrywasz niezależnie od tego ile by ci się udało ich utrzymać
Nie może być tyle samo znaczników w rękach obu graczy. Jeśli obaj gracze mają tyle samo oboje przegrywają.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 10:41 AM
Reply with quote

W związku z tym, że gra wszelakimi powozami jest mi praktycznie obca to mam kilka pytań oraz sugestii.
1) Czy powóz może się sam poruszać bez woźnicy?
2) Czy modele mogą rozpoczynać rozgrywkę będąc wewnątrz pojazdu?
3) Czy woźnica na turnieju jest Najemnym Ostrzem?
4) Czy powóz i woźnica na turnieju wliczają się do limitu modeli na potrzeby testu rozbicia?
5) Czy wliczają się do limitu modeli bandy oraz są liczone na potrzeby sprzedaży łupów?
6) W jaki sposób można złożyć kosztowności w pojeździe? (może warto to ująć w RB - nie znalazłem).
7) Taka sytuacja. W walce wręcz oba konie są oszołomione/powalone/WzA. Ginie woźnica, wtedy zwierzęta powinny wykonać test CP który jest automatycznie nie zdany. Wynik rzutu na T.R.Z.P. to 5-6 czyli utrata kontroli. W jaki sposób powóz ma wykonać ruch w kierunku najbliższej krawędzi jeżeli zwierzęta są oszołomione/powalone/WzA. I jeszcze jedno z jaką prędkością?
Cool Do pytania powyżej. Czy prędkość będzie obniżona zgodnie z zapisami z RB jeżeli jedno ze zwierząt będzie WzA?
9) Powóz ucieka 3k6. A z jaką prędkością ucieka jeżeli jedno ze zwierząt jest WzA?
10) Jeżeli oba zwierzęta są WzA i banda nie zda testu rozbicia to ucieka tylko woźnica i ewentualni pasażerowie? Powóz pozostaje w miejscu?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 10:52 AM
Reply with quote

1. Zasadniczo nie. Jeśli woźnica wysiądzie z pojazdu, to machina i zwierzęta stoją tam gdzie się je zostawiło. Jeżeli woźnica zostanie WzA! lub stojący samopas powóz zostanie zaatakowany to należy wykonać rzut na tabelę reakcji zwierząt pociągowych.

2. Nie. Na koźle zaczyna tylko woźnica.

3. Podlega wszystkim zasadom Najemnego Ostrza poza żołdem, w czasie turnieju nie płaci się żołdu.

4. Tak wliczają się.

5. Nie wliczają się.

6. Na początku rozdziału III.
Quote::
Znacznik kosztowności:
W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM FS reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez modele już w trakcie rozgrywania potyczki.
Jeśli w scenariuszu nie napisano inaczej znacznik kosztowności może zostać podniesiony w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny pieszy model, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Model nie może podnieść znacznika kosztowności jeżeli w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii lub fazie strzelania, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.
Postać, która podniosła znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób.
Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności za wyjątkiem umieszczenia znacznika w przystosowanej do transportu SKRZYŃ ŁADUNKU odpowiedniej MACHINIE WOJENNEJ. Dowolny model, który w trakcie rozgrywania potyczki zdobył znaczniki kosztowności, może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz sprzymierzonej MACHINY WOJENNEJ. Każdy znacznik kosztowności złożony w MACHINIE WOJENNEJ traktowany jest jak jedna SKRZYNIA ŁADUNKU. Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych znaczników kosztowności nawet w przypadku przegrania potyczki.
Z kolei, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test, Uciekający! model zachowuje znaczniki kosztowności. W przypadku Wyłączenia z akcji! modelu MACHINY WOJENNEJ znaczniki kosztowności tracone są automatycznie.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! modelu lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.

7. Druga strona rozdziału Rydwany & powozy, paragraf:
Quote::
Wyłączenie z akcji! zwierząt pociągowych:
Jeżeli w wyniku udanego trafienia i zranienia wszystkie zwierzęta pociągowe zostaną Wyłączone z akcji! należy wykonać rzut K6. Wynik 1-3 oznacza, że pojazd gwałtownie skręca po czym przewraca się na bok i koziołkuje w losowo określonym kierunku pokonując odległość 2K6”. Wszystkie modele znajdujące się na drodze pojazdu otrzymują automatyczne trafienie, które rozstrzyga się w oparciu o podstawową wartość współczynnika SIŁA pojazdu. W przypadku, gdy pojazd wyposażony jest w ostrza na kołach, SIŁA trafienia podnosi się o +1. Pojazd zostaje Wyłączony z akcji! zaś woźnica i pasażerowie muszą wykonać rzut w TABELI EFEKT ZRANIENIA; rezultat 4+ oznacza, że pojazd zatrzymuje się i zostaje unieruchomiony do końca potyczki.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 10:58 AM
Reply with quote

Nadal nie odpisałeś na pozostałe pytania.
Przyjmijmy, że konie nie są WzA tylko oszołomione lub powalone w momencie kiedy ginie woźnica to co się wtedy dzieje?
Cytat który dałeś tyczy się powozu który jest w ruchu. A mnie chodzi o walkę wręcz.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 11:56 AM
Reply with quote

Zasada cytowana w pkt 7 dotyczy zarówno pojazdu w ruchu, jak i w walce wręcz.

Jeżeli jedno zwierzę zostanie O! lub PnZ!, to:
Quote::
Utrata zwierzęcia pociągowego:
Jeżeli w wyniku udanego trafienia i zranienia zwierzę pociągowe zostanie Oszołomione! lub Powalone na ziemię!, będzie wleczone przez swego towarzysza dopóki nie odzyska sił. Oszołomienie! lub Powalenie na ziemię! jednego ze zwierząt zredukuje SZ pojazdu do połowy. Zwierzę, które zostanie Wyłączone z akcji! redukuje SZ powozu do ¼ wartości (zaokrąglając w dół) dopóty, dopóki w fazie walki woźnica nie odetnie truchła, wykonując udany rzut na 5+.
Jeżeli wszystkie zostaną O! lub PnZ! to powóz się zatrzymuje/stoi dopóki zwierzęta się nie podniosą.
Quote::
Jeżeli woźnica zostanie Wyłączony z akcji!, gracz musi niezwłocznie przeprowadzić test CP zwierząt pociągowych. Jeżeli zwierzętom uda się zdać test, walczą one w zwykły sposób. Jeżeli test zakończy się niepowodzeniem należy wykonać rzut K6 i sprawdzić wynik w podanej niżej TABELI REAKCJI ZWIERZĄT POCIĄGOWYCH.
Dopóki zwierzęta nie zostaną WzA! rzucasz na tabelę reakcji i stosujesz wynik.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 12:21 PM
Reply with quote

Jeżeli zasada cytowana w pkt 7 jest stosowana do WW to jest nielogiczna. Bo jak stojący i walczący model może nagle się kopyrtnąć Very Happy

I jeszcze jedno. Jeżeli modele zwierząt się podniosą to uznaje się, że rzut na CP już był i się nie udał, a powóz rozpoczyna podróż za stół. Tak?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 12:33 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Jeżeli zasada cytowana w pkt 7 jest stosowana do WW to jest nielogiczna. Bo jak stojący i walczący model może nagle się kopyrtnąć Very Happy
Pamiętaj że:
Quote::
W normalnych okolicznościach przeciwnik zawsze będzie chronił swe życie i próbował osłonić się przed atakiem. Atak w walce wręcz nie oznacza pojedynczego ciosu, ale całą serię uderzeń, za pomocą których atakująca postać próbuje znaleźć lukę w obronie przeciwnika. Nieudany test trafienia oznacza więc, że broniąca się postać skutecznie odpierała atak. Natomiast udany test oznacza, że atakująca istota przełamała gardę przeciwnika lub znalazła lukę w jego obronie
Tak więc stoją tylko figurki reprezentujące walczących o życie wojowników Wink


Pepe wrote:
I jeszcze jedno. Jeżeli modele zwierząt się podniosą to uznaje się, że rzut na CP już był i się nie udał, a powóz rozpoczyna podróż za stół. Tak?
Rozumiem, że chodzi ci o rzut związany z WzA! woźnicy? Jeśli zwierzęta były w tym czasie O! lub PnZ!

Rzut wykonujesz niezwłocznie po WzA! woźnicy i stosujesz rezultat niezależnie od tego czy zwierzęta są przytomne, O! lub PnZ!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 15 16 17 ... 27 28 29
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 51776 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7875 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7533 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 4604 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 4984 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 0
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy