Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magia...
[Warsztat] Magia...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Śr list 30, 2016 08:27 PM
Reply with quote

Odnośnie tego nieopłacalności maga przy rozwoju- taki koncept wpadł mi teraz do głowy.
Alternatywna tabela rozwinięć dla magów. Myślałem o czymś takim.
Rzut 2k6
2 - umiejętność
3 - losowy czar ale jego trudność jest o 1 większa niż nominalnie.
4-7 - losowy czar
8 - rzuć k6 przy 1-3 wybierz S lub Wt. Przy 4-6 wybierz Ww lub Us
9 - rzuć k6 przy 1-3 wybierz I lub Cp. Przy 4-6 wybierz A lub Żw.
10-11 - losowy czar z możliwością przerzucenia wyniku. Drugi rzut jest ostateczny.
12 - dowolne zaklęcie dostępne dla maga.


A teraz uzasadnienie: obecnie 7 z 11 wyników rzutów pozwala nam losowa zaklęcie. W tej tabeli 8 na 11 wyników daje nam czar. Do tego z bonusami Ale kosztem bardziej losowej progresji atrybutów. Umiejętność też ciężko zdobyć ale nie kosztem zaklęć.

Pytanie czy gracz przy każdym awansie decydował której tabeli używa czy może przy pierwszym awansie decyzje której tabeli dożywotnio używa dla tego modelu.

Wybaczcie chaotyczny wpis ale pisze z tramwaju na telefonie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Śr list 30, 2016 09:57 PM
Reply with quote

Nie.

Za chwilę będą propozycje osobnej tabeli dla kapłanów, osobnej dla walczących wręcz osobne dla strzelców.

Zmiany w zaklęciach OK. Chętnie przeczytam kolejne propozycje.
Zmiany w tabeli - Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Śr list 30, 2016 10:34 PM
Reply with quote

Ja bym był tylko za tym żeby mag mógł brać zaklęcie przy każdym awansie albo - dać mu umiejętność która pozwala brać zaklęcie przy każdym awansie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Śr list 30, 2016 10:40 PM
Reply with quote

Wtedy to samo trzeba by dać duchownym.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Cz grud 01, 2016 07:56 AM
Reply with quote

Można - u duchownego tak naprawdę niewiele zmienia ilość znanych modlitw


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Cz grud 01, 2016 09:32 AM
Reply with quote

A może by podzielić zaklęcia na grupy, np. 4 kręgi po trzy zaklęcia, bo zdaje się jest ich po 12. Wybór zaklęcia z konkretnego kręgu odpowiada poziomowi maga - mag na 2 poziomie może dowolnie wybrac z 1 i 2 kręgu zaklęć, ale do trzeciego musi już awansować. Wymuszałoby to naukę zaklęć, ale dawało pewną dowolność przy rozwoju.

Oczywiście do dyskusji, które zaklęcia w którym kręgu umieścić.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Cz grud 01, 2016 10:38 AM
Reply with quote

Wybranie teraz zaklecia z wysokim poziomem trudnosci dziala podobnie ale ja jestem za losowaniem,, sa przedmioty ktore rzut na rozwoj pozwalaja modyfikować


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pn grud 05, 2016 10:12 PM
Reply with quote

Mam jeszcze taką propozycję, a właściwie dwie.

Pierwsza, można podobnie jak w tabeli awansu dla bohatera wykonać dwa rzuty 2K6 i wybrać korzystniejszy wynik.

Druga, nauka po raz kolejny znanego już zaklęcia obniża poziom trudności rzucenia o -1 ale nie liczy się do poziomów.

Co wy na to?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pn grud 05, 2016 11:09 PM
Reply with quote

Pierwsze mi się podoba, do drugiego nie jestem przekonany.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Wt grud 06, 2016 11:59 AM
Reply with quote

Pierwsza tak, druga nie;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Wt grud 06, 2016 12:37 PM
Reply with quote

Dwa razy na nie. Lepiej już zrobić zwyczajnie wybieranie zaklęcia które chcemy niż tak cudować.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 08:02 PM
Reply with quote

Proponuję zmianę zaklęcia z Tradycji Cienia - Klątwa Ulgu.

Obecnie wygląda tak:
Quote::
7 Klątwa Ulgu
RZUCONY NA 10+, POZOSTAJE W GRZE
Prastare wersy tajemnej inkantacji wypowiadanej przez Magistra Kolegium Cienia odmieniają los nieprzyjaciół maga, czyniąc drogę wrogów krętą i niebezpieczną.

Klątwa Ulgu ma zasięg 24” i po udanym rzuceniu może zostać skierowana na pojedynczy model przeciwnika, także związany walką wręcz (wybrany przez kierującego MAGIEM gracza bez ograniczeń, z wyjątkiem tego, że Magister Cienia musi widzieć swój cel). Dopóki zaklęcie 'pozostaje w grze' ofiara klątwy traktowana jest tak jakby znajdowała się poza czasem. Model nie może podejmować żadnej akcji i dryfuje bezczynnie w anomalii. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test rozbicia, modele przebywające poza zwykłym strumieniem czasu nie są liczone do całkowitej liczby postaci w kompanii. Ponadto, należy zauważyć, że znajdujący się poza strumieniem czasu MAG nie może rzucać zaklęć, ponadto nie generuje Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia.
Model może znajdować się pod działaniem tylko jednej klątwy na raz.

I rzucone na Maga/Duchownego praktycznie eliminuje go z gry.

Proponuję następującą zmianę.
Quote::
7 Klątwa Ulgu
RZUCONY NA 10+
Prastare wersy tajemnej inkantacji wypowiadanej przez Magistra Kolegium Cienia odmieniają los nieprzyjaciół maga, czyniąc drogę wrogów krętą i niebezpieczną.

Klątwa Ulgu ma zasięg 24”. Po udanym rzuceniu zaklęcia należy użyć 3” okrągłego wzornika i przykryć nim wybrany na cel model przeciwnika, także związany walką wręcz (wybrany przez kierującego MAGIEM gracza bez ograniczeń, z wyjątkiem tego, że Magister Cienia musi widzieć swój cel). Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone), których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+. Do początku następnej fazy magii Magistra Ulgu objęte działaniem zaklęcia modele traktowane są tak jakby znajdowały się poza czasem. Ofiara klątwy nie może podejmować żadnej akcji i dryfuje bezczynnie w anomalii. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy drużyna musi wykonać test rozbicia, modele przebywające poza zwykłym strumieniem czasu nie są liczone do całkowitej liczby postaci w kompanii. Ponadto, należy zauważyć, że znajdujący się poza strumieniem czasu MAG lub DUCHOWNY nie może rzucać zaklęć, ponadto nie generuje Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia.
Model może znajdować się pod działaniem tylko jednej klątwy na raz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:13 PM
Reply with quote

Trochę za mocne, można od razu zmusić przeciwnika do testu rozbicia.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:15 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Trochę za mocne, można od razu zmusić przeciwnika do testu rozbicia.
Mocniejsze niż poprzednie? Gdzie automatycznie eliminowała się maga/duchownego? Tutaj zaklęcie trwa tylko jedną rundę i obejmuje wzornik 3" a nie zasięg 8"/12" jak inne klątwy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:23 PM
Reply with quote

Imo ta nowa opcja powinna być w miejsce tego czaru a ta klątwa w pierwotnym zapisie jako ostatni czar i wszystko by grało.

Jak dla mnie jako ofiary tej klątwy była ona ok - klimatyczna i fajna. Nie rozproszyłem jej po pomyliłem fazy i tyle ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
<
1 2 3 4 5 6
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20476 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61525 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5712 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 336220 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4172 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy