Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 43 44 45 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn grud 12, 2016 10:18 PM
Reply with quote

Zapisu dotyczącego Dużego Celu nie ma, bo Duże Cele można rozjeżdżać.

Co do rozjeżdżaniu innych machin wojennych co proponujesz, żeby obie machiny otrzymywały trafienie? Czy aby jak ma to miejsce w przypadku trafienia z uderzenia rozjeżdżanie było rozpatrywane przeciwko Wt machiny wojennej?

Bo chyba nie chodzi ci o zabronienie tego, żeby pojazd mój taranować inny pojazd?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn grud 12, 2016 10:47 PM
Reply with quote

Chodzi o to że jeśli taranuje inny pojazd i nie da rady wyłączyć go z akcji to się zatrzymują oba i kaplica - żaden z nich się nie może ruszyć - powozy zostają związane walką i tyle.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn grud 12, 2016 10:57 PM
Reply with quote

Ale dlaczego tak? Pojazdy mogą zderzyć się burtami, odbić od siebie itd. Dlaczego miałyby się zatrzymać?

Rozjeżdżanie tym różni się przecież od szarży.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 07:29 AM
Reply with quote

Jeśli nakładają się na siebie przody ich podstawek to powinny stać w miejscu. Omijanie powozu przez przejeżdżanie nad nim poprzez rozjeżdżanie jest imo trochę średnią zasadą jeśli chodzi o standardy zasad.

Inny model nie może obejść modelu jeśli fizycznie nie ma na to miejsca więc czemu powozy mogły by to robić. Nie można też modelu przeskoczyć więc powozy też nie powinny mieć takiej możliwości.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 08:02 AM
Reply with quote

Co ty się tak uparłeś na to przejeżdżanie 'nad'? W zasadach jest, że trafione zostają modele na trasie przejazdu:
Quote::
źnica nie musi szarżować na przeciwników i wiązać ich walką wręcz. Zamiast tego może próbować rozjechać wrogów, którzy stoją mu na drodze. Aby sprawdzić, czy woźnicy udało się zmusić zwierzęta pociągowe do stratowania przeciwników należy wykonać test powożenia. Powodzenie oznacza, że wszystkie modele znajdujące się na trasie przejazdu powozu otrzymują automatyczne trafienie, które rozstrzyga się w oparciu o podstawową wartość współczynnika SIŁA. W przypadku, gdy pojazd wyposażony jest w ostrza na kołach, SIŁA trafienia podnosi się o +1.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 09:20 AM
Reply with quote

Masz powóz na drodze. Tratujesz go i są dwie opcje :
- jeśli powóz został stratowany możesz jechać dalej, kontynujesz rusz bo go stratowałeś i nie jest już przeszkodą ( blokuje ruch i blokuje los modeli )
- jeśli powóz nie został zniszczony w konsekwencji tratowania nie możesz jechać dalej, nie kontynujesz ruchu bo powóz nie został zniszczony i jest przeszkodą ( blokuje ruch i blokuje los modeli )

Obecnie jest. Tratujesz powóz :
- jeśli powóz został stratowany - możesz jechać dalej i kontynujesz ruch jakby powozu nie było po drodze
- jeślio powóz nie został skutecznie stratowany - możesz jechać dalej i kontunujesz ruch jakby powozu nie było po drodze


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 09:33 AM
Reply with quote

Istotą i podstawą zasady 'rozjeżdżanie' że nie wiąże walką wrecz i pozwala na kontynuowanie ruchu. Ponadto wymaga jeszcze udanego testu powożenia.

Poza tym w 99% przypadkach nie dojdzie do zniszczenia ani nawet uszkodzenia powozu. Wiec twoje propozycje uczynią zasadę nieużyteczną.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 09:46 AM
Reply with quote

Użyteczną na potrzebę bzdurnego rozjeżdżania powozów i tylko powozów gdzie z zasady powinno jej nie być bo nie da się rozjechać czegoś tej samej wielkości.

Kolejna głupia rzecz to fakt że konie w powozie nie musza testować strachu/grozy kiedy rozjeżdżają model wzbudzający strach a nawet grozę.

Ja wiem ze powozy drogie i tak dalej ale nie przeginajmy zaś z takimi rzeczami bo robią są giętę za swoją cenę ( rydwan kosztuje 150% ceny kawalerzysty a może w czasie jednej tury wyłączyć z akcji z 15 źle ustawionych modeli nawet nie wiążąc ich walką ).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 09:54 AM
Reply with quote

A staranować może? Bo to o to w tym chodzi. Chyba, że potrzebujesz na to osobnej nazwy dla zasady?

Strzelając/czarując do takiego modelu tez nie testujesz, a rozjeżdżanie to nie szarża.

A co do rydwanu i źle ustawionych modeli to poważnie? Serio? Ktoś popełnia podstawowe błędy i ma być chroniony? W imię czego? Jeżeli dasz sobie rozjechac 15 modeli to na to zasłużyłeś, bo źle dowodziłeś.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 10:31 AM
Reply with quote

Staranować oznacza zniszczyć. Jeśli nie został zniszczony nie został skutecznie staranowany.

A co do rydwanów i powozów jeszcze - teoretyczna ocena zakłada zwykle maksymalne wykorzystanie danej rzeczy. Teoria może się różnić od praktyki bo na teorie nie ma wpływu wiele rzeczy. W teorii powozy są zbyt silne obecnie w porównaniu do innych rzeczy w ich cenie a nie mają praktycznie minusów w porównaniu do kawalerii która jest praktycznie w tej samej cenie. Rydwan to w praktyce lepszy bardziej pancerny trochę wolniejszy kuń.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 10:35 AM
Reply with quote

Czytam wasze wywody i dochodzę do wniosku, że powóz nie powinien mieć możliwości rozjeżdżania czegoś o tym samym rozmiarze, bo to nie logiczne. Powinien mieć za to możliwość staranowania takiego modelu. I tu pojawiają się pytania.
1. Jakie konsekwencje będą dla taranowanego modelu, a jakie dla taranującego?
2. Co dzieje się z modelami i ładunkiem w powozie taranowanym.

A co do rozjeżdżania stworów z zasadą strach i groza to jest to dla mnie dziwne. Może taki powóz powinien mieć bonus do Cp jeżeli chce rozjechać tego typu modele?

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 10:37 AM
Reply with quote

To może 'taranować'?

Ale nie gracie na pustych, jednopoziomowych stołach? Poza tym machiny są sporo wolniejsze i w miarę łatwo je wymanewrować?

I ile wg ciebie powinny kosztować?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 11:28 AM
Reply with quote

Rydwan 200, powóz 200.

Co do zasady strach i groza powinien je normalnie testować - to są konie zwykłe i jak zwykłe konie powinny się testować na cp woźnicy.

Taranować powinien na innej zasadzie np : Jeśli model taranowany stał w miejscu dostaje d3 trafień z siłą modelu taranującego oraz zostaje odrzucony w losowowybranym kierunku o ilość cali równej ilości trafień. Jeśli oba powozy poruszały się w poprzedniej turze każdy z nich dostaje d3 trafień poczym ten który dostał więcej trafień zostaje odrzucony od ilość cali odpowiadającą różnicy w ilości otrzymanych trafień.

Czyli np mamy 2 powozy A i B. A uderza w B. A wypłaca 3 trafienia, B wypłaca 1 trafienie. Powóz B zostaje odrzucony w losowowybranym kierunku ( kostka rozrzutu ) o 2 cale.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 11:32 AM
Reply with quote

Dochodzimy do konsensusu, przynajmniej ja i krnąbrny Very Happy

Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt grud 13, 2016 11:39 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Rydwan 200, powóz 200.


Bez jaj, rydwan nie może kosztować tyle ile powóz... musi być tańszy. ma przecież mniejszą pojemność.

Poza tym nie zgadzam się z tym że muszą być takie drogie - teraz powozy mogą się wydawać mocne ale gramy scenariusze wiejskie na miejskim stole nie są tak dobre a podniesienie im ceny sprawi, że nie będą już wogóle grane.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
<
1 2 3 ... 43 44 45 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 59768 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9831 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 120450 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 359514 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 37426 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 0
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy