Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › [SDK] bieżące spotkania
[SDK] bieżące spotkania
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 ... 9 10 11
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Inglief - Wt marca 01, 2016 11:46 PM
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: SDK -bieżące spotkania
Posted: Sb grud 17, 2016 10:27 AM
Reply with quote

Z mojej strony to jakiś weekend raz w miesiącu.

Najlepiej luźne gry, w jakieś nietypowe scenariusze lub multiplayery. Hry ok, ale nie za dużo. Do tego pogoda + zdarzenia losowe.


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn grud 19, 2016 07:32 PM
Reply with quote

Mogę przychodzić co tydzień, ale w weekendy. Wtorki odpadają.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 20, 2016 02:47 AM
Reply with quote

z mojej strony chęć do grania odżyła, tym bardziej, że pomalowałem co nieco orków ostatnio Smile

chętnie pogram dowolne gry, luźne scenariusze jednostrzałowe, multiplayery, scenariusze z fabułą i MG lub zwyczajnie bez

jestem jak wiecie zwolennikiem HRów, ostatnie nasze wersje były całkiem ok, szczególnie modyfikujące cennik tak, aby w grze miały szansę zaistnieć zwykle nieużywane fajne przedmioty i bronie

generalnie jestem otwarty, chętnie wznowię przychodzenie we wtorki, równie chętnie mogę grać w soboty a nawet w niedziele

możemy spróbować zrobić kampanię, wystarczy ustalić scenariusze i do boju! Smile

nie miałbym też nic przeciwko kampanii osadzonej w realiach Empire In Flames, czyli niekoniecznie zrujnowane miasto, ale lasy i pola, wzgórza i skały Smile

jak tam z bazą terenową Wacławie? czy oprócz domków nadal dysponujemy Twoimi pięknymi czachoskałami i innymi "wioskowymi" makietami?

inną ciekawą opcją może być wypróbowanie gry na zasadach AoS:Mordheim na któych opierał się nasz ostatni, skromny frekwencyjnie "turniej" Smile moim zdaniem zasady te są bardzo spoko

pozdrawiam i mam nadzieję do zobaczenia w 2017 roku! Very Happy

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 20, 2016 09:46 AM
Reply with quote

Myszor wrote:
(...)

nie miałbym też nic przeciwko kampanii osadzonej w realiach Empire In Flames, czyli niekoniecznie zrujnowane miasto, ale lasy i pola, wzgórza i skały :)

jak tam z bazą terenową Wacławie? czy oprócz domków nadal dysponujemy Twoimi pięknymi czachoskałami i innymi "wioskowymi" makietami?

(...)

Zaplecze makietowe jakim dysponujemy to prócz podstawowego zestawu makiet zrujnowanych domków oraz barykad ze spalonego miasta, to na stanie mamy czaszko-skały o których wspomniałeś, zimowe tereny przygotowane jeszcze przez Tomka pod kątem BTB oraz odnalezione w zasobach domu kultury pustynne tereny, czyli trochę skał i wydm. Prócz tego dostępne są "łatki terenowe" dzięki którym można ustawić stoły bogate w duża ilość wody lub terenów podmokłych.

Wszystko to daje dość ciekawe pole manewru i tereno-kreacji.

Back to top
View user's profile
Golus
Nieświadomy
Nieświadomy

Golus

Offline

Joined: paźdź 10, 2015
Posts: 4
Location: wwa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 20, 2016 10:18 AM
Reply with quote

Ja też bardzo chętnie pograłbym w stary, dobry Mordheim :). Terminami się mogę jakoś dopasować. Najchętniej kampania, wtedy gra nabiera smaku - ewentualnie jakiś turniej :))

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 20, 2016 10:37 AM
Reply with quote

Ja w 2017 to nie dość że niepewny to jeszcze tylko raz może dwa razy w miesiącu jakiś jeden dzień w weekend, a i to optymistyczna prognoza.
Turniej jak najbardziej z chęcią się piszę. Co do HR to ja jestem zwolennikiem prostoty zasad im więcej stron plików itp. tym większy chaos i błędy.

Możemy też prowadzić kampanie grając raz w miesiącu jeden cały dzień, to około 2-3 gry minimum czyli prawie tyle co przy regularnych spotkaniach we wtorki.

A i mogę zacząć najwcześniej od lutego, styczeń odpada.


_________________
"The OBJECTIVE of a game is to win. The POINT of a game is to have fun.
Never confuse those two."
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 27, 2016 10:44 AM
Reply with quote

Co powiecie na rozegranie scenariuszy z turniejów sprzed blisko 10 lat! Mam tu na myśli "Czas Apokalipsy" z Bazyliszka w 2007 r. lub "Geheimnisnacht" z Polconu w 2007 r. Myślę, że taka mini kampania na 5 spotkań mogła by być ciekawa. Można by zastosować HR'y z ostatnich spotkań, o których wspominał Marcin oraz random happenings z podręcznika. Bez dodatkowych warunków pogodowych.

Scenariusze do wglądu tu:
"Czas Apokalipsy"
drive.google.com/file/...sp=sharing
"Geheimnisnacht"
drive.google.com/file/...sp=sharing

Tym samym zapraszam na pierwsze spotkanie po nowym roku już 3-go stycznia 2017 r w Staromiejskim Domu Kultury o godz. 19:00.

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 27, 2016 11:46 AM
Reply with quote

Pan_Ryba wrote:
Co powiecie na rozegranie scenariuszy z turniejów sprzed blisko 10 lat! Mam tu na myśli "Czas Apokalipsy" z Bazyliszka w 2007 r. lub "Geheimnisnacht" z Polconu w 2007 r. Myślę, że taka mini kampania na 5 spotkań mogła by być ciekawa. Można by zastosować HR'y z ostatnich spotkań, o których wspominał Marcin oraz random happenings z podręcznika. Bez dodatkowych warunków pogodowych.

Scenariusze do wglądu tu:
"Czas Apokalipsy"
drive.google.com/file/...sp=sharing
"Geheimnisnacht"
drive.google.com/file/...sp=sharing

Tym samym zapraszam na pierwsze spotkanie po nowym roku już 3-go stycznia 2017 r w Staromiejskim Domu Kultury o godz. 19:00.

Ja bym pograł nawet i w klasyczne scenariusze, ale jeżeli udałoby się zrobić mini kampanię na tych z Bazyliszka i Polconu 2007 to też chętnie dołączę. Tam potrzeba sporo figurek postaci niezaleznych, ale coś się na pewno wymyśli Smile
We wtorek będę na inaugurację nowego roku z figurkami w SDK Smile
Do zobaczenia Smile

Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt grud 27, 2016 06:11 PM
Reply with quote

Pan_Ryba wrote:
Co powiecie na rozegranie scenariuszy z turniejów sprzed blisko 10 lat! Mam tu na myśli "Czas Apokalipsy" z Bazyliszka w 2007 r. lub "Geheimnisnacht" z Polconu w 2007 r. Myślę, że taka mini kampania na 5 spotkań mogła by być ciekawa. Można by zastosować HR'y z ostatnich spotkań, o których wspominał Marcin oraz random happenings z podręcznika. Bez dodatkowych warunków pogodowych.

Scenariusze do wglądu tu:
"Czas Apokalipsy"
drive.google.com/file/...sp=sharing
"Geheimnisnacht"
drive.google.com/file/...sp=sharing

Tym samym zapraszam na pierwsze spotkanie po nowym roku już 3-go stycznia 2017 r w Staromiejskim Domu Kultury o godz. 19:00.

Bardzo chętnie - ale mogę się pojawić wyłącznie w soboty i niedziele.

Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pt grud 30, 2016 09:33 AM
Reply with quote

M.T. wrote:
Bardzo chętnie - ale mogę się pojawić wyłącznie w soboty i niedziele.

W soboty przychodzi stała ekipa chłopaków grających w WH40k. Z tego co się orientowałem, to w Mordheim też grywali, więc warto się pojawić i spróbować rozkręcić weekendowe granie w mieście potępionych.
Tu można złapać kontakt:
FB, Grupa otwarta, Bitewniaki Warszawa
www.facebook.com/group...699694310/

Ze swojej strony nie mam możliwości spotykania się w weekendy, dlatego chciałbym uruchomić wtorkowe bitewniaki.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Sb grud 31, 2016 07:27 PM
Reply with quote

Wtorki dla mnie odpadają, apropo czy nie zostawiłem w SDK aerogafu?


_________________
"The OBJECTIVE of a game is to win. The POINT of a game is to have fun.
Never confuse those two."
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 460
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn stycz 01, 2017 07:16 PM
Reply with quote

Staś wrote:
(...) apropo czy nie zostawiłem w SDK aerogafu?

Nie sadze. Odradzalem Tobie przyniesienie aero na warsztaty makietowe.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn stycz 02, 2017 12:08 PM
Reply with quote

Nie nie podczas przeprowadzkischowałem aero do jednej ze skrzyń z figurkami, chyba tej którą miałem podczas gry z Myszorem ale nie jestem pewien Smile nic poszukam


_________________
"The OBJECTIVE of a game is to win. The POINT of a game is to have fun.
Never confuse those two."
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Pn stycz 02, 2017 02:14 PM
Reply with quote

Hejo, czy ktoś by jutro wpadł na bitewkę w Mordheim?
Na zasadach klasycznych, bez modyfikacji lub na klubowych HRach :-)
Ja bym chetnie zagrał moimi orkami :-)

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1279
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [SDK] bieżące spotkania
Posted: Wt stycz 03, 2017 03:28 PM
Reply with quote

Halo i jak? Smile Ktoś by dziś przyszedł? Bo nie chce mi sie jechać na darmo Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 ... 9 10 11
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy