Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 55 56 57 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 19, 2017 10:51 PM
Reply with quote

Zbędne.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 20, 2017 06:57 AM
Reply with quote

Jest ryzyko jest zabawa Smile

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn lut 20, 2017 07:35 AM
Reply with quote

Dokładnie. Powycinaj te martwe zasady. Idzie wiosna, pora odchudzania:P


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 28, 2017 10:31 PM
Reply with quote

Pytanie :
Jak to jest z sprzedawaniem gromnirowych/mechanicznych/runicznych rzeczy
Mamy np topór z gromniru czyli jego cena powinna być 20 zk ( tyle kosztuje w zakupie )

Jeśli jest runiczny ( np runa ognia - koszt 20 zk ) to jego cena rośnie do 40 zk ?

Mam nadzieje że jest jak liczę a nie że gromnirowy topór z runa ognia jest warte całe 2zk przy sprzedaży Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 28, 2017 10:34 PM
Reply with quote

Wg zasad połowa ceny podstawowej przedmiotu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 28, 2017 10:53 PM
Reply with quote

Czyli w tym przypadku ile ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 28, 2017 10:56 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Czyli w tym przypadku ile ?
Gromrilowy za połowę ceny gromrilowego.
Runiczny za połowę ceny zwykłego topora.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 28, 2017 11:08 PM
Reply with quote

No nieźle. No nic pozostaje zatem przywyknąć do gadżetów w stylu mechaniczne topory elfickie których nie mogę używać i nie opłaca mi się sprzedać ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt lut 28, 2017 11:09 PM
Reply with quote

Do użytku wystarczy umiejętność walki - fechmistrz Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr marca 01, 2017 10:42 PM
Reply with quote

Pytania które dziś się nasuneły :

- Strzelanie z strzelcem wyborowym do powozu ( wybieramy model do którego strzelamy czy nie działa w tym wypadku )
- Stać i strzelać i modele w powozie jak szarżowany jest powóz ( działa czy nie finalnie )
- Ile koni ma powóz z dodatkowymi zwierzętami pociągowymi - czy ma kary ruchu po utracie któregoś z zwierząt ? ( jeśli tak to nazwa i opis są maksymalnie mylące )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 06:09 AM
Reply with quote

1. Działa. Zawsze możesz strzelać do powozu, nawet jeśli nie jest najbliższym celem. Choć zasadniczo zawsze można to zrobić bo powóz jest dużym celem. Następnie sprawdzasz co dokładnie trafiłeś.

2. Jeśli szarżowany jest powóz jako powóz to nie działa. Jeśli szarżowany jest model w powozie to może s&s. Jeżeli szarża jest na powóz który porusza się nie można s&s bo trafienia rozdzielanie są jak przy strzelaniu.

3 i 4 Odpowiedzi znajdziesz czytając ze zrozumieniem tekst z podręcznika.
Quote::
Dodatkowe zwierzęta pociągowe: Doświadczeni woźnice doskonale zdają sobie sprawę, że zwierzęta pociągowe zaprzęgnięte w przeciążony pojazd szybko się zmęczą, a podróż znacznie się wydłuży. Dlatego bogaci drużynnicy często wyposażają machiny wojenne w dodatkową parę zwierząt pociągowych słusznie rozumując, że cztery konie zmęczą się później niż dwa.
UWAGI: Woźnica powożący machiną wojenną zaprzęgniętą w dodatkowe ZWIERZĘTA POCIĄGOWE może zignorować kary do SZYBKOŚCI wynikające z obciążenia pojazdu (zobacz paragraf RUCH RYDWANÓW & POWOZÓW w ROZDZIALE XIX: RYDWANY & POWOZY).
CENA: 30+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 08:26 AM
Reply with quote

Hej, mam propozycję która może rozpętać małą gównoburzę, mianowicie proponuję żeby zlikwidować zasadę dotyczącą liczenia kosztu ekwipunku na potrzeby obliczania punktów prestiżu ( nie mówię o magicznych przedmiotach). Dla większości jest to zbędne, męczące (przy dłuższej grze), od taki cierń w dupie:)
Poza tym na małym odchudzeniu Warheim tylko zyska. Ktoś poprze propozycję? Bo wiecie jak ciężko wydrzeć QC zabawki Razz


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 08:32 AM
Reply with quote

Nie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 09:40 AM
Reply with quote

Popieram

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz marca 02, 2017 10:01 AM
Reply with quote

QC, taka jest prawda, robi się to męczące i zbędne.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 55 56 57 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 59766 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9830 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 120448 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 359477 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
No new posts Kostnica Pytania i odpowiedzi [AoS]
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
42 Staś 37422 Pytania i odpowiedzi [...
 Śr marca 22, 2017 01:12 PM 
wellofeternity View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy