Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 24 25 26 ... 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 19, 2017 06:28 PM
Reply with quote



Bog Raiders od Bloodmoon Miniatures, ale nie wiem, czy je produkują jeszcze.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 19, 2017 06:34 PM
Reply with quote

O to właśnie mi chodziło.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Tomek
Przytomny
Przytomny

Tomek

Offline

Joined: wrz 05, 2011
Posts: 76
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt kwiet 25, 2017 11:58 PM
Reply with quote

Co do Meargh w bandzie - czy jest ona potrzebna? W podręczniku do WFRP w opisie Fimirów jest, że łupieżcze bandy składają się z Fimmów, Shearli pod dowództwem szlachty a w najlepszym wypadku Dirach. Królowe w założeniu są tak cenne, że nie ma co ich narażać podczas najazdów.

A no i nie używają broni strzeleckiej.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 26, 2017 02:23 AM
Reply with quote

W warheim kazda banda ma rzucacza czarow, pewnie dlatego sie znalazła


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 26, 2017 05:57 AM
Reply with quote

A czy aby Dirach też nie jest magiem?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 26, 2017 06:02 AM
Reply with quote

Fimiry nie są ani gadami ani goblinoidami, podobno są w połowie ludźmi, a w połowie demonami co czyni je z natury magicznymi istotami. Stworzenia te są krępej budowy, posiadają jedno duże oko pośrodku głowy, pysk podobny do ptasiego dziobu wypełniony ostrymi kłami, a ich dobrze umięśnione ciało zakończone jest ogonem, który w zależności od hierarchii jaką posiada Fimir w klanie może być najeżony ostrymi niczym brzytwa kolcami. Żyją na torfowiskach, moczarach i opuszczonych wrzosowiskach Starego Świata. Zamieszkują budzące grozę prymitywne warownie przypominające skaliste rumowiska wielkich głazów budowane na podobieństwo ludzkich zamków, które wiecznie spowija gęsta mgła. Te dziwne opary wydzielają same fimiry, chroniąc się w ten sposób przed promieniami znienawidzonego słońca. Każda grupa wojowników fimirów, poruszająca się z dala od swej siedziby, będzie skryta w tumanie takiej właśnie czarodziejskiej mgły.

Budzące strach bandy fimirów najeżdżają ludzkie osady wybudowane na brzegach moczarów, niewielkie grupy często też wyruszają z bagien w poszukiwaniu ludzkich jeńców. Większe oddziały fimirów, widoczne czasami jako sprzymierzeńcy w armiach innych ras, powstały wskutek podziału któregoś z klanów fimirskich.

Ich społeczeństwo ma strukturę matriarchalną z surowym podziałem na system kastowy. Klanami rządzą potężne samice magowie zwane Meargh wspomagane przez rogate Dirach z kapłańskiej kasty, które potrafią porozumiewać się z demonami. Niżej w hierarchii są Fianna czyli szlachetnie urodzone Fimiry obdarzone ogonami zakończonymi ostrymi naroślami, będącymi niezwykle silną i niebezpieczną bronią. Z racji swej siły Fianna jako pierwsi mają dostęp do żywności, lepszego pancerza oraz broni dzięki czemu rosną zdecydowanie więksi niż pozostałe osobniki w klanie. Fianna dowodzą Fimm czyli kastą wojowników będącą jeszcze niżej w hierarchii, których głównym zadaniem jest ochrona plemienia. Wojownicy Fimm mimo, że są mniejsi od Fianna są równie groźni i podobnie do Fianna posiadają ogony z ostrymi wyrostkami na ich końcu. Najniższą kastą są Shearl, wiecznie zgarbieni pracownicy przyjmujący podporządkowaną postawę z charakterystycznie gładkimi ogonami.

Jedynymi fimirami płci żeńskiej są Maergh, zwane także królowami-wiedźmami. To władczynie istot tej rasy, szanowane i budzące grozę swymi umiejętnościami magicznymi. Kontyngent fimirów liczy najwyżej jedną Maergh, będzie też ona zawsze obecna, jeśli siedziba klanu jest celem ataku. Kiedy starzejąca się Maergh "urodzi córkę” Maergh (wielce to rzadkie wydarzenie), dochodzi do podziału klanu, gdy młoda Maergh opuszcza siedzibę, poszukując miejsca na nową warownię - towarzyszy jej wówczas część członków starej społeczności.

Kiedy Maergh umiera nie pozostawiwszy następczyni, klan idzie w rozsypkę. Grupy wojowników i ich popleczników wyruszają na śmiertelną wyprawę w poszukiwaniu bądź to nowej Maergh, bądź też śmierci. Zdarza się też czasami, że Maerg wyrzuca z klanu jakiegoś szlachcica, który odchodząc zabiera ze sobą swych podwładnych. To właśnie oddziały tego rodzaju zawierają czasem sojusze z przedstawicielami innych złych ras.
W takim oddziale fimirów znajdują się jedynie wojownicy i elitarni poplecznicy szlachty fimirskiej, zwani Fiana Fimm. Z pewnością w ich składzie jest też czarownik Dirach, czasami nawet sama Maergh. Wraz z podziałem klanu giną jednak żałośni shearls, czyli fimirscy niewolnicy.

W składzie kontyngentu fimirskiego musi znajdować się przynajmniej jeden czarownik. Może to być Dirach lub Maergh. Zazwyczaj są to jednak Dirach, zwani również przyjacielami demonów. Fimiry sprzymierzają się czasem również z takimi istotami, a nawet oddają im cześć. Ich czarownicy są mistrzami demonologii, a Maergh często zawierają demoniczne pakty, przypieczętowywane krwawymi ofiarami. Jednym z najczęstszych motywów, stojących za napadami na ludzkie osiedla, jest właśnie zdobycie jeńców, którzy zostaną złożeni w ofierze.

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 26, 2017 06:03 AM
Reply with quote

Wymaga dopracowania ale na początek może być. Kiedyś się nudziłem i coś potłumaczyłem, coś znalazłem w necie i skleciłem.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Śr kwiet 26, 2017 10:01 AM
Reply with quote

Dzięki Pepe. Jakbyś miał więcej czasu to fluff jest w fanowskim army bloku. Wiadomo, że nie ma sensu tłumaczyć wszystkiego ale może jeszcze coś ciekawego się tam znajdzie.

Tak Dirach i Maergh są magami, to z jednej strony będzie siłą tej kompanii, z drugiej zaklęcie 'mgła' będzie trzeba rzucać co rundę, więc będą mieli co robić.

A co do obecności tej ostatniej w szeregach kompanii to 'takie czasy nastały', że nie ma co w twierdzy siedzieć tylko walczyć o przeżycie trzeba.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Tomek
Przytomny
Przytomny

Tomek

Offline

Joined: wrz 05, 2011
Posts: 76
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt May 02, 2017 09:52 PM
Reply with quote

Ok rozumiem :).

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt paźdź 27, 2017 03:58 PM
Reply with quote

Finalnie ta kompania umarła śmiercią natualna ? Jest sporo rzecy do nich w podręczniku ( magiczne przedmioty np ) a kompanii nie ma. Śmierć zatem ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pt paźdź 27, 2017 05:28 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Finalnie ta kompania umarła śmiercią natualna ? Jest sporo rzecy do nich w podręczniku ( magiczne przedmioty np ) a kompanii nie ma. Śmierć zatem ?
Zasadniczo zasady są gotowe.

Potrzebuję jednak ochotnika, który przetłumaczy fluff Fimirów, dwie strony A4 wystarczą.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb paźdź 28, 2017 01:40 PM
Reply with quote

Ok jeszcze 1 pytanie odnośnie Fimirów

- można prosić i zamieszczenie magii do nich ? Bo jest w tekscie mowa o mgle i jeśli jest to tylko liczenie na mgłę z pogody to ciekawie Very Happy

Sugestia :

Jeśli umieścić Fimiry razem z chaosem ( którym są wg złożenia bandy z demonami itp ) to chyba krótki opis który przetłumaczył Pepe wystarczy).


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb paźdź 28, 2017 01:53 PM
Reply with quote

Fimiry to nie Chaos. To zło. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb paźdź 28, 2017 03:55 PM
Reply with quote

Spoko. Dasz radę podesłać ten plik z magia ?

Jak masz tekst po angielsku to ja go mogę przetumaczyć.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb paźdź 28, 2017 05:52 PM
Reply with quote

Pliku z magią nie umiem znaleźć ale mniej więcej pamiętam co tam było więc w razie czego otworzę.

Tekst podeślę później.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 24 25 26 ... 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20730 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 63909 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5758 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82353 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4258 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 06:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 41
_BBOT: 1
Razem: 42
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy