Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Turnieje, pokazy i konwenty z WARHEIM FS w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Grish - Pn May 07, 2017 02:20 PM
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 01, 2017 08:05 PM
Reply with quote

Jest 2 razy scenariusz okupacja. Tak miało być?

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Wt May 02, 2017 02:37 PM
Reply with quote

Tak okupacja 2 razy.

A co do braku żółtodziobów to jako że kampania jest bardziej fabularna tak mi się wydaje że może być ciekawiej a nie zwyczajnie
zaatakuj silniejszego prestiżem -> przegraj -> zyskaj więcej niż ten kogo zaatakowałeś bo był silniejszy -> stań się silniejszy z mniejszym ryzykiem niż atakując słabszych*

* żeby zdobyć 3 pd na stronniku na przeciwniku o takim samym prestiżu potrzebujesz 3 gier. Żeby zdobyć 3 pd na przeciwniku o większym prestiżu często jedej a nawet czasem zgarniesz więcej a prestiż jest dość niemiarodajny w pewnych kombinacjach


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Wt May 02, 2017 04:21 PM
Reply with quote

ja na to patrze inaczej - grając jako żółtodziób prawdopodobne przegrasz i poniesiesz dalsze straty - ta kasa i pd maja pomóc ci podnieść się po tym.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Wt May 02, 2017 05:06 PM
Reply with quote

Bahior +1


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Wt May 02, 2017 05:48 PM
Reply with quote

Kurcze a może dla odmiany taktycznie będziesz atakował słabszych od siebie Very Happy

Jak sobie to fabularnie wyobrażasz ? Idziesz kogoś sklepać, dostajesz baty i z nieba ci spada hajs bo dostałeś baty i coś ci się należy od wygranego czy masz więcej szczęścia bo ktoś ci wygarbował skóre Very Happy ?

Imo lepsze by były minusy za przegrana z kimś z niższym prestiżem niż za grę z kimś z wyższym prestiżem. Miało by to więcej sensu.

Edit: Ok ale jako że to gra przy której człowiek ma sie dobrze bawić niech reszta się wypowie i jak wszyscy sa przeciw tej zasadzie to ja wywale i tyle.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Śr May 03, 2017 09:17 AM
Reply with quote

Moja propozycja: powiedzmy za każde 50 prestiżu różnicy, gracz z niższym ma prawo przerzucić 1 wynik tabeli poważnych obrażeń. Drugi rzut jest ostateczny. Obejmuje bohaterów i/lub stronników.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Śr May 03, 2017 06:07 PM
Reply with quote

Bandy nie są zbilansowane startowo tylko globalnie, a co za tym idzie normalnym zjawiskiem będzie różny punkt startu oraz różne tempo rozwoju bandy.
Zasada slabeuszy bilansuje te różnice, które wynikają nie tylko z tego, czy ktoś bitwę wcześniej dostał baty czy nie.
Zamiast wymyślać coś nowego proponuję coś lepszego.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Śr May 03, 2017 06:10 PM
Reply with quote

Ja też jestem za pozostawieniem Żołtodziobów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Śr May 03, 2017 08:17 PM
Reply with quote

Jak uważacie - żółtodzioby zostają. Jakieś obiekcje co do reszty zasad ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 07, 2017 10:00 AM
Reply with quote

Też jestem za pozostawieniem żółtodziobów, dla mnie to niezbędny element tej gry. 50% szans na mgłę? To faworyzuje bandy niestrzelające, źle wpłynie na balans rozgrywki.

Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 07, 2017 10:23 AM
Reply with quote

Radzik wrote:
50% szans na mgłę? To faworyzuje bandy niestrzelające, źle wpłynie na balans rozgrywki.

Nie zgodzę się, od początku wiadomo, że tak będzie - będzie trzeba złożyć tak bandy aby być na to przygotowanym.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 07, 2017 10:24 AM
Reply with quote

Ma to co mówisz sporo sensu - ktoś jeszcze podtrzymuje stanowisko Radzika w sprawie mgły ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Pn May 07, 2017 02:21 PM
Reply with quote

Im mniej mgły tym lepiej. Pomijam strzelanie, ale znacząco wydłuża grę.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Posted: Wt May 09, 2017 10:34 AM
Reply with quote

Bahior wrote:
Radzik wrote:
50% szans na mgłę? To faworyzuje bandy niestrzelające, źle wpłynie na balans rozgrywki.

Nie zgodzę się, od początku wiadomo, że tak będzie - będzie trzeba złożyć tak bandy aby być na to przygotowanym.

To znaczy jak złożyć? Niektóre bandy (nie ukrywam, że elfy, którymi gram) opierają się na strzelaniu, i przynajmniej na początku stanowi to główna siłę takich band. Złożyć elfy bez strzelania to jak złożyć zwierzoludzi na strzelaniu.:) Można, ale to głupie. No i Grish ma rację, wydłuża to grę. Proponuje zostawić standardowe reguły pogody.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Raporty bitewne Kampania Wschodnia 11 verdome 11313 Re: Kampania Wschodnia
 Śr sierp 28, 2019 06:45 PM 
verdome View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 7708 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 72507 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 11:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 67014 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 11:35 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 44478 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 1
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy