Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 18 19 20
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt paźdź 27, 2017 09:33 PM
Reply with quote

Widocznie są powody, dla których mogą mieć ciężki pancerz.

Jeśli nie napisano inaczej to się łączy. Czyli będzie jak 3+.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 12:57 PM
Reply with quote

Pytanie z kategorii stygmaty :

15 PODWOJENIE
Natchnione pokusą Pana Przemian ciało mutanta wydziela nowe. Mutanci są
identycznymi bliźniakami, włączając w to mutacje i posiadane doświadczenie, jednak
od tej pory następne będą zdobywane samodzielnie. Jeżeli mutant jest bohaterem, a cała
drużyna zawiera mniej niż sześć modeli bohaterów gracz może dołączyć zduplikowanego
bohatera do kompanii. Jeżeli mutant jest stronnikiem, a gracz posiada środki potrzebne na
wyekwipowanie, to model mutanta można dołączyć do istniejącej grupy stronników. Jeżeli
drużyna posiada już sześciu bohaterów lub gracz nie posiada środków niezbędnych do
wyekwipowania stronników tudzież istniejące grupy stronników zawierają już maksymalną
liczbę modeli, mutant odchodzi

Co jeśli trafi na model który ma limit 0-1 ? Mamy np 11 modeli w drużynie i wpadnie nam 15 jako stygmat dla smoczego ogra - mamy 2 smocze ogry czy smoczy ogr odchodzi i tracimy stygmat ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 01:18 PM
Reply with quote

Zastosowanie ma ten fragment:
Quote::
...tudzież istniejące grupy stronników zawierają już maksymalną liczbę modeli, mutant odchodzi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 02:56 PM
Reply with quote

dwa pytania:
1. jak działa 'skrytobójczy' w walce wręcz? Bohater (wszyscy jesteśmy bohatyry! i ja, i ty, i Boo!) stoi sobie przy ścianie, obok przechodzi wróg i... i co? Zasada będzie działać jeśli po ataku nadal będę 1 cal od 'zasłony'?
2. Khutar - 'ostrze lub ostrza' - dają wspinaczkę, ale są bronią ręczną. Mogę używać khutara i sztyletu, czy tylko khutara? Może warto by to jakoś zmienić, żeby nie wnosiło zamieszania... np żeby khutar to zawsze były ostrza (liczba mnoga), bez możliwości używania drugiej broni, po prostu dwuręczna, +1 atak, wyważony, wspinaczka, parujący i koniec? Jedna ręka we wspinaczce nie pomoże za bardzo, szczególnie, jak ktoś będzie latał z khutarem w jednej ręce, mieczem w drugiej, tarczy na plecach Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:09 PM
Reply with quote

1. Nie mam teraz dostępu do podręcznika, czy jakaś broń do walki wręcz posiada taką cechę?

2. Możesz używać dwóch broni ręcznych. Khutar to jedna broń z pojedynczym lub więcej ostrzami.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:16 PM
Reply with quote

ad.1. nie o broń mi chodzi a o umiejętność bohatera:
'M ISTRZ SKRYTOBÓJSTWA : Nocarz bez trudności potrafi atakować przeciwników
sam pozostając w ukryciu. Wszystkie udane trafienia wykonane przez Nocarza
podlegają zasadzie specjalnej SKRYTOBÓJCZY .' Nie wiem jak mam to rozumieć


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:22 PM
Reply with quote

Dotyczy ataków dystansowych. Doprecyzuje w podręczniku.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:37 PM
Reply with quote

no właśnie w skrytobójczy jest napisane o broni dystansowej, ale myślałem, że jeśli tutaj nie jest to opisane to sam nocarz też jakoś spaczeniowo, po skaveńsku, może atakować z ukrycia.
Dzięki!


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:44 PM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
no właśnie w skrytobójczy jest napisane o broni dystansowej, ale myślałem, że jeśli tutaj nie jest to opisane to sam nocarz też jakoś spaczeniowo, po skaveńsku, może atakować z ukrycia.
Dzięki!
Za dobrze by miał. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:52 PM
Reply with quote

Skrytobójczy to i tak sama z siebie bardzo fajna umiejętność jak się ją połączy z jakimś nożownikiem czy czymś takim Very Happy Albo magicznym łukiem strzelającym 3 razy... itp Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn paźdź 30, 2017 04:31 PM
Reply with quote

Quote::
MISTRZ SKRYTOBÓJSTWA: Nocarz bez trudności potrafi atakować przeciwników sam pozostając w ukryciu. Wszystkie udane trafienia wykonane przez Nocarza bronią dystansową (nieprochową) podlegają zasadzie specjalnej SKRYTOBÓJCZY


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
InCarius
Nieświadomy
Nieświadomy

InCarius

Offline

Joined: stycz 29, 2016
Posts: 16

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz list 02, 2017 10:02 PM
Reply with quote

W trakcie dzisiejszej potyczki razem z Trawus'em mieliśmy wątpliwości co do znaczników kosztowności. Bohater posiadający ww znacznik po oszołomieniu go upuszcza automatycznie, utrzymanie wymaga jakiegoś testu, czy mimo oszołomienia go zatrzymuje? W podręczniku jest zapis o rzutach w momencie ucieczki i upuszczeniu w momencie wyłączenia z gry, brak natomiast o oszołomieniu/powaleniu.

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz list 02, 2017 10:26 PM
Reply with quote

InCarius wrote:
W trakcie dzisiejszej potyczki razem z Trawus'em mieliśmy wątpliwości co do znaczników kosztowności. Bohater posiadający ww znacznik po oszołomieniu go upuszcza automatycznie, utrzymanie wymaga jakiegoś testu, czy mimo oszołomienia go zatrzymuje? W podręczniku jest zapis o rzutach w momencie ucieczki i upuszczeniu w momencie wyłączenia z gry, brak natomiast o oszołomieniu/powaleniu.

"model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci
drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed
porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test,
Uciekający! model zachowuje znaczniki kosztowności. W przypadku Wyłączenia z akcji!
modelu MACHINY WOJENNEJ znaczniki kosztowności tracone są automatycznie.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się
niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji!
modelu lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!."
strona 12 z podręcznika. Model gubi znacznik kosztowności tylko kiedy ucieka i nie uda mu się zdać testu CP LUB gdy zostanie wyłączony z akcji. Oszołomiony czy powalony bohater dalej kitra kamyki w sakiewce.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 10:21 AM
Reply with quote

Witam!

Po dłuższej przerwie planujemy powrót do kampanii w Warheim! W związku z tym mam kilka pytań:
1) Umiejętność Siłacz.
"Bohater, który posiadł tę zdolność, w czasie wielu przygód nabrał
niesamowitej krzepy. Model posługujący się bronią do walki wręcz może
zignorować cechę oręża UDERZA JAKO OSTATNI. Ponadto, postać może
chronić się w walce dowolnym pancerzem, ignorując ograniczenia
wynikające z zapisów LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY. Należy jednak
zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu."
Czy jeżeli gram armią która ma dostęp do Zbroi Chaosu, to wybranie tej umiejętności blokuje mi do niej dostęp?
2) Czar Ostrze Rykowca.
"MAG może rzucić zaklęcie na siebie. Dopóki zaklęcie ‘pozostaje w grze’ magiczne ostrzez cechą oręża OGŁUSZAJĄCY oraz premia +3 do SIŁY materializuje się w dłoni MAGA.Ponadto, Szaman Zwierzoludzi władająca Ostrzem Rykowca otrzymuje dodatkowy +1ATAK, a wszystkie ciosy trafiają na 4+. Póki MAG włada magicznym orężem możekorzystać tylko z Ostrza Rykowca - magicznego oręża nie można łączyć z inną bronią."
Czy aby na pewno trafianie powinno być na 4+? Czy jest to przeoczenie ze starej wersji?
Jeżeli jest to zły temat to przepraszam.
Pozdrawiam,


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pt list 03, 2017 10:23 AM
Reply with quote

1. Nie blokuje, sama w sobie nie pozwala gdybyś wcześnie nie miał.
2. Dobrze jest. Wcześniej było 2+.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 18 19 20
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57871 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 4976 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9376 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, edycja Mitterherbst...
...albo turniejowa.
7 quidamcorvus 6279 [Download] Podręcznik...
 Pt stycz 05, 2018 09:57 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 6620 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 03:58 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 1
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy