Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 16 17 18 19 20
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 14, 2017 05:07 PM
Reply with quote

zapisuję w docsie, jak skończę czytać podręcznik całkiem to Ci podeślę listę, szkoda żebyś pojedynczo poprawiał. Do końca tygodnia powinienem ogarnąć.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt list 14, 2017 05:23 PM
Reply with quote

Ok.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 15, 2017 06:39 PM
Reply with quote

Staram się powoli analizować zmiany cen bohaterów i stronników wprowadzone ostatnio i jedna rzecz mnie niepokoi - balans ceny do statystyk mocno się rozchwiał.

Masowe kompanie ( ludzie gobliny skaveny ) nie maja przewagi ilościowej nad elitarnymi.

Przykładowo khazadzi zyskali 5 zk na najtańszym stronniku oraz po 10 zk na bohaterach. Komplet bohaterów + 8 wojowników klanowych to teraz 410 zk.

Kulty generalnie wybiło w kosmos po obniżeniu cen.

Kransnoludy chaosu po obniżce o 10 za bohatera maja nowego niewolnika za free w cenie w porównaniu ze starym ładem.

Ludzkie bandy obecnie jako jedyne nie dostały obniżek.

Mam wrażenie że wyjdzie to uszami dla wszystkich ( dla przykładu - niemożliwe komba do skontrowania przy kultach podczas pierwszej poczytki )


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 15, 2017 06:50 PM
Reply with quote

To twoje wnioski, a jakie masz propozycje?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 15, 2017 07:16 PM
Reply with quote

Nie wiem - moim zdaniem wcześniej było dobrze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 15, 2017 07:37 PM
Reply with quote

Znaczy poprzednie ceny kultystow?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Śr list 15, 2017 09:29 PM
Reply with quote

Niepotrzebna jest obniżka o 10zk na bohaterach u wszystkich. Prosto obecnie tworzyć koszmarki przez to. Np jak reikland nie był najsilniejszy to po tych obniżkach już nie ma np do krasnoludów startu zbytnio.


Może inaczej - łamacz żelaza kosztuje 40 zk. Zaczyna z +1 pancerza i toporem krasnoludów.

Rycerz próby kosztuje 45 zk.

Łamacz żelaza w kwestii statystyk mniej więcej równa się z Rycerzem Próby. Ma tylko droższy sprzęt, umiejętność która dla odmiany pomaga i odporność na magię(2)

Akolita kultu khorna kosztuje 35 zk. Ma 4s i szermierza.

Perełka:
Zwiadowca niziołków : 3 2 4 2 2 1 4 1 8 + kusza, zwiadowca zasadzka, ranger sidłą
Zwiadowca piwowarów: 3 4 4 3 4 2 1 9 + kusza, zwiadowca trudny do zabicia, ranger sidłą

Takich perełek pewnie jest więcej przez te zmiany.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
InCarius
Nieświadomy
Nieświadomy

InCarius

Offline

Joined: stycz 29, 2016
Posts: 16

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz list 16, 2017 10:04 PM
Reply with quote

Po dzisiejszej potyczce pojawiło się kolejne pytanko. Konkretnie chodzi mi o 12stkę w magii elfów z Ulthuanu - Płomienie Qhaysh. Rzucam czar i w każdej następnej turze zadaje trafienie z siłą n+1. Czy w momencie gdy w następnych turach (po rzuceniu) czar wyłączy model/modele to mag dostaje "pedeki" za modele wyłączone z gry?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz list 16, 2017 10:10 PM
Reply with quote

Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 18, 2017 12:47 PM
Reply with quote

Mam takie spostrzeżenie żeby przy zasadzie "Ukrywania" dopisać że jeżeli model zostaje wykryty to jest widoczny dla wszystkich sprzymierzonych modeli a nie tylko dla wykrywającego.

Back to top
View user's profile
Trawus
Śniący
Śniący

Trawus

Offline

Joined: stycz 25, 2016
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 18, 2017 09:35 PM
Reply with quote

Mam pytanie do co do użycia Rewolwery. Załóżmy, że mój model strzela do modelu wroga 6 pociskami i przy 3 strzale wypada efekt niewypału i w zależności od rzutu:
1- broń wybucha. oczywiste
2- zacięcie. Wszystkie lufy rewolwery są niezdolne do oddania strzału czy tylko ta jedna?
3- ładunek nie wypalił to znaczy, ze mogę oddać kolejne 3 strzały czy nie?
4-5-6- rozumiem że dotyczy strzału tylko z tej lufy i kolejne strzelają normalnie?
Strzałów nie można rozumiem dzielić na kilka modeli wroga?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 18, 2017 09:49 PM
Reply with quote

Trawus wrote:
Mam pytanie do co do użycia Rewolwery. Załóżmy, że mój model strzela do modelu wroga 6 pociskami i przy 3 strzale wypada efekt niewypału i w zależności od rzutu:
1- broń wybucha. oczywiste
2- zacięcie. Wszystkie lufy rewolwery są niezdolne do oddania strzału czy tylko ta jedna?
3- ładunek nie wypalił to znaczy, ze mogę oddać kolejne 3 strzały czy nie?
4-5-6- rozumiem że dotyczy strzału tylko z tej lufy i kolejne strzelają normalnie?
Strzałów nie można rozumiem dzielić na kilka modeli wroga?
Wynik 1 dotyczy całej broni, wyniki 2+ dotyczą konkretnej lufy z której padł strzał.
Co do rozdzielania strzałów, to nie widzę problemu żeby zadeklarować wielokrotny strzał, a następnie rozpatrywać każdy strzał osobno i w zależności od efektu strzału deklarować cel kolejnej lufy. Z tego co pamiętam (chyba, że się mylę) to w odróżnieniu od walki wręcz nie ma obowiązku deklarowania celu ostrzału przed rzutem na trafienie.

kozAa wrote:
Mam takie spostrzeżenie żeby przy zasadzie "Ukrywania" dopisać że jeżeli model zostaje wykryty to jest widoczny dla wszystkich sprzymierzonych modeli a nie tylko dla wykrywającego.
Takie coś?
Quote::
Ukrywanie się:
Postać, która wykonała ruch (ale nie bieg lub LOT) może UKRYĆ SIĘ za osłoną, która znajduje się nie dalej niż 1” od niej. Obok UKRYTEJ postaci należy umieścić znacznik UKRYCIA. Model pozostaje UKRYTY, dopóki znajduje się za osłoną (zobacz ROZDZIAŁ VI: STRZELANIE), nie może być w tym czasie obrany na cel ataku z broni dystansowej, szarży oraz zaklęć typu magiczny pocisk, choć nadal odczuwa skutki zaklęć obszarowych oraz takich, które nie wymagają by rzucający zaklęcie MAG widział cel. Model UKRYTY może, bez zdradzania swojej pozycji wykonać ruch (ale nie bieg lub LOT), o ile zakończy go za kolejną zasłoną. Model UKRYTY, który wykona bieg, LOT, zaszarżuje, ostrzela przeciwnika lub rzuci zaklęcie, wyjawia swoją pozycję.
Model nie może UKRYĆ SIĘ jeżeli w pobliżu znajdują się wrogie modele. Model zostanie dostrzeżony lub usłyszany bez względu na to jak dobrze się UKRYJE. Postacie automatycznie wykrywają przeciwników, próbujących UKRYĆ SIĘ, w promieniu ich INICJATYWY liczonej w calach. A więc model, którego współczynnik INICJATYWA ma wartość 3 automatycznie wykryje UKRYTEGO przeciwnika znajdującego się w odległości do 3” od niego. Ponadto, wykryty model przestaje być UKRYTY dla wszystkich postaci przeciwnika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 18, 2017 10:05 PM
Reply with quote

Trawus wrote:
Nie znalazłem takiego zapisu dlatego pytam.Jest zapis, że wykonując wielokrotny strzał nie da się najpierw oszołomić/powalić na ziemię a następnie automatycznie wyłączyć z akcji wroga co by sugerowałoby, że strzały padają równocześnie.
Taki sam zapis jest przy wielu atakach, a te nie padają równocześnie. Po prostu w jednej rundzie wykonując wielokrotny strzał/wiele ataków nie można najpierw O!/PnZ!, a potem WzA! modelu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Trawus
Śniący
Śniący

Trawus

Offline

Joined: stycz 25, 2016
Posts: 33

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 18, 2017 10:07 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Trawus wrote:
Mam pytanie do co do użycia Rewolwery. Załóżmy, że mój model strzela do modelu wroga 6 pociskami i przy 3 strzale wypada efekt niewypału i w zależności od rzutu:
1- broń wybucha. oczywiste
2- zacięcie. Wszystkie lufy rewolwery są niezdolne do oddania strzału czy tylko ta jedna?
3- ładunek nie wypalił to znaczy, ze mogę oddać kolejne 3 strzały czy nie?
4-5-6- rozumiem że dotyczy strzału tylko z tej lufy i kolejne strzelają normalnie?
Strzałów nie można rozumiem dzielić na kilka modeli wroga?
Wynik 1 dotyczy całej broni, wyniki 2+ dotyczą konkretnej lufy z której padł strzał.
Co do rozdzielania strzałów, to nie widzę problemu żeby zadeklarować wielokrotny strzał, a następnie rozpatrywać każdy strzał osobno i w zależności od efektu strzału deklarować cel kolejnej lufy. Z tego co pamiętam (chyba, że się mylę) to w odróżnieniu od walki wręcz nie ma obowiązku deklarowania celu ostrzału przed rzutem na trafienie.[/b]

Nie znalazłem takiego zapisu dlatego pytam. Jest zapis, że wykonując wielokrotny strzał nie da się najpierw oszołomić/powalić na ziemię a następnie automatycznie wyłączyć z akcji wroga co by sugerowałoby, że strzały padają równocześnie.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Sb list 18, 2017 10:08 PM
Reply with quote

Odpowiedziałem powyżej, gdy edytowałeś posta. Wink

quidamcorvus wrote:
Trawus wrote:
Nie znalazłem takiego zapisu dlatego pytam.Jest zapis, że wykonując wielokrotny strzał nie da się najpierw oszołomić/powalić na ziemię a następnie automatycznie wyłączyć z akcji wroga co by sugerowałoby, że strzały padają równocześnie.
Taki sam zapis jest przy wielu atakach, a te nie padają równocześnie. Po prostu w jednej rundzie wykonując wielokrotny strzał/wiele ataków nie można najpierw O!/PnZ!, a potem WzA! modelu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 16 17 18 19 20
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58894 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 5062 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9619 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, edycja Mitterherbst...
...albo turniejowa.
7 quidamcorvus 6464 [Download] Podręcznik...
 Pt stycz 05, 2018 09:57 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Mitterherbst. 5 quidamcorvus 6755 Re: Errata do Mitterhe...
 Wt grud 05, 2017 03:58 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 44
_BBOT: 0
Razem: 44
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy