Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Śr lut 21, 2018 01:06 PM
Reply with quote

@Blumstein
Jeżeli bohater nie posiada danego oręża/pancerza na liście ekwipunku to stronnik awansowany na bohatera zapomina jak się używa przedmiotu i dopiero po ewentualnym wykupieniu umiejętności fechmistrz/strzelec/siłacz będzie mógł używać oręża/pancerza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: FAQ...
Posted: Śr lut 21, 2018 01:13 PM
Reply with quote

sensownym wytłumaczeniem niż zapomnienie byłoby chyba coś w stylu 'toż to wstyd takim patykiem walczyć!' Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Śr lut 21, 2018 01:17 PM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
sensownym wytłumaczeniem niż zapomnienie byłoby chyba coś w stylu 'toż to wstyd takim patykiem walczyć!' Smile
Zapomina to umowne określenie. W większości przypadków chodzi o to, że dany oręż jest z rodzaju tych potężniejszych/mocniej wybuchających (jak Muszkiet Hochlandzki czy Ołowiomiotacz) i bohaterowie mogliby zbierać tym orężem więcej PD niż zwykle i dlatego muszą zapłacić cenę w postaci umiejętności.

Aczkolwiek 'toż to wstyd takim patykiem walczyć!' też dobre. Twisted Evil Very Happy


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: FAQ...
Posted: Śr lut 21, 2018 03:10 PM
Reply with quote

No ja też myślę że sensowne fluffowo jest to, że bohater nie będzie walczył takim plebejskim sprzętem, aczkolwiek w życiu to się nie zdarza :D. Niemniej uzasadnienie jeśli chodzi o mechanikę jest w porządku.
Dzięki za to i powyższe wyjaśnienia!

Back to top
View user's profile AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz lut 22, 2018 09:00 AM
Reply with quote

Wyjątek to chyba Nuln gdzie większość ma dostęp do potężnego sprzętu tylko za bardzo wysoką cenę.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz lut 22, 2018 09:10 AM
Reply with quote

No to akurat cecha Nuln, tak jak S4 Middenheim czy dodatkowe ZK Marienburga.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: FAQ...
Posted: Cz lut 22, 2018 10:26 AM
Reply with quote

O właśnie apropo Nuln ;). Revolwera ma wielokrotny strzał x6 - czy to znaczy, że jeżeli chcę wystrzelić 6 razy w jednej turze, to mam karę -6 do każdego strzału?
Ile trwa przeładowanie po opróżnieniu całego magazynka?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: FAQ...
Posted: Cz lut 22, 2018 10:30 AM
Reply with quote

Blumstein wrote:
O właśnie apropo Nuln ;). Revolwera ma wielokrotny strzał x6 - czy to znaczy, że jeżeli chcę wystrzelić 6 razy w jednej turze, to mam karę -6 do każdego strzału?
Ile trwa przeładowanie po opróżnieniu całego magazynka?
Kara za wielokrotny strzał jest stała i wynosi -1.
Jeśli model stał w miejscu lub wykonał tylko ruch to ładuje jedną lufę na rundę.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gen.Miotk
Nieświadomy
Nieświadomy

Gen.Miotk

Offline

Joined: lut 19, 2018
Posts: 6

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 25, 2018 11:32 PM
Reply with quote

Nie wiem czy w dobrym miejscu piszę. Mam sugestię co do mierzenia odległości szarży. Spotkałem się z opiniami, że zasady są niesprawiedliwe bo faworyzują tych co znają makiety jak własną kieszeń (wiedzą który płotek ma ile cali) i tych co mają miarkę w oku. Proponuje wprowadzić tu element losowości tj cal przestępny który będzie się dodawało do odległości szarży albo odejmowało w zależności od rzutu kostką. Cal to nie aż tak dużo, wpływać będzie tylko na szarże na granicy powodzenia, a może utrzeć nosa miarkowym "specom".

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 25, 2018 11:41 PM
Reply with quote

Nie zgadzam się, przy krasnoludach jeden cal to żyć albo nie żyć Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 26, 2018 06:32 AM
Reply with quote

@Gen.Miotk
Po kilkunastu latach grania dość dobrze potrafimy oszacować dystans do nawet 30" i nie potrzebujemy do tego makiet. A pomysł choć ciekawy to jednak nie zamierzam równać w dół.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 26, 2018 08:53 AM
Reply with quote

Szczególnie, że taktyka wielu band może się opierać na ruszaniu o ten jeden cal od dystansu szarży, żeby sobie postrzelać procami (eshin), zmuszaniu przeciwnika do palenia szarży o ćwierć cala, strzelaniu dalej... Smile bo jak dobiegnie, to będzie po zawodach.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Pn lut 26, 2018 12:02 PM
Reply with quote

Nie jest to dobry pomysł - pomijam fakt, że "miarka w oku" ma tak naprawdę marginalne znaczenie, to mnożenie ilości rzutów, żeby cokolwiek zrobić nie jest dobrą mechaniką.

Back to top
View user's profile AIM Address
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: FAQ...
Posted: Śr lut 28, 2018 04:43 PM
Reply with quote

Pytanie o czar Tradycji Życia:
Quote::
6 Zwierciadlo Bólu
RZUCONY NA 9+, POZOSTAJE W GRZE Magister Ghyran przyzywa moc jadeitowego Wiatru Magii, która łączy go mistyczną więzią z przeciwnikami.
MAG może rzucić zaklęcie na siebie lub dowolny sprzymierzony model bohatera lub stronnika w odległości do 8”, nawet jeśli go nie widzi. Zaklęcie można rzucić na pieszy model wielkości człowieka lub mniejszy (czar nie będzie zatem działał na modele na podstawkach 40x40 mm i większych), również związany walką wręcz. Dopóki zaklęcie 'pozostaje w grze' wrogie modele które zaatakują i wykonają udany rzut na trafienie otrzymują trafienie z taką samą SIŁĄ i właściwościami jak cios, który zadały.
W którym momencie rozpatrujemy trafienie przeciwnika skierowane przeciwko niemu?

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: FAQ...
Posted: Śr lut 28, 2018 06:00 PM
Reply with quote

W momencie wykonania udanego rzutu na trafienie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 8
_BBOT: 0
Razem: 8
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy