Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › FAQ...
FAQ...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 22 23 24
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Gabriel_Daco - Cz paźdź 04, 2012 09:31 AM
Raven
Śniący
Śniący

Raven

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 01:38 PM
Reply with quote

no wiesz, magiczne artefakty nie walają się po ulicach Razz


ale spoko przetestujmy to może gra zrobi się bardziej grywalna

tylko jeszcze czy dobrze zrozumiałem, rzucam na dostępność za każdego z bohaterów a potem mogę odrzucić któreś wyniki żeby dostać +1 do rzutu czy najpierw muszę zadeklarować którymi bohaterami będę szukał?

Back to top
View user's profile
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 01:46 PM
Reply with quote

That's my man;)

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 01:55 PM
Reply with quote

nie no odrzucanie słabych rzutów żeby sobie +1 dodać to kiepskie by było Very Happy
Bardziej chyba:
masz 5 bohaterów
decydujesz, czy chcesz 5 rzutów - wtedy rzucasz, i masz 5 wyników - wybierasz te lepsze i na ich podstawie decydujesz, co kupujesz (nie dopasowujesz turlania do przedmiotów przed turlaniem)
lub decydujesz, że chcesz 3 rzuty i masz +2 do jednego. Turlasz, masz 3 wyniki, które możesz zmodyfikować o te +2 z 'wolnych' bohaterów.

Chyba że źle zrozumiałem? Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 04:15 PM
Reply with quote

Dostępność:
Przedmioty POWSZECHNE mogą być nabywane w dowolnej ilości zarówno przez bohaterów jak i grupy stronników. Jednak kupno przedmiotu RZADKIEGO jest znacznie trudniejsze i możliwe jedynie przez bohatera.
Gracz, który poszukuje jakiegoś RZADKIEGO przedmiotu dla swojej kompani musi zebrać pulę Kości Dostępności. Pula składa się z kostek 2K6 za każdy model posiadanego w drużynie bohatera, który w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!
Kostki Dostępności z wylosowanymi WYNIKAMI należy umieścić w widocznym miejscu przed graczem lub też w pudełku, czy innym wygodnym miejscu, które uniemożliwi pomieszanie ich z innymi kostkami używanymi w czasie sekwencji po potyczce.
W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może użyć wybranego przez siebie WYNIKU na Kostce Dostępności i porównać z wartością umieszczoną w kolumnie DOSTĘPNOŚĆ w odpowiedniej TABELI CEN. Jeżeli WYNIK na Kostce Dostępności jest większy lub równy podanej w tabeli wartości to przedmiot jest dostępny i może zostać nabyty jeśli drużyna dysponuje odpowiednim zapasem gotówki.
Wykorzystany WYNIK należy usunąć z puli WYNIKÓW Kostek Dostępności. WYNIKI, które nie zostaną wykorzystane w trakcie rozgrywania sekwencji po potyczceprzepadają i nie mogą być użyte w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.

Bogaty może więcej...:
Gildia Kupców to chciwa i skorumpowana instytucja, a wielu jej członków za dodatkową garść złota jest w stanie sprzedać dowolny towar każdemu, kto będzie w stanie zapłacić odpowiednią cenę.
Kompania gracza, który zdecyduje się wręczyć łapówkę, w trakcie sekwencji po potyczce otrzymuje premię +1 do jednego wybranego WYNIKU rzutu w puli Kości Dostępności.
I tak, wartość łapówki dla przedmiotu którego cena nie przekracza 20 ZK wynosi K6 ZK; jeśli wartość podstawowa przedmiotu oscyluje w granicach od 21 ZK do 50 ZK to łapówka wynosi 2K6 ZK, zaś dla przedmiotu, którego cena podstawowa przekracza 51 ZK wysokość łapówki to 3K6 ZK.
Niezależnie od wyniku rzutu na DOSTĘPNOŚĆ przedmiotów ZK przeznaczone na łapówkę należy usunąć ze skarbca na KARCIE DRUŻYNY.

Społem...:
W przypadku poszukiwania wyjątkowo RZADKICH przedmiotów bohaterowie mogą połączyć siły i wspomóc w handlu drużynnika. Bohaterowie tracą możliwość wykonywania rzutów na DOSTĘPNOŚĆ w czasie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce, a poszukujący RZADKIEGO przedmiotu drużynnik otrzymuje modyfikator +1 do jednego wybranego WYNIKU rzutu w puli Kości Dostępności za każdy model bohatera, który towarzyszy mu w handlu.

KONTAKTY HANDLOWE (PUNKTY KAMPANII)
Drużyna otrzymuje kumulatywną premię +X do jednego wybranego WYNIKU rzutu w puli Kości Dostępności.

OBROTNOŚĆ (PUNKTY KAMPANII)
W trakcie sekwencji po potyczce kompania może przerzucić jeden wybrany WYNIK z puli Kości Dostępności.

ULICZNIK (UMIEJĘTNOŚĆ AKADEMICKA)
Być może bohater wychował się w mieście, a może po prostu lubi szemrane towarzystwo. Niezależnie od powodów model świetnie orientuje się gdzie i za ile można nabyć trudno dostępny ekwipunek. Bohater, w trakcie sekwencji po potyczce otrzymuje premię +2 do WYNIKU rzutu w puli Kości Dostępności.


Z drugiej jednak strony, władza i wpływy jakimi dysponuje Ordo Administratum sprawia, że Łowcy czarownic otrzymują premię +1 do jednego wybranego WYNIKU rzutu w puli Kości Dostępności.

Zwierzoludzie otrzymują modyfikator -1 do WYNIKU rzutów w puli Kości Dostępności.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 06:04 PM
Reply with quote

Dobra zmiana:), dobrze rozumiem że z "puli dostępności "wybieram sobie dwie kostki i za ich sume mogę coś kupić? Czy wybieram wynik i wtedy kupuje? Przykładowo jeśli dwóch bohaterów rzuca i wupadły wyniki : (1+6) i (6+1), to mogę z tej puli wybrać dwie szóstki i kupić przedmiot o dostępności 12?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 06:39 PM
Reply with quote

Przydałoby się jeszcze w ten zapis wpleść coś o rekrutacji stronników.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 06:58 PM
Reply with quote

@KozAa
Wybierasz wynik, czyli w Twoim przypadku dwie 7.

@Pepe
Jest w tym samym rozdziale w akapicie dotyczącym rekrutacji bohaterów i stronników.


Czyli ogólnie propozycja Szczerego Wam pasuje?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 07:21 PM
Reply with quote

Pomysł dobry:), dopasowujesz zakupy do rzutów, co sporo ułatwia.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 07:23 PM
Reply with quote

Zwróćcie też uwagę, że wprowadzone dodatnie modyfikatory z umiejętności/zasad specjalnych dotyczą jednego wybranego rzutu na pulę, natomiast modyfikatory ujemne dotyczą wszystkich rzutów.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
szczery-do-bolu
Przebudzony
Przebudzony

szczery-do-bolu

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 303
Location: Katowice/Ruda Śląska
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 08:23 PM
Reply with quote

Zwróciłem Neutral
Nie pochwalam Neutral
Przetestuję Wink

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Wt kwiet 03, 2018 08:31 PM
Reply with quote

Jest lepiej:)

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 06:43 AM
Reply with quote

Wydaje mi się, że jest lepiej. Uzyskujesz pulę rzutów i ich wyniki przyporządkowujesz do konkretnego zakupu. Dodatkowo możesz wykonać różne modyfikacje ale tylko jeden raz.

Back to top
View user's profile
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 08:00 AM
Reply with quote

Mi się bardzo taki zapis podoba - jeśli chcę dokupić pistolet pojedynkowy ale uzyskałem wynik pozwalający tylko na zakup zwykłego pistoletu, to mogę się nim zadowolić, zamiast zostać bez możliwości zakupu bardziej dostępnego przedmiotu, bo akurat go nie szukałem. Zmiana na plus Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 09:12 AM
Reply with quote

Dla mnie spoko. To troszkę jakby tłumaczy, że sprzedawca akurat nie miał tego rzadko spotykanego przedmiotu (co zrozumiałe) ale całkiem niezły może Ci opchnąć, bo on akurat jest na stanie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
Posted: Śr kwiet 04, 2018 09:18 AM
Reply with quote

Normalnie petycje o zmiany zasad należy składać w okresie świątecznym, wtedy Adam jest uduchowiony i przychylniejszym okiem spogląda na nasze "głupie" pomysły.
ps. "Szkoda, że Boże Narodzenie dopiero pod koniec roku :D".

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 22 23 24
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 10
_BBOT: 0
Razem: 10
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy