Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
[Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn czerw 24, 2018 03:12 PM
Reply with quote

Jest sporo sposobów żeby uniknąć testów terenu niebezpiecznego spowodowanych czy to przez "noc" czy inne zasady pogody. Wszyskie modele podlegające zasadzie : ranger, leśny duch, zwierzę, uporczywość, pomiot kniei automatycznie zdają testy terenu niebezpiecznego. A szybkość bandy można podnieść na różne sposoby, przedmioty, umiejętności(strateg) itd. Pamiętajcie że w każdym scenariuszu działa zasada zwiadowca , która podnosi też mobilność bandy.Także trzeba tylko pokombinować:) Zawsze można też rozbić przeciwnika i wygrać jeśli stwierdzimy że nie damy rady inaczej spełnić celu potyczki.

Back to top
View user's profile
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn czerw 25, 2018 07:57 AM
Reply with quote

Owszem, mamy Stratega, Rangera i Zwiadowcę - zwiększają naszą mobilność, dzięki czemu możemy wcześniej dotrzeć do drużyny przeciwnika i wyeliminować bohatera ze znacznikiem, ale nie ma to znaczenia w kontekście limitu tur.

Bohaterom ze znacznikiem, o ile nie podlegają zasadzie "Uporczywość" Ranger nie pomaga bo i tak nie mogą z nim biegać a w ciągu 8 rund muszą donieść swoje znaczniki do strefy rozstawienia przeciwnika. Strefę własną od strefy rozstawienia przeciwnika dzieli 36 cali a np. ludzka banda z szybkością 4 cale na turę w ciągu 8 rund pokona ich 32. Z umiejętnością Strateg mogą przebyć tę odległość ale jest to już bardzo sytuacyjne. Moim zdaniem jeśli mamy alternatywne cele wypełnienia scenariusza, to wypełnienie każdego z nich powinno być teoretycznie możliwe dla każdej drużyny a tutaj wszystkie bandy z ruchem 4 i mniej nie mogą wypełnić jednego z nich. Koniec końców nacisk jest położony na rozbicie wrogiej bandy lub ewentualnie doniesienie swoich trzech znaczników do strefy rozstawienia przeciwnika i wyeliminowanie jednego z bohaterów przeciwnika niosącego znacznik (wtedy mamy pewność, że nikt z jego bandy nie zdąży go podnieść i donieść).

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Śr czerw 27, 2018 11:12 AM
Reply with quote

Proponuję następujące zmiany w trzecim scenariuszu:

Quote::
Powrót do obozowiska
Strudzeni, ranni, obciążeni łupami, zmęczeni nieustanną walką drużynnicy zmierzają w kierunku położonego w oddali obozowiska, jednak kapryśni Bogowie Chaosu nie zamierzają pozwolić im na odpoczynek. Zwaśnione kompanie głodnych krwi i złota wojowników po raz kolejny stają naprzeciw siebie, by zmierzyć się w krwawym boju na śmierć i na życie!


Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’.
Należy pamiętać, że w każdej ćwiartce stołu oraz w centrum musi się znaleźć budynek do zajęcia. Gracze przed rozstawieniem makiet ustalają które 5 fragmentów terenu będzie pełnić funkcje budynków wyznaczonych w kartach zadań i/lub scenariuszu.
Ponadto w budynku znajdującym się na środku pola bitwy należy umieścić 3 znaczniki kosztowności. Dowolny model bohatera, CHORĄŻEGO i SYGNALISTY oraz te modele stronników, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY lub ZWIERZĘ, które w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów, będą znajdowały się w odległości do 1” od krawędzi budynku mogą próbować odnaleźć znacznik kosztowności. Należy wykonać rzut K6, wynik 2+ oznacza, że model odnalazł jeden ze znaczników kosztowności zgodnie z zasadami przedstawionymi w ROZDZIALE IIII: RUCH. Natomiast rezultat 1 oznacza, że model został pochłonięty przez przeklętą ciemność i na początku swojej następnej tury w fazie ruchów przymusowych pojawia się na parterze, wskazanego przez przeciwnika, jednego z pozostałych czterech budynków.
Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu się nie skończą.

Pogoda:
W trakcie rozgrywki na polu bitwy panuje przeklęta ciemność. Wszystkie modele, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH lub NIEUMARŁY podlegają następującym regułom:

• Pole widzenia modeli zostaje ograniczone do 3K6”. Rzut określający zasięg pola widzenia, należy wykonać na początku tury każdego z graczy, w fazie rozpoczęcia tury. Wynik obowiązuje wszystkie modele należące do kompanii, nie ma potrzeby wykonywać osobnego rzutu dla każdego z drużynników.
• Modele które w fazie ruchu wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT muszą wykonać test terenu niebezpiecznego.
• Wszystkie testy trafienia wykonywane dla broni dystansowych przeprowadzane są z karą -1.

Pochodnie i latarnie oraz wszystkie modele i ekwipunek podlegający zasadzie PŁONĄCY ATAK rozświetlają przeklętą ciemność. Wszystkie modele, które w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajdują się w odległości 9” od źródła światła i wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT NIE muszą wykonać test terenu niebezpiecznego.
Ponadto modele niosące źródło światła mogą zostać obrane na cel broni dystansowych nawet jeśli nie są najbliższym celem, na potrzeby takiego ataku należy zignorować wywołane przeklętą ciemnością reguły.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać jedną z krawędzi stołu, na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.
Po rozstawieniu modeli gracze rozdzielają pomiędzy należących do drużyny bohaterów, CHORĄŻEGO i SYGNALISTĘ oraz te modele stronników, które nie podlegają zasadzie specjalnej DEMON, LEŚNY DUCH, NIEUMARŁY lub ZWIERZĘ 3 znaczniki kosztowności, przy czym, na początku rozgrywki, żaden model nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Należy zauważyć, że model podlegający zasadzie specjalne ZWIADOWCA, który rozpoczyna rozgrywkę posiadając znacznik kosztowności musi zostać rozstawiony w swojej strefie rozstawienia.


Karty zadań:
Po rozstawieniu ale przed określeniem kto rozpocznie grę gracze losują z puli swoich kart zadań 3 karty, 2 zachowują dla siebie jedną przekazują przeciwnikowi. Gracz ma do wykonania dwa swoje zadania i jedno jakie wyznaczył mu przeciwnik. Karty są niejawne, gracze ujawniają je dopiero gdy uda się im wykonać zadanie na nich wyznaczone. Gracz nie może przekazać karty Trofeum nie posiadając w swojej drużynie CHORĄŻEGO lub SYGNALISTY.

Rozpoczęcie potyczki:
Każdy z graczy rzuca K6 i dodaje WT swojego DOWÓDCY (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna rozgrywkę.

Cel potyczki:
Rozgrywka zostaje zakończona zwycięstwem drużyny, która zdołała przetransportować 4 lub więcej znaczników kosztowności do strefy rozstawienia przeciwnika lub gdy jedna z drużyn nie zda testu Rozbicia lub po upływie 8 rundy. W przypadku rozbicia zwycięża ta drużyna, która pozostanie sama na placu boju. W przypadku zakończenia gry po 8 rundzie zwycięzcą zostaje ta drużyna, która ma więcej znaczników kosztowności w strefie rozstawienia przeciwnika - w przypadku remisu obie kompanie przegrywają.

Punkty Doświadczenia:
+2 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +2 PD.
+2 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +2 PD.
+2 za zadanie z wrogiej talii. Drużyna, która osiągnęła cel wyznaczony przez kartę zadań wybraną przez przeciwnika otrzymuje +2 PD do rozdysponowania pomiędzy służących w kompanii bohaterów.
+2 za każdy znacznik kosztowności. Model bohatera, CHORĄŻEGO lub SYGNALISTY otrzymuje +2 PD za każdy znacznik kosztowności przeniesiony do strefy rozstawienia przeciwnika.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.

Dodatkowe ewentualne PD zgodnie z wykonanymi kartami zadań.

Po zakończeniu potyczki kompanie zwiększają ilość znalezionych w fazie eksploracji Łupów o ilość ewentualnych znaczników kosztowności z którymi zakończyły rozgrywkę.

Po zakończeniu rozgrywki, w czasie sekwencji po potyczce gracze mogą wybrać jedno, dowolne ulepszenia do swojego OBOZOWISKA zgodnie z zasadami podanymi w Rozdziale XIII: Zasady opcjonalne - Obozowisko podręcznika do Warheim FS.

Punktacja turniejowa:
+40 MP za zrealizowanie celu potyczki.
+12 MP (maksymalnie +36 MP) za wykonanie zadania z kart zadań.
+9 MP (maksymalnie +36 MP) za każdy znacznik kosztowności przeniesiony do strefy rozstawienia przeciwnika
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które
zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera, CHORĄŻEGO lub SYGNALISTY przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Śr czerw 27, 2018 12:18 PM
Reply with quote

*taktyczny post dla obserwowania*


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Cz czerw 28, 2018 10:41 AM
Reply with quote

Na scribd wrzuciłem pierwszą wersję kart zadań specjalnych.



Komentarze i uwagi mile widziane i oczekiwane.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 07:36 AM
Reply with quote

Jak to jest - karta związana z rodzajem bandy jest jedna, i jak wylosuję tą jedną kartę to potem wybieram zadanie w zależności od bandy? Bo wylosowanie zadania dla zupełnie innej bandy jest kiepskie Smile
Wrócę jeszcze do pytania o znaczniki, bo chyba nikt nie odpowiedział.
Zostawiam znaczniki w strefie rozstawiania przeciwnika i one są po zakończeniu gry moje, czy nie są moje?
Jeśli nie są moje - jakie realne profity da mi dostarczenie ich tam, poza tym, że będę miał 4+ łupy mniej, co jest raczej kiepskim profitem? Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 07:48 AM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
Jak to jest - karta związana z rodzajem bandy jest jedna, i jak wylosuję tą jedną kartę to potem wybieram zadanie w zależności od bandy? Bo wylosowanie zadania dla zupełnie innej bandy jest kiepskie Smile

Jest jedna karta zwiazana z charakterem w talii jak ją wylusujesz to robisz zadanie odpowiadające charakterowi twojej bandy.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 07:50 AM
Reply with quote

Talia każdego z graczy składa się w sumie z 10 kart. 9 ogólnych i 1 charakteru. Inne charaktery nie wchodzą w sklad talii gracza.

Model ze znacznikiem musi dotrzeć do strefy rozstawienia przeciwnika, fizycznie nie zostawiasz tam znaczników, więc jeśli model nie straci znacznika w inny sposób to zostają one w drużynie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 07:55 AM
Reply with quote

Okej.
To kolejne pytanie. Przypadek z ostatniej gry Smile Wylosowałem 'uderz z góry'. Mój przeciwnik wylosował 'uderz z góry', które mi oczywiście oddał. Wypełniłem zadanie. Dostaję nagrodę 2x?


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 07:58 AM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
Okej.
To kolejne pytanie. Przypadek z ostatniej gry Smile Wylosowałem 'uderz z góry'. Mój przeciwnik wylosował 'uderz z góry', które mi oczywiście oddał. Wypełniłem zadanie. Dostaję nagrodę 2x?

Tak - wykonałeś oba zadania. Lucky bastard.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Breslauer
Nieświadomy
Nieświadomy

Breslauer

Offline

Joined: lut 09, 2014
Posts: 16
Location: Wrocław

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 08:27 AM
Reply with quote

Proszę mnie zapisać Wink

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pt czerw 29, 2018 08:32 AM
Reply with quote

Breslauer wrote:
Proszę mnie zapisać Wink
Proszę bardzo. Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn lip 01, 2018 10:49 AM
Reply with quote

Dopisz Haru plz

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Pn lip 01, 2018 11:29 AM
Reply with quote

Elmin wrote:
Dopisz Haru plz
Dopisałem.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ostatnia faktoria...
Posted: Śr lip 04, 2018 07:11 PM
Reply with quote

Ogłoszenie.

Chciałbym wysłać sponsorom turnieju kubki z nadrukami i smycze, takie same jak dostajecie Wy, w podziękowaniu za ufundowanie nagród (w końcu niektórzy wspierają turniej od samego początku).

W związku z tym mam do Was pytanie. Czy składka 40 PLN na turniej jest dla Was akceptowalna?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
66 quidamcorvus 52653 [Turniej] Warheim FS -...
 Śr sierp 28, 2019 01:37 PM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 7943 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 7601 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 4670 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 5051 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy