Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 29 30 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 01:42 PM
Reply with quote

Torin wrote:
Poza tym, te zmiany mogą mieć gorsze konsekwencje. Pomijając koszt konnych, to mniejsze koszty u ludzi, wyjątkowo utrudnią życie np: krasnoludom. Dodatkowo kultyści też dostaną kolejny zastrzyk gotówki, a są już i tak mocni. Trzeba też zwrócić uwagę, że modeli w bandach ludzi może być aż 15, gdzie w kompaniach z założenia liczniejszych ( orki i gobliny, skaveny) też można wrzucić 15. Tych drugich nikt nie wspomoże? Plus dostępność... Ludzie mają wystarczająco plusów, chyba ostatecznie nie trzeba ich poprawiać. Poza konnymi, ale to chyba u wszystkich band ich cena jest zaporowa. To tak ode mnie. Ulało mi się:P
Kultyści to nie ludzie.
Quote::
*Przez drużyny ludzi rozumiem: Cyrkowcy z Ligii Ostermarku, Łowcy czarownic, Muszkieterzy z Nuln, Piechota morska z Marienburga, Gladiatorzy z Jałowej Krainy, Siostry Sigmara, Strażnicy dróg z Averlandu, Zbrojna kompania z Ostlandu, Zbrojni z Middenheim, Żołnierze z Reiklandu, Rycerze Graala, Zbrojna chorągiew z Kisleva, Piraci z Sartosy, Psy Wojny, Raubritterzy z Księstw Granicznych.

Pepe wrote:
Pepe wrote:
Adam kazał mi się was zapytać, więc pytam.
Co sądzicie aby model STREGOICY zamiast furii miał głupotę oraz łatwopalność.
Żaden duży model nie ma furii i to na dodatek w tej cenie. W obecnym kształcie model za 250ZK imo jest niegrywalny.

Adam przypominam się Very Happy
Agituj! Może społeczność się ustosunkuje.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 01:50 PM
Reply with quote

Wymaż kultystów, nie doczytałem, że ich to nie obejmie. Very Happy


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 01:54 PM
Reply with quote

Muszę zagrać na Dżordżu, ciekaw jestem co ta furia generuje w trakcie gry Smile W sumie głupota jak u trolla, jest do przebicia przy szefie, a jak wiadomo, wąpierze mają mocnych szefów.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 02:01 PM
Reply with quote

co do orków - u orków za te same pieniądze dostajesz mocniejszych stronników. Ludzie dostępność mają lepszą, fakt, ale żeby turlać na dostępność musisz i mieć bohaterów żywych i mieć kasę na zakupy - bez tego dupa, nawet dostępność 'powszechny' na wszystkim nic nie pomoże. Jak nie zrobisz nic w trakcie gry to ani dostępności nie będzie ani kasy nie będzie. Na turniejach to bardzo dobrze widać, kiedy ludzkie bandy kończą ze statystykami powiedzmy na 4 a inne bandy na 5+. Krasnoludy nie cierpią za bardzo, co zarówno mój przykład jak i Wołka na turnieju ostatnim pokazał. Ja na poprzednim miałem małą ekipę ale z dużą ilością sprzętu, on na ostatnim turnieju już w drugiej grze miał z tego co pamiętam maksymalną ilość krasnali na stole. Jeśli chodzi o ludzkie bandy to to jednak jest problem. Nawet 600 zk u bretonni nie pomaga jak masz zwyklasa za 25zk mającego 2ww i do tego nie może zostać bohaterem. Czepiam się konkretnie bretki, bo akurat tą bandę ostatnio ogrywam, ale biłem już ludzi nie raz i nie dwa i ta dostępność naprawdę nie ma znaczenia jak cały czas coś umiera i kasy na odkupienie brakuje a przeciwnicy już nie dość że mają ilość to jeszcze jakość.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 02:17 PM
Reply with quote

Zgadzam się z Adrenalem - dostępność to tak naprawdę niewielki plus w momencie, kiedy nie możesz jej wykorzystać, bo powiedzmy 2-3 bohaterów z 5 zostało wyłączonych z akcji.
Widzę np jak grają koledzy innymi bandami - bohaterowie trzymają się raczej z tyłu, chyba że są wypasieni, raczej skupiają się na kontrolowaniu objective'ów, noszeniu znaczników itd., natomiast walczą stronnicy.
U ludzi się to nie udaje - jeśli masz "normalną", zbalansowaną rozpiskę, to masz 9-10 modeli i wszystkie trzeba pchać do walki. Ludzie nie wyróżniają się szybkością ruchu, mają 3 S, czyli przeciętnie (w praktyce - długo wszystkich bijesz a im dłużej trwa walka, tym większe ryzyko, że coś pójdzie nie tak).
W większości mają 3 WT, więc mają słabą wyporność.
W porównaniu z Krasnoludami: Krasnale nawet mniej liczne mogą mieć zbroje, które nie przeszkadzją im w ruchu, mają 4T i wygrywają armor save'ami.
Orki - są silniejsze, nie jest dla nich problemem przebić się przez 3WT i zwykle 5+ save'a.
Skaveny - są szybsze, zwykle zaczynają jako liczniejsza banda (zatem jeśli musisz podzielić swoją drużynę między 2-3 objective'y, Szczury łatwo mogą Cię wymanewrować i załatwić pojedyncze grupy) i górują Inicjatywą, więc jeśli walka trwa dłużej - biją pierwsi, tym samym zmniejszając szanse ludzi na oddanie.
Ludzie mają szeroki dostęp do broni strzeleckiej ale to też za bardzo nie pomaga, ponieważ w praktyce większość trafień rozpatrujesz na 9+ co przy rzucie 2k6 jest słabą opcją i nawet jak Ci się uda, w 2/3 przypadków jedynie przewracasz model przeciwnika i nie masz jak go dobić.

Podsumowując: lepsza dostępność przedmiotów to bonus, ale warunkowy - działa o ile wszystko idzie dobrze. Inne bandy natomiast nie mają tak dobrej dostępności, ale za tą samą lub podobną kasę mają stronników i bohaterów, którzy mają "raw power" w postaci wyższych statystyk.

Back to top
View user's profile AIM Address
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 09:06 PM
Reply with quote

A tak przy okazji, czy nie uważacie, że przy okazji obniżenia kosztów zakupu stronników u ludzi, warto by było obniżyć też koszt rekrutacji szkieletów? Obecnie są po 30zk i też są raczej omijani szerokim łukiem przy budowaniu rozpisek.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 09:57 PM
Reply with quote

Dokładnie to, co wymodziliśmy nerdząc po nocach z Adrenalem i Blumsztajnem potwierdzę. Zwykła obserwacja z mojej strony oraz masa posuwania hipków rasy ludzkiej po stole ze strony chłopaków.
Ew. tańsi stronnicy - spoko, ale jakaś darmowa umiejka u bohaterów na start. To też sporo mogłoby zmienić, a niekoniecznie pozbawiłoby ludzi klimatu ich prowincji.

Torin - OH HELL YES.
Zwykły szkieleciak, który ma niesamowicie plewne statsy i brak wytrzymałości zombiaka, oraz nie lvluje, jest ultrabiedny Very Happy Nie ważne czy z "włócznia+tarcza" czy w zbroi, czy nawet jakby miał mieć kulę disco zamiast głowy, to wręcz boli wydawanie na nie złota, a u Khemri jakby w ogóle nie ma się na to wpływu, bo zombiaków niet Razz

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 10:19 PM
Reply with quote

No u kermitów to już całkiem przekichane, mają wartość bojową kościaka z sali biologicznej - nie ruszaj bo się rozsypie i tylko bałaganu narobi.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 10:28 PM
Reply with quote

jedyny plus szkieletów to że są trudne do zabicia, ale 30 to tak czy tak nie są warte. Chyba że ktoś ma schronisko dla psów, to tak.


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 10:47 PM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
jedyny plus szkieletów to że są trudne do zabicia

Khem khem, szkielety -NIE SĄ- trudne do zabicia. Zombiaki są. Szkielet nie ma tej zasady Smile Ba! Szkielet nawet nie ma zasady ANIMACJA Very Happy oraz WW2, US2, S3, T3, I2. Jest absolutnie totalnie do niczego Very Happy

Back to top
View user's profile Visit poster's website
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn stycz 07, 2019 10:56 PM
Reply with quote

a ja myślałem, że podstawowa piechota bretki jest najgorszą podstawową piechotą jeśli chodzi o moc/ZK Very Happy


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 07:03 AM
Reply with quote

Szkielety u Khemri to jedna z najlepszych STRZELAJĄCYCH jednostek w grze.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 07:11 AM
Reply with quote

Poza tym Szkielet budzi strach, nie może zostać powalony na ziemię (jest traktowany jak oszołomiony) i zaczyna z ekwipunkiem wartym 15 zk. Co stanowi połowę jego wartości.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 08:27 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Poza tym Szkielet budzi strach, nie może zostać powalony na ziemię (jest traktowany jak oszołomiony) i zaczyna z ekwipunkiem wartym 15 zk. Co stanowi połowę jego wartości.

Ale i tak nikt na nich nie gra bo są plewne Very Happy

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 08:48 AM
Reply with quote

hmm to jak mają sprzęt za 15 i twardo stoją na nogach to jednak i tak są lepsze niż podstawowa piechota bretki. Na pewno bym kilku brał. Szczególnie że poza scarab swarmami to szkielety zabijały mi opancerzonych (3+) krasnoludów na jednym turnieju. Zdolności specjalne są zazwyczaj po 5ZK, sprzęt 15... Nie może zostać powalony na ziemię, strach, 15zk na sprzęt... wychodzi, że kosztuje 10ZK, plus 5 za niemożność łapania doświadczenia. Wciąż nie jest super dobrze, ale nie jest tak źle jak myślałem, byłem pewny, że on ani sprzętu ani strachu za te 30 nie ma Very Happy


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 29 30 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20475 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61522 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5712 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80890 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4172 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 42
_BBOT: 0
Razem: 42
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy