Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn lip 31, 2011 11:49 AM
Reply with quote

drachu wrote:
Mój łowca czarownic ma miecz, pistolet pojedynkowy i tarczę. Szarżuję na paskudnego bestioludzia. Czy mogę wykonać bezpośredni strzał z pistoletu, a potem walczyć mieczem i tarczą? Czy jak wykonam bezpośredni strzał, to potem atak wykonuje kolbą pistoletu?
Model walczy mieczem i pistoletem pojedynkowym.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 02, 2011 07:43 PM
Reply with quote

2 pytania: czy umiejętność maga HE mistrz wysokiej magii odnosi się też np. do promienia czaru obszarowego liczonego od czarodzieja, np. wyssanie życia?
Z jakiego tytułu, bicz (jako broń ręczna) zwiększa pancerz w połączeniu z tarczą? To trochę się mija z logiką, jeśli traktujemy tę premię jako efekt fechtunku.


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Wt sierp 02, 2011 09:24 PM
Reply with quote

1. Tak. Jeśli czar ma zasięg 24" to z umiejętnością ma 30". Jeśli ma 12" to z umiejętnością ma 18", itd.
2. Z tego tytułu że jest bronią ręczną. Zauważ, że trzymając się logiki toporem i młotem też się nie fechtuje Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 03, 2011 11:16 AM
Reply with quote

Ale tym ostatecznie można się zasłonić, czy coś, więc to ma chociaż pozory logiki, w przeciwieństwie do bicza, który w tej sytuacji jest esencją nonsensu w pythonowskim stylu Razz


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 03, 2011 12:17 PM
Reply with quote

Raczej tarcza w połączeniu z bronią ręczną zwiększa pancerz, różnica nie wielka a ma to więcej sensu. (używasz aktywnie tarczy, a nie tylko wisi ci na plecach)


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Śr sierp 03, 2011 10:17 PM
Reply with quote

Ta teoria miałaby sens, gdyby nie taki szczegół drobny, że włócznia będąc jednoręczną równocześnie nie zapewnia tej premii w połączeniu z tarczą. W sumie to taka pierdoła, ale ostatnio kolega zagroził kombinacją gromrilowy bicz+tarcza Razz


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.

Last edited by Rzędzian on Śr sierp 03, 2011 10:17 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 04, 2011 07:36 AM
Reply with quote

No tak, generalnie ta dyskusja to kolejna próba wrzucenia logiki naszego świata do świata gry ;). A jak to ktoś powiedział w takim wypadku dużo małych kotków cierpi z rąk (i nie tylko) Slanesha Twisted Evil .


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 04, 2011 09:42 AM
Reply with quote

Chyba każdy przez to przechodzi, satysfakcja i radość z gry przychodzi, gdy przestajemy szukać logiki w systemach opartych na rzutach kostkami. Dla mnie bitewniaki to takie szachy, tylko trochę bardziej rozbudowane, a zasady nie muszą być logiczne, mają być takie same dla wszystkich.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rzędzian
Śniący
Śniący

Rzędzian

Offline

Joined: kwiet 22, 2011
Posts: 31
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Cz sierp 04, 2011 10:06 AM
Reply with quote

Dzięki za szybką diagnozę Razz
Quidam, Twoje stwierdzenie jest godne pochwały, więc teraz czekam aż zgodnie z nim wywalisz wszystkie klimaciarskie przegięcia z systemu Wink Poza tym jakaś logika, choćby zrębowa, musi być zachowana, bo nadal nie strzelamy z miecza ani nie tniemy łukiem. Acz rzeczywiście ten bicz to taka niezbyt istotna pierdoła, tak tylko to spostrzegłem, widać zasłanianie się nim przekroczyło moje możliwości w zakresie zawieszenia niewiary Wink


_________________
To gorzej niż zbrodnia - to błąd.
Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 13, 2011 08:57 AM
Reply with quote

w sumie rzędzian ma rację
ludzie vs elfy lizardmeni zwierzoludzie krasnoludy
mają zdecydowanie ciężej

Back to top
View user's profile
sirwit713
Śniący
Śniący

sirwit713

Offline

Joined: marca 15, 2011
Posts: 33

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 13, 2011 09:05 AM
Reply with quote

Albo mierz się z krasnoludzkimi pogromcami nawet bandą strikte strzelającą mamy kłopot bo tamci nie dość że wszyscy trudni do zabicia to jeszcze mają pistolety pojedynkowe nawet na stronnikach!!! i w wymianie ognia są najlepszą bandą (w terenach miejskich czyli 50% scenariuszy chyba że gra się tylko w mieście jak ja wtedy 100% bo wtedy zasięg 12" to jedyny słuszny zasięg bo a to murek a to kamieniczka blokują większy)

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Sb sierp 13, 2011 12:32 PM
Reply with quote

Pogromcy mają erratę:
1. Nie mogą wynajmować żadnych Najemnych Ostrzy.
2. Kaper ma zwykły pistolet.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 14, 2011 01:24 PM
Reply with quote

Mr_Fisq wrote:
Czy można strzelać do walczących w wypadku gry wieloosobowej, gdy żaden z modeli
walczących nie jest modelem sojuszniczym?
Zasady temu przeczą IMHO, natomiast uzasadnienie już nie.
Można, zgodnie z zasadami dotyczącymi gry wieloosobowej:
Quote::
Strzelanie do walki:
Modele uzbrojone w broń dystansową w trakcie rozgrywania potyczki wieloosobowej w trybie WSZYSCY NA WSZYSTKICH, w przeciwieństwie do gier jeden na jednego, mają prawo strzelać do wrogich modeli związanych walką wręcz pod warunkiem, że strzelający model nie należy do żadnej z kompanii, której modele pozostają związane walką wręcz. Należy zauważyć, że model uzbrojony w broń dystansową nadal musi strzelać do najbliższego wroga - chyba, że inne zasady pozwalają na wybór celu. Po ustaleniu liczby trafień należy rozdzielić je losowo pomiędzy związane walką wręcz modele.



Mr_Fisq wrote:
str. 30
Czy trafienie krytyczne bronią naturalną przy rzucie 1-2, celowo nie powoduje żadnych
efektów poza koniecznością ponownego przeprowadzenia ataku?
Quote::
Tfu... To być niedobre. Postać trafia w zbroję/fragment ekwipunku lub
gryzie przeciwnika w mało apetyczną część ciała, choć cios nie zadaje
przeciwnikowi obrażeń, to wytrąca go z równowagi. Należy ponownie wykonać
rzut na trafienie i ewentualne zranienie modelu.
Czy może w wytrąceniu z równowagi chodziło np. o powalenie na ziemię?
Celowo, to 'negatywny' krytyk.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Valantir
Przytomny
Przytomny

Valantir

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 91
Location: Mysłowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 15, 2011 09:20 PM
Reply with quote

a czy można strzelić do walki jeśli przeciwnik leje się z postaciami ze zdarzenia losowego ????

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn sierp 15, 2011 09:24 PM
Reply with quote

Valantir wrote:
a czy można strzelić do walki jeśli przeciwnik leje się z postaciami ze zdarzenia losowego ????
Tak.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58937 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9627 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118338 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 364507 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349967 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy