Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 30 31 32 33
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:05 AM
Reply with quote

Nie znam się jeszcze na szkieletach, ale chyba i tak Zombiaki są po prostu lepszą opcją Very Happy

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:19 AM
Reply with quote

Pepe wrote:
quidamcorvus wrote:
Poza tym Szkielet budzi strach, nie może zostać powalony na ziemię (jest traktowany jak oszołomiony) i zaczyna z ekwipunkiem wartym 15 zk. Co stanowi połowę jego wartości.

Ale i tak nikt na nich nie gra bo są plewne Very Happy
Co proponujesz? Ja myślałem o tym, żeby zawsze trafiały na 8+ i nie podlegały żadnym modyfikatorom.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:28 AM
Reply with quote

Grish wrote:
Szkielety u Khemri to jedna z najlepszych STRZELAJĄCYCH jednostek w grze.

No pod warunkiem, że dodatkowo zainwestujesz w łuk, a ze swoimi US 2 to nie powalają, ok, nie mają modyfikatorów, ale to dalej kandydat do najsłabszej jednostki w podręczniku, niewolnika przynajmniej rozwiniesz, a tu echo, nic Smile Żeby przynajmniej miał ten łuk, bo teraz ma ekwipunek do walki - a nie powalczy. Za to umiejętność do strzelania - ale ekwipunku brak. Akurat tej jednostce przydałby się lifting. Może małe głosowanie? Przy okazji STREGOIKE wziąć na warsztat:)

PS: Opcja "trafiały na 8+" ratuje tu model, miał by szanse w walce wręcz.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:31 AM
Reply with quote

Może przy rekrutacji szkieletu dać alternatywną opcje uzbrojenia np. Szkielet wyposażony jest w włócznie i tarcze LUB łuk i topór (albo długi łuk - nie znam się na łukach :P)


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:38 AM
Reply with quote

Torin wrote:
Żeby przynajmniej miał ten łuk, bo teraz ma ekwipunek do walki - a nie powalczy.

Bahior wrote:
Może przy rekrutacji szkieletu dać alternatywną opcje uzbrojenia np. Szkielet wyposażony jest w włócznie i tarcze LUB łuk i topór (albo długi łuk - nie znam się na łukach :P)
Szkielet z Khemri ma do wyboru łuk. Torin znowu nie doczytał do końca.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:39 AM
Reply with quote

a ja mu ufałem! (i nawet myślałem ze wymyśliłem coś fajnego)


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:55 AM
Reply with quote

A łuk zamiast tarczy i włóczni? Czy tylko tarczy? Bo z samym łukiem to powinien być 5 zk tańszy.

Fakt, wypadło mi z tym łukiem, mea culpa!

Bahior - wymyśliłeś, nie łam się Very Happy

Lifting still needed!


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:58 AM
Reply with quote

Torin wrote:
Grish wrote:
Szkielety u Khemri to jedna z najlepszych STRZELAJĄCYCH jednostek w grze.

No pod warunkiem, że dodatkowo zainwestujesz w łuk, a ze swoimi US 2 to nie powalają, ok, nie mają modyfikatorów, ale to dalej kandydat do najsłabszej jednostki w podręczniku, niewolnika przynajmniej rozwiniesz, a tu echo, nic Smile Żeby przynajmniej miał ten łuk, bo teraz ma ekwipunek do walki - a nie powalczy. Za to umiejętność do strzelania - ale ekwipunku brak. Akurat tej jednostce przydałby się lifting. Może małe głosowanie? Przy okazji STREGOIKE wziąć na warsztat:)

PS: Opcja "trafiały na 8+" ratuje tu model, miał by szanse w walce wręcz.

1. Szkielet z Khemri na do wybory luk za darmo
2. Przeczytajcie zasadę Strzały Asaph
3. Postawcie oddział szkieletów z lukami obok Nekroteka

VOILA!


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 09:58 AM
Reply with quote

Szkielety z Khemri mają buff od jednego z bohaterów - tu niech się Elmin wypowie Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 10:01 AM
Reply with quote

No tak, dokładnie tak to działa jak Grishu napisał i taki pluton egzekucyjny się totalnie wystawia Very Happy Więc i Blumstein ma tu rację Very Happy
Ale szkielet (taki u Wąpierzy) z Zombiakiem nie ma startu Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt stycz 08, 2019 10:12 AM
Reply with quote

U Wampirów tylko ghule.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Fire
Nieświadomy
Nieświadomy

Fire

Offline

Joined: lut 09, 2019
Posts: 2

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 09, 2019 07:44 PM
Reply with quote

Cześć chciałem się zapytać, czy rozważaliście już kiedyś możliwość podwyższenia liczebności maksymalnej bandy nocnych goblinów.
Pytanie ów warunkuje głównie brakiem obecności mocnych pozytywnych cech tej bandy, mianowicie jej stronnicy są słabi bohaterowie tak samo, brakuje w niej możliwości wzięcia dobrego ekwipunku pancerzy broni etc. w długotrwałej rozgrywce będą odstawać od innych band z powodu braku możliwości dalszego rozwoju.
Pytanie nie dotyczy Orków, Karpów czy skavenów, bo wspomniane drużyny mają znacznie lepsze możliwości długoterminowego rozwoju niż biedne gobliny.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 09, 2019 08:04 PM
Reply with quote

Fire wrote:
Cześć chciałem się zapytać, czy rozważaliście już kiedyś możliwość podwyższenia liczebności maksymalnej bandy nocnych goblinów.
Pytanie ów warunkuje głównie brakiem obecności mocnych pozytywnych cech tej bandy, mianowicie jej stronnicy są słabi bohaterowie tak samo, brakuje w niej możliwości wzięcia dobrego ekwipunku pancerzy broni etc. w długotrwałej rozgrywce będą odstawać od innych band z powodu braku możliwości dalszego rozwoju.
Pytanie nie dotyczy Orków, Karpów czy skavenów, bo wspomniane drużyny mają znacznie lepsze możliwości długoterminowego rozwoju niż biedne gobliny.
Obozowisko i Punkty Kampanii pozwalają podnieść maksymalną liczbę modeli.
Zresztą stosunkowo tanie Nocnego Gobliny pozwalają na rozpoczęcie rozgrywki z liczbą modeli zbliżoną do maksymalnej, również ewentualne straty dość łatwo uzupełnić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 09, 2019 08:07 PM
Reply with quote

Spojrzałem jeszcze w swoje notatki na temat kompanii i w następnej edycji NG dostaną dostęp do średnich i ciężkich (bohaterowie) pancerzy, a Hop-Gobliny będą miały osobną tabelę broni.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Fire
Nieświadomy
Nieświadomy

Fire

Offline

Joined: lut 09, 2019
Posts: 2

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Sb lut 09, 2019 08:11 PM
Reply with quote

Wiem, że można zacząć z dużą liczbą modeli, tylko mówię o tym że w dłuższej perspektywie będą one niedomagać, ale skoro będą miały dostęp do średnich pancerzy to już będzie lepiej : )

Co do szkieletów zaś:
Czy rozważaliście aby szkielety startowały tylko ze sztyletem w cenie 15 złotych koron?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 30 31 32 33
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20489 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61684 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5713 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 81002 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4178 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 44
_BBOT: 0
Razem: 44
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy