Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magiczne przedmioty
[Warsztat] Magiczne przedmioty
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Śr kwiet 03, 2019 03:49 PM
Reply with quote

Bardzo fajne są przedmioty zwiększające zasięg umiejętności Smile

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz kwiet 04, 2019 01:00 PM
Reply with quote

Piechota Morska z Marienburga wrote:
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwiżdżacy Bełt
Kocioł z Grootscher
Stalowe Kołatki
Trąbka Męstwa
Werble Trwogi
Wojenny Bęben
Złota Okaryna


Gladiatorzy z Jałowej Krainy wrote:
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwizdek z Kości
Kocioł z Grootscher
Stalowe Kołatki
Trąbka Męstwa
Werble Trwogi
Wojenny Bęben
Złota Okaryna


Kocioł z Grootscher:
Starożytny bęben pochodzący z czasów Jutonów zawiera w sobie moc zdolną spowić pole bitwy mgłą z samego serca Bagien Grootscher.

Sygnalista posiadający Kocioł z Grootscher, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”, a DOWÓDCA podlega zasadzie specjalnej ZIMNOKRWISTY. Ponadto sygnalista dzierżący zaklęty instrument może raz w czasie rozgrywania potyczki użyć jego mocy i na K3 rundy sprowadzić na pole bitwy MGŁĘ (zobacz ROZDZIAŁ XII: SCENARIUSZE paragraf POGODA W STARYM ŚWIECIE). Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Kocioł z Grootscher, które w fazie ruchu wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT we MGLE automatycznie zdają wszystkie testy terenu niebezpiecznego.

UWAGI: Kocioł z Grootscher jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Piechoty Morskiej z Marienburgu, Gladiatorów z Jałowej Krainy.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Złota Okaryna:
Ten popularny w Tilei instrument ludowy wykonany został z wypalonej gliny, która pokryta została złotą farbą. Przed wiekami instrument spoczął na dnie Morza Szponów wraz ze statkiem kupieckim, który zatonął po ataku Krakena. Złota Okaryna zaklęta przez Trytony i Syreny przez dziesięciolecia służyła w podmorskim królestwie, by w końcu zostać wyrzuconą na brzeg Jałowej Krainy przez fale potężnego sztormu.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Złotą Okarynę podlegają zasadzie specjalnej WODNY.

UWAGI: Złota Okaryna jest dostępna wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Piechoty Morskiej z Marienburgu, Gladiatorów z Jałowej Krainy.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 07, 2019 01:19 PM
Reply with quote

Siostry Sigmara wrote:
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Kurant z Glaubenniedrich
Oracja Surowości
Róg Imperium
Róg Reiksguardu
Stalowe Kołatki
Trąbka Męstwa
Wojenny Bęben


Oracja Surowości:
Pobożne wersy Oracji Surowości wygrywane na zaklętym instrumencie napełniają ciała zebranych wokół wojowników niezwykłą żywotnością i witalnością.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Orację Surowości podlegają zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA.

UWAGI: Oracja Surowości jest dostępna wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Sióstr Sigmara.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Strażnicy dróg z Averlandu, Zbrojna kompania z Ostlandu wrote:
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwiżdżący Bełt
Róg Imperium
Róg Reiksguardu
Stalowe Kołatki
Trąbka Męstwa
Werble Trwogi
Wojenny Bęben


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 07, 2019 01:30 PM
Reply with quote

Zbrojni z Middenheim wrote:
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwizdek z Kości
Gwiżdżący Bełt
Kurant z Glaubenniedrich
Róg Imperium
Róg Reiksguardu
Stalowe Kołatki
Wojenny Bęben


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 07, 2019 05:30 PM
Reply with quote

Magiczne sztandary:


MAGICZNE SZTANDARY mogą być niesione jedynie przez chorążych, tak jak to podano w opisie poszczególnych kompanii. Chorąży może nieść tylko jeden MAGICZNY SZTANDAR.


Żołnierze z Reiklandu wrote:
Chorągiew Brigundian
Chorągiew ze Skoll
Ognisty Proporzec
Proporzec Carroburga
Proporzec Sigismunda
Proporzec Sztuki Magicznej
Stalowy Sztandar
Sztandar Imperium
Sztandar z Glaubenniedrich
Wojenny Sztandar


Chorągiew Brigundian:
Na niewielkim proporcu umieszczono wizerunek rydwanu Siggurda, wodza Brigundian, na pokładzie którego Sigmar Młotodzierżca, w czasie Bitwy na Przełęczy Czarnego Ognia prowadził natarcie na hordę Zielonoskórych. Zgromadzeni wokół sztandaru wojownicy prą naprzód nie zważając na przeszkody.

Wszystkie sprzymierzone modele, które w momencie rozpoczęcia fazy ruchu znajdują się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Chorągiew Niestrudzonego Marszu ignorują kary za poruszanie się po terenie trudnym, zaś ujemne modyfikatory za poruszanie się po terenie bardzo trudnym zmniejszone są o połowę (teren bardzo trudny należy traktować jako teren trudny). Ponadto, modele objęte działaniem zaklętego sztandaru mogą biegać po terenie trudnym lub terenie bardzo trudnym, a także wtedy, gdy pokonują przeszkody oraz automatycznie zdaje wszystkie testy terenu niebezpiecznego.

UWAGI: Chorągiew Brigundian jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Chorągiew ze Skoll:
Z bogato zdobionej chorągwi biją jasne promienie słoneczne, które oślepiają każdego, kto nań spojrzy, nieomalże uniemożliwiając łucznikom precyzyjne celowanie.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Chorągiew ze Skoll zostają objęte działaniem mocy zaklętego sztandaru. Wrogie modele atakujące bronią dystansową w fazie strzelania modele objęte działaniem Chorągwi ze Skoll otrzymują modyfikator -1 do trafienia. Moc zaklętego sztandaru nie działa na machiny wojenne i broń dystansowa, które nie wymagają testu trafienia.

UWAGI: Chorągiew ze Skoll jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Ognisty Proporzec:
Ognisty Proporzec stworzony przez Magistrów Kolegium Metalu płonie wiecznym, magicznym ogniem, który podpala strzały wystrzelone przez zgromadzonych wokół niego strzelców.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Ognisty Proporzec zostają objęte działaniem mocy zaklętego sztandaru. Broń dystansowa (nieprochowa) użyta przez modele objęte działaniem Ognistego Proporca w fazie strzelania otrzymuje cechę oręża PŁONĄCY ATAK.

UWAGI: Ognisty Proporzec jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Proporzec Carroburga:
Cieszący się złą sławą sztandar przechodził z rąk do rąk żołnierzy różnych prowincji Imperium od tak dawna, że zdążył nasiąknąć krwią równie mocno, jak mundury Wielkich Mieczy w czasie krwawego oblężenia Carroburga w AS1865.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Proporzec Carroburga w czasie szarży otrzymują premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie wartość współczynnika ATAKI wraca do normalnego poziomu.

UWAGI: Proporzec Carroburga jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Proporzec Sigismunda:
Imperator Sigismund, bohater oblężenia Altdorfu, zatknął swą chorągiew na dachu pałacu. Przetrwała ona oblężenie, a łapa Orka nie zbrukała jej swym dotykiem – sam Sigismund nie miał aż tyle szczęścia.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Proporzec Sigismunda podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ.

UWAGI: Proporzec Sigismunda jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Proporzec Sztuki Magicznej:
Sztandar ten był darem Mistrza Wiedzy Teclisa dla Wielkiego Patriarchy Magistra Volansa w czasie założenia Kolegium Magii w Altdorfie.

Chorąży władający Proporcem Sztuki Magicznej w każdej własnej fazie magii generuje +K3 dodatkowe Kostki Mocy.

UWAGI: Proporzec Sztuki Magicznej jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Stalowy Sztandar:
Moc zaklęta w prastarym bitewnym sztandarze zdaje się chronić zgromadzonych wokół chorągwi wojowników równie skutecznie jak stalowy pancerz.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Stalowy Sztandar otrzymują Magiczną Ochronę na 6+ oraz +1 do Ochrony Pancerza lub otrzymują Ochronę Pancerza na 6+ jeśli nie posiada PANCERZA.

UWAGI: Stalowy Sztandar jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Sztandar Imperium:
Misterne utkane, majestatyczne sceny przedstawione na Sztandarze Imperium zdają się przyciągać wzrok i hipnotyzować przeciwników, tak iż ci nawet w obliczu nacierającego przeciwnika nie są w stanie oderwać oczu od sztandaru.

Chorąży dzierżący Sztandar Imperium, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”, a DOWÓDCA podlega zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ. Ponadto wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Sztandar Imperium zostają objęte działaniem mocy zaklętego sztandaru i wzbudzają STRACH. Wrogie modele zaszarżowane przez modele objęte działaniem Sztandaru Imperium w ramach reakcji na szarżę mogą tylko trzymać pozycję lub Uciekać!. Wrogie modele Uciekające! przed modelami objętymi działaniem Sztandaru Imperium, w czasie przeprowadzania rzutu ucieczki określającego dystans ucieczki muszą użyć jednej kostki mniej niż wynika to z wartości współczynnika SZ oraz ewentualnych zasad specjalnych którym podlegają

UWAGI: Sztandar Imperium jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Sztandar z Glaubenniedrich:
Wyszyte na połach sztandaru potężne litanie i oracja chronią przed wrogą magią skupionych wokół wojowników.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Sztandar z Glaubenniedrich otrzymują Magiczną Ochronę na 6+ i ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (1).

UWAGI: Sztandar z Glaubenniedrich jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Wojenny Sztandar:
Rozkazy przekazywane podkomendnym za pomocą wojennego sztandaru są doskonale widoczne pod zgiełkiem pola bitwy.

Chorąży dzierżący Wojenny Sztandar, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +6”.

UWAGI: Wojenny Sztandar jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Żołnierzy z Reiklandu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn kwiet 08, 2019 04:16 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 08, 2019 02:56 PM
Reply with quote

Cyrkowcy z Ligii Ostermarku wrote:
Chorągiew Brigundian
Chorągiew ze Skoll
Proporzec Carroburga
Proporzec Sigismunda
Proporzec Sztuki Magicznej
Stalowy Sztandar
Sztandar Imperium
Sztandar z Glaubenniedrich
Totem Szarlatana
Wojenny Sztandar


Totem Szarlatana:
Magiczna siła zaklęta w bogato rzeźbionym drzewcu proporca zdaje się mamić umysły przeciwników i niczym błędne ogniki prowadzić je na manowce.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Totem Szarlatana otrzymują modyfikator +6” do zasięgu umiejętności HIPNOZA oraz PODŻEGANIE i MISTRZ TRESURY. Co więcej wrogi model znajdujący się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego magiczny sztandar otrzymuje modyfikator -1 do współczynnika CP, aż do minimalnej wartości 2 punktów. Moc Totemu Szarlatana nie działa na modele podlegające zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ.

UWAGI: Totem Szarlatana jest dostępny wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Cyrkowców z Ligii Ostermarku.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 08, 2019 04:18 PM
Reply with quote

Łowcy czarownic wrote:
Chorągiew Brigundian
Chorągiew ze Skoll
Pieczęć Helsturma
Proporzec Carroburga
Proporzec Sigismunda
Rosarius Arcylektora
Stalowy Sztandar
Sztandar Imperium
Sztandar z Glaubenniedrich
Wojenny Sztandar


Pieczęć Helsturma:
Pieczęć pierwszego Wielkiego Teogonisty Kultu Sigmara Młotodzierżcy Johanna Helsturma zawiera w sobie część wielkiej wiary Żelaznego Prezbitera, która osłabia morale przeciwników i pali żywym ogniem umysły magów.

Wartość współczynnika CP wszystkich wrogich modeli, które widzą model chorążego dzierżącego Pieczęć Helsturma zostaje zmniejszona o -1 , aż do minimalne wartość 2 punktów. Ponadto wrogie modele podlegające zasadzie specjalnej MAG lub UROKI, które widzą Pieczęć Helsturma podlegają zasadzie specjalnej GŁUPOTA.

UWAGI: Pieczęć Helsturma jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Łowców czarownic.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Rosarius Arcylektora:
Pobłogosławione przez Arcylektorów Kultu Sigmara Młotodzierżcy Rosariuse rozpalają w sercach wiernych słuszny gniew skierowany przeciwko wszystkich nienaturalnym istotom.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Rosarius Arcylektora odczuwają NIENAWIŚĆ do wszystkich modeli podlegających zasadzie specjalnej MAG, NIEUMARŁY lub ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH oraz DEMON, OPĘTANY i wszystkich stworzeń o naturze CHAOTYCZNEJ, a także automatycznie zdają wszystkie testy STRACHU i GROZY wywołane przez takie istoty.

UWAGI: Rosariusz Arcylektora jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Łowców czarownic.

CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 08, 2019 05:21 PM
Reply with quote

I zmiana w instrumentach Muszkieterów z Nuln[.

Zamiast Werbli Nienawiści otrzymają:

Flet Artylerzysty:
Muzyka wydobywająca się z wykonanego z lufy starej hakownicy zaklęty instrumentu pomaga strzelcom skupić się na wykonywanych czynnościach i sprawniej obsługiwać broń palną.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Flet Artylerzysty mogą strzelać z broni dystansowej (prochowej) w każdej turze ignorując zasadę wymaga przygotowania. W przypadku strzelania z broni palnej z cechą oręża Xx – WYMAGA PRZYGOTOWANIA, dopóki modele pozostają w odległości do 6” od Fletu Artylerzysty, czas przeładowania broni dystansowej (prochowej) zostaje skrócony o jedną turę.

UWAGI: Flet Artylerzysty jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Muszkieterów z Nuln
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz kwiet 18, 2019 11:40 AM
Reply with quote

Piechota Morska z Marienburga wrote:
Bandera Grootscher
Chorągiew Brigundian
Chorągiew ze Skoll
Ikona Mannana
Ognisty Proporzec
Proporzec Carroburga
Proporzec Sztuki Magicznej
Stalowy Sztandar
Sztandar z Glaubenniedrich
Wojenny Sztandar


Bandera Grootscher:
Starożytny sztandar dzierżony przed wiekami przez chorążego pochodzący Jutonów zawiera w sobie moc zdolną spowić pole bitwy mgłą z samego serca Bagien Grootscher.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Banderę Grootscher wzbudzają STRACH. Ponadto chorąży dzierżący magiczny sztandar może raz w czasie rozgrywania potyczki użyć jego mocy i na K3 rundy sprowadzić na pole bitwy MGŁĘ (zobacz ROZDZIAŁ XII: SCENARIUSZE paragraf POGODA W STARYM ŚWIECIE). Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od Chorążego posiadającego Banderę Grootscher, które w fazie ruchu wykonały bieg lub korzystały ze zdolności LOT we MGLE automatycznie zdają wszystkie testy terenu niebezpiecznego.

UWAGI: Bandera Grootscher jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Piechoty Morskiej z Marienburgu.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Ikona Mannana:
Prastara, wykonana z zębów Lewiatana i poczerniała ze starości magiczna Ikona posiada w sobie zaklętą moc, która chroni umysły przed zakusami wrógów.

Chorąży posiadający Ikonę Mannana, który znajduje się w zasięgu dowodzenia DOWÓDCY, zwiększa ten zasięg o kolejne +12”, a DOWÓDCA może przerzucić pierwszy nieudany test rozbicia, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Ponadto wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 12” od chorążego posiadającego Ikonę Mannana podlegają zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ oraz WODNY i mogą przerzucić nieudany test STRACHU oraz GROZY i GŁUPOTY.

UWAGI: Ikona Mannana jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Piechoty Morskiej z Marienburga.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz kwiet 18, 2019 01:11 PM
Reply with quote

Gladiatorzy z Jałowej Krainy wrote:
Bandera Grootscher
Chorągiew ze Skoll
Ikona Mannana
Proporzec Carroburga
Proporzec Sigismunda
Proporzec Sztuki Magicznej
Stalowy Sztandar
Sztandar z Glaubenniedrich
Totem Łba
Wojenny Sztandar


Totem Łba:
Złowrogi totem wykonany z poczerniałych zwierzęcych kości, czaszek i kłów zdaje się skupiać w sobie pierwotną energię natury, która ze szczególną siłą oddziałuje na zwierzęta .

Chorąży posiadający Totem Łba, który znajduje się w odległości do 6” od bohaterów posiadających umiejętność PSIARCZYK lub TRESER zwiększa zasięg tych umiejętności o kolejne +6”. Ponadto, w trakcie szarży modele podlegające zasadzie specjalnej ZWIERZĘ, otrzymują Magiczną Ochronę na 6+ i podlegają zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA. Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie przestaje obowiązywać.

UWAGI: Totem Łba jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Łowcy czarownic, Gladiatorzy z Jałowej Krainy, Zbrojni z Middenheim.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz kwiet 18, 2019 02:10 PM
Reply with quote

Zbrojni z Middenheim wrote:
Chorągiew Białego Wilka
Chorągiew Brigundian
Chorągiew ze Skoll
Proporzec Carroburga
Stalowy Sztandar
Sztandar Imperium
Sztandar Middenheim
Sztandar z Glaubenniedrich
Totem Łba
Wojenny Sztandar


Chorągiew Białego Wilka:
Prastary proporzec powstał z jednego płata skóry potężnego Białego Wilka, zaklęta w chorągwi moc napełnia otaczających chorążego wojów wilczą sprawnością i zawziętością.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Chorągiew Białego Wilka w czasie szarży podlegają zasadom specjalnym NIENAWIŚĆ oraz RĄCZY, ponadto mogą dodać +K6” do ruchu szarży. Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie przestaje obowiązywać.

UWAGI: Chorągiew Białego Wilka jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Zbrojni z Middenheim.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


Sztandar Middenheim:
Choć pochodzenie sztandaru nie jest znane, to przed wiekami proporzec został poświęcony przez kapłanów Ulryka i uznany za jeden z wojennych sztandarów Middenheim. Zaklęta w proporcu moc Ulryka pozwala walczącym pod sztandarem żołnierzom stawiać czoła najgroźniejszych nawet przeciwnikom.

Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od chorążego dzierżącego Sztandar Middenheim automatycznie zdają wszystkie testu STRACHU oraz GROZY i GŁUPOTY. Ponadto, w trakcie szarży modele otrzymują Magiczną Ochronę na 6+ i podlegają zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA. Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie przestaje obowiązywać.

UWAGI: Sztandar Middenheim jest dostępna wyłącznie dla chorążych służących w kompanii Zbrojni z Middenheim.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn kwiet 21, 2019 05:26 PM
Reply with quote

Na DropBoxa wrzuciłem dwa pliki pdf zawierające Magiczne Przedmioty dla kompanii Ludzi, nad którymi ostatnio pracowałem.

W pierwszym pliku znajdziecie tabele drużyn i dostępnych dla nich przedmiotów magicznych, a w drugim opis tychże.

TUTAJ.

Każda z kompanii dysponuje dostępem do 10 magicznych przedmiotów konkretnego rodzaju, które dzielą się 4 'poziomy'

Cztery najsłabsze, to te o dostępności 9 i cenie podstawowej 50 zk.

Nieco mocniejszych przedmiotów jest trzy, mają dostępność 10, a cena podstawowa to 80 zk.

Z kolei dwa mocne przedmioty mają 11 dostępności, zaś cena podstawowa zaczyna się od 120 zk.

Najsilniejszy przedmiot, o dostępności 12 i cenie podstawowej 200 zk jest jeden.

Dajcie znać co sądzicie, szczególnie o wszelkich błędach, które zauważycie.

Jeśli macie pomysł na przedmioty magiczne, zwłaszcza magiczne instrumenty i sztandary piszcie śmiało.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz czerw 13, 2019 11:54 AM
Reply with quote

Kupiecka karawana z Arabii
Magiczny oręż wrote:
Brzeszczot Setepa
Drzewce Milicjanta
Łuk z Bel-Aliad
Młot Sądu
Obuch Obalenia
Okowy Niewolnika
Ostrze Blasku
Ostrze Prawej Stali
Talia Asów
Włócznia bojowa


Brzeszczot Setepa (chopesz):
Ponoć ten zdobny Chopesz należał do Króla Grobowców Setepa. Powiada się, że otoczone błękitną poświatą ostrze zdolne jest przeciąż każdy pancerz.

Wrogi model trafiony i zraniony zaklętym ostrzem musi przerzucić udany rzut na Ochronę Pancerza.

UWAGI: Brzeszczot Setepa jest dostępne wyłącznie dla kompanii Kupiecka karawana z Arabii.
ZASADY: broń ręczna, mistrzowskie wykonanie, parujący, szybki.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń sieczna.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.


Łuk z Bel-Aliad (łuk długi):
Łuk z Bel-Aliad należał do władców stolicy Arabii, która została zniszczona przez Arkhana Czarnego w AS1149. Powiada się, że zaklęty łuk, który przetrwał zniszczenie Bel-Aliad zaczął pałać szczególną nienawiścią do wszystkich nienaturalnych istot.

Wrogi model zraniony pociskiem wystrzelonym z Łuku Bel-Aliad musi przerzucić udany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, a każda niewybroniona rana powoduje utratę 2 punktów ŻW. Ponadto, istoty NIEUMARŁE, ETERYCZNE, LEŚNE DUCHY oraz DEMONY i OPĘTANI trafione i zranione pociskiem wystrzelonym z zaklętego łuku otrzymują modyfikator +2 do rzutu na TABELĘ EFEKT ZRANIENIA.
Ponadto długie łuki, do których zalicza się Łuk z Bel-Aliad, są jednak potężniejsze od swych mniejszych odpowiedników, w grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą model uzbrojony w długi łuk strzela z SIŁĄ 4 na krótki zasięg.

UWAGI: Łuk z Bel-Aliad jest dostępny wyłącznie dla kompanii Kupiecka karawana z Arabii.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 24”; SIŁA: 3; ZASADY: mistrzowskie wykonanie, przebicie pancerza, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz czerw 13, 2019 12:14 PM
Reply with quote

Magiczna zbroja wrote:
Hełm Fortuny
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Napierśnik Odkrywcy
Opończa Ranalda
Pancerz Hartu Ducha
Puklerz Zwadźcy
Tarcza Bojowa
Tarcza Gorgony
Zbroja Herosów


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Wt czerw 18, 2019 09:59 AM
Reply with quote

Magiczne talizmany wrote:
Brosza Tancerza
Cudowna Lampa Aladyna
Klejnot Geniusy
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Piekielna Moneta
Szkatuła z Magią Aldreda
Święta Relikwia
Święte Kadzidło
Złe Oko


Cudowna Lampa Aladyna:
Ta z pozoru zwyczajna, mosiężna oliwna lampa nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jednak niektórzy z uczonych Starego Świata twierdzą, że niewielkie wnętrze lampy kryje w sobie bramę prowadzącą do Immaterium i planów zamieszkałych przez geniusy żywiołów, inni z kolei twierdzą, że jest to więzienie, w którym bezwzględni Wezyrowie z Arabii uwięzili zmuszone do posłuszeństwa Dżinny.

Bohater posiadający Cudowną Lampę Aladyna może przed potyczką przyzwać K3 Dżinny, które zostają umieszczone w odległości do 12” od władające magicznym talizmanem. Dżinny, jeśli przeżyją potyczkę odchodzą po zakończeniu rozgrywki, ponadto GENIUSY nie są wliczane do limitu modeli w drużynie oraz nie są brane pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
Jeżeli przyzwany Dżinn zostanie Wyłączony z akcji! należy wykonać rzut K6. Wynik 5+ oznacza, że ilość Łupów! znalezionych przez wrogą kompanię w czasie najbliższej fazy eksploracji zostaje zwiększona o +1 za każdy Wyłączony z akcji! model przyzwanego Dżinna.
UWAGI: Cudowna Lampa Aladyna jest dostępna wyłącznie dla DOWÓDCÓW kompanii Kupiecka karawana z Arabii.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.


Klejnot Geniusy:
Wielobarwny emanujący wewnętrznym blaskiem klejnot zawiera w sobie moc geniusy żywiołów, która przenika ciało noszącego go śmiertelnika przydając mu niezwykłej mocy.

Bohater noszący Klejnot Geniusy podlega zasadzie specjalnej GENIUS oraz otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+.
UWAGI: Klejnot Geniusy jest dostępny wyłącznie dla kompanii Kupiecka karawana z Arabii.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20825 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5771 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82647 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 346716 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4278 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 06:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy