Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magia...
[Warsztat] Magia...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:25 PM
Reply with quote

Tak, ale gdybym rzucił na Kapłana tak jak Grishowi na Rzeźnika to nie miałbyś szansy rozproszyć Wink

Jako ostatni czar Tradycji Cienia jest Negacja ataku, a to zdecydowanie potężniejszy czar niż klątwa.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:47 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Tak, ale gdybym rzucił na Kapłana tak jak Grishowi na Rzeźnika to nie miałbyś szansy rozproszyć Wink

Tak, przeurocze to było Wink


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:49 PM
Reply with quote

Urocza to była salwa honorowa dla Łowcy Twisted Evil


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:54 PM
Reply with quote

Takie gdybanie Razz Dostał by bełtem w pysio i byś miał po magu a czar by prysł... ;] Za dużo rzeczy zbabrało się w tej grze ( podoficer, szarże na powóz itp ) żeby ją oceniać na dobrą sprawę teraz.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pt grud 09, 2016 11:56 PM
Reply with quote

Dlatego Mag się przez większość gry ukrywał, żeby bełtem nie dostać Wink

A zaklęcie bardziej oceniam po grze z Grishem, gdzie Ogry były praktycznie bezbronne wobec Maga który pozbył się klątwą Rzeźnika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 12:34 AM
Reply with quote

Wiesz - gra z Griszem to zły przykład bo Grisz grał szóstą grę ty ósmą. Musimy zacząć jakoś pilnować tego żeby grać gry o tym samym numerze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 12:36 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Wiesz - gra z Griszem to zły przykład bo Grisz grał szóstą grę ty ósmą. Musimy zacząć jakoś pilnować tego żeby grać gry o tym samym numerze.
Dla mojego maga to była bodajże trzecia gra, więc był słabszy niż jego Rzeźnik. A o tym tu rozmawiamy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 10:29 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Urocza to była salwa honorowa dla Łowcy Twisted Evil

To wyparłem ze świadomości Wink

W naszej grze akurat liczba rozgrywek nie miała dużego znaczenia - mocny czar wszedł i tyle. Tak samo zadziałałby na wypasionego Rzeźnika (nawet nie wiadomo jak rozwiniętego), jak i na podrzędnego gnoblara. Kłopot w tym, ze jeśli dostanie sie pod klątwę mag/duchowny, to ma praktycznie pozamiatane, bo nie ma czym jej zdjąć.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 10:31 AM
Reply with quote

A nie można jak przy wszystkim dać zapisu że nie działa na modele na podstawkach 40x40 ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 10:32 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
A nie można jak przy wszystkim dać zapisu że nie działa na modele na podstawkach 40x40 ?

Albo wprowadzić utrudnienia przy rzucaniu klątwy na maga/duchownego.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 10:41 AM
Reply with quote

W sumie każdy mag i duchowny mógłby dostać odporność magiczną czy tam to co ci daje 2 kostki jak jesteś celem zaklęcia dodatkowo na rozproszenie. Miało by to sens chyba nawet.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb grud 10, 2016 10:45 AM
Reply with quote

Mają już dostęp do umiejętności dających odporność na magię lub dodatkową kostkę rozproszenia. Trzeba to tylko wykupić.

Klątwy działają na wszystkie modele.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Sb kwiet 13, 2019 06:29 PM
Reply with quote

Propozycja zmiany 8 zaklęcia Nekromancji, na:
Quote::
8 Tchnienie Nieśmierci
Rzucony na 11+

Przyzywając plugawą moc Dhar Nekromanta kieruje na poległych Ożywieńców siłę entropii, by raz jeszcze zmusić zmarłych do powstania z grobów.

Zaklęcie może zostać rzucone na dowolny sprzymierzony model podlegający zasadzie specjalnej Nieumarły, który został Wyłączony z akcji!, który znajduje się w polu widzenia MAGA. Po udanym rzuceniu zaklęcia należy użyć wzornika płomienia w ten sposób, że cieńszy jego koniec dotyka podstawki MAGA, a szeroki przykrywa wybramy na cel sprzymierzony model. Wszystkie szprzymierzone modele, których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+. Za każdy objęty działaniem zaklęcia sprzymierzony model podlegający zasadzie specjalnej Nieumarły, który został Wyłączony z akcji! należy wykonać rzut K6. Wynik 4+ oznacza, że model natychmist powstawje z martwych i kontynuuje turę normalnie. Wskrzeszeni Nieumarli, jeśli przetrwają potyczkę rozpadają się w pył po zakończeniu rozgrywki, a w czasie sekwencji po potyczce dla każdego takiego modelu należy wykonać rzut na tabelę Poważnych obrażeń.


_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn kwiet 14, 2019 10:15 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Pn kwiet 14, 2019 09:15 AM
Reply with quote

Fajnie


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: [Warsztat] Magia...
Posted: Cz May 23, 2019 07:19 AM
Reply with quote

Pytanko o co chodzi z zasięgami czarów?

Dlaczego wszystkie "złe" kompanie mają mniejszy zasięg pocisków (z wyłączeniem Tzincza)

Dlaczego większość Imperialnej magii ma mniejszy zasięg do rzucenia Lotu??

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20010 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58370 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5620 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 323190 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4029 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 0
Razem: 20
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy