
Menu główne
Opcje użytkownika Forum Strona główna Zasady Społeczność Szukaj Web
Newsletter Pro

Polecamy

Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.
|
ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Magiczne przedmioty
[Warsztat] Magiczne przedmioty
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic:
Brak
View previous topic :: View next topic
|
Author |
Message |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Wt czerw 18, 2019 11:12 AM
|
|
Arkana wrote: |
Kamień Mocy
Zwój Rozproszenia
Kamień Zmierzchu
Klejnot Szczęścia
Kryształ Północy
Księga Wiedzy Tajemnej
Oko Wróżbiarza
Podpora Maga
Różdżka Czarodzieja
Witka z Górskiego Wiązu |
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Wt czerw 18, 2019 11:19 AM
|
|
Magiczne instrumenty wrote: |
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Oracja Surowości
Róg Reiksguardu
Stalowe Kołatki
Trąbka Męstwa
Werble Trwogi
Werble Wojny
Wojenny Bęben |
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz czerw 20, 2019 03:41 PM
|
|
Rozpocząłem prace nad magicznymi przedmiotami Elfów:
Magiczny oręż Leśnych Elfów wrote: |
Brzeszczot Bestiobójcy
Dębowa Tarcza
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Ostrze Prawej Stali
Smoczy Szpon
Włócznia Bojowa
Włócznia Półmroku
Zmora Asyendi |
Włócznia Półmroku (włócznia):
Włócznia formuje z furii i gniewu jej właściciela zatrważającą i niszczycielską moc, z którą razić mu przyjdzie wroga.
Bohater władający Włócznią Półmroku podlega zasadzie specjalnej ZABÓJCZY CIOS. Ponadto, wrogi model trafiony i zraniony zaklętą włócznią nie może skorzystać z Ochrony Pancerza, ponadto przeciwnik musi przerzucić udany rzut na Ochronę Magiczną oraz udany test parowania.
UWAGI: Włócznia Półmroku jest dostępna wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
ZASADY: drzewcowa, mistrzowskie wykonanie, uderza jako pierwszy.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń sieczna.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Zmora Asyendi (łuk długi):
Ten lekki, zgrabny łuk wykonano z niebywałym kunsztem, by jeszcze bardziej uwydatniał zdolności utalentowanych łuczników. Legenda głosi, że w broni mieszka złośliwy duch, gotów zawsze ukarać tego, który chybił celu.
Bohater władający Zmorą Asyendi może przerzucić każdy nieudany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Jednakże, jeśli po przerzucie rzut na trafienie wciąż jest nieudany, to bohater władający zaklętym łukiem zostaje automatycznie Oszołomiony!.
Ponadto długie łuki, do których zalicza się Zmorę Asyendi, są jednak potężniejsze od swych mniejszych odpowiedników, w grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą model uzbrojony w długi łuk strzela z SIŁĄ 4 na krótki zasięg.
UWAGI: Zmora Asyendi jest dostępny wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 24”; SIŁA: 3; ZASADY: mistrzowskie wykonanie, przebicie pancerza, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz czerw 20, 2019 05:43 PM
|
|
Magiczny oręż Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu wrote: |
Biały Miecz Hoetha
Brzeszczot Bestiobójcy
Kąsające Ostrze
Klinga Pewnego Ciosu
Łuk z Ellyrionu
Miecz Potęgi
Ostrze Prawej Stali
Sztych Sigismunda
Sztych Śmierci
Włócznia Bojowa |
Biały Miecz Hoetha (broń wielka):
Legendarny oręż wykuto dla Arena, jednego z pierwszych Mistrzów Miecza Hoetha. Dorównuje długością wzrostowi Elfa, a siła uderzenia szerokiego ostrza zdolna jest powalić na ziemię całe zastępy wrogów.
Bohater władający Białym Mieczem Hoetha może zamiast zwykłych ataków obalić w walce wręcz swych przeciwników. Obalenie obejmuje swym zasięgiem wszystkie wrogie modele znajdujące się w kontakcie z podstawką modelu bohatera dzierżącego zaklęty miecz, a dla każdej takiej postaci należy przeprowadzić oddzielny test trafienia.
UWAGI: Biały Miecz Hoetha jest dostępne wyłącznie dla kompanii Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu.
ZASADY: +2 do SIŁY, mistrzowskie wykonanie, uderza jako ostatni, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń obuchowa.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
Łuk z Ellyrionu (łuk długi):
Niektórzy wierzą, że ów cudowny łuk wykonano dla Księcia Arathiona z Ellyrionu przed tysiącem lat.
Bohater władający Łukiem z Ellyrionu podlega zasadzie specjalnej 2x - WIELOKROTNY STRZAŁ oraz może przerzucić każdy nieudany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Z kolei w rzutach na zranienie SIŁA zaklętego łuku rośnie dopóki nie zrówna się ze współczynnikiem WT przeciwnika, aż do maksymalnego poziomu 6. Jeśli WT przeciwnika jest niższa niż SIŁA zaklętego łuku, Łuk z Ellyrionu nie otrzymuje żadnych dodatkowych punktów SIŁY. DUŻE CELE trafione i zranione pociskiem wystrzelonym z zaklętego łuku nie mogą skorzystać z Ochrony Pancerza wynikającej z zasady specjalnej ŁUSKOWATA SKÓRA. Wyznaczona tak SIŁA używana jest również do modyfikacji Ochrony Pancerza celu.
Ponadto długie łuki, do których zalicza się Łuk z Ellyrionu, są jednak potężniejsze od swych mniejszych odpowiedników, w grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą model uzbrojony w długi łuk strzela z SIŁĄ 4 na krótki zasięg.
UWAGI: Łuk z Ellyrionu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 24”; SIŁA: 3; ZASADY: mistrzowskie wykonanie, przebicie pancerza, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz czerw 20, 2019 06:46 PM
|
|
Magiczna zbroja Leśni Elfowie z Athel Loren wrote: |
Dębowa Zbroja
Hełm Fortuny
Hełm Łowów
Karwasze Mocarza
Maska Merlorda
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Płaszcz Ariel
Skórznia Zwiadowcy
Tarcza Bojowa |
Dębowa Zbroja (lekki pancerz):
Powiada się, że jest to dzieło samego Daitha. Zbroja wiąże siły witalne właściciela z mocą Wiatru Ghyran, chroniąc go przed obrażeniami.
Bohater noszący Dębową Zbroją podlega zasadzie specjalnej REGENERACJA oraz ŁATWOPALNY. Ponadto bohater chroniony zaklętymi pancerzem otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 6+. Dębowa Zbroja są dostępna wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Hełm Łowów (hełm):
Prastara moc zamknięta w tym misternie inkrustowanym starożytnym hełmie zsyła na noszącego przyłbicę wojownika ducha i furię Oriona.
Bohater noszący Hełm Łowów podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ. Ponadto, w trakcie szarży model otrzymują premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie wartość współczynnika ATAKI wraca do normalnego poziomu.
UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm Łowów jest dostępny wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
Maska Merlorda (hełm):
Dziwną bitewną maskę znalazł Admirał Giladis Merlord. Jej złota powierzchnia skrzy się magiczną energią.
Bohater odziany w Maskę Merlorda podczas rzutów na eksplorację w czasie sekwencji po potyczce może zmodyfikować wynik jednego rzutu o ±K3, co więcej kompania bohatera chronionego mocą zaklętego hełmu w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! traktowana jest tak jakby sprzedała jedną część Łupu! więcej, niż ma to faktycznie miejsce. Ponadto model bohatera odzianego w Maskę Merlorda podlega zasadzie specjalnej GENIUSZ oraz otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+.
UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Maska Merlorda jest dostępna wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Płaszcz Ariel (pancerz z Ithilmaru):
Powiada się, że ten misternie inkrustowany kirys należał do świętej Celestyny, najwybitniejszej z Siostry Sigmara, zaś zaklęta w pancerzu moc męczennicy zmienia noszącą ją zakonnicę w płonącą pięść Młotodzierżcy.
Bohater odziany w Płaszcz Ariel podlega zasadzie specjalnej LOT oraz NIEZŁOMNOŚĆ, REGENERACJA, RANGER i TRAFIENIE Z UDERZENIA. Co więcej bohater chroniony zaklętym pancerz może przerzucić nieudany rzut na Ochronę Pancerza oraz Ochronę Magiczną, a także nieudane testy SIŁY albo INICJATYWY wykonywane na potrzeby WYSOKIEGO LOTU, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Płaszcz Ariel jest dostępny wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Cz czerw 20, 2019 06:50 PM
|
|
Magiczna zbroja Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu wrote: |
Fartuch Kawalerzysty
Hełm Fortuny
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Napierśnik Odkrywcy
Pancerz Hartu Ducha
Skórznia Zwiadowcy
Smoczy Pancerz Aenariona
Tarcza Bojowa
Zbroja Herosów |
Smoczy Pancerz Aenariona (pancerz z Ithilmaru):
Pancerz wykuto przed wiekami na Kowadle Vaula, by chronił Aenariona, pierwszego Króla Feniksa, w czasach Wielkich Wojen z Chaosem. Po śmierci Aenariona pancerz przepadł na tysiące lat, a zbroję odnalazł Tethlis Pogromca.
Bohater odziany w Smoczy Pancerz Aenariona otrzymuje Magiczną Ochronę na 4+ i staje się niemal niewrażliwy na wrogie ciosy, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, bohater podlega zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH oraz zasady specjalnej PŁONĄCY ATAK.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 1+. Smoczy Pancerz Aenariona jest dostępny wyłącznie dla kompanii Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Sb czerw 22, 2019 02:49 PM
|
|
Talizmany: Leśni Elfowie z Athel Loren wrote: |
Brosza Tancerza
Harfa Barda
Kamień z Morskiego Wiru
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Pudełko Życzeń
Róg Ogarów
Talizman Szczęścia
Wiedźmie Mydło
Złe Oko |
Talizman Szczęścia:
Każdy talizman szczęścia wygląda inaczej. Ozdabiają je runy, symbole wiary, a także znaki pomyślności i dobrego omenu.
Bohater posiadający Talizman Szczęścia może w czasie rozgrywania potyczki przerzucić jeden dowolny nieudany rzut lub test, wynik drugiego rzutu jest ostateczny albo może raz w czasie rozgrywania potyczki uniknąć udanego trafienia przez wroga, w takim wypadku użycie magicznego talizmanu należy jednak zadeklarować przed wykonaniem rzutu na zranienie.
UWAGI: Talizman Szczęścia jest dostępny wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren, Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.
Wiedźmie Mydło:
To tłuste, zielonkawe mydło jest wytapiane z gęsiego łoju w świetle Gwiazdy Uroku, astrologicznego symbolu magii. Zawiera mieszankę ziół powszechnie uznawanych za przynoszące szczęście. Regularne używanie go podobno zapewnia łaskę bogów.
Bohater, który umyje się Wiedźmim Mydłom otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+. Ponadto wrogie modele atakujące bohatera posiadającego zaklęty talizman otrzymują w fazie strzelania modyfikator -1 do rzutu na trafienie.
UWAGI: Wiedźmie Mydło jest dostępne wyłącznie dla kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren, Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu.
CENA: 50+2K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 9.
Talizmany: Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu wrote: |
Kamień z Morskiego Wiru
Klejnot Równowagi
Laur Zwycięstwa
Pudełko Życzeń
Strzęp Flagi
Szkatuła z Magią Aldreda
Talizman Szczęścia
Talizman z Saphery
Wiedźmie Mydło
Złe Oko |
Talizman z Saphery:
Ten pochodzący z Saphery niepozornych rozmiarów artefakt skutecznie skrywa w swym wnętrzu iskrę ze świętego ognia płonącego w Świątyni Asuryana.
Bohater dzierżący Talizman z Saphery podlega zasadzie specjalnej REGENERACJA oraz otrzymuje Magiczną Ochronę na 5+ i ODPORNOŚĆ NA MAGIĘ (2). Ponadto wszystkie modele, wrogie i sprzymierzone, pozostające w kontakcie z podstawką bohatera władającego zaklętym talizmanem nie mogą rzucać zaklęć, a wszystkie należące do nich magiczne lub runiczne lub mechaniczne przedmioty tracą swe magiczne lub runiczne lub mechaniczne właściwości i należy je traktować jak zwykłe przedmioty tego samego rodzaju.
UWAGI: Talizman z Saphery jest dostępny wyłącznie dla kompanii Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Sb czerw 22, 2019 04:07 PM
|
|
Arkana: Leśni Elfowie z Athel Loren i Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu wrote: |
Kamień Mocy
Zwój Rozproszenia
Kamień Zmierzchu
Klejnot Szczęścia
Kryształ Północy
Księga Wiedzy Tajemnej
Oko Wróżbiarza
Podpora Maga
Różdżka Czarodzieja
Witka z Górskiego Wiązu |
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Sb czerw 22, 2019 04:12 PM
|
|
Magiczne instrumenty: Leśni Elfowie z Athel Loren wrote: |
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwiżdżący Bełt
Róg Dzikiego Gonu
Róg Reiksguardu
Trąbka Męstwa
Werble Trwogi
Werble Wojny
Wojenny Bęben |
Róg Dzikiego Gonu:
Prastara moc zamknięta w tym misternie inkrustowanym poskręcanym rogu wielkiego tura wypełnia serca wojowników duchem i furią Oriona.
Wszystkie sprzymierzone modele znajdujące się w odległości do 6” od sygnalisty posiadającego Róg Dzikiego Gonu podlegają zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ. Ponadto, w trakcie szarży modele otrzymują premię +1 do współczynnika ATAKI. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Premia przysługuje jedynie w trakcie szarży, po pierwszej rundzie wartość współczynnika ATAKI wraca do normalnego poziomu.
UWAGI: Róg Dzikiego Gonu jest dostępny wyłącznie dla sygnalistów służących w kompanii Leśni Elfowie z Athel Loren.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Magiczne instrumenty: Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu wrote: |
Bęben Dominacji
Cymbały Równowagi
Fanfary Nienawiści
Gwiżdżący Bełt
Kurant z Glaubenniedrich
Róg Imperium
Róg Reiksguardu
Stalowe Kołatki
Trąbka Męstwa
Wojenny Bęben |
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn czerw 23, 2019 02:20 PM
|
|
Magiczna broń: Mroczni Elfowie z Naggaroth wrote: |
Kąsające Ostrze
Karmazynowa Śmierć
Klinga Pewnego Ciosu
Miecz Potęgi
Okowy Niewolnika
Poszukiwacz Serc
Pożeracz Życia
Stalowy Bat
Włócznia Bojowa
Zguba Caledoru |
Karmazynowa Śmierć (broń miotana):
Te ociekające jadem czerwonego smoka smukłe noże do rzucania były używane w walce przez Mrocznego Lorda Khalaka z Ghrondu, pierwszego Kapitana Czarnej Straży.
W rzutach na zranienie SIŁA bohatera miotającego Karmazynową Śmiercią rośnie dopóki nie zrówna się ze współczynnikiem WT przeciwnika, aż do maksymalnego poziomu 6. Jeśli WT przeciwnika jest niższa niż SIŁA bohatera dzierżącego zaklęty oręż, nie otrzymuje on żadnych dodatkowych punktów SIŁY. DUŻE CELE trafione i zranione magiczną bronią miotaną nie mogą skorzystać z Ochrony Pancerza wynikającej z zasady specjalnej ŁUSKOWATA SKÓRA. Wyznaczona tak SIŁA używana jest również do modyfikacji Ochrony Pancerza celu. Ponadto, bohater władający Karmazynową Śmiercią, automatycznie zdaje ewentualne testy STRACHU wywołane przez modele podlegające zasadzie specjalnej DUŻY CEL.
Jeżeli władający Karmazynową Śmiercią model bohatera w czasie rozgrywania potyczki nie Wyłączy z akcji! żadnego wrogiego modelu, to otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Karmazynowa Śmierć jest dostępna wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 8”; SIŁA: użytkownika; ZASADY: broń miotana, mistrzowskie wykonanie, zatruty atak.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Poszukiwacz Serc (włócznia):
Poszukiwacz serc ma niebywałą zdolność odszukiwania serc żywych istot. Druchii rozkoszują się możliwością wyssania życiowych sił ofiary.
Bohater władający zaklętą włócznią otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI za każdy wrogi model z którym pozostaje związany walką wręcz oraz automatycznie zdaje wszystkie testy SAM W WALCE. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto wrogi model trafiony i zraniony zaklętą włócznią nie może skorzystać z Ochrony Pancerza oraz musi przerzucić udany rzut na Ochronę Magiczną oraz udany test parowania, a każda niewybroniona rana zadana Poszukiwaczem Serc powoduje utratę 2 punktów ŻW.
Jeżeli władający Zgubą Caledoru model bohatera w czasie rozgrywania potyczki nie Wyłączy z akcji! żadnego wrogiego modelu, to otrzymuje +K3 Punkty Obłędu.
UWAGI: Poszukiwacz Serc jest dostępny wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
ZASADY: drzewcowa, mistrzowskie wykonanie, uderza jako pierwszy.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń sieczna.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Pożeracz Życia (kusza powtarzalna):
Pożeracz Życia to powtarzalna kusza wykonana z najczarniejszej stali, o bełtach maczanych w jadzie Czarnego Smoka.
Każda niewybroniona rana zadana pociskiem wystrzelonym z Pożeracza Życia powoduje utratę 2 punktów ŻW. Ponadto bohater władający zaklętą kuszą powtarzalną może przerzucić każdy nieudany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny. Jednakże, jeśli po przerzucie rzut na trafienie wciąż jest nieudany, to bohater władający Pożeraczem Życia zostaje automatycznie Oszołomiony!.
UWAGI: Pożeracz Życia jest dostępny wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
MAKSYMALNY ZASIĘG: 18”; SIŁA: 3; ZASADY: 2x - wielokrotny strzał, mistrzowskie wykonanie, przebicie pancerza, wymaga obu rąk.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń dystansowa.
CENA: 80+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.
Zguba Caledoru (kopia):
Owa złowieszcza kopia została namaszczona dziką krwią Smoków i budzi szczególną grozę pośród Książąt Elfów Wysokiego Rodu z Caledoru.
Bohater władający Zgubą Caledoru otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI, dodatkowo do końca potyczki otrzymuje premię +1 do współczynnika ATAKI za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto bohater władający zaklętą kopią wzbudza STRACH, a w modelach należących do kompanii Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu wzbudza GROZĘ.
Jeżeli władający Zgubą Caledoru model bohatera w czasie rozgrywania potyczki nie Wyłączy z akcji! żadnego wrogiego modelu, to otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Zguba Caledoru jest dostępna wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
ZASADY: premia +2 do SIŁY w czasie szarży, drzewcowa, mistrzowskie wykonanie, uderza jako pierwszy.
ZRANIENIE KRYTYCZNE: broń drzewcowa.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: Re: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn czerw 23, 2019 03:56 PM
|
|
Magiczna zbroja: Mroczni Elfowie z Naggaroth wrote: |
Fartuch Kawalerzysty
Hełm Fortuny
Hełm Krakena
Karwasze Mocarza
Maska Śmierci
Pancerz Hartu Ducha
Puklerz Zwadźcy
Skórznia Zwiadowcy
Zbroja Wiecznej Służby
Zbroja Żalu |
Hełm Krakena (hełm):
Ów złoty hełm jest bardziej wiekowy niż cała cywilizacja Elfów, a Lokhir Fellheart wydobył go z zatopionych ruin Chupayotl na południowym wybrzeżu Lustrii. Swym wyglądem hełm przypomina przerażającą podmorską bestię, budząc u wroga strach i oferując noszącemu odporność potwora, od którego hełm wziął swoją nazwę.
Bohater noszący Hełm Krakena wzbudza STRACH oraz podlega zasadzie specjalnej REGENERACJA oraz TRUDNY DO ZABICIA i otrzymuje Magiczną Ochronę na 6+.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki rzut na REGENERACJĘ zakończy się niepowodzeniem bohater noszący Hełm Krakena otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: model, który chroni głowę zaklętym hełmem otrzymuje rzut ochronny 4+ przeciwko efektom Powalenia na ziemię!. Jeżeli rzut zakończy się sukcesem, postać należy traktować jako Oszołomioną!. Hełm Krakena jest dostępna wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Zbroja Wiecznej Służby (pancerz z Ithilmaru):
Podczas wykuwania tej zbroi złożono Khainowi przysięgi lojalności i oddania, a ten, kto ją nosi, otrzymuje za służbę Panu-O-Skrwawionych-Rękach wydłużone życie. Powiadają, że każdy kto nosi tę zbroję, nie może umrzeć, utrzymywany przy życiu jej magiczną energią. Niestety pancerza nie można również zdjąć i z czasem odziany w zbroję wojownik popada w obłęd.
Bohater odziany w Zbroję Wiecznej Służby podlega zasadzie specjalnej REGENERACJA i TRUDNY DO ZABICIA oraz staje się odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH oraz jest niemal niewrażliwy na wrogie ciosy, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto bohater odziany w zaklęty pancerz otrzymuje premię +1 do współczynników WT oraz ŻW. Należy zauważyć, że wartość współczynników WT oraz ŻW może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów).
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki rzut na REGENERACJĘ zakończy się niepowodzeniem bohater odziany w Zbroję Wiecznej Służby otrzymuje +K3 Punkty Obłędu.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Zbroja Wiecznej Służby jest dostępna wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Zbroja Żalu (pancerz z Ithilmaru):
Owa zaklęta zbroja należała ongiś do Arnaethrona, jednego z pierwszych przybocznych Wiedźmiego Króla w Czasie Zmierzchu. Ten, kto próbuje zaatakować noszącego pancerz wojownika, musi najpierw pokonać uczucie paraliżującego bólu.
Wrogie modele atakujące bohatera odzianego w Zbroję Żalu muszą wykonać na początku każdej fazy strzelania lub fazy walki wręcz test WT. Niepowodzenie oznacza, że nie mogą zaatakować bohatera chronionego zaklętym pancerzem w bieżącej fazie strzelania i w fazie walki wręcz. Ponadto model bohatera odziany w Zbroję Żalu podlega zasadzie specjalnej TRUDNY DO ZABICIA i jest odporny na efekty TABELI ZRANIEŃ KRYTYCZNYCH.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki rzut na Ochronę Pancerza zakończy się niepowodzeniem bohater noszący Zbroję Żalu otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Ochrona Pancerza na 4+. Zbroja Żalu jest dostępny wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn czerw 23, 2019 06:07 PM
|
|
Magiczne talizmany: Mroczni Elfowie z Naggaroth wrote: |
Brosza Tancerza
Kamień Krwi
Kamień Widm
Klejnot Uroku
Laur Zwycięstwa
Pudełko Życzeń
Szkatuła z Magią Aldreda
Talizman Szczęścia
Wiedźmie Mydło
Złe Oko |
Kamień Krwi:
Jak wszystkie artefakty z Naggaroth, także przeklęty Kamień Krwi jest bronią obosieczną, śmiertelnie niebezpieczną dla wrogów ale groźną także dla sprzymierzeńców.
Kiedy bohater władający Kamieniem Krwi zostanie trafiony i zraniony w fazie walki wręcz należy wykonać rzut K6. Wynik 5+ oznacza, że moc zaklętego kamienia odbija uderzenie we wrogi model który zadał cios, przeciwnik zostaje automatycznie trafiony i zraniony bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza. Z kolei rezultat 1 oznacza, że Kamień Krwi obraca się przeciwko swojemu właścicielowi, a władający magicznym talizmanem bohater na skutek trafienia i zranienia traci dodatkowy punkt ŻW oraz otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Kamień Krwi jest dostępny wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Kamień Widm:
Ten starożytny kryształ barwy krwi zawodzi głosami torturowanych śmiertelników, którzy skonali w długich i niewyobrażalnych mękach.
Bohater dzierżący Kamień Widm wzbudza STRACH oraz otrzymuje premię +1 do współczynnika ŻW. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ŻW może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów). Ponadto, do końca potyczki wartość współczynnika ATAKI bohatera noszącego magiczny talizman zostaje zwiększona o +K3 za każdy stracony w fazie walki wręcz punkt ŻW. Należy zauważyć, że wartość współczynnika ATAKI może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum (aż do maksymalnej wartości 10 punktów).
Ponadto wartość współczynnika CP wszystkich wrogich modeli, które widzą model bohatera dzierżącego Kamień Widm zostaje zmniejszona o -1 , aż do minimalne wartość 2 punktów.
Bohater dzierżący Kamień Widm, który w czasie rozgrywania potyczki zostanie Wyłączony z akcji! otrzymuje dodatkowe +K3 Punkty Obłędu.
UWAGI: Kamień Widm jest dostępna wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
Klejnot Uroku:
Liczne płaszczyzny, tego płonącego własnym światłem kamienia szlachetnego ukazują wiele, odmiennych wersji obecnych wydarzeń wprawiając patrzącego w zakłopotanie i zmieszanie prowadzące nieuchronnie do śmierci.
Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) znajdujące się w kontakcie z podstawką bohatera władającego Klejnotem Uroku, na początku każdej fazy walki wręcz muszą wykonać test CP. Niepowodzenie oznacza, że modele urzeczone wizjami kamienia tracą wszystkie ATAKI w bieżącej fazie walki wręcz, a bohater władający magicznym talizmanem, który atakuje wrogie modele objęte działaniem Klejnotu Uroku może przerzucić nieudany rzut na trafienie, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki przerzut nieudanego rzutu na trafienie zakończy się niepowodzeniem bohater noszący Klejnot Uroku otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Klejnot Uroku jest dostępny wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
quidamcorvus
o. Założyciel
Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn czerw 23, 2019 06:54 PM
|
|
Arkana: Mroczni Elfowie z Naggaroth wrote: |
Kamień Mocy
Zwój Rozproszenia
Annuliański Kryształ
Kamień Zmierzchu
Klejnot Szczęścia
Kryształ Północy
Księga Wiedzy Tajemnej
Odłamek Wiru
Oko Wróżbiarza
Różdżka z Gwiazdodrzewu |
Annuliański Kryształ:
Wydobyty z Gór Annuli kryształ został ukształtowany przez magiczny Wir spowijający Ulthuan. Kryształ chłonie magiczną energię.
Bohater posiadający Annuliański Kryształ może na początku każdej fazy magii przeciwnika zabrać jedną kostkę z puli Kostek Mocy przeciwnika i dodać ją do własnej puli Kostek Rozproszenia. Ponadto MAG władający zaklętym kryształem może przerzucić każdy rzut Kostkami Rozproszenia.
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy w czasie rozgrywania potyczki przerzut nieudanego rzutu Kostkami Rozproszenia zakończy się niepowodzeniem bohater noszący Annuliański Kryształ otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Annuliański Kryształ jest dostępna wyłącznie dla MAGÓW służących w kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Odłamek Wiru:
Odrąbany z tej samej skały, z której wykuto kamienie strażnicze rozrzucone po całym Ulthuanie, Odłamek z Wiru ma moc uspokojenia Wiatrów Magii, już choćby na chwilę.
Bohater władający Odłamkiem Wiru może użyć mocy zaklętego kamienia na początku dowolnej fazy magii przeciwnika. Należy wykonać rzut K6. Wynik 6+ oznacza, że faza magii kończy się natychmiast, wszystkie zaklęcia i modlitwy aktualnie pozostające w grze na całym polu bitwy zostają automatycznie rozproszone. Przepadają także wszystkie Kostki Mocy i Rozproszenia przechowywane w magicznych przedmiotach. Z kolei rezultat 1 oznacza, że Odłamek Wiru obraca się przeciwko swojemu właścicielowi, a władający zaklętym kamieniem MAG zapomina losowo określony czar i nie może go używać do końca potyczki oraz otrzymuje +1 Punkt Obłędu.
UWAGI: Odłamek Wiru jest dostępny wyłącznie dla kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth
CENA: 120+4K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.
Różdżka z Gwiazdodrzewu:
Poskręcany, sękaty kostur zdaje się nie pasować do delikatnych, wyrafinowanych wytworów Elfiej sztuki. Jednak mag, który nim włada, zna jego ogromną wartość.
MAG dzierżący Różdżkę z Gwiazdodrzewu może przerzucić każdy rzut podczas rzucania lub rozpraszania zaklęcia. Przerzut może unieważnić uzyskane Przekleństwo Tzeentcha, może też prowadzić do rzucenia czasu z Nieodpartą Siłą lub Przekleństwa Tzeentcha.
Z kolei wszystkie wrogie modele, muszą wykonać udany test I aby zaszarżować lub ostrzelać, także magicznymi pociskami, model bohatera dzierżącego Różdżkę z Gwiazdodrzewu (choć bohater nadal odczuwa skutki zaklęć obszarowych oraz takich, które nie wymagają by rzucający zaklęcie MAG widział cel).
Należy jednak zauważyć, że za każdym razem gdy podczas przerzutu Kostek Mocy lub Kostek Rozproszenia wypadną dwie lub więcej 1, to MAG dzierżący Różdżkę z Gwiazdodrzewu otrzymuje +K3 Punkty Obłędu.
UWAGI: Różdżka z Gwiazdodrzewu jest dostępna wyłącznie dla MAGÓW służących w kompanii Mroczni Elfowie z Naggaroth.
CENA: 200+6K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 12.
_________________
|
|
Back to top
|
|
 |
verdome
Przytomny
Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73
|
Post subject: [Warsztat] Magiczne przedmioty
Posted: Pn czerw 23, 2019 09:21 PM
|
|
Na co mrocznym elfom przedmioty których strach używać?
|
|
Back to top
|
|
 |
|
Topics |
Replies |
Author |
Views |
Last Post |
Normal
|
|
Galeria - Figurki
|
[Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[
Go to page:
1, 2 ]
|
25 |
quidamcorvus |
20016 |
[Warsztat] Zwiadowcze ... Śr wrz 04, 2019 04:18 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Machiny wojenne.
|
0 |
quidamcorvus |
5622 |
[Warsztat] Machiny woj... Cz lip 18, 2019 09:19 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[
Go to page:
1 ... 4, 5, 6 ]
|
75 |
Repentia.Vlk |
78817 |
Re: [Warsztat] Magia..... Pt May 24, 2019 09:24 AM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Drużyny
[
Go to page:
1 ... 31, 32, 33 ]
|
485 |
quidamcorvus |
323569 |
Re: [Warsztat] Drużyn... Wt May 14, 2019 05:31 PM quidamcorvus  |
|
Dyskusja ogólna [Warheim FS]
|
[Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki
|
2 |
quidamcorvus |
4034 |
[Warsztat] Trucizny, m... Cz marca 21, 2019 07:54 PM quidamcorvus  |
|
|
|
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum
|
|

O użytkowniku
|