Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Scenariusze
[Warsztat] Scenariusze
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn wrz 25, 2011 01:59 PM
Reply with quote

Jako, że szanowne państwo-draństwo różnymi drogami dopominało się, aby zmienić cel rozgrywki scenariuszy tak, by nie zawsze gra musiała kończyć się rozbiciem przeciwnika, zmodyfikowałem nieco scenariusze.
Wszelkie uwagi i propozycje mile widziane.



_________________

Last edited by quidamcorvus on Pn wrz 25, 2011 02:03 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn kwiet 01, 2013 08:00 AM
Reply with quote

Jako, że dzisiaj Prima Aprilis pozwoliłam sobie opublikować scenariusz do Warheim FS Magiczne Koryto, który pół żartem, pół serio wykorzystuje w trakcie rozgrywki modele świnek z Lead Adventure.

Tak więc zapraszam do lektury oraz komentowania i grania Smile



_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Sarmor
Świadomy
Świadomy

Sarmor

Offline

Joined: list 03, 2011
Posts: 462
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn kwiet 01, 2013 10:37 AM
Reply with quote

Fajny scenariusz. Tylko trochę tych świń trzeba kupić...

Jedno mam pytanie.
Quote::
Natomiast rezultat 1 oznacza, że model zachłysnął się trującymi pomyjami
Chodzi o model bohatera czy świni?


_________________
TheNode.pl | Ballady o Herosach
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn kwiet 01, 2013 02:29 PM
Reply with quote

Bohatera.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Wt czerw 18, 2013 12:03 PM
Reply with quote

Czy za zabicie świni dostaje się PD?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Wt czerw 18, 2013 09:23 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Czy za zabicie świni dostaje się PD?
Nie. Nie dostaje się.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Benek
Śniący
Śniący

Benek

Offline

Joined: czerw 05, 2012
Posts: 31
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Wt lip 30, 2013 06:52 AM
Reply with quote

Czy "Błąkające się po polu bitwy świnie " należy rozumieć, że poruszają się w losowym kierunku przed turą pierwszego gracz do momentu przyłączenia się do bohatera ?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Wt lip 30, 2013 11:54 AM
Reply with quote

Benek wrote:
Czy "Błąkające się po polu bitwy świnie " należy rozumieć, że poruszają się w losowym kierunku przed turą pierwszego gracz do momentu przyłączenia się do bohatera ?
Tak. Modele świń poruszają się o 6” w losowo określonym kierunku na początku rundy przed turą pierwszego z graczy.
Dodałem zapis w scenariuszu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Cz sierp 15, 2013 01:43 PM
Reply with quote

Zabij mutanta to kolejny scenariusz specjalny, który trafi do głównego podręcznika Warheim FS wraz z kolejną, późnojesienną edycją.

Głównym pomysłodawcą scenariusza jest Marks z forum BP. Marks przesłał do QC opowiadanie, na podstawie którego powstał scenariusz Zabij mutanta. Niestety opowiadanie było zbyt obszerne i musiałam je skrócić i nieco przeredagować by zmieściło się na jednej stronie obok scenariusza.

Jeśli państwo są ciekawi nowego scenariusza specjalnego do Warheim FS to plik można ściągnąć STĄD lub przeczytaj ONLINE.


Jak zwykle wszelkie uwagi, pomysły i sugestie mile widziane.

A może ty masz jakiś pomysł na scenariusz lub najemne ostrze albo coś innego? Odwiedź Azylium i podziel się swoim konceptem!


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Cz sierp 15, 2013 05:14 PM
Reply with quote

Nie zagłębiałem się w sens oraz nie czytałem dokładnie ale parę literówek i błędów znalazłem. Dlatego przeczytaj jeszcze raz i popraw to co trzeba Smile

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Cz sierp 15, 2013 05:20 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Nie zagłębiałem się w sens oraz nie czytałem dokładnie ale parę literówek i błędów znalazłem. Dlatego przeczytaj jeszcze raz i popraw to co trzeba Smile
Czytałam wiele razy, program także błędów nie znajduje więc chętnie zobaczę co znalazłeś Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Cz sierp 15, 2013 05:55 PM
Reply with quote

Bo nie o błędy ortograficzne mi chodziło.
Tu masz przykład: "Model odmieńca porusza traktem się o 2K6”..."
to zdanie jest lekko przekręcone.

POMIOT CHAOSY

Zanim zorientowałem się czemu jego dłonie jako pierwszej

- Gdzie one teraz są? Twój syn i te kamienia?

To chyba tyle.

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Cz sierp 15, 2013 06:06 PM
Reply with quote

Dzięki. Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Wt paźdź 15, 2013 06:55 PM
Reply with quote

Co prawda scenariusze do gry wieloosobowej miały pojawić się później ale udało mi się przeredagować kilka potyczek i w kolejnej edycji podręcznika pojawią się także bitwy dla kilku graczy.

Jeśli szanowne państwo-draństwo ma pomysły na scenariusze do gry wieloosobowej to czekam na propozycje.

Scenariusze bitew można pobrać STĄD lub obejrzeć ONLINE.


Co prawda tekst przeczytałem kilka razy ale na pewno jest w nim jeszcze kilka błędów, dlatego będę wdzięczny za ich wskazanie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Cz paźdź 17, 2013 03:35 AM
Reply with quote

Zastąpiłem scenariusze wieloosobowe Relikwie i Zaginiona córka kupca scenariuszem Zaklęty/a w żabę, który jest wariacją scenariusza. Scenariusze można przejrzeć ONLINE lub pobrać STĄD.



_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype

1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Kampania Warheim FS Scenariusze 12 Radzik 7706 Scenariusze
 Wt stycz 30, 2018 07:47 PM 
Radzik View latest post
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20822 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 64171 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5771 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 82572 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy