Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Home Rules [Mordheim] › HR by Overrun
HR by Overrun
... czyli wszystko dla ludzi z nadwyżką potencjału twórczego i skłonnością do grafomanii.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
demonst
Nieświadomy
Nieświadomy

demonst

Offline

Joined: paźdź 24, 2011
Posts: 7
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 08:01 AM
Reply with quote

Witajcie,
jako chyba już nieliczni w Wawie regularnie gramy w Mordheima i doszliśmy metodą prób i błędów do kilku ciekawych zasad, które naszym zdaniem dość pozytywnie wpłynęły na jakość rozgrywki:

1. Parowanie - wykonujemy poprzez rzut WS + D6. Unikamy dzięki temu absurdom, że im masz większy WS tym masz mniejsze szanse na parowanie.

2. Zbroje - podnieśliśmy rzut ochronny dla zbroi i kombinacji broni jednoręcznej z tarczą. Dzięki czemu kupowanie zbroi w końcu nabrało sensu. Dodatkowo zbroje podnoszą wyniki na tabelce przeżycia.

3. Czarowanie - miscast na dwóch jedynkach

4. Przy używaniu 2 broni w walce wręcz otrzymuje się -1 do trafiania

Jeśli bylibyście zainteresowani mogę wprowadzić dokładne opisy naszych zmian.


Last edited by demonst on Pn paźdź 24, 2011 08:05 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Izwor
Przebudzony
Przebudzony

Izwor

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 248
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 08:21 AM
Reply with quote

Właśnie jestem w trakcie kampanii Mordheim we Wrocławiu.
Gramy na HR znalezione tutaj na stronie (obowiązywały chyba w SDK).
Parowanie jest jak najbardziej słusznym pomysłem, podobnie zbroje.
Podczas naszej kampanii zamiast +1 do sv za tarczę i broń ręczną postanowiliśmy dać dodatkowy sv 5+ za samo posiadanie tarczy.
Co do miscatsa to jestem ciekawy jakiej tabelki użyliście, czy też wprowadziliście własną (jeśli tak to, czy mógłbyś ją podać).
Jeśli chodzi o dwie bronie to gramy, że -1 WS tylko dla ataku z drugiej broni.

Back to top
View user's profile AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 08:53 AM
Reply with quote

Zmiany jak najbardziej słuszne i z tego co kojarzę podobne wprowadzili grający w Mordheim Azylianci Smile

demonst wrote:
Dodatkowo zbroje podnoszą wyniki na tabelce przeżycia.
A jak to działa?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
demonst
Nieświadomy
Nieświadomy

demonst

Offline

Joined: paźdź 24, 2011
Posts: 7
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:05 AM
Reply with quote

Broń ręczna + tarcza = 5+
Lekka zbroja + broń ręczna + tarcza = 4+
Ciężka zbroja + broń ręczna + tarcza = 3+
Gromril + broń ręczna + tarcza = 2+

Gromil i ciężka zbroja do wyniku co się stało z zabitym wojownikiem dają +2
Lekka zbroja daje do wyniku +1

Co do minusów do broni do walki wręcz to -1 tylko do 2 broni się nie sprawdza - to nie jest realny minus.

Nad miscastem debatujemy jeszcze, bo wyszło nam podczas ostatniej gry, że czarowanie chaos warriorów/de jest zdecydowanie za mocne - pewnie będzie po prostu 1 auto rana bez rzutu obronnego.


Last edited by demonst on Pn paźdź 24, 2011 09:07 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:06 AM
Reply with quote

demonst wrote:
Witajcie,
jako chyba już nieliczni w Wawie regularnie gramy w Mordheima.

Żebyś się nie ździwił Wink , zapraszamy na podfroum_MAZOWIECKIE oraz do tematu Granie_w_SDQ Smile Gwizdze


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:12 AM
Reply with quote

demonst wrote:
Gromil i ciężka zbroja do wyniku co się stało z zabitym wojownikiem dają +2
Lekka zbroja daje do wyniku +1
Modyfikator dotyczy rzutu na Tabelę Poważnych Obrażeń (tą w sekwencji po potyczce)? I dla bohaterów i stronników jest taki sam?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
demonst
Nieświadomy
Nieświadomy

demonst

Offline

Joined: paźdź 24, 2011
Posts: 7
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:20 AM
Reply with quote

Tak, modyfikator dotyczy Tabelki Poważnych Obrażeń dla bohaterów. Kwestia stronników jest jeszcze mocno dyskutowana....

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:23 AM
Reply with quote

demonst wrote:
Witajcie,
jako chyba już nieliczni w Wawie regularnie gramy w Mordheima

A dużo was gra? Bo my co wtorek spotykamy się w SDKu - tak ok 4-6 osób. Może warto połączyć siły?

demonst wrote:

1. Parowanie - wykonujemy poprzez rzut WS + D6. Unikamy dzięki temu absurdom, że im masz większy WS tym masz mniejsze szanse na parowanie.

2. Zbroje - podnieśliśmy rzut ochronny dla zbroi i kombinacji broni jednoręcznej z tarczą. Dzięki czemu kupowanie zbroi w końcu nabrało sensu. Dodatkowo zbroje podnoszą wyniki na tabelce przeżycia.

3. Czarowanie - miscast na dwóch jedynkach

4. Przy używaniu 2 broni w walce wręcz otrzymuje się -1 do trafiania


Heh, nie tylko wy macie takie pomysły na ulepszenie Mordheim:

HRy obowiązujące podczas kampanii w SDK (wersja zaktualizowana)

Back to top
View user's profile
demonst
Nieświadomy
Nieświadomy

demonst

Offline

Joined: paźdź 24, 2011
Posts: 7
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:31 AM
Reply with quote

Gra nas od 3 do 6. Pomysł połączenia sił do rozważenia.

Zasady ciekawe... przeanalizujemy Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:34 AM
Reply with quote

demonst wrote:
Tak, modyfikator dotyczy Tabelki Poważnych Obrażeń dla bohaterów. Kwestia stronników jest jeszcze mocno dyskutowana....
Hmm, może czegoś nie rozumiem Mysli
Ale w takim razie modyfikator zmniejsza szanse na wynik Martwy i praktycznie eliminuje wynik 66 Przeżycie wbrew przeciwnościom i przy modyfikator +2 także 65 Sprzedany na arenę. Pozostałe rezultaty, pozostają bez zmian. Chyba, że działa to jakoś inaczej?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
demonst
Nieświadomy
Nieświadomy

demonst

Offline

Joined: paźdź 24, 2011
Posts: 7
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:44 AM
Reply with quote

Maksymalnego pułapu nie przekraczamy. Jeśli wypadnie 65 i mamy +2 to jest to wtedy 66. Gracz decyduje czy wykorzystuje modyfikator czy nie.

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:46 AM
Reply with quote

demonst wrote:
Gra nas od 3 do 6. Pomysł połączenia sił do rozważenia.


Pamiętajcie że:



Jakby co gramy jutro od 19.


Last edited by Telchar on Pn paźdź 24, 2011 09:50 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 09:46 AM
Reply with quote

demonst wrote:
Maksymalnego pułapu nie przekraczamy. Jeśli wypadnie 65 i mamy +2 to jest to wtedy 66. Gracz decyduje czy wykorzystuje modyfikator czy nie.
Dzięki za wyjaśnienie. Choć dla mnie jest to dość kontrowersyjna modyfikacja i bym jej nie wprowadził.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
demonst
Nieświadomy
Nieświadomy

demonst

Offline

Joined: paźdź 24, 2011
Posts: 7
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 10:06 AM
Reply with quote

Tak naprawdę jest to alternatywa dla obniżenia kosztów zbroi. Zwiększenie przeżywalności postaci to jest dobra zachęta do zainwestowania tak ogromnej ilość GC.

Back to top
View user's profile
Telchar
Widzący
Widzący

Telchar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1277
Location: Wawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: HR by Overrun
Posted: Pn paźdź 24, 2011 10:09 AM
Reply with quote

Dlatego my obniżyliśmy cenę i podnieśliśmy save dawany przez zbroje i tarcze. W ten sposób zrównoważyliśmy i tak nadal wysoki koszt.

Back to top
View user's profile

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy