Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 31 32 33 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:12 AM
Reply with quote

jak ma s3 to ta banda jest za mocna i to samograj Cool
zero kminienia Very Happy

z 2T nadrabiali by AS, ale przy uber kuszy z AP już nie jest tak wesoło


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn paźdź 31, 2011 11:14 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:18 AM
Reply with quote

Sprawdziłem w podręczniku 8" cali zasięgu. Więc nie taki samograj, musisz podejść na odległość szarży co by strzelić do przeciwnika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:26 AM
Reply with quote

dmuchawka która przebija człowieka na 4+ to średni klimat Wink
zawsze myślałem że to takimi małymi strzałeczkami strzela, a teraz to osikowymi kołkami pluje Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:28 AM
Reply with quote

my gramy akurat na skinkach T2 i dmuchawki mają S3 i podwójne w zamian i są grywalne jeśli gracz je ogarnia Very Happy ile razy mi napsuły krwi to głowa, a szczególnie przeciw Dużym celom to one zjadą je 0o Smoczy ogr/ogry i inne naprawdę mają z nimi problemy, a że T2 to po prostu nie pchać się nimi do walki.

Quote::
Najemne ostrza są żywe
Ale taka jest specyfika nieumarłych kompanii, w których stronnicy to głównie mięso armatnie.

Czyli TK będą mieli maks 5 herosów czy od razu dasz im 6?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:30 AM
Reply with quote

Doman wrote:
dmuchawka która przebija człowieka na 4+ to średni klimat Wink
zawsze myślałem że to takimi małymi strzałeczkami strzela, a teraz to osikowymi kołkami pluje Very Happy
Strzela strzałkami, tyle że trafia w czułe miejsca Wink . No i nie zadaje trafień krytycznych.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.

Last edited by Repentia.Vlk on Pn paźdź 31, 2011 11:31 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 11:38 AM
Reply with quote

Doman wrote:
dmuchawka która przebija człowieka na 4+ to średni klimat Wink
zawsze myślałem że to takimi małymi strzałeczkami strzela, a teraz to osikowymi kołkami pluje Very Happy
Jakoś w WFB ci to nie przeszkadza.


Malakid wrote:
Czyli TK będą mieli maks 5 herosów czy od razu dasz im 6?
Póki co 5. Ale kompania jest w fazie testów i jeszcze sporo może się zmienić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 12:30 PM
Reply with quote

i tak na razie nimi nie gram, od kiedy okazało się że nie da się złożyć deathstara Gwizdze to niech mają te 3T Wink


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 12:32 PM
Reply with quote

Doman wrote:
i tak na razie nimi nie gram, od kiedy okazało się że nie da się złożyć deathstara Gwizdze
Czego?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 12:43 PM
Reply with quote

chodzi o 1" apart, że przeciwnik może przesunąć moje modele w tył i wyciągać mi jednostki z szeregu do combatu, wczesniej grałem że stoją jak stoją ... i to wyeliminowało mi ustawienie saurusów ze skinkami i kroxem z tyłu.. do tego okazało się że fast nie daje AS z wierzchowca to pogrzebało Saurusów na coldach(co jest głupawe bo to jazda ciężka Wink ), którzy grali rolę dobrych tanków Cool


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 12:53 PM
Reply with quote

Doman wrote:
chodzi o 1" apart, że przeciwnik może przesunąć moje modele w tył i wyciągać mi jednostki z szeregu do combatu, wczesniej grałem że stoją jak stoją ... i to wyeliminowało mi ustawienie saurusów ze skinkami i kroxem z tyłu.. do tego okazało się że fast nie daje AS z wierzchowca to pogrzebało Saurusów na coldach(co jest głupawe bo to jazda ciężka Wink ), którzy grali rolę dobrych tanków Cool
A po ludzku? Bo niewiele z tego zrozumiałam Razz


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 12:57 PM
Reply with quote

np. mając 3 jednostki w szeregu szarżujesz na środkową, zgodnie z zasadami dwójka po bokach cofa się o cal Cool nie po to ja się ustawiam, żeby przeciwnik mi cofał jednostki, nie podoba mi się to i tyle Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 01:02 PM
Reply with quote

Doman wrote:
do tego okazało się że fast nie daje AS z wierzchowca to pogrzebało Saurusów na coldach
W kolejnej edycji: JEŹDŹCY ZIMNOKRWISTYCH nie będą podlegać zasadzie Lekka Jazda.

Doman wrote:
np. mając 3 jednostki w szeregu szarżujesz na środkową, zgodnie z zasadami dwójka po bokach cofa się o cal Cool nie po to ja się ustawiam, żeby przeciwnik mi cofał jednostki, nie podoba mi się to i tyle Very Happy
A kto cię do tego zmusza?

Quote::
1” od siebie:
Gracze odkryją, że poruszanie postaci na stole prowadzi czasem do zatłoczenia, szczególnie kiedy wiele różnych modeli walczy wręcz. Ważne jest zatem ustalenie, które postacie aktualnie walczą, a które są blisko, ale nie toczą walki, a może tylko starają się przejść obok.
Z tego powodu, modele stron przeciwnych winne, o ile nie walczą, utrzymywać dystans nie mniejszy niż 1” od siebie. Modele, które w wyniku działań miałyby zbliżyć się do wroga na odległość mniejszą niż 1”, muszą się po prostu zatrzymać w odległości 1” od przeciwnika. Należy pamiętać, że w zwykłych warunkach jedyną metodą włączenia jednostki do walki wręcz jest szarża na przeciwnika. Jednakże w wyniku szarży, szarżująca postać może znaleźć się w odległości mniejszej niż 1” od dowolnego przeciwnika (nie tylko tego, który był celem szarży).
Nigdzie nie jest napisane, że musisz cofnąć model.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 01:06 PM
Reply with quote

Ja zawsze gram przeciw lizakom w wfb Slan, skink priesty+Acient stegadony, na bohaterach, Kohorta nieźle daje do pieca z 4 Kroksami w oddziale Razz
Ja jazdy saurusów na stole nie widziałem od hehe chyba raz je widziałem gdy graliśmy bitwę 12k Lizardy vs 12k DE Razz

Wracając do warheima
Jest planowane dodanie wielkich jednostek typu gryf? Bo zasady w księdze są a ich samych niema Very Happy ?

Mark Tzeencha zostanie zmieniony? Bo patrząc na dłuższą metę to jedyny mark którego nie opłaca się wykupić wszystkim herosom.
Ilekroć graliśmy przeciw Grasantom Tzeencha to jedynie magusowi brało się Marka a reszta latała z Twardzielami i Silnymi ciosami.
A spojrzeć tak na Slaanesha czy nurgla to jako pierwsze lecą marki za umiejętności. SF i GW można brać bez jakiś kombinacji a Nurgl to już w ogóle +1W to to istna pornografia Razz jak zwykliśmy mawiać bo bardzo łatwo na grasantach wyrobić dużą ilość W przez zasadę iż gdy ma się Max w wylosowanej statystyce można dodać do wybranej i Tacy nurglowcy dorabiają się 3-4 W bardzo szybko ;p


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 01:09 PM
Reply with quote

ale sam pisałeś:
Quote::
jeżeli zaszarżowany zostanie środkowy model, to jedynie on zostanie związany walką wręcz. Ponadto, niezwiązane walką wręcz modele dla jasności powinny zostać odsunięto o 1" do walczących.

;P


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*

Last edited by Doman on Pn paźdź 31, 2011 01:09 PM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn paźdź 31, 2011 01:17 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
Wracając do warheima
Jest planowane dodanie wielkich jednostek typu gryf? Bo zasady w księdze są a ich samych niema Very Happy ?
Będą, podobnie jak Postacie Dramatu.

Malakid wrote:
Mark Tzeencha zostanie zmieniony? Bo patrząc na dłuższą metę to jedyny mark którego nie opłaca się wykupić wszystkim herosom.
Nie? A ja uważam inaczej. Zaklęcia z dziedziny Tzeentcha są potężne, a mając kilka Kości Mocy więcej można rzucić więcej zaklęć.

Malakid wrote:
Ilekroć graliśmy przeciw Grasantom Tzeencha to jedynie magusowi brało się Marka a reszta latała z Twardzielami i Silnymi ciosami.
Tak też można, wybór jest spory.

Malakid wrote:
jak zwykliśmy mawiać bo bardzo łatwo na grasantach wyrobić dużą ilość W przez zasadę iż gdy ma się Max w wylosowanej statystyce można dodać do wybranej i Tacy nurglowcy dorabiają się 3-4 W bardzo szybko ;p
Ale wtedy nie mają rozwoju w innych cechach. Coś za coś.

Poza tym, nie gdy ma się maxa w wylosowanej statystyce, tylko:

Quote::
Rozwinięcia charakterystyki:
W wyniku rzutów na rozwój żaden ze współczynników modelu nie może zostać podniesiony ponad maksymalną wartość charakterystyki danej rasy. Jeżeli wynik rzutu wskazuje na współczynnik, który osiągnął maksymalną wartość należy powtórzyć rzut lub wybrać drugą opcję rozwoju, jeżeli rezultat rzutu zakłada taką możliwość. Jeżeli oba współczynniki osiągnęły maksymalną wartość, gracz może podnieść dowolny inny współczynnik, który nie osiągnął jeszcze dopuszczalnej, maksymalnej wartości o +1. Należy zauważyć, że jest to jedyna możliwość, zwiększenia współczynnika SZYBKOŚĆ.



Doman wrote:
ale sam pisałeś:
Quote::
jeżeli zaszarżowany zostanie środkowy model, to jedynie on zostanie związany walką wręcz. Ponadto, niezwiązane walką wręcz modele dla jasności powinny zostać odsunięto o 1" do walczących.

;P
Bo tylko on zostanie zaszarżowany.
A modele dla jasności powinny zostać odsunięte - co nie znaczy, że zgodnie z zasadami muszą być odsunięte.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 31 32 33 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 57937 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9388 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 115469 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 354984 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 337958 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 1
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
Kontakt
 _BBOT:
YANDEX > Strona główna

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy