Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 92 93 94
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Sb marca 26, 2011 02:17 AM, sirwit713 - Pn kwiet 03, 2011 12:43 PM, Doman - Wt May 03, 2011 12:56 PM, sugai - Wt lut 07, 2012 12:24 AM, wujass - Pt czerw 08, 2012 11:28 AM
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn grud 04, 2011 11:51 PM
Reply with quote

Zagraj sobie nową Lahmią. Ja dzisiaj zagrałam dwie potyczki, z Orkami i Kultem Purpurowej Dłoni. Z Orkami przegrałam (Fanatyk był niepowstrzymany), z Kultem wygrałam (Dwórkami i Gwardzistą Wyłączyłam z akcji! Opętanego).
Rozpiska to komplet bohaterów (Dwórki z młotami bojowymi, Gwardzista z hełmem), 7 zombie, 3 ghoule .
Lahmia nieobarczona czarowaniem radzi sobie jeszcze lepiej, a Nekromanta robi to czego został stworzony i wykopuje Zombie z Ziemi.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn grud 04, 2011 11:53 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Ja dzisiaj zagrałam dwie potyczki, z Orkami i Kultem Purpurowej Dłoni.
Sister_of_Mercy szybka jest Gwizdze


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn grud 04, 2011 11:58 PM
Reply with quote

Smile możliwe, ale gdy wchodzi nekro do gry to ja się przerzucam na Nekrarchy Razz pisałem w temacie rozpisek że wybrałem lahmie ze względu na czarującego wampa ^^ (nadal uważam że zmiana US na UW to profanacja ;p)


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn grud 05, 2011 12:02 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
:) możliwe, ale gdy wchodzi nekro do gry to ja się przerzucam na Nekrarchy Razz pisałem w temacie rozpisek że wybrałem lahmie ze względu na czarującego wampa ^^ (nadal uważam że zmiana US na UW to profanacja ;p)
A ja wolę, kiedy Wampir nie musi obawiać się Przekleństwa Tzeentcha.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn grud 05, 2011 12:07 AM
Reply with quote

od drugiej bitwy się zwykle ma karty tarota więc to przekleństwo to nic takiego, ale każdy woli inaczej grać, tylko szkoda że na razie wychodzi że w warheimie teraz nie ma bandy dla mnie.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn grud 05, 2011 12:15 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
od drugiej bitwy się zwykle ma karty tarota więc to przekleństwo to nic takiego, ale każdy woli inaczej grać, tylko szkoda że na razie wychodzi że w warheimie teraz nie ma bandy dla mnie.
To znaczy wykorzystujecie je do zmodyfikowania rzutu na Tabelę Przekleństwo Tzeentcha?

Bo samego Przekleństwa nie można nimi zniwelować:

Przekleństwo Tzeentcha - strona 633 wrote:
Ponadto, o ile w opisie umiejętności, przedmiotu bądź zasady specjalnej na podano inaczej, nie można wykorzystać przerzutu aby uchronić przed Przekleństwem Tzeentcha.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 12:17 AM
Reply with quote

nom chodziło o tabelkę, bo przy przekleństwie pisze że 2x1 to niemodyfikowalne.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 12:18 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
nom chodziło o tabelkę, bo przy przekleństwie pisze że 2x1 to niemodyfikowalne.
No skoro uważasz, że Przekleństwo Tzeentcha to nic. Ja już parę razy widziałem jak wrodzy Magowie znikali w Otchłani.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)
Posted: Pn grud 05, 2011 09:30 AM
Reply with quote

u nas w kampaniach przekleństwo było niesamowicie rzadkie może dlatego że rzucaliśmy max 3D6 na czar ;p

Quote::
Zagraj sobie nową Lahmią. Ja dzisiaj zagrałam dwie potyczki, z Orkami i Kultem Purpurowej Dłoni. Z Orkami przegrałam (Fanatyk był niepowstrzymany), z Kultem wygrałam (Dwórkami i Gwardzistą Wyłączyłam z akcji! Opętanego).
Rozpiska to komplet bohaterów (Dwórki z młotami bojowymi, Gwardzista z hełmem), 7 zombie, 3 ghoule .
Lahmia nieobarczona czarowaniem radzi sobie jeszcze lepiej, a Nekromanta robi to czego został stworzony i wykopuje Zombie z Ziemi.

tak po za tym ja się nie czepiam siły bandy lahmi na początku a cały schematu ich rozwoju. proporcjonalnie do reszty band.
Z wampem teraz masz 2 wybory iść na walkę lub strzelanie.
Jesli idziesz na walkę to znowu to o czym mówiłem brak jakiejkolwiek taktyki przy zasypie śmiecia przeciwnika (nie zawsze, ale w scenariuszach typu fontanna) Zaś jeśli idziesz w strzelanie, proszę cie bardzo, czy jest sens? Wampir może mieć staty smoka i ma trzymać się na uboczu?
Nekromanta: w tej formie nie boisz się o ten gniew, ale tak naprawdę w całym nekro są 3/4 czary które mogą pomóc w bitwie, reszta to czysto okolicznościówki a trzeba i tak losować. W taki rozrachunku za brak ryzyka zjedzenia sobie wampira upośledza się Dwórkę.
Dwórki: Na początku mogą sobie pykać tym łukiem i idzie im to jak szło, ale właśnie o to chodzi że w dalszej części kampanii one stają się w ogólnym rozrachunku niemal nie przydatne (po za rzutem na eksploracje), taka prawda wcześniej też niebyły zachwycające, ale dało się sklecić z tego coś co nadawało się do kontaktu z bandą przeciwnika.
Gwardzista: Jest dobry zamiast miecznika ma Szermierza co go trochę podboostowało i można już z nim więcej opcji sklecić, to chyba jedyny heros do którego teraz nie mogę się przyczepić Smile

Co do stronników są dość wyważeni choć Gnilec za 180zk jest mało opłacalny, za 80-120zk mogę mieć 3 ghule które lepiej sobie poradzą niż on.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Elfy Wysokiego Rodu
Posted: Pn grud 05, 2011 05:57 PM
Reply with quote

Malakid wrote:
właśnie to zmiana, nie ma szlachcica, mag przejmuje zasadę dowódcy i otrzymuje zasadę zasadzka.
(mała zmiana a jednak na korzyść moich preferencji ;p)
Teraz rozumiem o co ci chodziło cały czas. Po prostu chcesz mieć w drużynie wszystko to co najlepsze. Ale skoro kręci was taka gra, to wasza sprawa.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Elfy Wysokiego Rodu
Posted: Pn grud 05, 2011 06:01 PM
Reply with quote

3 bohaterów i zasada o wszystkim droższym?


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Elfy Wysokiego Rodu
Posted: Pn grud 05, 2011 06:02 PM
Reply with quote

raczej nie wszystko co najlepsze bo jeśli bym tak chciał to bym grał Grasantami. Chce by mój Dowódca był magiem ;p to po 1 po 2 ten mag musi mieć prawo bytu, czyli odpadają kulty choasu gdzie na start mag może mi wyparować (w koncepcji) przez dziwna mutacje.
Ostatnią Banda jaką grałem poza Nipponem i Lahmią byli Muszkieterowie gdzie tez wywaliłem kapitana (zabiłem go by sobie grać na Dowódcy magu)
Wiem że to dziwne ale jestem jaki jestem.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Elfy Wysokiego Rodu
Posted: Pn grud 05, 2011 06:05 PM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
3 bohaterów i zasada o wszystkim droższym?
Chodzi mi o ogólne podejście do gry - nie tylko do HE. Chociaż tutaj też, zobacz G_D, Malakid podczas rekrutacji nie bierze Szlachcica i OK, nie musi. Bohater z najwyższym CP i PD zostaje dowódcą. Ale wówczas traci zasadę Zasadzka.
A tak oszczędza 85 zk, które ładuje w stronników, którzy mają awansować na bohaterów (3 sloty) i dalej ma zasadę Zasadzka. Czyli tak naprawdę nie traci, tylko zyskuje, bo droższy jest sprzęt, a ten ma wraz ze stronnikami kupowanymi na początku.

EDIT:
Malakid wrote:
Chce by mój Dowódca był magiem ;p to po 1 po 2 ten mag musi mieć prawo bytu, czyli odpadają kulty choasu gdzie na start mag może mi wyparować (w koncepcji) przez dziwna mutacje.
No i OK, ale czemu Mag ma mieć Zasadzkę?


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Elfy Wysokiego Rodu
Posted: Pn grud 05, 2011 06:09 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy więc ja rozumiem że ty lubisz sobie utrudniać życie gdy pisze may ty czytasz must? a gdy masz 2 umiejki do wyboru wybierasz słabszą?

Ja lubie rozwijać i do tego wczuwać się w bandę a nie szukać utrudnień.

Ba wiele band jest milion raz bardziej podpięte pod PG. na magie Łowcy czarownic mają 0 balans ale to temat na gdzie indziej.


Quote::
No i OK, ale czemu Mag ma mieć Zasadzkę?
Poniważ tracę duża ilość na funduszach jak widzę to ty widzisz każdą bandę tylko w superlatywach, a ja widzę że każda banda jest inna a wiele prosi sie o nerfa i to porządnego.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Elfy Wysokiego Rodu
Posted: Pn grud 05, 2011 06:12 PM
Reply with quote

Każdy sobie lubi ułatwiać życie, ja też. Ale robię to zgodnie z zasadami i to mi daje frajdę, a nie wymyślam je tak, by pasowały akurat do tego co mi jest potrzebne.
A jeśli chodzi o twoje rozumienie balansu, to jest ono bardzo odmienne od mojego.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 34 35 36 ... 92 93 94
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
129 quidamcorvus 58884 Pytania i odpowiedzi.....
 Wt sierp 27, 2019 09:03 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 9618 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 118162 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 363933 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 349346 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy