Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Kantyna › Bery & bojki › Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Zgadnijcie co...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 40 41 42 ... 73 74 75
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Adasko - Pt paźdź 28, 2011 08:01 PM
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Sb grud 17, 2011 10:59 PM
Reply with quote

Nie jest to niechlujstwo.

Patrz - dajmy na to, że ktoś "urealnił" demografię.
Po zmianach największy ośrodek miejski Starego Świata ma 200 tysięcy mieszkańców (jak Paryż), takich ośrodków po 20-50 tysięcy jest ponad dwadzieścia. Siłą rzeczy wzrasta też ilość mniejszych miast.
Oczywiście - biorąc pod uwagę szesnastowieczny współczynnik urbanizacji (bodaj 1,5%) te kilkaset tysięcy mieszczan więcej oznacza miliony wieśniaków więcej. Cześć lasów jest karczowana pod uprawę, sieć wiosek i miast jest znacznie gęstsza, prowadzi to do sytuacji w której zwierzoludzie, czy orki w Imperium stają się egzotyką, bo nie mają po prostu gdzie mieszkać.

A przecież w Warhammerze chodzi o to, że nikt nie wybiera się sam do lasu, bo łatwo w łeb dostać.
Do tego lepszy jest świat w którym miasto z 4000 mieszkańców może być już stolicą prowincji i nikomu nie przeszkadza zamek mutantów w sercu Reiklandu.

Uważam, że tworząc grę RPG najpierw zadajesz sobie pytanie "O czym jest to gra", a potem robisz zasady które to umożliwiają, a potem świat w którym można robić to, co jest tematem gry. I jeśli realizm wchodzi Ci w drogę, to tym gorzej dla niego. I to nie jest niechlujstwem.
Niechlujstwem byłoby np. pozostawienie realizmu bez zmian, tak żeby stał w sprzeczności z założeniami systemu.

Jeszcze coś - jakiś czas temu był konkurs na setting gry RPG. Ja wystartowałem z Karaibami roku 1592 bodaj, ale odciętymi od metropolii, z potworami, zombie-konkwistadorami i takimi tam. Pracowałem nad polityką i demografią świata gry.
Najłatwiej byłoby po prostu spisać jak to wyglądało w 1592 i już. Dane są łatwo dostępne.
Ale mi chodziło o inny efekt - więc musiałem opracować to samemu.

Spisanie jest łatwiejsze niż opracowanie tego samodzielnie, dlatego - to samo przecież dotyczy młotka - rozbieżności zwykle wprowadzane są świadomie. Z pewnością nie przez niechlujstwo Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 04:59 AM
Reply with quote

Mi się warhammerowy fluff podoba, z całymi niesnaskami pomiędzy rasami, narodami, a nawet pomiędzy mieszkańcami poszczególnych prowincji Imperium. I lubię w przybliżeniu znać ilość większych miast i osad (a także znać z grubsza ilość mieszkańców), a także ich położenie na mapie. Ale nigdy (chyba, że wymagał tego scenariusza albo konkretna postać ogrywana przez gracza) nie zagłębiałem się w szczegóły ekonomi, geopolityki itd. Zwykle do dobrej zabawy wystarczyło ogólne pojęcie o danym zjawisku.
A sam świat Warhammera jest specyficzny, do tego w kraju nad Wisłą zyskał deszczowo-jesienny klimat, który dla mnie jest najlepszym co mogło spotkać WFRP, ale ja akurat to lubię.
I rację ma Natalia, każda kolejna edycja różni się od poprzedniej, a trzecia skierowana jest głównie do nowych graczy i wydana na miarę potrzeb czasów współczesnych, i szkoda, że nie wydadzą jej w Polsce bo sam bym sobie kupił nowe podręczniki.
A od mechaniki i fluffu nie oczekuję realności, tylko w miarę prostych zasad, dużych możliwości i dobrej zabawy.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 05:11 AM
Reply with quote

I pytanie do graczy z "Pokoju Gier": Ktoś jeszcze wsiada do powozu?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 11:33 AM
Reply with quote

Ależ Waszmościowie! Toć mi nie idzie o to, że miasta imperialne są takie a inne, lecz o bugi pokroju 200 000 skawenów pod stolicą i inne krzaczki wiadomego pokroju, jak chociażby 8 czołgów parowych, których nie idzie powielić, czy też fakt, że zbroje płytowe tylko krasie kuć potrafią i głupi ludzie wciąż się nie nauczyli (za to kolczugi ile dusza zapragnie!). Mogli by też wysilić się choćby odrobinę i nie dawać takich bugów jak nazywanie kislewskiego wielkiego miecza "szyszakiem".

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 12:21 PM
Reply with quote

To o takie rzeczy idzie?
Ale przecież, żeby je pozmieniać to nie trzeba pisać od nowa świata i historii, tylko powiedzieć - w to co jest w Dzieciach Rogatego Szczura to ja nie wierzę. A miecz nie jest szyszakiem.

A te płytówki to skąd masz, tak z ciekawości, bo w dodatkach do WFRP pojawiali się ludzcy płatnerze od których można płytki normalnie kupić, a czegoś takiego to nie pamiętam.
Tak samo nie pamiętam, by dodatki do fabularnego młota poruszały kwestie paroczołgów, a czytałem lwią większość.

Z góry uprzedzam - nie czytałem łącznie trzech dodatków z tych co wyszły u nas.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
d.j.
Przebudzony
Przebudzony

d.j.

Offline

Joined: kwiet 19, 2011
Posts: 347
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 03:15 PM
Reply with quote

Dziedzictwo Sigmara bodajże mówi o tym, że w Bretonii nie najdziesz płyt, bo nie ma u nich tylu krasnoludzkich płatnerzy co w Imperium. Jak nie tam, to gdzie indziej to czytałem. Zgadzam się, że wszystko mogę sobie pozmieniać, ale dlaczego u diaska mam mieć dobre zdanie na temat zupy instant, jeżeli jedyne na co mi się przydaje to do przeczytania z tyłu ile cebuli i ziemniaków mam dokupić, żeby była porcja na 4 osoby, bo cała zawartość torebki nadaje się tylko do kosza?

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2999
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 04:12 PM
Reply with quote

Właściwie Drachu i QC opisali i mój pogląd na Warha więc dodam tylko, że
dla mnie informacje z dodatków nigdy nie były jakimś wyznacznikiem i biblią. Jeśli cos mi sie nie podobało lub uznawałem to za bzdurne to zwyczajnie tego nie wprowadzałem. Tak samo z tymi populacjami, jak dla mnie to zwykłe gdybanie i rzeźbienia - taka sztuka dla sztuki.
Tego typu informacje mogą sie przydać w grze chyba tylko jeśli drużyna, która się prowadzi składa się z poborców podatkowych. Razz Moim graczom zazwyczaj wystarczało info gdzie dane miasto leży na mapie i czy jest duże, małe czy średnie Smile
Odpowiadając na twoje pytanie d.j to może dla tego, że system pochodzi ze stajni Genialnego Wytfórcy? Mysli
Najlepiej po prostu przejrzeć dodatek przed zakupem i zorientować sie czy faktycznie jest on nam niezbędny do szczęścia Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
nahar
Przebudzony
Przebudzony

nahar

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 228
Location: Targówek
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 18, 2011 09:11 PM
Reply with quote

Mhm, realność nierealność.
Każdy sobie dostosowuje świat do swoich potrzeb i oczekiwań.
Ja akurat przetworzyłem WFRP (1 ed.) tak jak mi pasowało.
Dodam, że uważam ten system za najlepszy w jaki grałem. 3 lat prowadziłem go prawie non stop w tym IV klasa LO to było mega przegięcie czyli 2 sesje na tydzień, a w między czasie wymyślanie co się będzie działo dalej. Nie, zdałem maturę i dostałem się na studia, jeśli o to chodzi Razz



d.j. - moja rada - jak coś Ci nie pasuje, to wymyśl to samemu. Wydaje Ci się, że za dużo jest Skavenów po miastami to niech u Ciebie będzie nie 200000 a 2000.

Co do infantylności światów wymyślonych. Ciężko trochę wymyślić dobry świat. No, ale teoria, że niezgodności są świadome....nie moim zdaniem to niechlujstwo.

Back to top
View user's profile
Tattooed_Bastard
Nieświadomy
Nieświadomy

Tattooed_Bastard

Offline

Joined: grud 18, 2011
Posts: 3

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 19, 2011 08:42 AM
Reply with quote

Witam szanopwne kolezanki i kolegow. Po latach spedzonych na pustkowiach chaosu walczac kolo wrot wracam do miasta. Zainspirowalo mnie kilka kwestii i moze w ramach mozliwosci uda mi sie wskrzesic u siebie Mordheim Smile


_________________
Back in Town...
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 19, 2011 08:50 AM
Reply with quote

Witamy Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 19, 2011 10:07 AM
Reply with quote

Tattooed_Bastard wrote:
Witam szanopwne kolezanki i kolegow. Po latach spedzonych na pustkowiach chaosu walczac kolo wrot wracam do miasta. Zainspirowalo mnie kilka kwestii i moze w ramach mozliwosci uda mi sie wskrzesic u siebie Mordheim Smile
Cześć T_B Smile Fajnie Cię znowu na forum widzieć Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1753
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 19, 2011 10:39 AM
Reply with quote

Aye, bardzo miło nam powitać Cię w Azylium Smile !


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Jak nie wiesz co napisać ten temat jest dla Ciebie 1.0
Posted: Pn grud 19, 2011 02:58 PM
Reply with quote


KONKURS!!!

Kiedy piszę te słowa do jubileuszu serwisu AZYLIUM skupiającego graczy Mordheim i Warheim Fantasy Skirmish pozostały nieco ponad trzy miesiące, wydaje mi się, że to wystarczająco dużo czasu, aby Szanowne Państwo-Draństwo przygotowało się do konkursu, którego głównymi nagrodami są dwie pomalowane niegdyś przeze mnie kompanie oraz darmowe malowanie waszych modeli.


Pula nagród wrote:
Nagrody:

Zbrojni z Middenheim!

Drużyna liczy 27 modeli: 1x Pierworodny Kawalerzysta, 1x Pierworodny Pieszy, 2x Wybrany Syn, 2x Krewniak, 1x Chorąży, 1x Sygnalista, 5x Zbrojny, 5x Włócznik, 7x Łucznik, 2x Pies bojowy.

Orki & Gobliny!

Drużyna liczy 20 modeli: 1x Herszt, 1x Szaman, 2x Debeściak, 1x Chorąży, 1x Sygnalista, 5x Orkowe Chopaki, 5x Gobosy, 3x Hop-Gobliny reprezentujące Squigi, 1x Gobliński Fanatyk.

Darmowe malowanie!

Nagroda obejmuje malowanie waszych modeli. Modele powinny reprezentować jedną z kompanii Warheim Fantasy Skirmish wraz z ewentualnymi Najemnymi Ostrzami. Drużyna wraz z Najemnymi Ostrzami powinna być złożona z maksymalnie 20 modeli. Modele zostaną pomalowane na poziom TT+, to jest taki jaki prezentują prace z w mojej galerii.


Zwycięzca wybiera nagrodę z w/w puli, następnie osoba, która zajęła drugie miejsce wybiera jedną z dwóch pozostałych nagród, a ostatnia niewybrana nagroda przypada osobie z trzeciego miejsca.


Co zrobić, żeby wygrać?

Po pierwsze, trzeba rozegrać co najmniej trzy potyczki w Warheim Fantasy Skirmish.

Następnie z owych rozgrywek zrobić Raporty Bitewne, które do końca Lutego 2012 należy umieścić na forum AZYLIUM w dziale KONKURSY - nazwę tematu poprzedzając zapisem [Warheim] KONKURS - Raport... (nick autora).

Modele i makiety użyte w czasie rozgrywek nie muszą być pomalowane, jednak poprawna polszczyzna, dobre zdjęcia, użycie znaczników, diagramów i w końcu pomalowanych modeli i makiet z pewnością wpłynie na wyższą ocenę Raportu Bitewnego. Wpływ na wynik głosowania z pewnością będą miały także takie rozwinięcia Raportów Bitewnych jak Rekrutacja przed pierwszą potyczką i Aktualizacje po każdej rozegranej rozgrywce. Jako wzór mogą posłużyć Raporty Bitewne, które rozegrałem z Sister_of_Mercy. Choć jestem pewien, że Państwo-Draństwo z pewnością stworzy znacznie lepsze Raporty bitewne.

Następnie wziąć udział w głosowaniu, które będzie miało miejsce na forum AZYLIUM w MARCU 2012.


Poniżej znajduje się regulamin konkursu.


Regulamin wrote:
1. Udział w konkursie mogą wziąć wszystkie osoby, które zarejestrują się w serwisie AZYLIUM i do 29.02.2012 umieszczą na forum przynajmniej trzy raporty bitewne z rozgrywek Warheim Fantasy Skirmish.

2. Każdy uczestnik powinien umieścić Raporty bitewne w indywidualnym wątku w dziale KONKURSY - zaś nazwę tematu poprzedzając zapisem [Warheim] KONKURS - Raport....

3. Jawne głosowanie, trwające 7 dni, od godziny 00:00 dnia 04.03.2012 do godziny 23:59 dnia 11.03.2012, odbędzie się w przeznaczonym do tego temacie, a ogłoszenie wyników nastąpi do godziny 23.59 dnia 13.03.2012. Uprawnieni do głosowania będą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, którzy założą konto do 29.02.2012 i w dniu głosowania będą mieli na koncie przynajmniej 25 postów.

4. Autor Raportu bitewnego nie może głosować na swoją pracę.

5. Zwycięzcą zostanie ten Raport bitewny, którego autor zdobędzie najwięcej głosów.

6. W przypadku remisu, o zwycięstwie zdecyduje dogrywka pomiędzy raportami, które zdobyły taką samą ilość głosów. Dogrywka zostanie rozegrana od godziny 00:00 dnia 15.03.2012 do godziny 23:59 dnia 21.03.2012 a ogłoszenie wyników nastąpi do godziny 23.59 dnia 24.03.2012. Uprawnieni do głosowania będą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, którzy założą konto do 29.02.2012 i w dniu głosowania będą mieli na koncie przynajmniej 25 postów.

7. Zwycięzca, który wygra Darmowe malowanie pokrywa koszty związane z ewentualną przesyłką modeli.

8. Zastrzegam sobie prawo do zmian w regulaminie.

Ponadto, zachęcam także do POLUBIENIA Warheim Fantasy Skirmish na FB oraz dołączenia do BLOGOSFERY.

Wszelkie pytania, uwagi, sugestie, zażalenia proszę kierować na PW lub quidamcorvus@poczta.fm w temacie wpisując KONKURS.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: [Warheim] KONKURS!!!
Posted: Pn grud 19, 2011 06:55 PM
Reply with quote

Co Cię popchnęło do takiej dobroczynności? Razz


_________________
Doman wrote:


Malakid więcej argumentów bo Sister zjada Cie na kolacje :D
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warheim] KONKURS!!!
Posted: Pn grud 19, 2011 07:08 PM
Reply with quote

Gabriel_Daco wrote:
Co Cię popchnęło do takiej dobroczynności? Razz
Startujesz w konkursie?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 40 41 42 ... 73 74 75
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Galeria - Makiety PRZECZYTAJ, ZANIM WYPOWIESZ SIĘ NA TEMAT PRAC 0 quidamcorvus 5363 PRZECZYTAJ, ZANIM WYPO...
 Pn marca 07, 2011 11:50 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki PRZECZYTAJ, ZANIM WYPOWIESZ SIĘ NA TEMAT PRAC 0 quidamcorvus 7929 PRZECZYTAJ, ZANIM WYPO...
 Pn marca 07, 2011 11:48 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Kostnica Dlaczego Wybraniec Chaosu jest najsłabszym wodzem drużyny? 3 Hakon 3819 Dlaczego Wybraniec Cha...
 Pt paźdź 20, 2017 04:59 AM 
Hakon View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Mordheim] Lustria ojej co to jest? 1 KolPom 3491 Lustria ojej co to jes...
 Pn czerw 05, 2017 03:25 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Galeria - Figurki Leszczowy temat figurkowy
odgrzewane kotlety i na deser coś nowego ;)
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
33 Leszczu 32944 Re: Leszczowy temat fi...
 Wt lip 28, 2015 08:12 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 39
_BBOT: 0
Razem: 39
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy