Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Wampiry
Wampiry
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 14, 2011 03:06 PM
Reply with quote

Ciekawy defens Wink
Warto pozbierać na kolejnego Ghula


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 16, 2011 05:13 PM
Reply with quote

W sumie chciałbym się przyczepić do dwóch rzeczy:

-Czy do miecza dwuręcznego można stosować zasadę miecznik, skoro to jest broń z kategorii 'broń dwuręczna', a nie 'miecz'

- Czy kitajskie jedwabie działają w połączeniu z wampirem? Wydawało mi się, ze są tylko dla band najemników.

Poza tym, bardzo fajnie się to czyta!
Napisz coś więcej o taktykach stosowanych wobec poszczególnych band.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 16, 2011 05:23 PM
Reply with quote

Jedwabie mógł zdobyć w scenariuszu na przykład Wink
Miecznik -> daje przeżuty tylko gdy posługujemy się mieczem Cool
W terminologii podręcznika nie ma takiego czegoś jak miecz dwuręczny,
jest broń wielka, ale ona nie ma zastosowania w tej zasadzie Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Śr marca 16, 2011 05:28 PM
Reply with quote

Bysior wrote:
-Czy do miecza dwuręcznego można stosować zasadę miecznik, skoro to jest broń z kategorii 'broń dwuręczna', a nie 'miecz'
Nie można. Zasada miecznik dotyczy tylko i wyłącznie 'miecza'.



Bysior wrote:
- Czy kitajskie jedwabie działają w połączeniu z wampirem?
Każda drużyna, której dowódca nosi jedwabne ubranie może przerzucić pierwszy nieudany test rozbicia.

Bysior wrote:
Wydawało mi się, ze są tylko dla band najemników.
Tylko kompanie Muszkieterów z Nuln, Piechoty morskiej z Marienburga, Strażników dróg z Averlandu, Zbrojnej kompanii z Ostlandu, Zbrojnych z Middenheim, Żołnierzy z Reiklandu oraz Piratów z Sartosy i Psów Wojny mogą kupić Kitajskie Jedwabie. Co nie wyklucza, że inne drużyny nie mogą zdobyć przedmiotu w inny sposób.
Należy zauważyć, że czym innym jest możliwość zakupu a czym innym możliwość używania.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Cz marca 17, 2011 12:51 PM
Reply with quote

Bysior wrote:

Poza tym, bardzo fajnie się to czyta!
Napisz coś więcej o taktykach stosowanych wobec poszczególnych band.

Mogę napisać:

Grasanci Chaosu
Ogólnie mój przeciwnik zaczął z grubej beki herosami czyli wypakował ich na umór.

Grając przeciw Grasantom najważniejszy jest dystans. Ostrzeliwanie ciężko zbrojnych puszek Łukami wypada słabo, ale zawsze dobre na początek, ja miałem na tyle dobrze że Wampir wylosował eteryczny Pocisk i Puszki już nie były na tyle przerażające.
Kluczowy jest wampir i jego Dominacja z -1LD potrafiłem wygrać bitwę z przegranej pozycji dzięki tej umiejętności.

moje standardowe ustawienie wampira który szykował się do Dominacji:
wyglądało tak iż wystawiałem Gnilca obok wampira tak by Gnilec był najbliższy obok wampira po drugiej stronie czekał gwardzista.

Wielkim minusem Grasantów w mojej ocenie jest ich LD dzięki czemu dominacja działała cuda. Teraz niestety Kolega wymaksował liderkę ;/ pech chciał iż zawsze trafiało mu się to co trzeba Cp/Ataki/Zw.
Zas mi najpierw byl zasyp umiejek na wampirze jedynie dworki niejako dobre staty rozlosowały.

Sytuacja teraźniejsza
Na ten moment moją główną taktyką jest dobre rozlokowanie Alicji mój As w rękawie Często rozsypywała formacje wroga. Wampir Zwykle rusza na uboczu z Pistoletami i Czarami :). Każdemu bohaterowi daje przynajmniej jednego Zombie Jako Tarcze w obwodzie 1" tak by w ważnej sytuacji dało się zasłonić.


Ogry
Ogry to moja Udręka za szybko zdejmują Zombiaki, i moi Bohaterowie są bezbronni. Moim głównym założeniem w walce z Ogrami jest Zdjęcie Rzeźnika Lub Łowce.
Jeśli Rzeźnik zejdzie Moja magia szybko nadrobi braki a Ogry nie będą miały regeneracji. Gdy Łowca Padnie z tym jego CP to Dużo łatwiej jest wykorzystać dominacje, a co za tym idzie pokrzyżować plany przeciwnika.

Muszkiety z Nuln
tu moja taktyka wygląda dość chamsko, a mianowicie zależnie od scenariusza wybieram 1 z 2 opcji.
1- Barykada w Domku i Alicja w oknie na pięterku. Zombiaki tak by przeciwnik musiał isc pojedynczo i walczyć z kilkoma o ile to możliwe.
2- Przemykanie się z drzwi do drzwi lub z terenu na teren tak by mieć przynajmniej Harda covera, jeśli to nie możliwe wampir idzie za kilkoma zombiakami tak by go zasłaniała.

Zwierzo ludzie
Tu ta sama taktyka jak z Grasantami tylko na początku u mnie priorytetem jest Centigor Out!.

Jutro gram z Lizakami więc zobaczymy.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Pn marca 20, 2011 09:02 PM
Reply with quote

Jestem po Kolejnej potyczce Smile
Scenariusz: Zaginione Kosztowności
Scenariusz był skromny gdyż na 3 graczy wypadło 5 znaczników.
Armie: Grasanci, Ogry, Wampiry
Byłem w najgorszej sytuacji pod względem jakościowym jak i ilościowym, ponad to moi przeciwnicy mieli zdolność Taktyka dzięki czemu wybrali sobie krawędzie i niestety wypadło tak iż stałem między nimi.

Relacje: Najgorsza Plewa- Gwardzista zabił się sam od czaru zdrada Tzeencha. Po czym po bitwie rzuciłem 15 więc przerzuciłem z Felczera na 12 ;/
Najlepsi: Wampir i Alicja(Dwórka)- Ta para strzelców odparła napór Grasantów i trzymała ich na dystans aż do momentu gry Kolega poradził sobie z Pomiotami chaosu (zdarzenie losowe po czym mutacja podwojenie :D).

PO scenariuszu:
Wampir: Zdobył lvl i wylosowałem In lub CP lecz oba miałem max więc zgodnie z zasadą wybrałem sobie inną statystykę Wyt. Smile

Kupiłem nowego gwardzistę.

Alicja US 6 ^^ + kupiłem proch krasnoludzki.

Sara US 5

Dwórka z Umiejętnością Woźnica bez zmian.

Dokupiłem Zombiaka i Jeden z 2 Guli mi padł Sad


Moja jedyna nadzieja na następne scenariusze jest taka iż dam radę Ustrzelić Magów przeciwnika i Moja Magia + Ostrzał zrobią swoje. W walce wręcz jedynie wampir może ustać ze 2 kolejki i Zombiaki ale one nie zabija puszek Razz Gwardzista jak nie zabije (a małe szanse gdyż 50% Grasantów ma już Zw 2+ o ograch nie wspominając)

Teraz się udało i wygrałem bitwę.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 08:30 PM
Reply with quote

Zaczęliśmy nową Kampanie z powodu nie dociągnięć z poprzedniej głównie przez to że gdzieś zapodziała nam się wzmianka o dwóch rzutach na rozwinięcia. Osobiście jestem z tego nie zadowolony gdyż mój wampir był świetny moim zdaniem i nie wiem czy dam rade drugi raz go tak wyposażyć.

Prosił bym o rady bo odnowa gramy co oznacza że mam nikłe szanse na jedyny opłacalny Czar nekro na początek (eteryczny pocisk).

Wampir: 160zk
sztylet, Noże/Łuk tu się zastanawiam luk zasięg/noże siła

Gwardzista: 60zk
2xMiecz, sztylet
Tutaj postawiłem na 2 ataki z S4 z przerzutami z szarzy. Wóz albo przewóz.

Dwórka: 45zk
LA, tarcza, Łuk, sztylet

Dwórka: 45zk
LA, tarcza, Łuk, sztylet

Dwórka: 45zk
LA, tarcza, Łuk, sztylet

1x Ghul-> niech ten badziewny twór expi

5x Zombie

Założenie jest takie iż bez normalnego czaru ofensywnego nie mam szans na jakiekolwiek zwycięstwo przeciw bandom z którymi gram wiec podstawiam 2-3 zombiaki i uciekam aż coś sensownego się trafi.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 08:50 PM
Reply with quote

Bierzesz pierwszy czar z listy, który zawsze możesz wybrać k3zombie rzucane przed bitwą, umieszczasz pod ziemią conajmniej 2. Robią prawie za pocisk, którego nie można zdispelować. Świetne przeszkadzajki, a zgodnie z zasadą, że w grach ala Warheim/Mordheim najgroźniejszym przeciwnikiem jest goblin wyposażony w szytlet, potrafią pozytywnie zaskoczyć :).
Skoro dwórki mają łuki, to nie dawałbym im lekkiej zbroi i tarczy, niech strzelają z daleka, ewentualnie uciekają, lepiej gwardzistę wyposażyć w coś konkretniejszego.

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 08:59 PM
Reply with quote

z dworkami się zastanowię a czar nr1 jest do niczego jeśli nie masz co chronić bo Co daje mi S3 przeciw Puszcze z Sv 2-3+ Wyt4 albo Przeciw Ogrowi?


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 09:06 PM
Reply with quote

To samo tyczy się łuków Smile Generalnie więc będziesz miał pod górkę, zombie zza pleców dają przynajmniej to, że nie ty będziesz szarżowany, tylko zaszarżujesz związanego walką. Chociaż generalnie banda którą przedstawiłeś będzie miała ciężko przeciw większości band złożonych do walki wręcz, np. ogry (W4Żw3) zjedzą cię na śniadanie. Spróbuj może bardziej zbalansować rozpiskę, żebyś miał czym uderzyć jak już w Ciebie wbiegną.

Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 09:08 PM
Reply with quote

tylko czym z balansować ;/ jedyna jednostka do walki to Gwardzista, a Gnilec cholernie drogi i brak zombiakow przy nim.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 10:20 PM
Reply with quote

jeszcze jednego ghula wciśnij


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 10:43 PM
Reply with quote

tylko co mi ten ghul? Z doświadczenia z poprzedniej rozgrywki oceniam ghula jako słabszego od Zombie i to o wiele. Za tego ghula mam 2 zombie wiec szala przeważona.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 10:49 PM
Reply with quote

a limit zombich obowiązuje Cie? Wink
drugi ghul szybciej rozwój wpadnie


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Wampiry
Posted: Wt marca 22, 2011 11:21 PM
Reply with quote

obowiązuje 0-7 więc mam na razie 5
Drugi ghul = Bohater szybciej padnie Very Happy nieraz brakowało mi jednego zombiaka do załatwienia potyczki tak by wygrać, a ghul cienki i drogi.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5 6 7 8 9
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 13
_BBOT: 0
Razem: 13
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy