Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Taktyki & Strategie [Warheim FS] › Klan Skryre
Klan Skryre
Czyli co zrobić, żeby zarobić i się nie narobić.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
skaven
Nieświadomy
Nieświadomy

skaven

Offline

Joined: lip 22, 2012
Posts: 4
Location: Wrocław
Filia Dolnośląska

Post Post subject: Klan Skryre
Posted: Pn lip 22, 2012 12:10 PM
Reply with quote

Powitać wszystkich. Razem ze znajomymi postanowiliśmy rozpocząć kampanię w Warhaima i mój wybór pierwszej kompanii był oczywisty -> Spacz-Inżynier rusza w bój Twisted Evil

Moja początkowa rozpa aktualnie wygląda następująco:

Spacz-Inżynier - spacz-halabarda, lekki pancerz

2*Kulomitacz - gaz.kule

2*Czarnoszczury - halabarda

Drużyna Kulomiotu - Twisted Evil

5*Niewolnik - 2 sztylety

Wielki szczur

Koncepcja grania tą ekipą teoretycznie ma wyglądać następująco: podział na 3 grupy, główna z Inżynierem, Drużyną Kulomiotu, Niewolnikiem i wielkim szczurem, pozostałe dwie po jednym Kulomiotaczu, Czarnoszczurze i 2 Niewolnikach. Niewolnicy na przodzie grup mają zgarniać ostrzał i ew. szarże, poza tym kiedy zwiążą jakiegoś przeciwnika walką, hmm życie niewolnika jest tanie Wink (kule gazu i kulomiot Twisted Evil ) a Czarnoszczur by ew. dobijał, no i po bitwie zawsze to mniejsza ilość do wyżywienia i zysk większy który powinien pozwolić na zakup opancerzenia dla Spacz-Inżyniera, proc Wink i kilku Harcowników.

Zapomniałem dodać ze szczurek jest obowiązkowy, taki psi-szczur/zasłona Spacz-Inżyniera.

Choć może ktoś będzie miał ciekawszą koncepcję?

Mam jeszcze pytanie o Spacz-Inżyniera, nie ma przy nim zdolności MAG, czy to przeoczenie? czy zamierzone działanie?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Klan Skryre
Posted: Pn lip 22, 2012 04:23 PM
Reply with quote

skaven wrote:
Mam jeszcze pytanie o Spacz-Inżyniera, nie ma przy nim zdolności MAG, czy to przeoczenie? czy zamierzone działanie?
To nie przeoczenie. Spaczinżynier nie jest MAGIEM, Kostki Mocy i Kostki Rozproszenia generuje ekwipunek z zasad specjalnych.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Klan Mors - początek 6 Breslauer 4640 Klan Mors - początek
 Pn list 19, 2017 05:22 AM 
Breslauer View latest post
No new posts Taktyki & Strategie [Warheim FS] Klan Zabócjów 8 Bhaalaor 6304 Klan Zabócjów
 Wt list 22, 2016 09:49 AM 
Pepe View latest post
No new posts Home Rules [Mordheim] Skaven Clan Skryre 4 Myszor 5581 Skaven Clan Skryre
 Pn marca 24, 2014 10:43 PM 
duszy View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy