Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
[Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic

Propozycje:
Obniżenie kosztu bohaterów i stronników o -5 zk.
69% 69% 69%
 69%  [ 9 ]
Obniżenie kosztu stronników o - 5 zk.
23% 23% 23%
 23%  [ 3 ]
Pozostawienie kosztu rekrutacji bez zmian.
7% 7% 7%
 7%  [ 1 ]
Total Votes : 13
Author Message
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Cz stycz 10, 2019 01:16 PM
Reply with quote

Tu się zgadzam z Adamem - z doświadczenia wiem, że moje bandy podczas naszych lokalnych kampanijnych rozgrywek grają max może 5 razy - mogę sobie tylko wyobrażać jak dopakowane będą bandy po większej ilości rozgrywek :D.

Back to top
View user's profile AIM Address
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Cz stycz 10, 2019 01:52 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
Od siebie dodam jeszcze jedną sugestię, która mogłaby trochę urozmaicić ludzkie bandy, bez obniżania kosztu bohaterów. IMHO fajnym przykładem ciekawie zbalansowanej bandy ludzkiej są Cyrkowcy z Ligi Ostermarku.
Szarlatan zaczyna z zasadą specjalną Niepokojący.
Treser - z zasadą Treser Very Happy
Cyrkowiec - Akrobata, Wspinaczka
Siłacz - Akrobata, Siłacz, Wspinaczka
Żongler - Akrobata, Nożownik, Wspinaczka

Podobnie Psy Wojny: mają bardzo fajny bonus w postaci zasady Kompania Najemników i duży wybór stronników wyspecjalizowanych - mamy aż trzech, którzy startują z Szermierzem, Kusznicy ignorują kary za strzał na daleki zasięg. Ciekawa, w jakiś sposób ukierunkowana banda z dobrymi bonusami na start.

Moim zdaniem, jeśli na start dalibyśmy chociaż niektórym bohaterom band jakiś skill, lub dali coś ciekawego stronnikom, znacznie urozmaiciłoby ich koloryt i dało pewien boost na start.
Np dostęp do stronników z umiejętnością Siłacz i bronią dwuręczną, który byłby Greatswordem (oczywiście z odpowiednią ceną i dostępnością).
Averlandzcy bohaterowie mogliby mieć na start Uporczywość.
Jakiś bohater Ostlandu - Taran / Twardy jak ściana.

Bardzo fajna propozycja, ogólnie właśnie coś takiego też zupełnie by pasowało. Choć dalej uważam, że standardowy plew All3 ze sztyletem powinien być tańszy.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Cz stycz 10, 2019 02:07 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Kampanię trwającą 10+ potyczek trudno jest zbalansować, zbyt dużo zmiennych ma wpływ na ostateczny rozwój każdej z uczestniczących w rozgrywkach drużyn.

Nikt nie mówił, że będzie łatwo. Uważam, że nie oznacza to że nie powinniśmy brać tego aspektu pod uwagę.

Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Cz stycz 10, 2019 02:13 PM
Reply with quote

Blumstein wrote:
Tu się zgadzam z Adamem - z doświadczenia wiem, że moje bandy podczas naszych lokalnych kampanijnych rozgrywek grają max może 5 razy - mogę sobie tylko wyobrażać jak dopakowane będą bandy po większej ilości rozgrywek :D.

My właśnie skończyliśmy Kampanie gdzie każda banda przeżyła jakieś około 20 potyczek. Zdecydowanie nie miały znaczenia statystyki, a sprzęt i czary z jakim stawaliśmy do boju.

Back to top
View user's profile
adrenalbooster
Przebudzony
Przebudzony

adrenalbooster

Offline

Joined: sierp 02, 2015
Posts: 213

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Cz stycz 10, 2019 09:37 PM
Reply with quote

kampania była fabularna? podzielcie się Smile


_________________
Is all that we see or seem\r\nBut a dream within a dream?
Back to top
View user's profile
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Cz stycz 10, 2019 10:33 PM
Reply with quote

adrenalbooster wrote:
kampania była fabularna? podzielcie się Smile

Pełna losowość scenariuszy. Pełna losowość kto z kim gra. Zasady normalnej kampanii.
spotkania średnio po 5 graczy raz na miesiąc.
Najlepsza banda- Wysokie elfy, szybko złapał komplet 6 bohaterów i straszliwie obrósł w itemy i czary. Płaszcz chroniący maga przed niemagicznymi atakami dawał chyba największą przewagę Very Happy
Najgorszy występ zaliczyły Mroczne Elfy, które sumarycznie wygrały 1 potyczkę z 20 (spróbowałem nie iść w harpie i skupić się na strzelających stronnikach, zasadzkach i szybkich atakach flankami, wielki błąd!) Very Happy
Psy wojny uplasowały się wraz z dwoma kultami chaosu (Nurgle i Slanesh) mniej więcej po środku. Z delikatną przewagą chaosu. Aczkolwiek uważam, że gracz z Psami Wojny po świetnym starcie roztrwonił początkowy sukces.
Były jeszcze gobliny ale jakimś cudem nie zagrałem przeciw nim ani razu wiem tylko ze było wiele radości z Głupotą Trolla :]
Byli jeszcze nieumarli ale gracz zrezygnował w trakcie.
Obecnie rozgrywki polegają na porównywaniu czyja magia jest silniejsza.
Przy czym przodują Slaneshowcy ze swoją klątwą głupoty i Elfy z klątwą osłabienia. Plus Wysoki Elf ma chyba tyle magicznych itemów co reszta graczy razem wzięta. I balistę na dodatek Very Happy

Obecnie próbujemy zdecydować czy gramy od nowa czy kontynuujemy rozgrywki na dużym rozwoju

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 14, 2019 03:51 PM
Reply with quote

Czyli co finalnie koszt stronnikow i bohaterow o 5 zk w dol ? Jesli tak to hordy maja zupelnie nowe oblicze bo z 500 zk wydanych na bohaterow i stronnikow robi sie 425 ( przy komplecie gawiedzi ). Dla takiego Marienburga to 175 zk do wydania na sprzet. Np 5 pistoletow i 5 kusz. Czyli np 10 modeli z kuszami i 5 z pistoletami na stan pierwszej potyczki. A jak pojdziemy w luki to jeszcze wiecej. W walce wrecz mozemy zrobic z naszej ekipy maszynke do mielenia miesa - mamy dokladnie 75 zk na zakupc sprzetu dla 5 stronnikow dla ktorych tego wczesniej nie bylo - czyli np 5 bosakow.

Naprawde nie uwazacie ze to troche przegiete i mocno nie uczciwe w porownaniu do pozostalych kompani ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Blumstein
Przebudzony
Przebudzony

Blumstein

Offline

Joined: list 13, 2017
Posts: 178

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 14, 2019 04:06 PM
Reply with quote

Być może dla Marienburga, ale sprawdziłem sobie rozpiski m.in. dla Averlandu, Psów Wojny czy Łowców Czarownic - tam 5zk pomaga w dokupieniu jakiegoś sprzętu, którego brakowało wcześniej, żeby mieć komfortowy start. Obawiałem się, że Marienburg to może być "biggest offender" przy tej obniżce.

Nie zapominaj, że to cały czas są ludzie, ze statystykami na 3 i mają o wiele cięższy start niż np Orki, Wysokie Elfy czy chaośnicy.

Back to top
View user's profile AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 14, 2019 05:03 PM
Reply with quote

Pistolety wybuchają, kusze nie strzelają po ruchu itd. Nie ma co biadolić. Do tej pory Marienburg widziałem na stole cały jeden raz. Jak na razie niebo nie runęło nam na głowy.

Blumstein ma racje. Zrobiłem rozpiskę turniejową na Averlandzie i jakiegoś OP to ja nie widzę.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 14, 2019 05:12 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Naprawde nie uwazacie ze to troche przegiete i mocno nie uczciwe w porownaniu do pozostalych kompani ?
Nie uważam. W czwartek grałem Middenheimem na nowych zasadach, kontra Zwierzoludzie Szczerego.

Obniżka pozwoliła mi na zakup dodatkowego włócznika, a kosztem zakupu sprzętu wynająłem dwa najemne ostrza. I mogę powiedzieć, że w końcu walka była wyrównana. Co prawda w kolejnych rundach, może rzuty szybko przypomniały mi, gdzie moje miejsce, ale nie uważam, żeby po tych zmianach ludzie zaczęli rządzić na stole tylko dlatego, że są tańsi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 14, 2019 05:51 PM
Reply with quote

ElWiktor wam to udowodni Very Happy Na najbliższym turnieju Wink

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 14, 2019 06:01 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
ElWiktor wam to udowodni Very Happy Na najbliższym turnieju Wink
Ilość modeli na stole nie przekłada się na automatyczne zwycięstwo, często dużo modeli oznacza dużo PD dla przeciwnika.

Poza tym chętnie czytam wszystkie opinie, to że ich nie wprowadzam to co innego. Gdybym słuchał wszystkich, system już dawno by się rozsypał.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Wt stycz 15, 2019 09:32 AM
Reply with quote

Ja zwyczajnie twierdze ze ludzie nie potrzebuja zadnego boosta na te chwile. Gladiatorzy ( chyba tez maja 100 zk dodatkowe ) Marienburg, Reikland ( flagelanci i szermierze albo szermierze i kusznicy ) Bretonia ( mniej troche chyba ze wybieramy opcje hordowa ktora u Bretonii ssie po calosci) sa imo najwiekszym beneficjentem.

A co do tego czy 75zk przy 500 zk to duzo czy malo - to 15%.

Averland, lowcy czarownic i psy wojny to raczej mniej hordowe ludzkie bandy. Bardziej bym sie sklanial ze Sartosa, Reikland, Gladiatorzy, Marienburg, Middenheim ( dodatkowe 75 zk przy 15 ludzkich modelach bez psow to 5 broni wielkich i 5 broni do walki wrecz )


No i w sumie z mojej strony tyle - ot opinia.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 20, 2019 12:49 PM
Reply with quote

Ankieta już zakończona, bo nie widzę możliwości zagłosowania?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
Posted: Pn stycz 20, 2019 01:50 PM
Reply with quote

Radzik wrote:
Ankieta już zakończona, bo nie widzę możliwości zagłosowania?
Tak. Ankieta została już zakończona. Zgodnie z zapowiedzią do 20 stycznia, czyli wczoraj opublikowałem nową wersję podręcznika.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Poradniki... Klejenie metalowych modeli bez użycia pinów 4 Grish 1635 Klejenie metalowych mo...
 Pn paźdź 16, 2016 08:45 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Wydarzenia Międzynarodowy Festiwal Plastikowych Modeli Redukcyjnych 5 Grish 2156 Re: Międzynarodowy Fe...
 Pn marca 07, 2016 01:43 PM 
Grish View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] Rozbicie bandy - propozycja zmiany zasad
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 Radzik 9900 Re: Rozbicie bandy - p...
 Cz lut 18, 2016 09:31 PM 
szczery-do-bolu View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] [propozycja zasad] Niziołki z Moot
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
35 Krnabrny 21164 [propozycja zasad] Niz...
 Wt czerw 24, 2014 10:43 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD 9 Krnabrny 5907 [propozycja zasad] Że...
 Sb czerw 14, 2014 11:33 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 2
Razem: 30
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy