Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Kompanie [Warheim FS] › [propozycja zasad] Niziołki z Moot
[propozycja zasad] Niziołki z Moot
...czyli pomysły na nowe drużyny
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 15, 2014 04:33 PM
Reply with quote

Witam

Pozwoliłem sobie przygotować wstępny szkic bandy Halflingów na podstawie tego o to pliku : www.mordheimer.com/dow...arband.pdf

Prosił bym o komentarze.

pl.scribd.com/doc/2297...z-Moot-pdf

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 15, 2014 08:03 PM
Reply with quote

Pomysł mi się podoba, sam chciałem na 1 kwietnia przygotować zasady tej bandy, stąd mam kilka pomysłów o których napiszę później, bo teraz zabieram się do pisania Zebranych z tygodnia.

Ale tak na szybko, zabrakło Kapłana Esmeraldy, którego umieściłbym w miejscu kucharza.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 15, 2014 11:15 PM
Reply with quote

Hm. Czy ja wiem czy pozbycie się kucharza to dobry pomysł ? Można dać "lub" za złodzieja np. Kapłan albo Złodziej Very Happy

Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Pn czerw 15, 2014 11:28 PM
Reply with quote

Kapłan Esmeraldy to też kucharz.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 276
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Wt czerw 17, 2014 09:01 AM
Reply with quote

Na razie mam jedno zastrzeżenie, mianowicie CP. Nie wydaje mi się, żeby niziołki były bardziej zdyscyplinowane od ludzi czy bardziej odporne psychicznie. Ludzki kapitan ma CP 8, starszy niziołków ma CP 9.

Back to top
View user's profile
Ramzeseba
Przytomny
Przytomny

Ramzeseba

Offline

Joined: lut 07, 2014
Posts: 71
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Wt czerw 17, 2014 11:45 AM
Reply with quote

Chłopaki co wy nie oglądaliście LOTRa jak Frodo jako jedyny oparł się silę Saurona. CP przynajmniej 9... Smile


_________________
Back to top
View user's profile
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Wt czerw 17, 2014 01:09 PM
Reply with quote

W WFB niziołki mają CP 8

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:09 AM
Reply with quote

Na scribd.com wrzuciłem propozycję zasad dla drużyny Niziołków z Krainy Zgromadzenia.

Kompania składa się z pięciu bohaterów, czterech Niziołków: Starszego i Przepratrywaczy oraz ludzkiego Magistra Magii - Niziołki są odporne na magię i nie posiadają Magów oraz Duchownych, przynajmniej w ludzkim rozumieniu.

Wśród stronników Milicjanci, Pasterze, Ogr oraz Psy pasterskie i Zaprzęg.

Przy okazji wszystkie Niziołki dostały zasadę specjalną Odporność na magię (2).

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarze mile widziane.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:15 AM
Reply with quote

Co to za najemne ostrze latarnik?
Masz błąd w opisie najmu milicjantów "kapitan".

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:16 AM
Reply with quote

Ranger - Averlandzcy górale ?

Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:19 AM
Reply with quote

Klimatyczna banda ale z T 2 to kiepsko Smile Może dasz im krasnoludzkich Rangerów aby coś poza ogrem mogło się w niej bić?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:30 AM
Reply with quote

Poprawiłem.

Pepe wrote:
Co to za najemne ostrze latarnik?
Masz błąd w opisie najmu milicjantów "kapitan".
Sister of Mercy napisała zasady wrzuciłem już do podręcznika ale jeszcze nie opublikowałem na forum.

Pepe wrote:
Klimatyczna banda ale z T 2 to kiepsko Smile Może dasz im krasnoludzkich Rangerów aby coś poza ogrem mogło się w niej bić?
Wytrzymałość jak u Skinków Wink I Niziołki tak jak jaszczurki powinny unikać walki wręcz. Zresztą dość tanie są, nie mają kary do przychodu, 5 bohaterów na start, sporo magicznych przedmiotów. Przy odrobinie szczęścia może nie będą ginąć w każdej potyczce.

No to w końcu ma być kompania Niziołków, a i tak mają już psy i dwóch nieludzi. I najemnika bez kosztów najmu, czyli dwa Ogry Wink

Poza tym myślę jeszcze na jedną zasadą specjalną dla niziołków.

Arrow Zwinny/Mały: Przeciwnik otrzymuje -1 do testów trafienia. Question


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:34 AM
Reply with quote

5 bohaterów to jak w ludzkich bandach, ogr jak w psach wojny i najemnik chyba też więc szału nie ma Razz

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:42 AM
Reply with quote

No ale mało kto zaczyna z trzema kuszami na bohaterach z US 4.

A co o tym myślisz? Przynajmniej trudniej byłoby je trafić Razz A z umiejętnością tancerz, dawałoby to już -2 do trafienia w walce wręcz.

quidamcorvus wrote:

Poza tym myślę jeszcze na jedną zasadą specjalną dla niziołków.

Arrow Zwinny/Mały: Przeciwnik otrzymuje -1 do testów trafienia w walce wręcz. Question


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [propozycja zasad] Niziołki z Moot
Posted: Sb czerw 21, 2014 05:55 AM
Reply with quote

Jest ok! ale nadal opieranie bandy na dwóch modelach do walki (ogr i najemnik) to lipa.

Back to top
View user's profile

1 2 3
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [ Poll ] [Ankieta] Propozycja obniżenia kosztu rekrutacji modeli...
...w kompaniach ludzi.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
29 quidamcorvus 18515 Re: [Ankieta] Propozyc...
 Pn stycz 20, 2019 12:50 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Handel & Rozboje Niziołki 8 kozAa 5568 Re: Niziołki
 Pn lut 05, 2018 06:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Endless war... Endless war... v0.1 - projekt zasad
science fiction skirmish game
10 Bahior 8516 Endless war... v0.1 - ...
 Pt list 04, 2016 08:23 AM 
Grish View latest post
No new posts Home Rules [Warheim FS] Rozbicie bandy - propozycja zmiany zasad
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
31 Radzik 23758 Re: Rozbicie bandy - p...
 Cz lut 18, 2016 08:31 PM 
szczery-do-bolu View latest post
No new posts Kompanie [Warheim FS] [propozycja zasad] Żelazny Demon dla CHD 9 Krnabrny 11504 [propozycja zasad] Że...
 Sb czerw 14, 2014 11:33 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 40
_BBOT: 0
Razem: 40
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy