Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
[Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Sb kwiet 13, 2019 07:07 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
Pomyślałem nad tym i wystarczy zapis, że zwierzęta nie podlegają głupocie.
Świadomych mają tylko Krwawe Smoki i Nehekara więc ciężko.
Co do Strzygi to można by jej dać zasadę Pierwotna Furia. Jeżeli model jest dalej niż 6" od Wampira to podlega zasadzie Furia. To samo można dać Gorgerowi z Ogrów. I porównując te modele to Strigoica powinna być przynajmniej z 25ZK tańsza.
Nie chcę tworzyć nowych zasad, dlatego zamiast furii można jej dać 'berserk'.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Sb kwiet 13, 2019 07:13 PM
Reply with quote

Po zmianach:
Quote::
Nieumarły:
NIEUMARŁE modele podlegają następującym zasadom specjalnym:
- Ożywieńcy podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz UPORCZYWOŚĆ, a także automatycznie zdają testy SAM W WALCE.
- NIEUMARLI są całkowicie odporni na ból, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA, należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, w przypadku Ożywieńców nie stosuje się zasady specjalnej OGŁUSZAJĄCY.
- Ożywieńcy są niepodatni na TRUCIZNY za wyjątkiem grobowego korzenia (zobacz TRUCIZNY & MIKSTURY w ROZDZIALE XV: EKWIPUNEK).
- NIEUMARLI stronnicy, za wyjątkiem modeli podlegających zasadzie specjalnej ŚWIADOMY, nigdy nie zdobywają Punktów Doświadczenia.
- NIEUMARLI stronnicy, za wyjątkiem modeli podlegających zasadzie specjalnej ŚWIADOMY, nie mogą BIEGAĆ, UKRYWAĆ SIĘ, WSPINAĆ SIĘ oraz wykonywać ZESKOKU i PRZESKOKU o ile w momencie rozpoczęcia ruchu nie znajdują się w odległości do 12” od modelu bohatera podlegającego zasadzie specjalnej DOWÓDCA lub MAG. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy model DOWÓDCY, MAGA lub ŚWIADOMEGO jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
- NIEUMARŁY stronnik, za wyjątkiem modeli podlegających zasadzie specjalnej ŚWIADOMY oraz ZWIERZĘ, który na początku tury, w fazie rozpoczęcia tury znajduje się w odległości większej niż 18" od modelu bohatera podlegającego zasadzie specjalnej DOWÓDCA lub MAG, podlega do końca tury efektom zasady specjalnej GŁUPOTA.
- NIEUMARLI stronnicy w ramach reakcji na szarżę mogą tylko trzymać pozycję.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Sb kwiet 13, 2019 07:24 PM
Reply with quote

Co do Stregoicy to mam taką propozycję.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Sb kwiet 13, 2019 07:27 PM
Reply with quote

Nie wiem co robi berserk ale mam nadzieję, że jest mniej uciążliwe niż furia.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Cz kwiet 18, 2019 08:57 AM
Reply with quote

Zredagowałem zasady przejęcia szarży:
Quote::
Przejęcie szarży:
Przejęcie szarży jest jednym z wyjątków do porządku obowiązującego w czasie rundy. Umożliwia graczowi, po spełnieniu wymienionych poniżej warunków, działania w czasie tury przeciwnika. Jeżeli jeden ze sprzymierzonych modeli, niezwiązany walką wręcz, stoi pomiędzy modelem szarżującym a szarżowanym w odległości do 2” od trasy szarży to na życzenie gracza może próbować przejąć szarżę. Aby przejąć szarżę model musi spełnić następujące warunki:
- model, który próbuje przejąć szarżę sam nie może być szarżowany,
- model, który próbuje przejąć szarżę musi znajdować się w STREFIE PRZEJĘCIA,
- wrogi model, który szarżuje musi znajdować się w polu widzenia modelu, który próbuje przejąć szarżę,
- model, który próbuje przejąć szarżę musi wykonać udany test INICJATYWY,
- w przypadku, gdy szarżujący wrogi model przeciwnika budzi STRACH lub GROZĘ, model próbujący przejąć szarżę musi wykonać także test STRACHU. Niepowodzenie oznacza, że model przestraszył się wroga i nie rusza się z miejsca. W przypadku, gdy to model próbujący przejąć szarżę budzi STRACH lub GROZĘ, należy dostawić modele do siebie i wykonać (jeśli zachodzi taka konieczność) test STRACHU dla wrogiego modelu, który szarżował, tak jakby to on była celem szarży. Bez względu na wynik testu STRACHU w najbliższej fazie walki wręcz model, który próbuje przejąć szarżę traktowany jest jako cel szarży.
- gdy szarżujący wrogi model podlega zasadzie specjalnej DUŻY CEL, a model próbujący przejąć szarżę nie podlega zasadzie specjalnej DUŻY CEL, to model próbujący przejąć szarżę musi wykonać test SIŁY. Niepowodzenie oznacza, że model nie zdołał powstrzymać szarżującego przeciwnika i otrzymuje automatyczne trafienie, które rozstrzyga się w oparciu o podstawową wartość współczynnika SIŁA szarżującego modelu. Po zakończeniu szarży model, który próbował przejąć szarżę należy ustawić w losowo określonym kierunku w odległości K6” od modelu podlegającego zasadzie specjalnej DUŻY CEL,
- model, który przejął szarżę w reakcji na szarżę może jedynie trzymać pozycję.
- nie można próbować przejąć szarży wrogiego modelu, który wykonał LOT lub WYSOKI LOT albo pojawił się na stole w wyniku ANIMACJI, ZASADZKI lub zaklęć, zdarzeń losowych lub zasad specjalnych w których to zaznaczono.

Nowa zasada specjalna, której będa podlegali krasnoludzcy górnicy, Mistrzowie Inżynierowie i Inżynierowie.
Quote::
Górnik:
Model, który podlega zasadzie specjalnej GÓRNIK może - w fazie ruchu - zamiast zwykłego ruchu zadeklarować kopanie tunelu. Należy wykonać test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy. Powodzenie oznacza, że model wykopuje tunel i znika pod ziemią.
Nieudany test oznacza, że modelowi nie udało się wykopać tunelu i nie rusza się do końca tury.
Po upływie K3 tur należy ponownie wykonać test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników jest większy. Jeśli test zakończy się powodzeniem GÓRNIK pojawia się na powierzchni stołu w miejscu wyznaczonym przez gracza, jeżeli ruch taki prowadzi do kontaktu z wrogiem, to jest to równoznaczne z szarżą (szarża ta podlegać będzie wszystkim zasadom szarży, z wyjątkiem tego, że nie można próbować przejąć szarży modelu który wyszedł z tunelu). Jeżeli test SIŁY albo INICJATYWY w zależności od tego, który ze współczynników modelu jest większy, zakończył się niepowodzeniem należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że GÓRNIK zgubił drogę i zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!, należy jednak zauważyć, że za wyłączone w ten sposób z rozgrywki modele nie należy w trakcie sekwencji po potyczce wykonywać rzutów na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ; rezultat 2-5 oznacza, że model pomylił kierunki i pojawi się w wyznaczonym miejscu po upływie kolejnych K3 tur; 6 oznacza, że model pojawia się w wyznaczonym miejscu na początku następnej fazy ruchu.
Należy zauważyć, że punkt w którym pojawi się model podlegający zasadzie specjalnej GÓRNIK należy wyznaczyć na powierzchni stołu, co oznacza, że modele nie mogą się pojawić w budynkach, na piętrach budynków piętrowych oraz na wzniesieniach.
Ponadto, modele znajdujące się w czasie kopania tunelu poza stołem nie mogą wspierać bezpośrednio drużyny. Uwzględniając ten stan rzeczy w momencie określania czy kompania musi wykonać test rozbicia, modele ukryte poza stołem nie są liczone do całkowitej liczby postaci w kompanii. Co więcej, należy zauważyć, że ukryty poza stołem MISTRZ INŻYNIER lub KOWAL RUN nie generuje Kostek Mocy oraz Kostek Rozproszenia.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Pn May 12, 2019 08:34 AM
Reply with quote

Żyrokopter podlega zasadzie specjalnej 'bombardowanie':
Quote::
BOMBARDOWANIE: Raz w ciągu rozgrywki, w fazie strzelania, pilot Żyrokoptera może zrzucić ładunek wybuchowy na znajdujący się na terenie otwartym model wroga, o ile poruszał się nad modelem w bieżącej fazie ruchu. BOMBARDOWANIE jest atakiem strzeleckim o SILE K6, który trafia zawsze na 8+. Pilot Żyrokoptera nie może stać & strzelać przy użyciu BOMBARDOWANIA.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Errata] do wersji Księstwa Graniczne.
Posted: Pn May 13, 2019 09:25 AM
Reply with quote

Quote::
(666) DŁUG WDZIĘCZNOŚCI
W drodze powrotnej do obozu, jeden z bohaterów spotyka dawno niewidziane znajomka, który przybył by spłacić bohaterowi zaciągnięty przed latami dług.

Drużyna może przyjąć, bez żadnych opłat, na usługi jedno z Najemnych Ostrzy, pod warunkiem, że dany najmita może służyć w drużynie. Po zakończeniu następnej potyczki, Najemne Ostrze odejdzie w swoją stronę, chyba że DOWÓDCA postanowi zawrzeć kontrakt i będzie płacił ustalony w opisie najmity żołd. Zamiast przyjmowania Najemnego Ostrza gracz, jeśli posiada środki potrzebne do wyekwipowania, może dołączyć do istniejącej grupy stronników kolejny model piechura wielkości człowieka lub mniejszy (modelu nie można dołączyć do grup stronników na podstawkach 40x40 mm i większych), nawet jeśli modele zdobyły już Punkty Doświadczenia. Jeżeli gracz nie posiada środków niezbędnych do wyekwipowania lub istniejące grupy stronników zawierają już maksymalną liczbę modeli, model odchodzi obiecując spłatę długu w przyszłości.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] do wersji Dwie Wieże. 13 quidamcorvus 1204 [Errata] do wersji Dwi...
 Wt sierp 27, 2019 09:02 AM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 3153 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
Normal
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Księstwa Graniczne...
...w dniu 30.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 6, 7, 8 ]
105 quidamcorvus 9458 [Turniej] WarheimFS w ...
 Pt kwiet 05, 2019 06:59 AM 
Grish View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Errata] ...do wersji...
...Ostatnia faktoria.
4 quidamcorvus 1066 Re: [Errata] ...do wer...
 Pn stycz 20, 2019 01:52 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Księstwa Graniczne... 0 quidamcorvus 466 [Download] Podręcznik...
 Sb stycz 19, 2019 09:48 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: dzikusbb
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 458

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 1
Razem: 23
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Archiwum artykułów
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy