Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Kompanie [Warheim FS] › Wysłannicy Szarej Rady
Wysłannicy Szarej Rady
...czyli pomysły na nowe drużyny
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:42 PM
Reply with quote

Patrząc na aktualne bandy skavenów zawsze bolało mnie, że granie konkretnym klanem powoduje małą różnorodność jednostek. Skavenu mimo różnic klanowych często gęsto ruszają razem na podbój powierzchni. Współpraca jest dużo szersza niż pomiędzy wyznawcami pozostałych czterech potęg chaosu. W battlu normą było wystawianie obok siebie klocków z różnych klanów. Dlatego wpadłem na pomysł bandy która może korzystać z różnorodności jaka panuje w skaveńskim społeczeństwie. Fluffowo była by to grupa specjalna zorganizowana przez Radę Trzynastu.

Kapitan: Szary Prorok (taki jak w bandzie klanu Mors)
Bohater 2: Łowca Niewolników
Bohater 3:*Stormszczur/Czarnoszczur Eshin
Bohater 4:*Poganiacz/Mnich Zarazy
Klan skryre nie wypuści swoich cennych wynalazków żeby mogli zarządzać nimi ignoranci(mieszanie go z innymi klanami wydaje mi się najbardziej gięte).

Wybranie konkretnych bohaterów pod nr 3 i 4 powoduje, że mogą oni kupować ekwipunek z tabeli bohaterów macierzystych klanów. Łowca niewolników określa z której tabeli jednego z pozostałych bohaterów będzie korzystał. I teraz jeśli chodzi o stronnikó to można kupować ich z obu klanów, które dołączyły do Szarego Proroka.
Na pewno taka banda jest mocniejsza niż standardowe, ale:
- dowodzi mag, co samo w sobie jest minusem
- daje więcej zabawy i różnorodności na stole
Nie znaczy, że automatycznie ze wszystkimi wygrywa to wciąż szczury ze słabym CP itd.
Co, o tym myślicie?


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:45 PM
Reply with quote

Szary Prorok ile ma doświadczenia 12 czy 20 jak dowódca?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:46 PM
Reply with quote

20 jak dowódca


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 304
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:46 PM
Reply with quote

Nawet spoko, nic nie szkodzi protestować.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 08:51 PM
Reply with quote

Findar wrote:
20 jak dowódca
No to nie taki sam.

Z jakiej magii może korzystać.

Co z zasadami specjalnymi poszczególnych klanów?

Każdy model będzie miał takie jak klan z którego pochodzi?

Czy mogę wybierać z poszczególnych klanów tylko te najmocniejsze jednostki ignorując klanbraci?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:08 PM
Reply with quote

Umiejętności specjalne z klanu z którego pochodzą (łowca niewolników wybieraj jeden z dwóch obecnych w drużynie).
Szary prorok taki jak w Morsie czyli Tradycja Spaczmagii.
Zasady specjalne: Czarny głód, w nogi,
Co do jednostek, to może analogicznie jak u zielonoskórych, że na jednego klanbrata, nie może przypadać więcej niż dwa modele charakterystyczne dla klanu.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:09 PM
Reply with quote

To teraz spróbuj to przelać to wszystko na papier Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:12 PM
Reply with quote

Mogę spróbować, tylko chciałem się skonsultowac najpierw czy jest w ogóle sens i czy nie będzie zbyt przegięte.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:23 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Mogę spróbować, tylko chciałem się skonsultowac najpierw czy jest w ogóle sens i czy nie będzie zbyt przegięte.
IMO nie ma sensu i będzie zbyt przegięte.

Każdy z klanów ma swoje + i -, a taki wytwór dąży do usunięcia wad i dodania zalet.

Jak sam zauważyłeś mieszanie klanów sprawdzało się w WFB ale tam była inna skala rozgrywki. Warheim FS to skirmish, tutaj taka banda bardziej przypomina zbieraninę awanturników rodem z RPG niż przyjęty standard.

Może lepiej stworzyć fluff i odrębne zasady dla 'nowego' klanu?


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Wysłannicy Szarej Rady
Posted: Cz wrz 15, 2016 09:30 PM
Reply with quote

no nic jeszcze pogłówkuje


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 28
_BBOT: 0
Razem: 28
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy