Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Artefakty
Artefakty
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Artefakty
Posted: Wt list 15, 2016 12:15 PM
Reply with quote

Witam

Kiedyś dawno temu miałem taki pomysł - wprowadźmy do Warheim artefakty. Artefakty miały by się różnić od magicznych przedmiotów kilkoma rzeczami:
- nie można ich kupić
- nie można ich sprzedać
- można je uzyskać tylko na drodze epickich czynów
- model który WzA! posiadającego artefakt zawsze wybiera kradzież artefaktu w miejsce dobicia nawet jeśli nie pozwalały by na to inne zasady

Poszukiwanie artefaktu miało by odbywać się na zasadzie : Artefakt dostępność : 20

Jeśli gracz zdecyduje szukać artefaktu i w rzucie na dostępność wypadnie niemodyfikowany wynik 12 - bohater trafił na trop artefaktu . Należy wykonać rzut k6 - jeśli w rzucie wychodzi niemodyfikowane 6, bohater odnalazł pradawny artefakt ( należy wykonać rzut na tabelę artefaktu ). Wynik 2-5 oznacza że odnaleziony został falsyfikat bez większej wartości. Wynik 1 oznacza zaś że bohater poszukujący artefaktu wpadł w zasadzkę. Należy wykonać rzut k6 a następnie wykonać rzut na tabelę poważnych obrażeń jak w wyniku wielokrotnie zraniony.


Wynik tabelki artefaktu

1 Buty i lina Piotra: Model wyposażony w Buty i linę Piotra może poruszać się bez kar za teren po poziomych i pionowych powierzchniach. Dodatkowo bohater ignoruje kary do ruchu wynikające z pogody.

2 Mizykordia hrabiego Ventimigla ( sztylet ) : Model zraniony zostaje ogłuszony przy wyniku 1-3 oraz WzA! przy wyniku 4-6 bez względu na dodatkowe zasady modelu będącego celem ataku.



3 Kolczuga Atli (lekki pancerz ) : Bohater wyposażony w ten pancerz nie może zostać obrany celem zaklęć. Dodatkowo bohater może poruszać się przez ściany jak poprzez teren otwarty.

4 Szukający łuk ( łuk ) : Trafiony i zraniony zostaje automatycznie wyłączony z akcji bez potrzeby wykonania rzutu na efekt zranienia

5 Kaptur kata: +1 do trafienia, zranienia, każda niewybroniona rana skutkuje utratą 2 punktów ŻW. Model podlega przymusowi szarży na ogłuszone oraz powalone na ziemię modele niezależnie od tego czy są to modele wrogie czy modele należące do własnej kompanii.

6 Wszystkowidzące oko Numasa: Model wyposażony w Wszystkowidzące oko Numasa traktowany jest jakby widział wszystkie modele znajdujące się na stole. Model automatycznie wykrywa wszystkie modele pozostające na stole - zarówno wrogie jak i sprzymierzone.



Oczywiście jest to wersja mocno wstępna. Generalnie artefakty miały by być mocniejszymi, trudniejszymi do znalezienia uniwersalnymi przedmiotami których mógłby używać każdy. Przedmioty są wzięte z orginalnego Mordhaimowego spisu ( pewnie są autorskie ale w sumie któryś raz już na nie wpadłem w róznych źródłach więc raczej są powszechnie przyjęte ) dodatkowo zmotywowały mnie zasady Mordheim AoS umieszczone przez Pan_Ryba.

Jak myślicie - będzie coś z tego ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 13
_BBOT: 0
Razem: 13
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy