Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Obozowisko
[Warsztat] Obozowisko
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 12:02 AM
Reply with quote

Poniżej przedstawiam propozycję zasady opcjonalnej czyli obozowisko. Wszelkie uwagi, pomysły, komentarze, sugestia bardzo mile widziane - szanowne państwo-draństwo właśnie teraz może się wykazać. Karta obozowiska ukaże się wkrótce.

Jest też ładny PDF, który możne przeczytać TUTAJ.




Obozowisko:
Gracze rozgrywający kampanię mogą wprowadzić do swoich rozgrywek dodatkowy element, którym jest OBOZOWISKO. Niezależnie czy gracz dowodzi drużyną Ludzi, Krasnoludów, Elfów czy Grasantów Chaosu, Zwierzoludzi lub Nieumarłych każdy z DOWÓDCÓW potrzebuje miejsca w którym przechowywać będzie zdobyte w czasie krwawych potyczek kosztowności a podlegli mu wojownicy będą mogli wyleczyć rany i odpocząć przed kolejną bitwą.

Drużyna:
Gracze, którzy zdecydują się na rozbicie obozowiska zyskają kilka nowych możliwości podczas prowadzenie rozgrywki.
Po pierwsze DOWÓDCY podczas rekrutacji bohaterów i stronników, tam gdzie jest to możliwe, mogą zignorować zapis ALBO i wcielić w szeregi drużyny obie alternatywne jednostki. Należy jednak zauważyć, że udział w potyczce będzie mogła wziąć tylko jedna z takich jednostek, a druga będzie w tym czasie stacjonować w OBOZOWISKU czekając na swoją kolej.
Po drugie gracz w trakcie kampanii może rozbudowywać OBOZOWISKO dostosowując je do potrzeb dowodzonej przez siebie drużyny i zyskując wymierne korzyści.

Prestiż Drużyny:
Podczas obliczania Prestiżu Drużyny do notowań nie wlicza się ekwipunku oraz tych modeli, które przeżyły potyczkę, a które w trakcie rozgrywki stacjonują w OBOZOWISKU.

Sprzedaż Łupów!:
W trakcie sprzedaży Łupów! należy porównać liczbę sprzedanych Łupów! z liczbą modeli w drużynie (wliczając także modele które przeżyły potyczkę, a które w wyniku odniesionych ran lub POJMANIA nie mogą wziąć udziału w rozgrywce lub w trakcie rozgrywki stacjonowały w OBOZOWISKU) i odczytać wynik z TABELI PRZYCHODU (W ZK). Otrzymana wartość oznacza ilość złotych koron, którą zarobiła drużyna. Przychód należy zapisać na KARCIE DRUŻYNY.

Ulepszenia obozowiska:
Obozy w których stacjonują kompanie zapewniają względny komfort oraz bezpieczeństwo, a także są widocznym znakiem zamożności zbrojnej drużyny. W trakcie rekrutacji kompania zakłada podstawowe OBOZOWISKO. Z czasem zamożne drużyny mogą doposażyć obóz dostosowując go do własnych potrzeb i wymagań pola bitwy.
DOWÓDCA może kupować kolejne ulepszenia dla OBOZOWISKA zgodnie z zasadami podanymi na początku ROZDZIAŁU XV: EKWIPUNEK, jednak należy pamiętam, że OBOZOWISKO można ulepszać tylko 5 razy.

Alchemik:
Pracujący w bezpiecznym obozowisku alchemik może zaopatrzyć kompanię w skuteczne eliksiry i używki wspomagające skuteczność w walce.

UWAGI: Drużyna otrzymuje kumulatywną premię +3 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ MIKSTUR & NARKOTYKÓW ponadto cena specyfików zostaje obniżona o 3K6 ZK (do minimalnie 1 ZK).
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Biblioteka:
Wśród ksiąg i zwojów zgromadzonych w skrzyniach i na półkach uważni magowie znajdą wiele użytecznych na polu bitwy zaklęć i formuł magicznych.

UWAGI: W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może wykonać dwa rzuty aby sprawdzić jakie zaklęcie poznał MAG i wybrać korzystniejszy dla siebie wynik. Ponadto kompania wyposażona w bibliotekę na początku fazy magii otrzymuje dodatkową Kostkę Mocy (zobacz ROZDZIAŁ XXIIII: MAGIA paragraf KOSTKI MOCY & KOSTKI ROZPROSZENIA).
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Gildia Kupców:
Dobry dowódca dobrze wie, że właściwe kontakty z Gildią Kupców są podczas wojny niezwykle ważne. Nawet tuzin wojowników nie pokona wroga jeśli będą walczyć gołymi rękami.

UWAGI: Kompania otrzymuje kumulatywną premię +3 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ, w trakcie sekwencji po potyczce.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Kaplica:
W poświęconym bogu miejscu wierni odnajdą siłę i odwagę a duchowni poznają słowa mocy swych boskich patronów.

UWAGI: W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce gracz może wykonać dwa rzuty aby sprawdzić jaką modlitwę poznał DUCHOWNY i wybrać korzystniejszy dla siebie wynik. Ponadto kompania wyposażona w bibliotekę na początku fazy magii przeciwnika otrzymuje dodatkową Kostkę Rozproszenia (zobacz ROZDZIAŁ XXIIII: MAGIA paragraf KOSTKI MOCY & KOSTKI ROZPROSZENIA).
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


Kompania Najemników:
Na wyniszczonej wojną północy Imperium nietrudno o dobrze wyszkolonych najmitów, których lojalność można kupić złotem. Urzędnicy z kompanii najemników chętnie pomogą spisać odpowiednie umowy i wyszukać odpowiednich najmitów.

UWAGI: W trakcie sekwencji po potyczce kompania może przyjąć, bez żadnych opłat, na usługi jedno z Najemnych Ostrzy, pod warunkiem, że najmita może służyć w drużynie. Po zakończeniu następnej potyczki, Najemne Ostrze odejdzie w swoją stronę, chyba że dowódca postanowi zawrzeć kontrakt i będzie płacił ustalony w opisie najmity żołd. Jeżeli drużyna nie zawrze kontraktu z Najemnym Ostrzem należy wykonać rzut K3, którego wynik określi przez ile potyczek Najemne Ostrze nie będzie mogło być zatrudnione przez krnąbrnego dowódcę.
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Kuchnia polowa:
Dobrzy dowódcy wiedzą, że na polu bitwy jedzenie, a zwłaszcza dobre jedzenie, często ma większe znaczenie dla morale wojowników niż obietnica żołdu czy łupów. Kompanie, które mają na swoim wyposażeniu kuchnię polową zwykle nie narzekają na brak nowych ochotników, a walczący w szeregach drużyny wojownicy zwykle chętniej stają do walki z wrogiem czyhającym na przygotowywany w kotle obiad.

UWAGI: Limit modeli kompanii, której DOWÓDCA posiada kuchnię polową zostaje zwiększony o +1 (należy jednocześnie zauważyć, że liczba modeli w kompanii nie może przekroczyć 20 postaci).
CENA: 30+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 7.

Skarbiec:
Popularna wśród poborców podatkowych i zamożnych kupców skarbonka to solidnie wykonany pojazd w który wbudowano okutą stalą masywną skrzynię wyposażoną w dobrej jakości zamek. Podobno część skarbonek uzbrojona jest także w śmiertelne pułapki, które mają dodatkowo chronić kosztowności przed niepowołanymi rękami.

UWAGI: Kompania wyposażona w skarbiec cieszy się sporym bogactwem i szczęściem. Po zakończeniu rozgrywki w trakcie sekwencji po potyczce, na potrzeby zasad sprzedaży Łupów! kompania traktowana jest tak jakby sprzedała jedną część Łupu! więcej, niż ma to faktycznie miejsce.
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 11.

Szpital polowy:
W trakcie działań wojennych wyposażony w narzędzia chirurgiczne oraz zapas medykamentów jeżdżący na kołach szpital polowy może stanowić o przeżyciu doświadczonych wojowników, którzy bez odpowiedniego zaopatrzenia mogliby zginąć w wyniku odniesionych ran. A mądry dowódca wie, że jeden wiarus jest wart wielokrotnie więcej niż pół tuzina rekrutów.

UWAGI: Dzięki specjalistycznemu wyposażeniu, które została umieszczone w szpitalu polowym ranni bohaterowie i stronnicy bardzo szybko dochodzą do zdrowia. W trakcie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce można przerzucić wynik MARTWY, WIELOKROTNIE ZRANIONY, RANA NOGI, RANA RĘKI, STRZASKANA NOGA, RANA KLATKI PIERSIOWEJ, OŚLEPIONY, STARE WOJENNE RANY, USZKODZENIE UKŁADU NERWOWEGO, RANA DŁONI, GŁĘBOKIE RANY w rzucie na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla jednego dowolnego Wyłączonego z akcji! bohatera lub stronnika, wynik drugiego rzutu jest ostateczny.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Truciciel:
Doświadczeni dowódcy dobrze wiedzą, że na polu bitwy nie ma miejsca na honor, a cóż jest mniej honorowe niż zatrute ostrze, którego najmniejsze draśnięcie jest w stanie powalić najgroźniejszego nawet przeciwnika.

UWAGI: Drużyna otrzymuje kumulatywną premię +3 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ TRUCIZN ponadto cena specyfików zostaje obniżona o 3K6 ZK (do minimalnie 1 ZK).
CENA: 50+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.

Wozownia:
Machiny wojenne potrafią odmienić los niejednej bitwy, jednak ich utrzymanie i naprawy są kosztowne. Zaś cieśla dysponujący dobrze wyposażony warsztatem bez problemu naprawi większość uszkodzeń.

UWAGI: W trakcie sekwencji po potyczce kompania otrzymuje premię +1 do rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ dla wszystkich Wyłączonych z akcji! modeli machin wojennych.
CENA: 40+3K6 zk; DOSTĘPNOŚĆ: 10.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 07:58 AM
Reply with quote

Całkiem to fajne. Warto to przetestować


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 08:08 AM
Reply with quote

Będą jakieś ograniczenia do terminu określenia sie z wystawieniem modeli, czy bedzie mozna zamienić grupę stronników tuż przed grą, dostosowując sie do przeciwnika?

Modele w obozowisku zdobywają doswiadczenie?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 08:11 AM
Reply with quote

Grish wrote:
Będą jakieś ograniczenia do terminu określenia sie z wystawieniem modeli, czy bedzie mozna zamienić grupę stronników tuż przed grą, dostosowując sie do przeciwnika?

o własnie to chyba najważniejsze pytanie - kiedy gracz określa jakie modele wystawia - przed określeniem kto wystawia się pierwszy? no i który z graczy pierwszy wybiera jednostki?


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 10:15 AM
Reply with quote

Już dawno chodziło mi po głowie coś takiego bardziej jako alternatywa do punktów kampanii, z niecierpliwością czekam na testy


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 10:34 AM
Reply with quote

Przystępując do gry trzeba mieć już gotową kartę drużyny z podliczonym prestiżem itd. Mimo wszystko dowódca opuszczając obóz nie do końca wie co go spotka. Za to większego znaczenia mogą nabrać te bonusy, które pozwalają wybrać scenariusz.

Zarówno bohaterowie jak i stronnicy stacjonujacy w obozie zachowują zdobyte doświadczenie ale nowe PD dostaje się tylko za udział w rozgrywce.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 10:54 AM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Przystępując do gry trzeba mieć już gotową kartę drużyny z podliczonym prestiżem itd. Mimo wszystko dowódca opuszczając obóz nie do końca wie co go spotka. Za to większego znaczenia mogą nabrać te bonusy, które pozwalają wybrać scenariusz.

Imo warto wykombinować coś innego, bo równie dobrze można miec przy sobie 5 kombinacji rozpisek i wszystkie modele. Potem rzut oka na to, co przeciwnik wystawia przed grą i można modyfikować. To oczywiście przy założeniu, że ktoś ciśnie PG, no ale.

Może by wprowadzić zasadę Zwiadowca (nie mam akurat podręcznika, to nie wiem, czy już czegoś takiego nie ma) z Punktów Kampanii czy z Najemnego Ostrza, która pozwoliłaby na jednorazową darmową (albo i nie darmową) zmianę jednej grupy stronników przed grą?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 11:13 AM
Reply with quote

To jest kwestia do dogadania, czekam na propozycje.

A jeśli ktoś będzie chciał kombinować/oszukiwać to i tak to zrobi.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 11:16 AM
Reply with quote

Jak gramy w 4/5 osób to i tak wiemy kto czym gra i co się na niego przyda, możliwość wyboru postaci da więcej możliwości taktycznych. Jak dla mnie mozna by dobierac postacie w najbardziej korzystnym dla graczy momencie.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 01:08 PM
Reply with quote

Czyli którym? Trzeba to uściślić.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Bahior
Świadomy
Świadomy

Bahior

Offline

Joined: paźdź 20, 2014
Posts: 448
Location: Chorzów
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 01:11 PM
Reply with quote

Jak dla mnie aby ułatwić przed wylosowaniem scenariusza - tak przecież będzie się przygotowywać rozpiskę w domu przed przyjściem do klubu.

Lub przed wystawieniem ale po określeniu kto wystawi się pierwszy (ten który pierwszy się wystawia pierwszy deklaruje co ląduje na stole) - to ciekawszy ale bardziej upierdliwy wariant.


_________________
thedarkoak.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 01:52 PM
Reply with quote

W Malifaux najpierw losujesz scenariusz, potem kazdy z graczy rownoczesnie decyduje kogo zabierze na tą konkretną "przygodę", gracze przekazują sobie jednoczesnie rozpiski, zapoznają z nimi i potem dopiero decyduje się losowo o rozstawieniu podobnie jak w Warheim.
Mogę powiedzieć z doświadczenia, że to fajnie się sprawdza i daje kolejną możliwość wykazania się myśleniem strategicznym. ustawienia sobie drużyny pod scenariusz i przeciwnika - nie psuje gry, nie powoduje ze ktos jest bardziej przegiety itp.. Jaki sens ma wybieranie modeli przedpoznaniem przeciwnika czy scenariusza, skoro nie wiemy które się przydadzą? Dla mnie to takie w stylu gier z lat '90 gdzie losowość i ilość tabelek do rzucania świadczyła o jakości gry i jej bezstronności. 30 lat później okazało się, że inne rzeczy fajniej się sprawdzają i nie zabierają frajdy.
Więc jestem właśnie za taką opcją:
1.wiesz z kim grasz
2.losujesz scenariusz
3. równocześnie gracze w "ukryciu" przygotowują kogo zabierają z obozu żeby wygrać w scenariuszu
4. zapoznają sie z rozpiską przeciwnika
5. rozstawienie po staremu


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 02:10 PM
Reply with quote

Findar wrote:
W Malifaux najpierw losujesz scenariusz, potem kazdy z graczy rownoczesnie decyduje kogo zabierze na tą konkretną "przygodę", gracze przekazują sobie jednoczesnie rozpiski, zapoznają z nimi i potem dopiero decyduje się losowo o rozstawieniu podobnie jak w Warheim.
Mogę powiedzieć z doświadczenia, że to fajnie się sprawdza i daje kolejną możliwość wykazania się myśleniem strategicznym. ustawienia sobie drużyny pod scenariusz i przeciwnika - nie psuje gry, nie powoduje ze ktos jest bardziej przegiety itp.. Jaki sens ma wybieranie modeli przedpoznaniem przeciwnika czy scenariusza, skoro nie wiemy które się przydadzą? Dla mnie to takie w stylu gier z lat '90 gdzie losowość i ilość tabelek do rzucania świadczyła o jakości gry i jej bezstronności. 30 lat później okazało się, że inne rzeczy fajniej się sprawdzają i nie zabierają frajdy.
Więc jestem właśnie za taką opcją:
1.wiesz z kim grasz
2.losujesz scenariusz
3. równocześnie gracze w "ukryciu" przygotowują kogo zabierają z obozu żeby wygrać w scenariuszu
4. zapoznają sie z rozpiską przeciwnika
5. rozstawienie po staremu

Burdel się zrobi. Z tego co kojarzę w Malifaux statystyki są stałe, bez rozwojów. Rozpa robiona w klubie na kolanie może nie być czytelna. Poza tym układanie rozpy pod scenariusz jakoś mi zalatuje dużymi bitewniakami i zabiera fajny element zaskoczenia w postaci scenariusza.

Imo lepiej możliwość zmiany jednej grupy stronników przed rozstawieniem, a po wylosowaniu scenariusza.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 02:11 PM
Reply with quote

Findar +1, dobry pomysł:), nie będzie to przegięte bo przeciwnik też wystawi modele dopasowane do scenariusza i do bandy przeciwnika.

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Obozowisko
Posted: Wt lut 07, 2017 02:24 PM
Reply with quote

Tutaj zmiana rozpy ogranicza się do wymiany jednej grupy stronników myślę ze nie będzie to bardzo odczuwalne jesli chodzi o calosc wrazen z gry, a co do rozpisek wystarczy miec dwie karty np. w jednej ghule w drugiej upiory ;).

Jezeli zostawicie ze bedzie najpierw wybor stronnikow a potem scenariusz, to bedzie moim zdaniem martwa opcja.
Już teraz wybierasz na ślepo która grupa bardziej się przyda- czyli wybierasz tą która uważasz za bardziej uniwersalną. Zmiana jej na drugą nie wiedząc w co będziesz grać spowoduje, że ta twoim zdaniem lepsza będzie wolniej zdobywać doświadczenie.
Kupowanie dodatkowego ewkipunku i rozwiajnie równocześnie dwóch grup, okaże się nieopłacalne i wszyscy beda grali po staremu.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile

1 2
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20008 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58358 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5620 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78766 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 323138 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 21
_BBOT: 0
Razem: 21
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy