Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Scenariusze
[Warsztat] Scenariusze
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3
View previous topic :: View next topic
Author Message
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 16, 2014 06:35 PM
Reply with quote

Ciekawe te nowe scenariusze.

Btw, nie myślałeś kiedyś stworzyć coś w rodzaju scenariuszy epickich ? Np dla band o średnim prestiżu 300 - 500 ? Coś w rodzaju zabij złego maga który co turę przyzywa k6 szkieletów czy coś ? To by mogła być ciekawa alternatywa w pewnym momencie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 869
Location: Banden
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 16, 2014 06:52 PM
Reply with quote

quidamcorvus wrote:
Jak chcesz się zwyczajnie 'lać po mordzie' to grasz w taki scenariusz, który ci to umożliwi, a tych jest kilka.

Są też scenariusze, które wymagają zrealizowania celu. I jeśli żaden z graczy tego nie zrobi, to nikt nie wygra scenariusza, bo rozbicie przeciwnika nie jest jego celem. Co w tym bzdurnego?

Jeśli hipotetycznym celem jest zdobycie 'skarbu' i wyniesienie go ze stołu, to wygrywa się wynosząc ten 'skarb' a nie 'jedynie' rozbijając przeciwnika.

Opcja z losowaniem scenariuszy nie jest obowiązkowa. Zawsze można wybrać taki, który bardziej odpowiada graczom.

Chodzi mi o to, że gra jest raczej kontaktowa i modele "z natury" dążą do zwarcia. Jeśli scenariusz polega na wyniesieniu czegoś/zabiciu kogoś, to sama eliminacja (np. przez niezdane CP) drużyny przeciwnej skutkuje tym, że objective leży i czeka, aż go podniesiemy.

Nie czepiam się modyfikacji samych w sobie, a jedynie "nie czuję" ograniczania walki jako skutek remisu Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 16, 2014 08:19 PM
Reply with quote

Ja myślę, że to zmiana w dobrym kierunku, ale fajnie byłoby to potestować, dopiero po rozegraniu całej kampanii widać czy dało to więcej frajdy czy nie.


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn list 17, 2014 03:40 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Btw, nie myślałeś kiedyś stworzyć coś w rodzaju scenariuszy epickich ? Np dla band o średnim prestiżu 300 - 500 ? Coś w rodzaju zabij złego maga który co turę przyzywa k6 szkieletów czy coś ? To by mogła być ciekawa alternatywa w pewnym momencie.
To może być scenariusz specjalny, który można rozegrać na przykład po zebraniu przez kompanie odpowiednio dużego Prestiżu Drużyny.
Jeśli masz pomysł na taki scenariusz to pisz TUTAJ.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Scenariusze
Posted: Pn stycz 13, 2019 11:47 AM
Reply with quote

W scenariuszach, w których występują znaczniki kosztowności, które do tej pory mógł podnieść tylko bohater wprowadziłem zmiany, które pozwalają także podnosić znaczniki CHORĄŻYM i SYGNALISTOM.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Kampania Warheim FS Scenariusze 12 Radzik 6986 Scenariusze
 Wt stycz 30, 2018 08:47 PM 
Radzik View latest post
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20012 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 58398 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5620 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 78791 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 22
_BBOT: 0
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy