Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Drużyny
[Warsztat] Drużyny
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 31 32 33
View previous topic :: View next topic
Author Message
verdome
Przytomny
Przytomny

verdome

Offline

Joined: sierp 01, 2018
Posts: 73

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn May 12, 2019 09:59 AM
Reply with quote

Co do karawany:

WINCEJ ARABSKICH NAZW Very Happy

Wezyr -> Emir albo Szejk. Wezyr tradycyjnie bardziej pasuje na maga Very Happy

Mag z Arabii -> Mag z X wieje nudą. Wezyr to chyba najbardziej kojarzony z magią urzędnik arabski.

Łowca niewolników -> Pirat Berberyjski, czyli muzułmańscy łowcy niewolników. Plaga morza śródziemnego przez jakieś 800 lat Very Happy

Wieszcz -> Dzadzdżal, czyli oszust Smile

Strażnicy mogli by zostać Eunuchami coby bardziej pasowało do klimatu sługi-strażnika.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn May 12, 2019 10:00 AM
Reply with quote

verdome wrote:
Co do karawany:

WINCEJ ARABSKICH NAZW Very Happy

Wezyr -> Emir albo Szejk. Wezyr tradycyjnie bardziej pasuje na maga Very Happy

Mag z Arabii -> Mag z X wieje nudą. Wezyr to chyba najbardziej kojarzony z magią urzędnik arabski.

Łowca niewolników -> Pirat Berberyjski, czyli muzułmańscy łowcy niewolników. Plaga morza śródziemnego przez jakieś 800 lat Very Happy

Wieszcz -> Dzadzdżal, czyli oszust Smile

Strażnicy mogli by zostać Eunuchami coby bardziej pasowało do klimatu sługi-strażnika.
To się da zrobić. Smile Handlarza niewolników zostawię, bo pod taką nazwą występuje w większości kompani.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn May 12, 2019 11:32 AM
Reply with quote

Dostępna jest już poprawiona wersja: zgodnie z Waszymi uwagami zmieniłem kilka nazw własnych. Ponadto obecnie można wybierać pomiędzy jednostkami Dżinn a Nomada, ten ostatni dostał także Rumaka Elfów.

www.dropbox.com/s/6vzc...i.pdf?dl=0


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Elmin
Przytomny
Przytomny

Elmin

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 60

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn May 13, 2019 05:42 PM
Reply with quote

Moje zdanie nt. Kupców z Arabii znasz. Bardzo mi się ta banda podoba i nie mogę totalnie się doczekać, żeby móc nimi zagrać Very Happy Wyszła super, bardzo też podoba mi się opcja z Dżinami i Ifrytem. Super klimat.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1520
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Pn May 13, 2019 08:33 PM
Reply with quote

Elmin wrote:
Moje zdanie nt. Kupców z Arabii znasz. Bardzo mi się ta banda podoba i nie mogę totalnie się doczekać, żeby móc nimi zagrać Very Happy Wyszła super, bardzo też podoba mi się opcja z Dżinami i Ifrytem. Super klimat.

A to zapewne dlatego, że Elmin to prawie jak Emir. Żeby nie powiedzieć Emil Very Happy
A co to za zasada Genius?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Drużyny
Posted: Wt May 14, 2019 05:31 PM
Reply with quote

Pepe wrote:
A to zapewne dlatego, że Elmin to prawie jak Emir. Żeby nie powiedzieć Emil Very Happy
A co to za zasada Genius?

Quote::
Genius:
Geniusy nie podlegają karom za ruch ponad elementami terenu trudnego, bardzo trudnego czy przeszkodami. Mogą również bezkarnie przelatywać nad innymi modelami, zarówno sprzymierzonymi jak i wrogimi. Dżinny nie mogą zatrzymywać się na modelach przeciwnika – jeżeli chcą zaatakować wroga, muszą na niego zaszarżować. Ponadto, należy zauważyć, że Geniusy nie mogą zakończyć swojego ruchu na terenie niedostępnym. Jeśli dystans jaki model zamierza pokonać oznacza zatrzymanie się na terenie niedostępnym, to ruch należy zakończyć w odległości do 1” od takiego terenu. Ponadto, w odróżnieniu od zwykłych modeli PIESZYCH Geniusy traktują na potrzeby ruchu (ale nie pola widzenia)) wszystkie elementy terenu jak teren otwarty.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 31 32 33
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 20409 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 61165 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 5698 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 80652 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Trucizny, mikstury & Narkotyki 2 quidamcorvus 4156 [Warsztat] Trucizny, m...
 Cz marca 21, 2019 07:54 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 30
_BBOT: 0
Razem: 30
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy