Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Postacie Dramatu [Warheim FS] › Wolfgar Rzeźnik, Przeklęty Hrabia
Wolfgar Rzeźnik, Przeklęty Hrabia
...propozycje zasad dla nowych Postaci Dramatu.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8646
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Wolfgar Rzeźnik, Przeklęty Hrabia
Posted: Cz lut 15, 2018 11:31 PM
Reply with quote

PDF z zasadami dostępny jest TUTAJ.



Wolfgar Rzeźnik, Przeklęty Hrabia
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: SPECJALNE
ŻOŁD: SPECJALNE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +50 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 25 X 25 MM

Wiele lat temu na dworze w mieście Warrenburg urodził się Wolfgar von Warren. Pierwszego dnia zimy, władający osadą położoną nieopodal Miasta Białego Wilka Otton von Warren otrzymał upragnionego i jedynego syna. Jednak okrutni bogowie za spełnione marzenie zarządali sowitej zapłaty. Kilka tygodni po porodzie Pan na Warrenburgu stracił ukochaną żonę, pochodzącą z północy Ulrike von Nordenwasse. Pomimo śmierci matki, młody Wolfgar von Warren dorastał w dostatku. Dzięki wpływom ojca chłopiec zaczął pobierać nauki u bakałarzy wykładających na uniwersytecie znajdującym się w Mieście Białego Wilka, szczególną biegłość uzyskując w historii i teologii. Młodzieniec przez lata uczestniczył także w organizowanych przez arystokratów polowaniach i turniejach rycerskich. Gdy Wolfgar von Warren osiągnął odpowiedni wiek został giermkiem Ulricha von Prunkvoll, u boku rycerza brał udział w licznych rajdach bezlitośnie tępiąc Zwierzoludzi i Zielonoskórych żyjących w gęstych lasach otaczających Middenheim oraz okrywał się sławą dokonując wielu mężnych i odważnych czynów. Nikogo nie zdziwiło, gdy Wolfgar von Warren osiągnąwszy wiek męski, w pierwszy dzień zimy przekroczył próg klasztoru Templariuszy Białego Wilka. Gardzący niebezpieczeństwem, nieznający strachu, waleczny szlachcic szybko zyskał szacunek braci zakonnych, a biegłość z jaką władał orężem szybko przewyższyła umiejętności zakonnych nauczycieli.
Gdy w zimnych komnatach rodzinnego dworu zmarł Otton von Warren Templariusz Białego Wilka, który złożył śluby zakonne i wyrzekł się dóbr doczesnych nie mógł przejąć ojcowizny, a zarząd nad Warrenburgiem objął wyznaczony przez Grafa Middenheim urzędnik. Z czasem niewielka osada była coraz bardziej zaniedbywana przed administrację, a niedbalstwo kolejnych plenipotentów Grafa doprowadziło osadę do upadku i stanu w jakim Warrenburg znajduje się obecne.
Przez wiele kolejnych lat Wolfgar von Warren wspierał zbrojnym ramieniem karne ekspedycje, ogniem i młotem wprowadzając prawa Ulryka na ziemiach podległych jurysdykcji Templariuszy Białego Wilka. A mir jakim cieszył się wśród współbraci czynił go niemal pewnym kandydatem na stanowisko Pierworodnego Templariuszy Białego Wilka.
Wszystko zmieniło się w dniu, w którym Wolfgar von Warren stanął na czele krucjaty mającej na celu oczyszczenie z kultystów Nurgla Szarej Kotliny, osady położonej pośród Gór Środkowych. Templariusze Białego Wilka ufni w siłę stali i ochronę jaką dawała wiara w Ulryka wjechali pomiędzy wzniesione z granitu i pokryte dachówkami z płytki łupkowej budynki, które otaczały bezgłowy posąg Ulryka na centralnym placu. A gdy z mgły wyłonili się ci, którzy mieszkali w osadzie, Templariusze Białego Wilka zaatakowali wieśniaków. Chłopi obdarzeni ‘błogosławieństwem’ Nurgla zmienili się w obrzydliwych mutantów – nabrzmiałe, rozsiewające zarazę wory tłustego mięsa. I choć splugawieni nie mogli dorównać w walce Templariuszom Białego Wilka, to zaskoczyli wojowników Ulryka liczebnością i nienaturalną żywotnością. Koniec końców Wolfgar von Warren i jego bracia odnieśli zwycięstwo, jednak rany zadane przez kultystów Nurgla skaziły ciała Templariuszy Białego Wilka i zmieniły ich na podobieństwo Pana Zarazy.
Choć ciało Wolfgara von Warrena zostało splugawione piętnem mutacji, to umysł i wola Templariusza Białego Wilka oparła się pokusie Chaosu. Przeklęty Hrabia zabił pogrążonych się w obłędzie i koszmarze mutacji braci zakonnych, a następnie wyruszył na Północne Pustkowia, gdzie rzucił wyzwanie Mrocznym Bogom, a następnie zabijał każde stworzenie Chaosu, które stanęło na jego drodze. Kapryśni Bogowie Chaosy miast zgładzić niepokornego śmiertelnika uczynili Przeklętego Hrabiego swoją zabawką, wykorzystując gniew Wolfgara Rzeźnika do własnych celów.

UWAGI: Wolfgar Rzeźnik może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Kult Ducha Chaosu, Kult Karmazynowej Czaszki, Kult Dzieci Zagłady, Kult Sybarytów, Kult Purpurowej Dłoni oraz Grasantów Chaosu i Karnawał Chaosu. Aby zatrudnić Postać Dramatu służący w szeregach kompanii DOWÓDCA musi posiadać Runiczne Ostrze Chaosu oraz Runiczną Tarczę Chaosu (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).
Przeklęty Hrabia, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy umiejętności WALKI, SIŁOWYCH lub SZYBKOŚCIOWYCH. Ponadto, Wolfgar Rzeźnik może nauczyć się jednej z wymienionych poniżej umiejętności specjalnych:

LUPENIR: Wolfgar Rzeźnik w fazie rozpoczęcia tury, wyjąc niczym wilk, może wprowadzić się w Lupenir! Należy wykonać rzut K6. Wynik 1 oznacza, że Postać Dramatu podlega zasadzie specjalnej GŁUPOTA; rezultat 2-3 oznacza, że bohater specjalny podlega zasadzie specjalnej NIENAWIŚĆ, zaś wynik 4-6 oznacza, że Przeklęty Hrabia podlega zasadzie specjalnej FURIA.
Niezależnie od wyniku rzutu, efekty Lupeniru! utrzymują się do początku następnej tury Postaci Dramatu. Ponadto, należy pamiętać, że umiejętność specjalna nie ma zastosowania w przypadku, gdy bohater specjalny jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
POGROMCA: Wolfgar Rzeźnik posiadł zdolność, która podnosi jego efektywność w walce wręcz ze szczególnie odpornymi przeciwnikami. W rzutach na zranienie SIŁA Postaci Dramatu przed uwzględnieniem modyfikatorów broni rośnie, dopóki nie zrówna się ze współczynnikiem WT przeciwnika, aż do maksymalnego poziomu 6. Wyznaczona tak SIŁA używana jest również do modyfikacji Ochrony Pancerza celu.
ZABÓJCZY CIOS: Dzięki uczestnictwu w niezliczonych bitwach Wolfgar Rzeźnik osiągnął doskonałość w sztuce zabijania i czyni to nad podziw szybko i gładko. Wszystkie ATAKI wykonane przez Postać Dramatu w fazie walki wręcz podlegają zasadzie specjalnej ZABÓJCZY CIOS.

CHARAKTERYSTYKA WOLFGARA RZEŹNIKA:
Code::
HRABIA 		SZ	WW	US	S	WT	ŻW	I	A	CP
Początkowa	K3+2	K3+3	K3+3	K3+2	K3+2	2	K3+3	1	K3+6
Maksymalna	5	6	6	4	4	3	6	4	9

BROŃ/PANCERZ: Wolfgar Rzeźnik posiada SZTYLET, dwa TOPORY BOJOWE oraz BROŃ WIELKĄ, TARCZĘ, CIĘŻKI PANCERZ i PŁASZCZ Z WILCZEJ SKÓRY, gracz wedle uznania może wyposażyć Postać Dramatu w dodatkowy oręż i pancerz z LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY.
ZASADY SPECJALNE:
KRZEPKI: Bohater Specjalny może nosić PANCERZE ignorując ujemne modyfikatory do I i SZ. Ponadto, bohater specjalny wyekwipowany w PAWĘŻ (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK) może biegać.
NIEWOLNIK CIEMNOŚCI: Wszyscy dotknięci Stygmatami Chaosu stają się skazanymi na potępienie Niewolnikami Ciemności. Za każdym razem, gdy model Bohatera Specjalnego osiągnie kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ należy wykonać rzut K6. Jeżeli wynik rzutu jest niższy lub równy liczbie posiadanych przez model mutacji to w ramach rozwoju należy wybrać kolejny Stygmat Chaosu.
PRZEKLĘTY HRABIA: Wolfgar Rzeźnik nie posiada stałej charakterystyki podstawowej, a wartość poszczególnych współczynników należy ustalać losowo przed każdą rozgrywką. Rzut K3 należy wykonać po zakończeniu przygotowań do potyczki, ale przed rozpoczęciem rozgrywki.
Za każdym razem, gdy Postać Dramatu osiągnie kolejny poziom doświadczenia i w ramach rozwoju wylosuje rozwinięcie współczynników to zwiększeniu ulega podstawa charakterystyki podstawowej. Należy zauważyć, że rzut K3 może zwiększyć wartość współczynników ponad rasowe maksimum
WYBRANIEC CHAOSU: Wolfgar Rzeźnik posiada jeden Stygmat Chaosu, który należy wylosować zgodnie z zasadami podanymi w ROZDZIALE XXIII: STYGMATY CHAOSU. W trakcie losowania Stygmatu Chaosu gracz może wykonać dwa rzuty i wybrać korzystniejszy dla siebie wynik.
ZBROJNY PO ZEMBY: Przeklęty Hrabia z zasady zabiera na pole bitwy tyle broni, ile zdoła unieść. Na początku każdej fazy walki wręcz bohater specjalny ma prawo wyboru, czy będzie walczyć jedną BRONIĄ RĘCZNĄ (w przypadku, gdy na wyposażeniu ma także TARCZĘ), dwoma BRONIAMI RĘCZNYMI, czy też BRONIĄ WIELKĄ. Jeżeli Postać Dramatu używa MAGICZNEGO ORĘŻA, to nie może skorzystać z niniejszej zasady. Wolfgar Rzeźnik może posiadać trzy sztuki broni do walki wręcz.
ZNAK CHAOSU: Wolfgar Rzeźnik cieszy się łaską Mrocznych Bogów i przed rozpoczęciem rozgrywki model Postaci Dramatu musi wybrać jedno z Bóstw Chaosu, któremu oddaje cześć drużyna w szeregach której przyszło mu służyć i przyjąć Znak Chaosu, które będzie nosił do zakończenia służby w szeregach kompanii. Ponadto do końca służby model Bohatera Specjalnego podlega zasadzie Piętno Chaosu, odpowiadające wybranemu przed rozgrywką Znakowi Chaosu.
PIĘTNO CHAOSU NIEPODZIELONEGO: Bohater specjalny odczuwa NIENAWIŚĆ do wszystkich modeli wroga, ponadto Postać Dramatu może przerzucić nieudane testy PSYCHOLOGICZNE.
PIĘTNO KHORNA: Przeklęty Hrabia zadaje zranienie krytyczne jeżeli w rzucie na zranienie wypadnie dublet.
PIĘTNO NURGLA: Wartość współczynnika ŻW Wolfgara Rzeźnika naznaczonego Piętnem Nurgla zostaje zwiększona o +1 punkt. Należy zauważyć, że dzięki Piętnu Nurgla wartość współczynnika ŻW może zostać zwiększona ponad rasowe maksimum.
PIĘTNO SLAANESHA: Bohater specjalny podlega zasadzie specjalnej UDERZA JAKO PIERWSZY. W walce z modelem, który podlega tej samej zasadzie, pierwszeństwo zadawania ciosów określa się na podstawie wartości współczynnika I (przy takiej samej wartości I należy rozstrzygnąć za pomocą rzutu kostką).
PIĘTNO TZEENTCHA: Na początku każdej potyczki, przed turą pierwszego gracza należy zebrać pulę Kostek Przeznaczenia. Pula składa się z K3 kostek K6 za każdy model bohatera naznaczonego Piętnem Tzeentcha, który będzie brał udział w rozgrywce. Maksymalna ilość Kostek Przeznaczenia jaką można uzyskać w ten sposób to 9. Kostki uzyskane ponad limit przepadają. Po ustalenie puli Kostek Przeznaczenia gracz wykonuje rzut.
Kostki Przeznaczenia z wylosowanymi WYNIKAMI należy umieścić w widocznym miejscu przed graczem lub też w pudełku, czy innym wygodnym miejscu, które uniemożliwi pomieszanie ich z innymi kostkami używanymi w czasie gry.
W trakcie rozgrywki gracz może użyć wybranego przez siebie WYNIKU na Kostce Przeznaczenia do modyfikacji dowolnego rzutu lub testu wykonywanego przez dowolny model bohatera. Wykorzystany WYNIK należy usunąć z puli WYNIKÓW Kostek Przeznaczenia. WYNIKI, które nie zostaną wykorzystane w trakcie potyczki przepadają i nie mogą być użyte w czasie rozgrywania sekwencji po potyczce.
ŻOŁD: Po zakończeniu fazy eksploracji należy wykonać rzut K6, którego wynik określi wartość wynagrodzenia o które ‘upomni’ się Postać Dramatu. Wynik 1 oznacza, że bohater specjalny odchodzi z całym majątkiem zgromadzonym w skarbcu drużyny - należy usunąć Postać Dramatu z KARTY DRUŻYNY. Wynik 2-5 oznacza, że Wolfgar Rzeźnik zaczyna odczuwać nieustanny głód, który zaspokoić może jedynie męka innej istoty. W grze odzwierciedla to zasada, zgodnie z którą w trakcie sekwencji po potyczce, drużyna musi poświęcić jeden model stronnika na podstawce 25x25 mm, który zostaje zamęczony przez Postać Dramatu. Model stronnika należy usunąć z KARTY DRUŻYNY. Natomiast rezultat 6 oznacza, że Przeklęty Hrabia zaaferowany ostatnimi wydarzeniami zapomina o żołdzie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 4671 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do Przeklęty Szczurołap. 0 quidamcorvus 4094 Errata do Przeklęty S...
 Pn czerw 10, 2018 04:21 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 21, 22, 23 ]
339 quidamcorvus 145361 Re: [Turniej] WarheimF...
 Śr kwiet 04, 2018 07:17 AM 
Raven View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, Przeklęty Szczurołap...
...albo turniejowa.
0 quidamcorvus 2527 [Download] Podręcznik...
 Sb stycz 20, 2018 06:42 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Warsztat Przeklęty szczurołap bez szczurów... 8 adrenalbooster 8408 Przeklęty szczurołap...
 Pn list 27, 2017 09:49 AM 
adrenalbooster View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 26
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy